Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27137.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 12. Deze week staat ‘Mission: Impossible – Ghost Protocol’ bovenaan, gevolgd door ‘The Grey’. ‘We Bought a Zoo’ maakt de top drie compleet. Week 12 zijn er 2 nieuwkomers in ons overzicht. Mission: Impossible – Ghost Protocol is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 4.7k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 1 februari tot 7 februari 2016. Deze week staat de film ‘The Big Short’ bovenaan, gevolgd door ‘Spectre’ en de ‘Ride Along 2’ maakt de top drie compleet. Week 5, 1 februari tot 7 februari zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Tijdens het downloaden van een film haakt het af, dus dan stopt het opeens met downloaden, het blijft helemaal stil, ik denk dat het aan de modem ligt, want het internet gaat steeds aan en uit, ik download via newsleecher, wat moet ik nu doen,
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 414 weergaven
last weekDe top 10 meest gedownloade films van 27 juni. tot 3 juli 2016. Deze week staat de film ‘Batman v Superman: Dawn of Justice’ bovenaan, gevolgd door ‘Warcraft’ en ‘Finding Dory’ maakt de top drie compleet. Week 26, zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Batman v Superman: Dawn of Justice is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk…
- 0 reacties
- 621 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 19 juni tot 25 juni. Deze week staat de film ‘Wonder Woman’ bovenaan, gevolgd door ‘Power Rangers’ en ‘The Fate of the Furious’ maakt de top drie compleet. Week 15 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Wonder Woman is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via het programma qBittorrent. Als u d…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Januari is de eerste maand van het nieuwe jaar en die is alweer voorbij. Buiten sneeuwt het maar binnen is het warm; downloaden wij nog een beetje in deze koude maand ? Ben jij benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de eerste maand van 2019? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand december? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 1.07% daarvan gebruikt dit o…
Hoe ICANN het internet verpest
door Gast franswon- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Domeinautoriteit ICANN stapelt fout op fout als het gaat om de verkoop van nieuwe top-level domeinen. Het is een trieste bedoening. Lees het hele artikel: http://computerworld.nl/article/14070/hoe-icann-het-internet-verpest.html?utm_source=Webwereld&utm_medium=Website&utm_campaign=computerworld
-
- 0 reacties
- 972 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 46 – 2013. Deze week staat ‘Percy Jackson: Sea of Monsters’ bovenaan, gevolgd door ‘Elysium’. ‘Prisoners’ maakt de top drie compleet. Week 45 is zijn er vijf nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Percy Jackson: Sea of Monsters is voor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Er is een test actief voor de aankomende twee weken. Er is een Tikki donatie mogelijkheid onderaan de pagina's bij forum berichten. Met de onderstaande tekst. De link is actief voor 13 dagen, we hebben er eigenlijk helemaal geen verwachtingen van maar wil een donatie knop weer een keer geprobeerd hebben. Doneren van van 5 cent tot onbeperkt. Bedankt voor het het begrip. Met uw donatie help je Duken.nl. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! Donatie via Tikkie
- 0 reacties
- 72 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 13 april tot 19 april. Deze week staat de film ‘Bad Boys for Life’ bovenaan, gevolgd door ‘Trolls World Tour’ en ‘Gretel & Hansel' maakt de top drie weer compleet. Week 16 zijn er vier nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Bad Boys for Life is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen en vergeet je VPN ver…
- 0 reacties
- 86 weergaven
We hebben weer wat moois beschikbaar gemaakt op Duken.nl. We bezitten nu ook een Links Directory waar je links kan vinden naar de gewenste content op basis van categorie. Momenteel staan veel links verdeeld over forum berichten en nieuws berichten door de gehele website. Deze zijn lastig te vinden en bij te werken. Met de links directory kan je nu op een prettige en makkelijke manier de links opzoeken en gebruiken. De directory bestaat uit een aantal categorieën, zoals Torrent sites, NZB sites, share sites etc. Deze bevatten vaak ook weer sub-categorieën zodat je snel alle Nederlandse torrent communities kan vinden of juist Nederlandse NZB communities. In het …
- 0 reacties
- 973 weergaven
Stichting Brein dreigt Nederlandse sites die als proxy dienst doen voor The Pirate Bay. Abonnees van Ziggo en XS4All kunnen deze proxies gebruiken om de blokkade van de torrentsite te omzeilen. Brein heeft woensdagmiddag mails gestuurd aan beheerders van proxy-sites voor de beruchte torrentsite. Zij worden door de piraterijbestrijder gesommeerd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 784 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 25 – 2013. Deze week staat ‘The Hangover Part 3’ weer bovenaan, gevolgd door ‘Fast and Furious 6’. ‘Admission’ maakt de top drie compleet. Week 25 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Hangover Part [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.9k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 26 – 2015. Deze week staat ‘Mad Max: Fury Road’ bovenaan, gevolgd door ‘Jurassic World’. ‘Cinderella’ maakt de top drie compleet. Week 26 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Mad Max: Fury Road is voor de eerste keer de meest […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 695 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 4 januari tot 10 januari 2016. Deze week staat de film ‘The Martian’ bovenaan, gevolgd door ‘The Big Short’ en de ‘The Revenant’ maakt de top drie compleet. Week 1, 4 januari tot 10 januari zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 5 – 2014. Deze week staat ‘Thor: The Dark World’ bovenaan, gevolgd door ‘The Hunger Games: Catching Fire’. ‘Homefront’ maakt de top drie compleet. Week 5 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Thor: The Dark [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 257 weergaven
Bekende groep Reloaded hebben de vooralsnog onkraakbare kopieerbeveiligingstechniek Denuvo mogelijk onder de duim gekregen. Daarvan is online 'bewijs' opgedoken. Torrentfreak schrijft over een video van Russische origine, waarin wordt getoond hoe Rise of the Tomb Raider met crack wordt gespeeld. O.a. de bekende krakersgroep Reloaded zou erbij betrokken zijn. De crack in kwestie is echter nog niet vrijgegeven, behalve dan in de vorm van malafide .exe-bestanden die zich vóórdoen als cracks. Die beveiliging deed andere die-hard game-krakers al eens verzuchten dat deze wellicht nooit zou worden verslagen, na maanden vruchteloos te hebben gezwoegd op de game Just Ca…
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Het programma heet panda antivirus platinum internet security 2007 en tussen haakjes staat er ook 11.00.02 achter. Ik heb op de sites die gegeven zijn gekeken maar daar kon ik niks vinden of deed het 't niet. Zou iemand me kunnen helpen?
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39917.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Usenet en de opkomst van Communities: Een kijkje in de wereld van de content-sharing hobbyisten
door William- 1 volger
- 0 reacties
- 7k weergaven
Introductie: Usenet, een van de oudste online fora, heeft door de jaren heen een belangrijke rol gespeeld in het delen van informatie en content. Deze dienst, die in de jaren 80 ontstond, heeft zich ontwikkeld tot een wereldwijde community waar duizenden mensen samenkomen om ideeën uit te wisselen en materiaal te delen. In Nederland heeft het gebruik van Usenet ook geleid tot het ontstaan van verschillende communities. Dit artikel werpt een brede en uitvoerige blik op de opkomst en het gebruik van Usenet, de rol van deze communities en de bescherming van intellectueel eigendom door BREIN. Opkomst en gebruik van Usenet: Usenet begon oorspronkelijk als een pl…
Laatste reactie door William, -
- 0 reacties
- 993 weergaven
Bestuurslid Jochem Gerrits van Buma/Stemra gebruikt zijn functie om geld op te strijken van auteursrechten die nog uitbetaald moeten worden. Gerrits is naast bestuurslid van de rechtenorganisatie ook de eigenaar van muziekuitgever High Fashion Music en heeft aangeboden om in die hoedanigheid een claim van componist Melchior Rietveldt op Buma/Stemra [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
me oude tv is de deur uit dus wil ik een nieuwe gaan kopen. maar dan wil ik ook meteen iets hebben waarmee ik films van af me pc op me tv kan kijken zodat ik geen dvd speler meer nodig heb. maar wat heb je daar allemaal voor nodig (weet nog niet welke tv ik ga kopen)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 5k weergaven
Heey mensen, Ik heb een spelletje gedownload van 1,6 GB maar ik heb geen USB die dat kan dragen. En ik heb heel veel gedownload en meestal worden .EXE of .ISO bestanden in gedeelt in kleine Rar bestanden Bijv. Rar.1, Rar.2, Rar.3 enzo... En ik dacht dat ik het wel op zo'n manier kan over brengen in kleine deeltjes. Maar ik weet niet hoe dat moet dus ik wil jullie hulp vragen om mij te helpen met mijn probleem. :redface: :'( Alvast Bedankt!! O0
Laatste reactie door tonyshask, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Tristan Pol houdt de Piratebay-proxy Kuiken.co online, ondanks een verbod van Brein. De boete van een andere proxy lopen ook door, waardoor de teller op 2 ton staat. “Maar Stichting BREIN krijgt toch geen cent!” BREIN en Tristan zetten hun wederzijdse oorlog door. Tristen legt alle verboden en boetes naast [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,