Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 18 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.350 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik zie vaak de woorden "Copyright Troll" voorbij komen in artikelen, maar ik weet niet precies wat dit is of inhoud. Kan iemand mij hier uitleg over geven?
Laatste reactie door Byte, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo ik heb hypercma geprobeerd maar hij geeft steeds foutmeldingen. weet iemand een goeie screen capture?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Forumdiscussie over de Militaire Situatie Tussen Iran en Israël Gebruiker: Mark1985 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Israël de mogelijkheid van Iran om zijn wapens te gebruiken sterk heeft aangetast. Klopt dat? Wat betekent dat precies voor de situatie daar? Expert: AnnaDeAnalyser Hallo Mark! Goede vraag. Ja, het klopt dat Israël’s recente aanvallen op Iran een grote impact hebben gehad op hun militaire inzetbaarheid. Laat me het uitleggen. Iran heeft een behoorlijk arsenaal aan conventionele wapens, zoals raketten en tanks. Maar als je niet goed kunt opereren en communiceren, ben je veel minder effectief. Dat is precies wat er nu gebeurt. Israël heeft strategische a…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Wat is er gebeurd bij Crosestein in Zeist? Traumahelikopter ingeschakeld voor reanimatie!
door Vraagbaak- 0 reacties
- 653 weergaven
Forumdiscussie: Reanimatie op Crosestein in Zeist, traumahelikopter gealarmeerd Gebruiker: JohnDoe123 Gepost op 12 oktober 2023 – 14:15 Hey allemaal, ik heb net gehoord dat er een reanimatie was op Crosestein en dat er een traumahelikopter is ingeschakeld. Wat is er precies gebeurd? En wat moet je doen als je iemand moet reanimeren? Iemand tips? Expert: Anja – EHBO-instructeur Gepost op 12 oktober 2023 – 14:45 Hoi JohnDoe123, goed dat je het vraagt! Ik heb eigenlijk net nog kunnen lezen dat er een man of vrouw in elkaar was gezakt op Crosestein. Zorgverleners zijn snel ter plaatse gekomen en hebben de reanimatie gestart. Een traumahelikopter wordt vaak ingeschakeld…
- 0 reacties
- 788 weergaven
Forumdiscussie: Wat is er gebeurd met de twee tieners in Arizona? Gebruiker: Joris123 Wat is er precies gebeurd met die twee tieners die dood zijn gevonden in Arizona? Ik heb er iets over gehoord, maar snap er niet veel van. Expert: Marieke de Jong Hey Joris123, ik kan je daar meer over vertellen. Het is inderdaad een tragische situatie. Vorige week zijn twee tieners gevonden in een afgelegen gebied bij Mount Ord, dat ligt tussen de steden Mesa en Payson in Arizona. De autoriteiten, zoals het Maricopa County Sheriff’s Office, denken nu aan een mogelijke moord. De slachtoffers zijn een 18-jarige meid genaamd Pandora Kjolsrud en een 17-jarige jongen die Evan Clark blij…
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Heey, Ik wil graag leren programmeren van programma's maar ik weet niet met welke taal ik moet beginnen. Ik heb nog nooit met programmeertaal gewerkt maar ik wil het heel erg graag leren ! O0 Dus ik wil vragen aan jullie want de meeste van jullie weten wel hoe je moet programmeren en hebben het ooit geleerd en moesten voor het eerst met programmeertaal werken dus jullie weten veel meer en hebben veel meer ervaring. Please Help Me :'( Alvast Bedankt!
Laatste reactie door iKaos, -
Wat is het BBcédaire van Brigitte Bardot en waarom is het belangrijk voor het feminisme?
- 800 weergaven
Forumdiscussie: Brigitte Bardot’s "BBcédaire" Gebruiker: Lisa123 Hee allemaal! Ik hoorde dat Brigitte Bardot een boek heeft uitgebracht, het "BBcédaire". Kan iemand uitleggen wat dit precies is en wat ze erin behandelt? Ben benieuwd! Expert: MarkDeCultuurFanaat Hey Lisa123! Goed dat je dat vraagt. Het "BBcédaire" is een soort lexicon dat Brigitte Bardot zelf heeft geschreven. In dit boek deelt ze haar persoonlijke definities van verschillende woorden en concepten. Bijvoorbeeld, ze vertelt wat feminisme en trouw voor haar betekenen, maar ook meer controversiële onderwerpen zoals links- of ‘gauchisme’. Bardot is een iconische actrice en zangeres in Frankrijk en staat…
Wat is het effect van Artikel 13/17 op piraterij-gerichte Torrent- en Streaming-sites?
door Gast Drifter- 2 reacties
- 460 weergaven
Deze week keurde het EU-parlement de definitieve tekst van de auteursrechtrichtlijn goed, wat inhoudt dat door gebruikers geüploade content sites, zoals YouTube, licentierechten met rechthebbenden moeten aangaan om aansprakelijkheid te voorkomen. Maar hoe beïnvloedt dat piraterij-gerichte torrent en streaming sites? Nadat het Europees Parlement artikel 13 had bestempeld (artikel 17 in de definitieve tekst), begonnen sommige media te speculeren dat dit het einde betekent van The Pirate Bay, 'piraat' streaming sites en 'piraat' Kodi addons. Het auteursrecht is complex, zoals de recente controverses over de auteursrechtrichtlijn duidelijk hebben onderstreept, maar …
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 0 reacties
- 491 weergaven
Is oktober warm en fijn, het zal een scherpe winter zijn; maar is hij nat en koel, 't is van een zachte winter 't voorgevoel.. Downloaden wij meer of minder richting Halloween? Ben jij ook zo benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de tiende maand van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand September? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.80% daarva…
Laatste reactie door William1, -
- 5 reacties
- 9k weergaven
He, wij zijn bezig met een project voor school en willen weten wat een gemiddelde verkoper per uur, maand of jaar verdient bij de mediamarkt. Je hoeft geen exacte bedragen te noemen, want het gaat vooral om een indicatie. Alvast bedankt
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 3 reacties
- 771 weergaven
Ben jij ook zo benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders? Welke series worden er het meest gedownload? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jou buurman binnen? Dit maandelijkse overzicht van augustus staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft een internet verbinding thuis en 0.64% daarvan gebruikt dagelijks torrents om te downloaden. Het Nederlandse download gedrag op films (86%) en seks (5%) neemt toe. Het downloaden van muziek, software en games (allen 3%) neemt juist af. Meest gedownloade films - augustus 2017: Baywatch…
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 0 reacties
- 476 weergaven
December is de laatste maand van het jaar met gezellige feestdagen en voor vele zelfs een kerstvakantie. Downloaden wij nog een beetje in deze drukke maand van het jaar? Ben jij benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de twaalfde maand van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand december? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.97% daarvan gebruikt di…
- 0 reacties
- 847 weergaven
Januari is de eerste maand van het nieuwe jaar en die is alweer voorbij. Buiten sneeuwt het maar binnen is het warm; downloaden wij nog een beetje in deze koude maand ? Ben jij benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de eerste maand van 2019? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand december? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 1.07% daarvan gebruikt dit o…
- 0 reacties
- 727 weergaven
Als de bomen voor de tweede keer bloeien, gaat de winter zich met ons tot mei bemoeien. En het was weer een zachte november dus we hebben weer lekker kunnen downloaden. Ben jij benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de elfde maand van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand November? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.93% daarvan gebruikt dit om…
- 3 reacties
- 699 weergaven
Ben jij ook zo benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand? Welke series werden er het meest gedownload in september? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jou buurman binnen? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft een internet verbinding thuis en 0.63% daarvan gebruikt dagelijks torrents om te downloaden. Het Nederlandse download gedrag op films neemt af en gaat van 86% naar 81%. Seks neemt juist toe van 5% naar 10%, we hebben het er maar druk mee. Het downloaden muziek (4%), software (3%) …
Laatste reactie door Duken, -
Wat is hosting?
door Gast h.vanlieshout- 10 reacties
- 2,6k weergaven
En dan wel wel het hosten van torrents bij Azureus. Ik heb het wel opgezocht,maar het is me niet duidelijk.
-
- 21 reacties
- 7,1k weergaven
Wat is je top 3 van download proggies en waarom? 1. Soulseek: je vind er vooral muziek op, maar daar staat tegenover dat er veel mensen hun upload aan heb staan en je heel makkelijk elkaars shared files kan bekijken. (je ziet bijvoorbeeld iemand die van je download. Die voeg je toe aan je lijst en kijkt wat hij allemaal deelt. En ook als je ziet dat iemand download die helemaal niks deelt kun je ze ook heel makkelijk bannen en een berichtje sturen dat ze moeten delen. 2. Bittorent: Erg handig voor nieuwe dingen, download er vooral naruto mee. 3. Emule: Jeeeeezus wat langzaam. iedereen daar is zo ongeveer anoniem en heeft volgens mij zijn upload naar 0.1 gezet. Je vind…
-
- 3 reacties
- 4,9k weergaven
Hallo, Ik loop wat achter met de tijd en heb vandaag eindelijk eens een mp3 speler gekocht (voor m'n zoontje). Nu staan de mp3 liedjes erop, maar het schijnt dat hij ook WMA af kan spelen. Nu is mijn vraag, wat zijn WMA bestanden precies, zijn dat muziek bestandjes of ook filmpjes? En hoe kom ik hieraan? Lijkt me leuk om een filmje voor die kleine erop te zetten.
Laatste reactie door jane27176, -
- 9 reacties
- 2,2k weergaven
Weet iemand het?? Alvast bedankt voor antwoord
Laatste reactie door btehset, -
Wat kunnen we vandaag verwachten voor het weer in Egypte, en wat betekent dat voor het feest van het Suikerfeest?
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie: Wat is de huidige weersverwachting voor Egypte? Gebruiker: Ahmed123 Hey iedereen! Kan iemand me vertellen wat het weer vandaag in Egypte gaat doen? Ik heb gehoord dat het erg onvoorspelbaar is. Bedankt! Expert: WeerGoeroe88 Hey Ahmed123! Goed dat je vraagt. Het weer in Egypte kan inderdaad heel twijfelachtig zijn, vooral tijdens de overgangsperiodes van voorjaar naar zomer. Vandaag voorspellen de meteorologen dat het hier in de noordelijke delen, zoals Cairo, warm zal zijn. Je kunt rekenen op temperaturen rond de 30 graden Celsius in de middag. ’s Ochtends is er ook kans op mist, vooral bij snelwegen of wegen dicht bij water, dus als je onderweg b…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Forumdiscussie: Driess Saddiki en de aanstaande wedstrijd tegen Jong PSV Gebruiker: MarkVVV "Hey allemaal, wat denken jullie? Kan Driess Saddiki echt de basisplaats terugkrijgen? En wat verwachten jullie van de wedstrijd tegen Jong PSV?" Expert: VoetbalFan2000 "Hoi Mark! Goede vraag. Driess Saddiki ziet er idd fitter uit na zijn blessure. Trainer John Lammers is wel voorzichtig, wat logisch is. Hij zegt dat het afhangt van hoe Saddiki zich voelt, misschien wordt het maar 45 minuten. Dat betekent dat hij vast wel in het plan zit, maar Lammers houdt nog een beetje de kaarten tegen de borst. Wat betreft Jong PSV, het is een lastige tegenstander. Ze hebben al mogen proev…
- 0 reacties
- 241 weergaven
Forumdiscussie: De nieuwe serie Harald & Sonja Gebruiker: PrinsAlbert89 Hey allemaal! Ik heb net gehoord over de nieuwe Noorse serie Harald & Sonja. Weet iemand waar het precies over gaat en of het het waard is om te kijken? Expert: Dr. RoyalFanatic Hi PrinsAlbert89! Goede vraag! Harald & Sonja is een kostuumdrama dat het liefdesverhaal van de Noorse koning Harald en zijn vrouw Sonja vertelt. Het verhaal begint met hun ontmoeting tijdens een etentje met vrienden en volgt hun reis tot aan hun huwelijk, dat negen jaar later plaatsvond. Harald was echt een bijzondere figuur; hij had veel druk van zijn vader om met verschillende prinsessen te trouwen, maar hi…
- 0 reacties
- 614 weergaven
Forumdiscussie: Puglia Sky – Een Nieuwe Luchtvaartmaatschappij Gebruiker: Livia88 "Wat is Puglia Sky eigenlijk en wat willen ze precies doen? Iemand die meer weet?" Expert: Marco de Vlieger "Hey Livia! Puglia Sky is een nieuwe luchtvaartmaatschappij die net is opgericht door een groep ondernemers in Puglia, Italië. Het idee is om vliegtuigen beschikbaar te stellen voor vluchten van Puglia naar andere delen van Italië, zoals Rome en Milaan. Ze willen hiermee de hoge ticketprijzen van andere maatschappijen verlagen en meer opties bieden voor reizigers. De oprichters hebben een behoorlijk bedrag van 5,5 miljoen euro opzijgezet om te starten. Dit is belangrijk, omdat he…
- 24 reacties
- 3,8k weergaven
Hallo, Ik vroeg me eigenlijk af, hoe kan ik Moderator worden op deze site? Zoals Tom en J.F.K 99. Groetjes, Yolanneke P.S ik wil echt graag Moderator worden zodat ik mensen kan helpen en het spammen kan stoppen en de scheldwoorden uit de topics verwijderen
Laatste reactie door Duken, -
- 12 reacties
- 3,8k weergaven
hallo allemaal mijn torrent is klaar met downloaden er staat 100procent maar wat moet ik nu doen hoe kan ik spelen???? pls help ik zal julie dankbaar zijnO0
Laatste reactie door Niels.,