Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 11k weergaven
ik was eens aan het zoeken en opeens zag ik windows media player 12 is uit en zo maar er staat nergens een download link bij weet iemand waar ik die kan downloaden ?
Laatste reactie door koenmf, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hey, Ik heb wat filmpjes die ik wil verkleinen met windows movie maker. Ik heb de stukjes geknipt en als ik ze publiceer dan wordt het filmpje wel kleiner maar het beeld ook. De bovenkant van het scherm is dan het filmpje en de onderkant is fel groen. Weet iemand hoe dit komt? Groeten, Ricardo
Laatste reactie door Ricardinho, -
windows moviemaker
door TamSz- 1 reactie
- 1.9k weergaven
ik heb wat filmpjes gemaakt met mijn camera, maar als ik het filmpje in windows movie maker wil laden zegt hij:' An error occured while opening this file. Either the selected file is not a windows movie maker project or the project file is corrupted'. Hoe maak ik hem dan wel een windows movie maker file? of misscien weet iemand een ander programma waar ik filmpjes bij aan elkaar kan plakken... groetjes Tamara
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal, Vandaag heb ik een filmpje gemaakt met windows moviemaker. Ik wilde dit filmpje publiceren op youtube of facebook oid, maar deze programma's kunnen niet met een moviemakerbestand werken >. Alleen mpeg ofzoiets. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om dit moviemaker bestand op te slaan als een ander soort bestand (als ik opslaan als doe kan ik alleen moviemaker selecteren bij type bestand...) Vast bedankt! Groetjes Dodidrakie
Laatste reactie door dodidrakie, -
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ik probeer op mijn medion laptop op mijn D drive een nieuwe windows te installeren, maar als ik in het menu installeren kom gaat hij een stukje door en daarna valt hij gewoon uit! Kan iemand mij helpen hoe ik wél gewoon windows van een cd kan installeren?
Laatste reactie door Robin, -
Windows pleister
door loesJ...- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Weet iemand waar je de pleister voor windows kan vinden? ik zoek me suf maar ik kan hem nergens vinden alleen maar artikels zonder links :-\. dus .. iemand?
Laatste reactie door Duken, -
windows server 2003
door Gast c4ssh3rn- 4 reacties
- 2.5k weergaven
mijn vraag is: is windows server 2003 beter dan xp? sneller enz. op torrentpassion (daar staat hij op btw) staat dat hij stabiler is en sneller maar is dat ook zo als dat zo is duren de laadtijden van spellen dus minder¿?
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hooii . ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen maargoed. Ik heb dus een iPod. En je moet daar volgens mij liedjes opzetten met iTunes. Dus ik wou dat zo downloaden, en daaarvoor heb ik dus windows service pack 2 nodig. En als ik dat download staat er; Setup cannot update your windows xp files because the language installed on your system is different from the update language. -ik heb ook al geprobeert 'm in het nederlands te doen en toen wou die ook niet- dus hoe krijg ik dit goed? of kan ik ook nog op een andere manier liedjes erop zetten? xoxo.
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Windows sluit niet meer af, dus ik moet de aan/uit knop net zolang indrukken tot de pc uitgaat. als ik dan op afluiten druk(tweede scherm) dan sluit hij niet af. kan ik hier wat aan doen??
Laatste reactie door 1992rikie1992, -
- 9 reacties
- 3.1k weergaven
hallo ik heb een medion laptop md 97900 en toen ik hem in de auto op weg naar vakantie starten ging alles nog goed. toen ik in me hotel kwam en iets op me computer moest opzoeken ging mijn laptop niet meer aan. > de computer herstart zich zelf de hele tijd wanneer ik het windows xp balkje zie rondgaan als hij daarmee klaar is geeft hij heeeeeeeel kort een blauw scherm en gaat hij zich zelf opnieuw opstarten en dan doet het probleem zich de hele tijd voort. in veilige modus kan ik hem ook niet starten want dan gaat er links boven een klein streepje knipperen en dat duurt dan de hele tijd tot dat ik de uitknop dan 10 sec heb ingehouden. ik hoop dat jullie me kunnen…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 449 weergaven
In de Windows App Store blijkt een aanzienlijk aantal apps te worden aangeboden waarmee gebruikers toegang kunnen krijgen tot illegale streams van films, tv-series en muziek. Dat meldt TorrentFreak op basis van een eigen inventarisatie. TorrentFreak beschrijft dat tijdens het browsen door de categorie 'top free' meerdere apps worden getoond die claimen gratis films aan te bieden, zoals de app genaamd Free Moves Online 2020. Het gaat veelal om apps die gratis zijn te downloaden en op zowel de pc, als de Xbox en mobiele apparaten werken. De apps krijgen veelal positieve reacties en er kan daadwerkelijk content mee worden be…
Laatste reactie door Duken, -
Windows themes?
door Gast thesilk- 13 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo, Ik heb een windows themes gedownload. En ik had het geopend met winzip. Maar het zijn allemaal kleine bestanden bij elkaar en niet een groot bestand, weet iemand hoe je van al die kleine bestandjes een groot bestand moet krijgen , zodat ik het gewoon kan openen. Alvast bedankt, thesilk
-
Windows update
door Gast Wim Schorn- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Weet iemand hoe ik kan updaten zonder dat ik \" validatie van productcode is mislukt\" krijg? Heeft iemand hier een tooltje voor? Groeten Kees
-
Windows Vista
door bart- 10 reacties
- 3.1k weergaven
Hi Zou er reeds een goede versie te vinden zijn die werkt met key van Windows Vista?
Windows Vista
door bart- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Windows Vista crack verbergt Trojaans paard Het aantal gebruikers dat zoekt naar cracks voor de illegale versie van Windows Vista heeft viruschrijvers niet onberoerd gelaten. Op verschillende warez- en cracksites wordt het bestand "Windows Vista All Versions Activation 21.11.06.exe" aangeboden, wat een activatie crack voor elke Vista versie zou moeten zijn. Eenmaal geopend installeert het bestand echter "Trojan-PSW.Win32.LdPinch.aze" op de PC. Volgens eerste berichten zou de malware niet door NOD32 en Norton AntiVirus herkend worden. De LdPinch malware familie monitort toetsaanslagen en steelt wachtwoorden en gebruikersnamen van het besturingssysteem en applicaties en s…
-
Windows Vista
door E7691- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, op ebay staat er op van windows XP naar windows vista up-te-graden maar is dat te vertrouwen en wat gebeurt er dan precies met je computer zie hier de link http://cgi.benl.ebay.be/xp-avec-total-affichage-vista-integre-avec-licence-20E_W0QQitemZ150195902265QQihZ005QQcategoryZ4619QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Laatste reactie door E7691, -
Windows vista
door Gast darkne0n- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Weet iemand waar ik windows vista de gehele versie kan downen. Is er al zoiets?
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb windows vista nu geactiveerd want ik heb hem nieuw gekocht met een PC. Alleen heb ik vaak dat ik hem moest leeggooien/formateren omdat er een virus was. (mijn oude PC) Dus dan heb je de product key op een gegeven moment te vaak geactiveerd. Ik had gelukkig voor windows XP een registerbestandje waarmee ik windows zo vaak kon activeren als ik maar wil. (legaal en kon gewoon updaten) Maar nu heb ik windows vista en ik vraag me af of je dat bij vista ook hebt? Anders krijg ik misschien een keer problemen bij activeren. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb sinds kort een (nieuwe pc) met 4 gig geheugen met Vista Home Premium 32 BITS. Nu is het met de 32 BITS maar 3 gig en als ik de 64 BITS heb 4 gig. Dus wat ik aan jullie wou vragen of er een legale manier is om Vista Home Premium of Ultimate 64 BITS ergens is te krijgen. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
hey, weet iemand waar ik een goede (en werkende) windows vista activator kan vinden. ik heb vista ultimate dus die moet hij kunnen activeren. alvast bedankt Burned
Laatste reactie door burned, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hey, Ik kan sinds kort niet meer goed inloggen in windows vista home premium. Ik kan wel tot de gebruikersaccounts komen en mijn ww invoeren, het welkomstscherm zien maar daarna krijg ik zwart beeld. Ik kan wel in de veilige modus opstarten, maar ik wil ook gewoon kunnen opstarten. Wat is het? Spyware? verkeerde instellingen? per ongeluk iets verwijderd? Of nog iets anders? #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 5 reacties
- 3.7k weergaven
Hey it's me again! ik heb een mega vervelend probleem ik heb mezelf juist windows vista ultimate aangeschaft en geïnstalleerd. Maar nu heb ik een probleem met men gebruikers account! Ik ben blijkbaar niet aangemeld als hoofdadministrator en kan ik niets downloaden en installeren. Ik zou echt niet weten wat ik heb gedaan, heb gewoon de stappen gevolgd van de installatie en that's it! Als iemand ietsje weet hoe ik dat kan oplossen let me know! En Jullie zijn natuurlijk bedankt op voorhand!! Greets Ben
Laatste reactie door Michiel, -
- 4 reacties
- 2.8k weergaven
hallo, ik heb windows vista unattended gedownload en geinstalleerd. nu doen de vista geluiden en het vista menu start het niet (ik kan ze ook niet krijgen :'() weet iemand hoe ik dat op kan lossen of hoe ik toch de geluiden en het menu start krijg zonder geheugenverlies (dus niet zo'n transformer programma ofzo.) O0 alvast bedankt O0
Laatste reactie door burned, -
- 10 reacties
- 3.6k weergaven
Windows Vista versnel gids Over de gehele wereld is een boel ophef geweest rondom Vista. Het besturingssysteem zou erg onstabiel zijn en niet snel werken. Daarom besloot ik om een gids te schrijven waarmee je vista tot wel vier keer sneller kan maken. Check hem hier: http://pc-en-internet.infonu.nl/tutorials/33012-windows-vista-versnellen.html De volgende dingen worden besproken: Versnellen door de systeembestanden in het Ram geheugen te plaatsen Aero automatisch uitschakelen bij lastige taken User Account Control uit zetten Het startmenu versnellen Vista sneller laten opstarten door het gebruiken van meerdere cores Controle harde schijf uitschakelen Prest…
Laatste reactie door rakker126, -
Windows Vista.
door Erwin..- 4 reacties
- 3.1k weergaven
Geen Geluid na het installeren Vista ( Kan geen geluidskaart vinden) Hoe kan dat... Wie kan me helpenn Erwiin :cool2:
Laatste reactie door candesco,