Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
Waar kan ik PS2 spellen downloaden als MDF bestand
door Gast Peggel- 1 reactie
- 7.4k weergaven
Hallo, kan iemand mij vertellen van welke site ik PS2 spellen kan downloaden als MDF bestand (dus gee ISO bestand)? Mail me!!!
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 32.3k weergaven
Waar kan je Gratis microsoft office 2007 downloaden?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
waar kan ik mooie plaatjes halen voor phoshop
-
- 9 reacties
- 5.2k weergaven
hallo jongens ik weet het is een tijdje geleden sorry daarvoor :-* maar ik heb een vraagje ik wil graag via een ip adres die ik heb achterhaalt graag weten van wie dat ip adres is omdat die persoon mij lastig valt en blijf lastig vallen. nu heb ik een ip adres maar kan niet achterhalen van wie het ip adres is . kunnen jullie mij helpen ? alvast bedankt :-* O0 xxx bianca
Laatste reactie door Jeroen, -
- 13 reacties
- 28.1k weergaven
Omdat met branden nogal heel vaak een dvdtje sneufelt (vooral bij mij met ps2 games.. :'( ) zou ik wel willen weten waar jullie je lege dvd's kopen en hoe duur? Leon
-
- 15 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo, Een laatst was ik op bezoek bij kennissen van me. We hadden het over het downloaden van films, muziek, enz. Een van mijn vrienden zei dat hij het crimineel vindt, dat mensen dingen downloaden zonder te betalen voor de rechten. Ik heb een korte discussie met hen gehad, waarin ik uitlegde waarom ik vind dat men dat wel mag. Maar wat ik me eigenlijk afvraag is, waarom jij zomaar van alles mag downloaden zonder te betalen voor de auteurs rechten? Waarom vind je bijvoorbeeld dat je een film mag downloaden, zonder ooit te betalen voor de auteursrechten aan Warner Bros, MGM, of Universal? Ik heb mijn reden om soms niet te betalen voor de auteurs rechten, maar ik vr…
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 778 weergaven
Auteursrechtenorganisatie Stichting Brein kreeg gisteren een nieuwe sleutel in handen. Oppassen geblazen voor de downloaders die regelmatig een torrent online slingeren met illegale content. De Autoriteit Persoonsgegevens heeft een verzoek van Stichting Brein vandaag rechtmatig verklaard. Een belangrijk verzoek die gevolgen kunnen hebben voor torrentgebruikers. Stichting Brein heeft namelijk via de autoriteit nu toestemming gekregen om IP-adressen en gebruikersnamen te verzamelen van uploaders. Dit betekent dat Brein op de achtergrond een flink dossier kan opbouwen zodat men een vervelende boete, claim of rechtszaak tegemoet kan zien. De verzamelde data …
- 27 reacties
- 15.9k weergaven
Hoi, ik heb van NZB wereld de volgende mail gekregen: Ik zeg een gewaarschuwd mens telt voor twee. :friends: Groetjes autofriek. Geachte Wereld Leden, De geruchten van de afgelopen week die de ronde deden zijn schijnbaar bewaarheid....Hunter en Muiz hebben een WPI DVD gemaakt met daarin host bestanden die als je e.e.a. installeert een block zal maken tegen een forum als NZBPirates. Je kunt er dan niet meer op! Vanavond is e.e.a. bevestigd door een lid van NZBPirates die slachtoffer is geworden van deze actie en methodes van deze vrienden.....door die bewuste post vanaf FTD te downloaden. Wij zullen zien voor een oplossing (die is er namelijk, begrepen wij van Pliek) maar …
Laatste reactie door Roodbaard, -
- 10 reacties
- 3.1k weergaven
hallo, ik ben sinds een paar weken begonnen te down/uploaden via torrents, alleen: je ziet op allerlij torrentsites de nieuwste films die in nederland nog pas over 1 maand in de bioscoop komen, deze zijn vast al in amerika in de bioscoop, maar hoe komen ze op internet? je download een film die nog moet komen, met een kwaliteit.. ik geloof niet dat die zo gefilmd zijn in de bioscoop, waar komen ze precies vandaan eigelijk? ik ben daar wel benieuwd naar wie kan me daar wat over vertellen? mvg. speedfreak
Wachtwoord op mapje??
door Jon- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey mensen, ik wil graag me wachtwoorden voor sites opslaan op me computer. Maar hier heb ik natuurlijk neit zoveel aan als iedereen hier bij kan. Dus hier wil ik een wachtwoord opzetten,, (op de map en/of het bestand) Dit kan vast wel ... toch? Hoe? Ik heb al gekeken bij sharing en security. maar daar staat het niet..?
Laatste reactie door maikelbe, -
- 1 volger
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hoi kan een beheerder of moderator mijn wachtwoord naar mij toe mailen aub. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Eater, -
- 4 reacties
- 699 weergaven
KeePass, een populaire wachtwoordmanager, zit met een groot lek. Toch weigert de ontwikkelaar het probleem op te lossen, uit vrees het advertentiegeld te verliezen. Wachtwoordapp KeePass zit met een groot probleem. Langs de ene kant zit het programma met een achterpoortje dat ervoor kan zorgen dat gebruikers malware binnenkrijgen, terwijl het sluiten van dat poortje de ontwikkelaar veel geld zou kosten. Dominik Reichl, de ontwikkelaar in kwestie, beweert dat de indirecte kosten van een patch veel te hoog zouden oplopen voor hem. Met die indirecte kosten verwijst Reichl naar zijn advertentiegeld. Momenteel zou een hacker via het updateprocess allerlei vuiligheid …
-
- 2 reacties
- 592 weergaven
In macOS is het mogelijk om een beveiligingsprompt waar om het wachtwoord van een administrator wordt gevraagd te omzeilen door 'root' in te vullen en het wachtwoordveld leeg te laten. Het lek werkt op de recentste versie van macOS High Sierra. Het lek werd ontdekt door gebruiker Lemi Ergin, die zijn bevindingen op Twitter deelde. Hij geeft aan dat er soms meerdere pogingen gedaan moeten worden, maar het in principe altijd lukt. Ook is het mogelijk om op deze manier op een vergrendelde computer in te loggen of vanuit een gastaccount een administratoraccount aan te maken. Tweakers heeft de bug op meerdere Apple-computers weten te reproduceren. Het lijkt alleen te werk…
Laatste reactie door Monkie, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
hoi, ik heb een verzameling van hd wallpapers. ze werken goed totdat ik avg 8.5 heb geinstalleerd. ik kreeg nu wel mijn wallpapers,maar zowel aan de linker als de rechter uiteinden van mijn scherm(zo'n 25%) bestaat uit groen vlakje! wat moet ik doen om mijn oude format hd walpapers goed af te beelden weer als achtergrond. ik wisel wallpaper 1 per week.
Laatste reactie door bambi1515, -
Wallie-card
door gamefreaks- 1 reactie
- 3.4k weergaven
weet iemand waar als je misschien gratis walliecard nummers kunt weghalen
Laatste reactie door Tim., -
wallie-code
door Famousx- 5 reacties
- 5.5k weergaven
weet iemand misschien hoe je een goede walliecardcode kan vinden?
Laatste reactie door Robin, -
Hallo. Ik zoek hulp bij het volgende. Mijn scherm is 1280x800 en ik wil graag foto's op het juiste formaat aanpassen. Bestaat er een programma die daar een oplossing voor heeft. M.a.w als ik een foto van normaal formaat opblaas kloppen de verhoudingen niet meer. Weet iemand van het bestaan van zo'n foto bewerkings programma af? Alvast mijn dank voor de hulp..
- 1 reactie
- 690 weergaven
Een beveiligingsonderzoeker van MalwareTech heeft een killswitch gevonden in de Wana Decrypt0r 2.0-ransomware die op vrijdag zich als een lopend vuurtje over heel de wereld verspreidde. Een domeinnaamregistratie ten koste van tien dollar bleek de sleutel. De onderzoeker achter het Twitteraccount van MalwareTech was door de code van de ransomware heen aan het grasduinen en ontdekte de regel waar staat dat de ransomware contact zoekt met een domeinnaam bestaande uit een wirwar van tekens. Dit domein was niet geregistreerd en de onderzoeker besloot het op zijn naam te zetten. Volgens The Guardian kostte dat een tientje. Daarna pas bleek dat dit de killswitch was waardoo…
Laatste reactie door Meh Meh, -
Wanneer waarschuwing weg?
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Wanneer gaat je waarschuwing weg?
warez en torrentz
door Gast gijsje- 1 reactie
- 3.8k weergaven
Kan iemand me hier wat meer info over geven?
-
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
hallo ik zat op de site van warhawk te kijken en klikte op download toen zag ik dat je papieren vliegtuigen kon downloaden dus ik klik dus op een tank en wilde hem downloaden maar hij kan niet worden gedownload :'( :'( kan iemand mij hier bij helpen want mijn broertje (10) is helemaal gek van warhawk kan iemand mij hierbij helpen?
Laatste reactie door eddd3, -
- 19 reacties
- 6.1k weergaven
Hoi Vraagje tussen door wat houden die sterretje's nu eigenlijk in onder mijn naam. De ene heeft er 1 en de ander meerderen. Heeft dat een betekenis ? yvon
-
Wat betekent deze opmerking precies?
door Gast h.vanlieshout- 2 reacties
- 4.6k weergaven
Behalve lid van dit forum ben ik ook lid van VRAGENFORUM. Dit forum wilde ik gisteren bezoeken. Maar ik kreeg alleen de volgende opmerking te lezen: This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. Het forum was verder onbereikbaar. Ik bergrijp dat er zoiets als een schorsing is uitgevoerd. Maar verder weet ik niets.Hebben jullie een idee?
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
beste mensen als ik een een game heb gedownload zit er meestal wel een 'kladblok'bij met wat je moet doen; bij dit geval staat er: [autorun] open=Autorun.exe Icon=shift2u.exe Name=SHIFT 2 UNLEASHED maar wat ik me afvraag is wat houdt Icon in? moet je dat ook openen ofzo? alvast bedankt.!
-
Wat is "mounten"?
door Fish- 4 reacties
- 17.8k weergaven
Een vraag, Wat is mounten, en hoe doe ik dat (welk prog e.d.)? Ik heb het opgezocht in de begrippenlijst van deze site, maar daar staat het niet tussen (misscchien een idee voor de admins om eraan toe te voegen ). Bedankt,
Laatste reactie door kaasbroodje,