Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
tracker plat
door Gast Biocount- 1 reactie
- 3.6k weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben redelijk nieuw hier en ben eigenlijk pas en beetje begonnen met films downloaden echter lukt het nog niet zo best. Als ik op een torrentsite een film wil downloaden als ik de film dan met shareaza binnen wil halen krijg ik bij elke film de melding tracker plat. Een enkele film (trailers) dat gaat dan wel maar een beetje film nee. Wat doe ik fout . Hoeveel gb is gemiddeld een film als torrent of divx. en wie weet waar ik de kameleon 2 kan downloaden of wie heeft deze voor mij, mijn zoontje zou er zo blij mee zijn Groet Kicky
-
- 8 reacties
- 3.5k weergaven
hoi, ik heb een probleem. mijn laptop werkt opeens erg traag, vooral als ik een film wil branden. Dvd shrink geeft bij alle film die ik wil branden de tijdsduur van soms 2005 uur en soms 900 uur. Het gekke is dat wanneer ik online ga er niets aan de hand is. weten jullie wat er aan de hand is?
Laatste reactie door Jeroen, -
Transformation Pack
door E7691- 15 reacties
- 2.6k weergaven
Hi, Iedereen kent wel zo'n tranformation pack voor je computer om je pc bv in Windows 7 te zetten. Sommige programma's doen het automatisch met 1 druk op de knop. Maar met sommige programma's is het pack zo met allerlei bestanden waar je niet aan uitkomt. Ik zou graag mijn computer in mac transformation pack zetten. Maar hoe doe ik dat ? Liefst mac os. Ik heb windows XP Xx
Laatste reactie door E7691, -
- 1 volger
- 1 reactie
- 5.6k weergaven
Torentheaven melde het volgen slechte nieuws. Beste en lieve leden, Helaas kwam er vandaag slecht nieuws binnen, Littlerose die al jaren met torrents bezig was is helaas overleden na een heftig ziektebed. Ook voor torrentheaven heeft Littlerose veel gedaan, dit mogen wij niet stil houden. Ik als eigenares leerde haar kennen door de kleine dingen die haar opviel, deze melde ze dan ook gelijk. Als eigenares hoop ik en wens ik dat Littlerose nu alle rust heeft. Rust zacht lieve vrouw, kende u niet lang maar vond u geweldig. Wilt u als lid iets aan haar schrijven, of heeft ze ook iets voor u betekent. Er is een speciaal forum topic gemaakt. …
Laatste reactie door Mafketel, -
- 12 reacties
- 4.3k weergaven
Er is nieuwe ransomware in omloop in Nederland. Ditmaal lijkt die afkomstig te zijn van Buma/Stemra. Geïnfecteerde computers staan op slot en kunnen voor 50 euro ontsloten worden. De Trojan.Ransom vertelt de gedupeerde dat hij betrapt is op het downloaden van illegale muziekstukken “door piraterij verkregen” en dat dat een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Blitzz, -
- 12 reacties
- 1.4k weergaven
Sinds de oprichting in 2007 is Tumblr een community voor vrije, creatieve zelfexpressie. In navolging van onze oprichter David Karp, zijn we er trots op dat we een generatie kunstenaars, schrijvers, creatievelingen en curatoren hebben geïnspireerd om bij te dragen aan een hele nieuwe cultuur waarin iedereen zichzelf kan zijn. In de afgelopen maanden, en geïnspireerd door ons legendarische verleden, hebben we serieus nagedacht over wat we onze community willen bieden. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan om een basis te creëren voor een betere versie van Tumblr. We hebben ons gerealiseerd dat we moeten veranderen om onze missie te kunnen blijven vervullen, vooral omd…
Laatste reactie door Trizomu, -
TUS Release
door TamSz- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Wat word hiermee bedoeld?
Laatste reactie door TamSz, -
tut
door Gast kimmekuh- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hi hebben jullie geen tut van bv. hoe je download, wat je met de bestanden moet doen alsook de no-cd crack tot de uitvoering ervan ? tnx
Laatste reactie door Duken, -
TUT maken
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Mag ik een TUT maken over hoe je een NO-CD crack moet plaatsen? Of mag dat niet :s
Laatste reactie door Robin, -
Tutorial
door Gast angel_creek- 7 reacties
- 2.1k weergaven
Hoe kan je je computer scherm opnemen? Wat hebben we nodig: - Dit programmatje: http://www.hyperionics.com/downloads/HC2Setup.exe Hypercam 2 is een programmatje om je computer scherm optenemen. Je kan zelf een gebied selecteren, maar ook dat het je muis volgt. Start Download Hypercam 2 en installeer het. Na het installeren open je het. Nu komt er een schermpje tevoorschijn. Druk op ok en nu komt het echte scherm. Als je Hypercam 2 niet registreert komt er altijd bij het videootje na het opnemen links boven in een klein balkje, met daarin geschreven unregistered Hypercam. Hypercam 2 is prima zonder registratie. Alleen bij spelletjes met een hoge frame rate niet. Opn…
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Ik wil een tv kopen voor op me kamer en die dan draadloos aansluiten op me pc. Alleen weet ik niet hoe dat moet en wat voor aansluiting de TV/PC daar voor moet hebben ???
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
ik ga een tv kaart kopen Pinnacle PCTV Analog Classic PCI 40i maar ik hoor van mensen dat je daar ook andere zenders op kan kijken bijv canal+ discovery channel en als die andere zenders want ik heb rekam en die heeft dat niet bestaat er daar een software voor
Laatste reactie door 1992rikie1992, -
tv kaart met vista
door koenmf- 1 reactie
- 1.5k weergaven
heey ik heb windows vista ultimate en een tv kaart met av port heb me wii daar op gedaan maar ik wil weten hoe ik dan naar mijn wii kan gaan :-\ :'( kan dat in windows media center of heb ik apart programa nodig ?
Laatste reactie door koenmf, -
- 6 reacties
- 3.1k weergaven
hallo, ik heb windows xp en ik zag van de week bij mijn neef die windows vista heeft dat hij gewoon heel veel tv programma's kon ontvangen via zijn pc nou is mijn vraagt is het ook mogelijk voor windows xp? ik zou het wel mooi vinden mijn neef zij dat mijn pc vista niet aan kan ik heb een laptop HP pavilion dv5000 is er ook een lik waar ik het downloaden voor mijn pc of een andere manier ? mvg
Laatste reactie door jcb, -
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Beste allemaal, Ik heb vandaag de Philips 37PFL5405H/12 gekocht. Deze wilde ik gaan gebruiken bij mijn computer, maar hij werkt niet. Zowel de tv als de pc heeft een vga poort, dus ik een kabel tussen gezet en ik op tv de pc toegevoegd als apparaat en naar dat gedeelte gegaan van de tv, maar de tv zegt dan: "geen videosignaal". De pc detecteerd de tv wel, want hij komt bij het 2e beeldscherm (dvi) erbij te staan, maar verder blijf ik zwart beeld houden op de tv. Op mijn laptop werkt het wel gewoon via de vga poort aan de zijkant. Heeft iemand een (mogelijke) oplossing hiervoor? Ps: mijn videokaart behoord tot de Ati Radeon HD 5700 Series. Vriendelijke Groet, Piet…
-
TV software
door Nigel- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo ik wil dingen opnemen maar dan heb ik een tv software nodig. Ik ken er heel veel. maar welke is het best. Als hij wat kost kan je dan ff de torrent zoeken?( hoeft niet)
Laatste reactie door Nigel, -
Tv zender
door Pascalnijhuis- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo ik heb een eigen radio en ik wil nu ook graag een tv zender nee niet via de echte tv:P gewoon via internet nu heb ik al wat gevonden maar ik wil graag als er een filmpje komt van robbie williams - Bodies Dat daaronder mijn logo plus het nummer van robbie williams Bodies eronder komt welke programma is hier voor geschikt?
Laatste reactie door Marciej123, -
tv-online
door Gast antigua- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hi Ik dacht dat er ergens iemand op zoek was naar tv online maar ik vind de vraag nergens terug.. In ieder geval is deze niet slecht http://nl.wwitv.com/ veel plezier
-
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Hye, Ik heb mij de dvd's van Lost gekocht. Nu wil ik de afleveringen (met ondertitels) Op mijn iPod Touch (iPhone) zetten. Met welk programma kan ik dat doen? Xx
Laatste reactie door E7691, -
twee besturingssystemen
door Gast ocram- 10 reacties
- 3.5k weergaven
Ik ben nu Windows Media Center Edition 2005 aan het downloaden (weet niej of ie ut doet mja) ik wil hem gewoon uitproberen voor paar weken ofzo, alleen kan ik dan op mijn pc windows XP en windows Media Center allebei instaleren? ik had al een beetje op internet gekeken en daar stond het beetje raar uitgelegt, is het echt zo moeilijk ? of kan het ook op een redelijk simpele manier? ik heb niet echt heel veel verstand van die files in het register ect. alvast bedankt
-
twee goeie torrentsearchers
door Gast kimmekuh- 4 reacties
- 2.9k weergaven
Seedler: http://www.seedler.org/en/ Torrentbox: http://www.torrentbox.com/extras-top20.php http://www.torrentbox.com/torrents-search.php
-
twee vraagjes
door miel- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo allemaal, I'm a new, dus ik wilde iedereen even begroeten, hallo allemaal! Goede site met info waar ik als leek een stuk mee geholpen ben. Ik heb alleen nog een tweetal vragen die ik nergens terug kon vinden in dit forum. vraag 1: "mount of brand de iso" wat betekend dit en wat voor handelingen moet je verrichten? vraag 2: hoe krijg ik subtitles onder mijn film, soms wordt er een mapje subs meegestuurd maar die weet ik niet te koppelen aan het docu met de film, tevens hoe kan ik ondertiteling vinden en koppelen aan een film als deze niet is meegestuurd? Alvast bedankt! Groet Miel O0
Laatste reactie door Michiel, -
Tweetalig
door Gast swieppie- 7 reacties
- 3.8k weergaven
Ik heb een japanse televisieserie gedownload met Azureus en blijkbaar zijn er twee talen beschikbaar, want er wordt tegelijkertijd Japans en Engels gesproken. Ik heb het nu alleen in Realplayer geopend, en ik zie niet zo snel hoe ik gewoon Engels als taal kan instellen. Kan iemand mij helpen? Zou het helpen als ik het op een cd of dvd brand?
-
txt inplaats van mp3
door Gast corry- 0 reacties
- 3k weergaven
hallo als ik mp3 af haal van GrabIt dan krijg ik txt filles kan er mij iemand zeggen hoe ik die omzet a u b
-
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo mensen. dankzij de hulp van duken is het gelukt om ubuntu te laten starten met installeren. het begin gaat goed; eerst zie ik de letters ubuntu staan een een balkje dat aan het laden is eronder... dat duurt dan even, todat ik de volgende melding krijg: [ 2.192980] IO APIC resources could be not be allocated. BusyBox v1.10.2 (Ubuntu 1:1.10.2-2ubuntu7) built-in shell (ash) Enter "help" for a list of built in commands (initramps)_ (gevolgd door een knipperende cursor). Ik heb trouwens een wat oudere laptop, een Acer Aspire 1310. Al bedankt voor het lezen
Laatste reactie door Jamie.T,