Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Als ik Call of Duty 2 opstart, krijg ik een zwart scherm en krijg ik programma reageert niet? Mijn pc is een dag oud.... en op mijn oude pc had ik dit nooit. Mijn vraag was wat kan ik hier aan doen? Ook had ik een vraag ik heb het moederbord Asus P5E. Maar de driver cd zit er niet bij dus heb ik de driver van mij geluid ook niet? Waar kan ik die vinden? Alvast Bedankt, Bryan Specs om aan te tonen dat mijn pc Cod2 wel aankan: Sapphire Radeon HD3870,512MB,GDDR4, PCI Express x16 4gb ram 8400E Dual Core Processor
Laatste reactie door Robin, -
Zwarte markt
door mohammedb- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo Helpers, Ik heb een vraagje over de Zwarte Markt van Beverwijk weet iemand hoeveel ik betaal als ik een PSP daar koop? Groeten, Jelmer
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
De Zweedse overheid heeft filesharing officieel als een religie erkend. De Kerk der Kopimisten probeerde al een jaar om hun leer als religie erkend te krijgen, en dat is nu gelukt, bevestigt de Zweedse overheid naar aanleiding van berichten in de media. Daarmee is filesharing in Zweden officieel een religie, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Eén van de grootste Zweedse providers moet de komende drie jaar The Pirate Bay blokkeren, omdat de site illegaal downloaden in de hand werkt. Dat is vandaag in hoger beroep besloten. Verscheidene film- en muziekmaatschappijen sleepten de Zweedse provider Bredbandsbolaget al in 2015 voor de rechter, om een Pirate Bay-blokkade af te dwingen. Destijds won de provider, en bleef een verbod uit. In hoger beroep is de zaak nu alsnog verloren. Werkt de provider niet mee, dan kan een hoge boete opgelegd worden. Naast The Pirate Bay moet ook de streamingsite Swefilmer worden geblokkeerd. Nederland Zweedse providers zien het niet zitten om hun klanten delen …
Laatste reactie door William1,