Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 903 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41204.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 884 weergaven
Welkom bij de handleiding om vanuit “links” in Spotnet te downloaden. De usenet providers krijgen steeds meer “notice and takedown requests”. En helaas merken wij dat allemaal, kon je vroeger je favoriete tv-serie zonder problemen binnenhalen via Usenet, tegenwoordig is dat vaak wat lastiger en is het bestand zelfs niet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 4 – 2014. Deze week staat ‘The Hunger Games: Catching Fire’ bovenaan, gevolgd door ‘The Wolf Of Wall Street’. ‘Escape Plan’ maakt de top drie compleet. Week 4 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 456 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 21 januari tot 27 januari. Deze week staat de film ‘A Star is Born’ bovenaan, gevolgd door ‘Hunter Killer’ en ‘First Man’ maakt de top drie weer compleet. Week 4 waren er zes nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. A Star is Born is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23148.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26334.msg105501#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38842.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41196.0[/iurl]
- 0 reacties
- 832 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 27. Deze week staat ‘American Pie: Reunion’ bovenaan, gevolgd door ‘Wrath of the Titans’. ‘The Three Stooges’ maakt de top drie compleet. Week 27 is er maar 1 nieuwkomer in ons overzicht. American Pie: Reunion is voor de tweede keer de meest gedownloade [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 383 weergaven
Een groot aantal mensen dat vorige week de film London Has Fallen heeft gedownload, heeft een geautomatiseerde boete van 300 dollar ontvangen. Meer dan duizend Amerikanen zouden bovendien al aangeklaagd zijn voor het illegaal downloaden van de film. London Has Fallen is een Amerikaanse actiethriller, geregisseerd door Babak Najafi. Op 4 maart kwam deze film in Amerika uit, maar vorige week zou de thriller door honderdduizenden mensen gedownload zijn. Reden voor Millennium Films en LHF Productions, verantwoordelijk voor het maken van de film, om juridische stappen te nemen tegen de filesharers. Steen des aanstoots is volgens TorrentFreak de Blu-Ray-versie die een…
- 0 reacties
- 119 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 30 maart tot 5 april. Deze week staat de film ‘Bloodshot’ bovenaan, gevolgd door ‘Birds of Prey’ en ‘Onward' maakt de top drie weer compleet. Week 14 zijn er zes nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Bloodshot is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen en vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden va…
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hallo mensen ik heb dus met het programma autoGK er voor gezorgt dat de ondertiteling in de avi file zit. (avi+srt= avi (met ondert. erin)) maar alleen heb ik nu dat bestand, maar heb ik geen geluid. ergens anders vind ik dan het geluid in mp3 bestand. kan ik die nu dus samenvoegen tot 1 bestand (avi MET geluid)??? iemand tips of antwoorden, reageer graag!! mvg
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
Hi, Ik heb dus een DVD van windows 7. (gebrand met imgburn) Als ik de computer opstart kan ik ook nog op F12 drukken. Dan kan je een opstart CD/DVD,... Afspelen. Ik klik dus op DVD en hij blijft zo'n 2 min. staan op wachten op boot CD. Opeens zegt gij Geen boot-cd in station. dan verdwijnt en gij start myn Windows XP op. Bij vrienden instaleerde ik windows 7 ook. Op exact dezelfde manier en DVD en daar lukt het vanzelf. Wat moet ik doen ? Thx Xx Xx
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 995 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 41. Deze week staat ‘Abraham Lincoln: Vampire Hunter’ bovenaan, gevolgd door ‘Stolen’. ‘Safety Not Guaranteed maakt de top drie compleet. Week 41 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. Abraham Lincoln: Vampire Hunter is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 766 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 35 – 2013. Deze week staat ‘Now You See Me’ bovenaan, gevolgd door ‘We’re The Millers’. ‘Star Trek Into Darkness’ maakt de top drie compleet. Week 35 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Now You [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
IK zat eens wat nieuws te kijken en toen vond ik dit artikel: Frankrijk keurt omstreden downloadwet goed. AMSTERDAM - De Nationale Assemblee, het Franse Lagerhuis, heeft dinsdag een wet goedgekeurd die het mogelijk maakt internetgebruikers af te sluiten die zich schuldig maken aan illegaal downloaden. De film- en muziekindustrie hoopt dat de wet de intellectuele eigendom veiligstelt -en daarmee inkomsten uit auteursrechten. Juristen die zich bezighouden met privacywetgeving vrezen dat de wet schending van burgerrechten in de hand zal werken. Gevangenisstraf De wet voorziet erin dat illegale downloaders die waarschuwingen via de email en in een aangetekende brief …
Laatste reactie door downloadfreak, -
Navteq software
door heza- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Heb een nieuwe kaart BeNeLux CD 70 voor de Siemens VDO NCDR 1100 gehaald met een NRG bestand. Heb die in Nero omgezet naar ISO en kreeg de volgende bestanden: ABSRACt 651 BIBLIOGR 141 CARINET 757.760 COPYRIGHT 622 CARINDB. 248.651.776 Die zijn op de CD gebrand Auto navigatie kent de CD niet. Op de oude CD staan de bestanden: MKdir SW MKdir db MKdir gps MKdir voice MKdir config MKdir telemat Heb ik nu de totaal verkeerde bestanden te pakken of moet in die CARINDB nog verder bewerken. Wie weet raad???
Laatste reactie door heza, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Het downloadverkeer bij KPN en UPC is niet afgenomen door het blokkeren van The Pirate Bay. Nederlanders zoeken waarschijnlijk een andere manier om content te downloaden. Dat laten de providers desgevraagd aan NU.nl weten. Ziggo wilde de gegevens niet delen. Begin juli liet XS4ALL weten dat het torrentverkeer juist toegenomen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 902 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 48. Deze week staat ‘The Dark Knight Rises’ bovenaan, gevolgd door ‘Resident Evil Retribution’. ‘The Bourne Legacy’ maakt de top drie compleet. Week 47 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. The Dark Knight Rises is voor de derde keer de meest gedownloade [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 621 weergaven
Microsoft introduceert met de Windows 10 Fall Creators Update een ingebouwde bescherming tegen ransomware. We leggen uit hoe je die activeert. Ransomware is populair bij cybercriminelen. De voorbije maanden richtten grootschalige aanvallen als WannaCry, NotPetya en recenter BadRabbit heel wat schade aan. Op het dark web werd bovendien 2.500% meer ransomware verhandeld dan vorig jaar. Windows-gebruikers zijn de voornaamste slachtoffers van ransomware. Met de Fall Creators Update introduceert Microsoft daarom ‘Controlled Folder Access’, een nieuwe functionaliteit om hen beter tegen deze gijzelende software te beschermen. ‘Controlled Folder Access’ is sta…
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29988.0[/iurl]
- 0 reacties
- 982 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 13 juni. tot 19 juni 2016. Deze week staat de film ‘X-Men: Apocalypse’ bovenaan, gevolgd door ‘Warcraft’ en ‘Eye In The Sky’ maakt de top drie compleet. Week 24, zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. X-Men: Apocalypse is voor de derde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via het programma Popcorn Time…
- 0 reacties
- 441 weergaven
Surprise! Er is weer een leuke prijsvraag! We hebben in het verleden vaak CD-Keys en diverse hardware weggegeven via prijsvragen. Onder de prijzen van November 2019 vallen vijf Mandalampen met speaker te winnen. In samenwerking met Usenet.today geven we lampen weg. Usenet.today is een bekende Usenet provider met scherpe prijzen, leuke acties, 1500 dagen retentie en de mogelijkheid tot het aanvragen van een gratis trial account van 10 GB. Bij usenet.today krijg je leuke cadeau's bij het aanmelden voor een jaarabonnement. Hoe kan ik Winnen? Voor zo’n mooie prijs kan je makkelijk meedoen. Punten verdienen! Onder de prijsvraag kan je een reactie achterlaten. Vo…
Introductie: In de jaren 1990-2000 vond er een opmerkelijke verschuiving plaats in de digitale wereld van het delen van bestanden. Nederlandse Torrent Communities begonnen in deze periode steeds populairder te worden, waarbij het centrale principe van het terugdelen (seeden) van bestanden een belangrijke rol speelde. Wat deze communities onderscheidde van andere file-sharing platforms was het unieke gemeenschapsgevoel en de bereidheid van stafleden om hulp te bieden aan downloaders. Dit artikel werpt een blik op het ontstaan van Nederlandse Torrent Communities en de rol die zij speelden bij het verstrekken van hulp en ondersteuning aan hun gebruikers. Ontstaan v…
Laatste reactie door William, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
Rapidshare, de Zwitserse dienst om online bestanden te delen, heeft een rechtszaak in Hamburg verloren tegen de auteusrechtenvereniging GEMA en boekenuitgevers De Gruyter en Campus. De rechtbank oordeelde echter dat het uploaden van beschermd materiaal niet strafbaar is, maar wel het verspreiden van de koppeling. Rapidshare wast de handen dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,