Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23757.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 36. Deze week staat ‘Men in Black 3’ bovenaan, gevolgd door ‘Snow White and the Huntsman’. ‘6 Bullets’ maakt de top drie compleet. Week 36 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht. Men in Black 3 is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Ben jij ook zo benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand? Welke series werden er het meest gedownload in November? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jou buurman binnen? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.72% daarvan gebruikt dit dagelijks torrents om te downloaden. Het Nederlandse download gedrag is ook weer geupdate in percentages van de afgelopen maand. Downloaden van films nam weer toe: Augustus 86%, September 81%, Oktober 82% en in No…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 321 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 8 juli tot 14 juli. Deze week staat de film ‘Shazam!’ bovenaan, gevolgd door ‘Alita: Battle Angel’ en ‘Hellboy’ maakt de top drie weer compleet. Week 28 is er één nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Shazam! is voor de tweede keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van film…
- 0 reacties
- 24 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 11 mei tot 17 mei. Deze week staat de film ‘Justice League Dark: Apokolips War’ bovenaan, gevolgd door ‘Extraction’ en ‘Sonic The Hedgehog' maakt de top drie weer compleet. Week 20 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Justice League Dark: Apokolips War is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidinge…
video streams downen
door Gast karim_blinkertboy- 0 reacties
- 2k weergaven
Hey weet er soms iemand hoe ik video\'s van bijvoorbeeld putfile.nl kan downloaden? alvast bedankt! greetz kenny :evil:
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ondertitelsites Bierdopje.com en Simply Releases stoppen ermee na een sommatie van Stichting Brein. Op deze sites worden zelfgemaakte ondertitelbestanden voor films en series (‘fansubs’) aangeboden, hetgeen de toorn van Brein heeft afgeroepen. “We snappen dat dit voor onze gebruikers en vertalers als een klap zal komen en frustratie zal opwekken [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 534 weergaven
Steeds meer piraten maken gebruik van sites en tools om muziek en video te downloaden van streamingsites en streamingdiensten als Spotify en Youtube, vaker dan dat mensen naar illegale downloadsites gaan, blijkt uit een onderzoek van de IPO in het Verenigd Koninkrijk. 15 procent van volwassen internetgebruikers en 33 procent van jongeren tussen de 16 en 24 jaar maakt gebruik van illegale diensten om streams en online-content mee te rippen zodat deze opgeslagen kunnen worden op de harde schijf. Het gebruik van stream-ripping sites is met 141,3 procent toegenomen tussen 2014 en 2016. Uit het onderzoek van het Intellectual Property Office en de PSR For Music blijkt…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39704.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Beste, Sinds gisteren werken mijn usb-poorten niet meer, zelfs als ik mijn iPhone erin steek, laad hij zelfs niet op. Ik heb hem al eens volledig gewist, en het werkt nog altijd niet. Weet iemand een oplossing? Mvg
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 10 – 2013. Deze week staat ‘Jack Reacher’ bovenaan, gevolgd door ‘The Hobbit: An Unexpected Journey’. ‘This is 40’ maakt de top drie compleet. Week 10 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Jack Reacher is voor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo Ik heb 2 computers met een Trust Headset Als ik met mijn vriend praat om te gamen dan gaat het geluid steeds Zachter en later hoort hij mij niet meer, Ik heb het Probleem met Windows vista& Windows Xp Wie weet een oplossing? Meld het me!
Laatste reactie door Greenbered, -
- 0 reacties
- 480 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 6 februari tot 12 februari. Deze week staat de film ‘Arrival’ bovenaan, gevolgd door ‘Passengers’ en ‘Doctor Strange’ maakt de top drie compleet. Week 6, zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Arrival is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan ra…
Netwerk delen
door Roelandd- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik deel mijn netwerk met mijn xbox via mijn pc maar als ik netwerk delen in wil stellen dan komt de volgende foutmelding: Er is een fout opgetreden bij inschakelen van netwerk delen (null) hoe kan ik dit oplossen ??? Alvast bedankt!!!
Laatste reactie door Roelandd, -
Ik heb thuis een router van online met WiFi internet. Hierbij hoort een WLAN usb 2.0 stick. Het model is een sagem XG-760A. Nu heb ik een nieuwe PC met daarop windows 7 X64 . Alleen ik kan nergens de juiste drivers vinden want de meegeleverde drivers van online zelf werken niet. Wie kan mij helpen want ik wil ook graag internet op mn nieuw pc.
Laatste reactie door wezzl, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 51. Deze week staat ‘The Inbetweeners Movie’ bovenaan, gevolgd door ‘Cowboys and Aliens’. ‘Moneyball’ maakt de top drie compleet. Week 51 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. The Inbetweeners Movie is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18494.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Actiegroep SOS Internet gaat zelf onderzoeken of de claims en statistieken over Pirate Bay-downloaders kloppen. BREIN weigert deze cruciale bewijsstukken te openbaren. Er komt een ‘onafhankelijke toetsing’ van de belangrijkste claims van BREIN in de rechtszaak tegen Ziggo en XS4ALL over de The Pirate Bay-blokkade. Dit onderzoek wordt zo snel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 949 weergaven
YouTube biedt nu ook Nederlandse speelfilms aan. Filmdistributeur A-Film sloot een deal met Google over de gratis filmstreams. A-Film meldde deze week in een persbericht dat het een contract heeft gesloten met Google over filmdistributie via YouTube. A-Film streamt op YouTube 20 speelfilms, zoals Amazones, Alles Stroomt, Ik Omhels Je Met Duizend Armen, Diep, Richting West, en First [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 741 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 22 februari tot 28 februari 2016. Deze week staat de film ‘Deadpool’ bovenaan, gevolgd door ‘Creed’ en de ‘Victor Frankenstein’ maakt de top drie compleet. Week 8, 22 februari tot 28 februari zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Deadpool is […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hey, Ik hem na TIger Woods PGA Tour 2005. Ik ga naar setup, maar ik moet nog een serial number hebben. Nu hem ik via http://www.greatcracks.com. Ik krijg dan ne key en ik kopieer die en doe "next" en dan zegt ie "are you sure to abort the instalation?"???????????????? Hoe komt dit en wie kan mij helpen?? Merci :-) :-p
Laatste reactie door 50fifty, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wilde gisteren mijn laptop op nieuw recoveren om dat hij wat traager werd tijdens de recovery duurt het all lang voor dat het er voor komt en is hij op 25% krijg ik deze Error: Error: C [ err= 117 ] ERROR In het beeld : dit in het klein links boven in: Error: C [ err= 117 ] En de naam: ERROR : in het minden van het beeld en heel groot. Wie kan mij hier mee helpen of wie heeft dit probleem ook en heeft er een oplossing voor. Dan hoor ik het graag. Ik bedank jullie all vast voor uit.
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van week 33 – 2015. Deze week staat de film ‘Mad Max: Fury Road’ bovenaan, gevolgd door ‘Aloha’. ‘Terminator Genisys’ maakt de top drie compleet. Week 33 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Mad Max: Fury Road is voor de derde keer […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 523 weergaven
Een Nederlander die volgens Brein meer dan 18.000 muziekbestanden op nieuwsgroepen heeft gezet en daar zelf 'spots' van plaatste op spotwebsites, heeft met Brein geschikt voor 15.000 euro. Brein kreeg de uploader bij toeval in het vizier. Brein maakt melding van de schikking in een persbericht en de ex parte beschikking is in zijn geheel in te zien via het IE-forum. De uploader heeft gehoor gegeven aan het bevel om 15.000 euro te betalen en zijn activiteiten te staken. Daarbij is een dwangsom afgesproken van 2000 euro per dag, die opgelegd wordt als de uploader toch doorgaat, met een maximum van 50.000 euro. Door te schikken met Brein is de zaak afgedaan en komt het …
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 0 reacties
- 443 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 4 december tot 10 december. Deze week staat de film ‘Kingsman: The Golden Circle’ bovenaan, gevolgd door ‘The Foreigner’ en ‘American Assassin’ maakt de top drie compleet. Week 49 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Kingsman: The Golden Circle is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via bij…
Laatste reactie door William1,