Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
Windows XP Bootvis
door mcs- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo. Ik heb onlangs een 'Bootvis' gedownload, ze zeggen dat Windows XP dan sneller opstart. Maar waar installeer ik dat programma en moet het dan nog apart geactiveerd worden? Wie kan mij hierbij helpen.
Laatste reactie door mcs, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb eindelijk een legale versie van windows maar degene die het erop gezet heeft heeft hem niet goed geactiveert. Nu wilde ik dat wel doen, maar ik heb die code natuurlijk niet. En hij heeft hem bij zijn ouders liggen + hij heeft er geen tijd voor. Ik hoopte dus dat iemand weet hoe ik windows kan activeren. Ik heb al gebeld naar het gratis nummer, maar dan krijg ik te horen dat de code die je in moet toetsen niet goed is. (Ik weet zeker dat ik het goed ingetoetst heb) want ik heb het een paar keer geprobeert. Groetjes, Tamara
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Windows XP media center 2005
door Gast sip- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Kan iemand mij aan een kopietje helpen van Windows XP media center nl 2005 ? Altijd bereidt tot een wederdienst lucdec+duke@gmail.com
-
Windows XP niet geldig / legaal
door Gast john.b- 18 reacties
- 32.2k weergaven
hoi ik krijg nu een melding van dat mijn xp nummer niet geldig is waar is dat progr zodat ik mijn code weer een beetje legaal kan krijgen zodat ik weer kan updaten
-
windows XP PRO
door Gast Caroelien- 19 reacties
- 5.2k weergaven
ik ben windows xp pro aan t downloaden maar ik krijg allemaal van dat soort bestandjes. weet iemand wat ik ermee kan doen
-
windows xp professional
door Gast antigua- 6 reacties
- 3.3k weergaven
Hi Via jullie kreeg ik de xp-key om te heractiveren waarvoor dank. Maar ik kan maar geen geldig serienummer vinden.... De versie is: Windows xp Professional versie 2002 service pack 2 Kan mij iemand helpen aan een goeie ??
-
- 0 reacties
- 501 weergaven
Winkeliers of horecaeigenaren kunnen niet aansprakelijk worden gesteld wanneer gebruikers van hun gratis wifinetwerk auteursrecht schenden door bijvoorbeeld het uploaden van een film. Dat concludeert althans advocaat-generaal Maciej Szpunar van het Europese Hof van Justitie. De conclusie van een advocaat-generaal is niet bindend, maar wordt wel vaak grotendeels overgenomen door de rechters. De zaak draait om een bedrijf in licht- en geluidstechniek in de buurt van München, dat gratis wifi aanbiedt. In 2010 werd via dat netwerk illegaal muziek aangeboden waar Sony over de rechten van beschikt. Desondanks kan de aanbieder van gratis wifi wel via…
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 13.3k weergaven
winrar zegt dat ik een "winrar licentie" nodig heb maar dat daar kosten aan zitten :'(. is er ook een gratis manier om winrar voor altijd te krijgen :-\ ik hoop dat iemand me kan helpen
Laatste reactie door Robin, -
winrar password
door Gast tyneke- 16 reacties
- 4k weergaven
ik heb magix music maker 2006 gedowload maar k kan het hem niet uitpakken van er sit een wachtwoord op heb overal gekeken maar kan nix vinde kan iemand helpen? het bestand: Magix.Music.Maker.2006.v11.0.1.3.E-version.GERMAN.Incl.Keymaker-CORE
-
WINRAR SUUS
door Gast Rikkert- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Ik zie niks
-
- 4 reacties
- 7.8k weergaven
heej ik heb nu een film gedownt die ingepakt zit in een .rar bestand, als ik hem wil uitpakken staat er dat ik eerst een wachtwoord moet invoeren.. er zit ook een html bestand bij, als ik dat aanklik kom ik op een site die zegt dat ik netpumper moet downloaden, instaleren, en de versie van netpumper zou dan mijn wachtwoord zijn, ik heb dat geprobeerd alleen het wachtwoord is dus niet goed.. is er misschien een andere manier om het bestand toch uit te pakken zonder wachtwoord? of bestaat er mischien een crack voor winrar ofso.. alvast bedankt
Laatste reactie door yihaa, -
wiskunde getal en ruimte
door Gast erik_gek- 3 reacties
- 3k weergaven
weet iemand waar ik uitwerkingen voor getal en ruimte vwo A 3 hoofdstuk 13 kan vinden. graag reageren
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Beste allemaal, Niet verwacht dat ik plotseling met twee vragen moet komen vandaag. Daar gaat de tweede dan. Als ik een website open komen er op verschillende sites onderin het beeld een wit vlak opzetten. Eerst van ongeveer 5 centimeter. Daarna bij elke klik op die website wordt het witte vlak van onderuit groter en op het laatst zie je bijna geen tekst meer. Ik gebruik internet-explorer 8. Iemand hier een oplossing voor? Dat zou geweldig zijn. Bij voorbaat dank en een fijne avond toegewenst. :'( :'(
Laatste reactie door Theresia, -
Ik heb thuis een router van online met WiFi internet. Hierbij hoort een WLAN usb 2.0 stick. Het model is een sagem XG-760A. Nu heb ik een nieuwe PC met daarop windows 7 X64 . Alleen ik kan nergens de juiste drivers vinden want de meegeleverde drivers van online zelf werken niet. Wie kan mij helpen want ik wil ook graag internet op mn nieuw pc.
Laatste reactie door wezzl, -
- 7 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb de WLM 9.5 béta gedownload via een é-mail die ik kreeg van microsoft, maar daarna ff getest en weggedaan. ten eerste: als ik klik op postvak IN wil hij niet, hij doet niks en ten tweede als ik een emoticon doe is hij de helft uit het hokje weggekapt ik heb dus de gewone 8.5.1275.......erop gezet maar hij kan niet aanmelden. ik probeerde het nog eens maar hij wou niet. toen stond er dat oftewel de proxy-stetting niet kloppen of mijn firewall blokkeert het. ik heb dan norton internet security 2008 ff uitgeschakeld (omdat ik uit ervaring weet dat norton al meer met me ****** heeft gespeelt) en dan doet hij het wel, zoals normaal. ik kan natuurlijk ook wel de firewall…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo. Ik ben 2mo. Wie kan mij in gemakkelijke taal uitleggen hoe je bv. een wma (of zip) bestand naar een mp3 bestand kan overbrengen. Ik heb winrar en ook nero (weet niet of dat er wat mee te maken heeft). Ik heb al geprobeerd om een map uit te pakken maar dat lukt me niet krijg steeds hetzelfde scherm terug. Maar ik heb ook gehoord dat je hem naar een mp3 bestand kan brengen of is dat hetzelfde als uitpakken. Ik ben wel blij dat jullie niet weten wie ik ben want ik voel me zo dom en ben toch niet blond. Alvast bedankt voor de tips. Groetjes 2mo
Laatste reactie door yvon, -
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb een probleempje met het omzetten wma-->mp3 met media wizard Als ik het wil omzetten krijg ik te zien. Hoe kan ik van het wma bestand een mp3 maken?
Laatste reactie door Frank1324117107, -
word
door Gast ier!!- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Ik ben opzoek naar een instalatie waarmee ik weer kan met word. Zoals tekstverwerken ed. Nu heb ik alleen maar word pad en dat vind ik helemaal niks. :-\ Wie kan me helpen? Greets Ier
Laatste reactie door Eagles, -
Simpel vraagje, maar je moet het maar weten: hoe kan ik in Word 2007 de regelafstand instellen? Ik heb gezocht en gezocht, maar ik kan het in de vernieuwde lay-out niet vinden. Ik heb het ook nog eens in het Engels, dus dat is ook niet optimaal. Kan iemand mij vertellen waar die instelling zit?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Sinds een paar dagen word ik,als ik voor 5 a 10 minuten niks met mijn computer doe, automatisch afgemeld.. Ik heb dit niet ingesteld, en weet ook zo snel niet meer waar ik deze instellingen kan vinden.. Weet iemand waar ik deze instellingen kan vinden? (ik heb windows xp prof. ) greetz smartass
Laatste reactie door smartass, -
- 1 volger
- 7 reacties
- 3.3k weergaven
Illegaal films downloaden wordt riskant in Nederland. Tot nu toe ontsprongen downloaders de dans, maar Dutch Filmworks, een grote distributeur van films en tv-programma’s, heeft aangekondigd dat downloaders worden opgespoord en vervolgd. The Pirate Bay Dat staat in de Volkskrant. Dutch Filmworks is hiermee het eerste bedrijf dat achter individuele downloaders aan gaat. De rest van de filmwereld zit vooral achter de zware uploaders aan, mensen die de ene na de andere film illegaal online aanbieden via torrentsites als The Pirate Bay, streamingsoftware zoals Popcorn Time of binary-nieuwsgroepen. IP-adressen vastgelegd Dutch Filmworks meld…
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 3.6k weergaven
Ik weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort, toch hoop ik dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Het is namelijk voor een belangrijk school project. Ik heb word 2007 en nu moet ik de pagina nummering geven. Ik heb er al een tijd lang mee lopen prutsen (en googlen) maar kom er niet uit. Op pagina 6 moet de pagina nummering beginnen. En hier moet het beginnen met 1, pagina 7 is dan 2, etc. Dit is de indeling namelijk: Voorblad Titelpagina Voorwoord Samenvatting Inhoudsopgave Inleiding (H1, hier moet pagina 1 beginnen) En om het extra lastig te maken, als het uitgeprint wordt moeten dan alle nummers rechts staan? Of moet dat om en om, pag 1 rechtsonder, 2 linksonder, …
Laatste reactie door mummy, -
Word probleem
door Kenneth- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo iedereen, Kheb een vraagje ivm Word. (overmorgen examen daarover...) Ik moet een afbeelding plaatsen in een tabelcel. Dat lukt nog perfect. Maar daarna moet ik de achtergrond uit de afbeelding gebruiken als achtergrond voor de tabelcel. Hoe doe je dit juist??? Misschien beetje domme vraag maarja ;D Greetz, Kenneth Post Merge: juni 01, 2009, 09:03:49 pm Iemand aub Kweet het nu nog altijd niet hoe je het moet doen. En me examen is morgen al
Laatste reactie door Kenneth, -
world f soccer
door miran102- 0 reacties
- 1.6k weergaven
hallo allemaal, 'kennen jullie een site mischien waar ik gratis ongebruikte world of soccer codes kan krijgen ik zal jullie dankbaar zijn O0 of als een van jullie kaarten hebben die jullie niet gebruiken kunnen jullie die opsturen naar mijn msn mijn msn is: miran96@hotmail.com
Laatste reactie door miran102, -
- 23 reacties
- 8.9k weergaven
Hoi iedereen, Het is mij gelukt om een WoW Server public te krijgen. Nu is het slechts een kwestie van connecten naar mijn IP adres en dan kun je spelen. Hoe doe je dat? Heel simpel! Download en installeer Hamachi: http://www.hamachi.cc/download/list.php Open Hamachi en klik op het linkse knopje van de 2 knopjes rechts onderin Hamachi. Join existing network. Kies een van deze netwerken uit (alles is hoofdlettergevoelig!) - als de een vol is, kun je altijd naar de ander -: Name: Hyphen Realm 1 Password: Hyphen Name: Hyphen Realm 2 Password: Hyphen Name: Hyphen Realm 3 Password: Hyphen Als je geconnect hebt naar een van die Networks zie je allemaal namen, afhank…
Laatste reactie door Tom,