Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 14 reacties
- 3k weergaven
Ik heb voor Sinterklaas de Microsoft Razer Habu gaming muis gekregen, ik heb 'm met het cd-tje geinstalleerd, hij heeft het toen een tijdje goed gedaan en nu doet hij ineens niets meer, maar de software staat nog wel op mn pc. Het cd-tje ben ik kwijt :S
Laatste reactie door Tom, -
Videokaart
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik wil mijn videokaart driver updateb Maar kweet van welk merk mijn videokaart is Hoe kom ik hierachter
-
- 13 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik wil misschien een mediaplayer aanschaffen, ik vroeg me af wat jullie ervaring is met een mediaplayer en welk merk aan te raden is? ik had gelezen dat Western digital wel goed is. bijvoorbaad dank, mvg PCgamerxbox360
Laatste reactie door stefjuh, -
Crossfire 4890
door Maddock- 16 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Mijn neef heeft de zelfde videokaart als mij gekocht deze:http://azerty.nl/8-970-208870/msi-r4890-t2d1g-oc-grafische.html Maar hij wil in Crossfire gaan werken net als ik ga doen alleen tot zijn verbazing ziet hij ineens dat de videokaart 2PCIE connectors nodig heeft. Zo zijn 2PCIE connector zijn dus in beslag door 1kaart. Dus wij kijken en het bleek een 'Oude voeding' te zijn die maar 1 Molex connector heeft en in beslag is door de sata aansluiting. En dus nu heb ik een vraag welke voeding kan hij het beste nemen met 4 PCIE connectors (6pins) mag ook met afneembaar. en een stuk of 2/3 molex connectors (meer mag altijd) die ongeveer 700watt is in een budget v…
Laatste reactie door Maddock, -
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
Ik wou vandaag swype proberen maar dat werkte niet toen dacht ik misschien moet ik me telefoon opnieuw opstarten. Ik me telefoon uit zetten en weer aan in het beging gaat alles normaal maar zodra me telefoon klaar is met laden komt er in me beeld samsung te staan maar daarna gebeurt er niks meer alleen de tekst samsung verdwijnt af en toe ??? Ik heb de batterij er al een paar keer uitgehaald maar dat hielp niet Me telefoon wordt nog wel herkent door me pc
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Ik ben net overgestapt van Symbian naar Android en er is maar 1 nadeel, Nokia levert een vertaler mee waarvoor je talen kan downloaden zodat je kan vertalen zonder een internetverbinding nodig te hebben. Is er toevallig ook zo een app voor Android?
Laatste reactie door PCgamer, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
Goedemiddag, Ik heb zins kort een update van Windows 10 (1803) en ik heb een Nvidia shield. ik stream al mijn films en muziek vanaf mijn pc naar de shield. maar tot op heden werkt het niet meer. hij vraagt nu om een wachtwoord en gebruikers naam, terwijl ik deze uit heb staan in Windows. alle files die ik wil delen staan aan zoals voor heen. maar niets werkt meer. ik heb me Ziggo modem uit gezet en weer aan. me tp link router heb ik naar fabrieks-instellingen gezet niets helpt.. kunnen jullie mij helpen ?? mvg Dennis
Laatste reactie door master_denman, -
nieuwe game pc
door frenky131- 11 reacties
- 2,9k weergaven
hallo allemaal, ik wil graag een nieuwe game pc kopen. ik wil hem graag in elkaar laten zetten(want ik heb zelf geen idee hoe dat moet) en ik weet niet zeker wat ik nodig heb. ik heb nu 2 opstellingen maar weet niet welke beter is. ik wil niet meer uit geven dan 1100 euro. opstelling 1 processor: intel core i5-3570k,s1155 3.40GHz,quad-core, 6mb, box (211.89 euro) moederbord: asus P8H67-M B3,s1155 mATX, DDR3, 2xPCIe,VGA,HDMI (88.23 euro) werkgeheugen:crosair vengeance DDR3, 1600- 16Gb kit 1600MHz,CL9, 4X4, XMP, 1.5V (89.70 euro) videokaart: asus Radeon HD7970 DCII TOP, 3GB GDDR5, 2xDVI, 4xDP,PCIe (424.05 euro) Hdd: western digital caviar black 1TB- 3.5 inch SAT…
Laatste reactie door frenky131, -
- 14 reacties
- 2,9k weergaven
Ik zoek een nieuwe mobiele telefoon en ik schakel jullie hulp in. Eisen: -Bluetooth -Camera met flits (liefst 5 mp of meer) -Wifi -Touchscreen -Niet meer dan €150 -Als het een abbo. is niet meer dan €15 p/m ps. nog ff een vraag over Wifi. Met wifi kun je toch gratis internetten? hoe gaat dit in zijn werk? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Farid., -
- 17 reacties
- 2,9k weergaven
Kan iemand me uitleg geven over het overclocken van mijn processor, en of mijn koeler dit wel aan kan. Als iemand het nodig heeft kan ik wel wat Everest info geven
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Vandaag heb ik mijn LG P970 geroot en wilde ik een custom rom installeren, toen ik naar recovery mode wilde gaan ging het mis, toen de telefoon opnieuw opgestart werd bleef het LG logo in beeld en verder gebeurde er niks meer. Ik heb nu al op verschillende manieren geprobeerd om hem te herstellen maar tot nu toe nog zonder succes. Iemand van jullie die me hier misschien mee kan helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Maikuul, -
- 12 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Mijn videokaart is kapot en nu heb ik een nieuwe nodig. Mijn oude is een ATI Radeon HD2900. Aangezien deze redelijk verouderd is verkopen ze die dus niet meer in de winkel. Maar ik zoek nu dus een gelijkwaardige of een iets betere. Hij kan maar maximaal 75 euro kosten dus ik hoef ook geen goede videokaart, als mijn pc maar gewoon goed draait en hij meer dan gelijkwaardig is aan mijn oude videokaart. Mijn specs staan als het goed is bij mijm handtekening. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. MVG Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
video kaart
door wmaster- 13 reacties
- 2,9k weergaven
ik weet niet of deze vraag de bedoeling is van dit maar ik wil graag eennieuwe video kaart kopen nu weet ik alleen niet waar ik op moet letten ik zie bij sommigen gddr3 staan weet niet wat er mee bedoeld word mijn ram geheugen (pas gekocht) is ddr ik weet niet of het er wat mee temaken heeft. hier is nog wat info over mijn systeem: Pentium 4 2.6 ghz 2 gb ddr ram (ddr400 266 en nog wat)> windows xp pro> 160 gb hd> dvd-+rw lightscribe> verder gaf de winkel waar ik het moederbord gekocht heb de info dat het een agp of zo iets moest zijn. Hoop dat een van jullie iets weet groet Wmaster
Laatste reactie door wmaster, -
- 9 reacties
- 2,9k weergaven
ej jongens als ik mij mobiel een Samsung D600 op de pc aansluit dan reageert me PC HELEMAAL!! NIET..!! ik heb zeg maar niet die programma geinstalleerd weet je wel die bijgeleverdce CD maar normaal deed die het ook zonder CD, maar ik ga het wle proberen
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 2,9k weergaven
Goedenavond, Ik ben RHK Ik heb een vraag mbt mijn externe HD, Deze zit vol foto's en is plotseling niet meer te benaderen. De kast doet het wel met een andere HD dus daar ligt het niet aan. Als ik de HD intern aansluit doet hij ook niets. Wat kan ik hieraan doen. Ik hoor graag van iemand iets.
Laatste reactie door RHK, -
- 13 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik zoek een nieuwe laptop, Prijs tot 600-700 euro mijn vereisten zijn een 1GB videokaart (bijv. ATI 5470, Nvidia GT 330m) en ik zou het liefst een i3 of i5 processor willen zolang dat binnen mijn budget valt; harde schijf minimaal 320 GB, en wat voor merken vinden jullie het meest betrouwbaar, want ikzelf vind Pakard bell nogal slecht en sluit me toch liever aan bij Asus of Dell. ,tnx
Laatste reactie door Wous, -
DVD-Speler
door eD.winn- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Wij willen thuis graag een nieuwe DVD-speler aanschaffen. Maar ik heb er totaal geen verstand van. Het moet gewoon een degelijk DVD-speler zijn die ook gebrande DVD's aankan. Wat is een goede DVD-spelers voor ons? MVg, Edwin.
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Hoi, Wat is momenteel de beste 3.5mm headset voor gsm ( samsung galaxy note 3) op dit moment wat audio betreft?
Laatste reactie door Tom, -
- 9 reacties
- 2,9k weergaven
Graag zou ik een iPhone willen alleen wil ik eerst graag weten wat de goedkoopste manier is om er een te krijgen. Met het buitenland heb ik geen problemen. Weet iemand iets???
Laatste reactie door Wesley, -
Video kaart
door Remco- 2 reacties
- 2,9k weergaven
Wat denken jullie Een XFX GeForce 8400GS 256MB tot 512MB DDR2 of een ATI Radeon Saphire 9250 Welke zal ik nemen ze zijn allebij even duur. Alvast bedankt Remco
Laatste reactie door Remco, -
- 12 reacties
- 2,9k weergaven
Met de HD5770 mag je best een M520 nemen hoor.
Laatste reactie door feyen18, -
Laptop
door Fredpascal- 11 reacties
- 2,9k weergaven
Ik zoek een laptop, die ik zowel voor school als voor thuis wil gebruiken. Ik probeer zo specifiek mogelijk te zijn zodat jullie me misschien kunnen helpen. Van laptops heb ik namelijk niet zoveel verstand, dus daarom vraag ik jullie hulp. Ik zal de specificaties ongeveer hieronder zetten, en als er vragen zijn beantwoord ik die natuurlijk (als het kan). Ik zoek een laptop met een: - Goede videokaart (liefst Nvidia) - Dua Core processor (het liefst) - 3 of 4 GB Ram - Als het kan liever Windows XP dan Vista - Mag 15,4 inch scherm zijn of een 17 inch scherm - Mag niet meer kosten dan 800 euro - Ingebouwde Webcam hoeft niet - Bijgeleverde software hoe…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Aangezien ik nieuwe cd'tjes had bestelt en hier (bijna) niet op kon branden omdat mijn brander het cd'tje niet pakte (en na lang gepruts wel, maar toen niet afspeelde op de radio). Had ik het bedrijf gemaild over dit probleem en zij zeiden dat het aan me brander ligt. Omdat de cd's elke keer nieuwe codes meekrijgen ofzo. Maar dan moest ik mijn cd-speler even upgraden met een driver. Nu heb ik een HL-DT-ST dvdram gh10n ata device brander, maar ik kan hier geen drivers voor vinden. Heeft iemand misschien een andere oplossing om geen driver te installeren. En als dit toch moet waar kan ik die dan vinden is daar misschien een speciale site voor? mvg, Snor
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
ik heb nu een laptop die loopt hele tijd heet het is de acer aspire 5715z ik weet niet wrm maar hij loopt hele tijd heet en dan kan ik niet eens 3 fps op wow krijgen weet iemant mischien een op losing ?
Laatste reactie door divicento, -
- 8 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Sinds vandaag lukt het me ineens niet meer om gta 3 te spelen op mijn tablet. Ik kan het spel gewoon openen, maar als ik dan op resume klik om mijn spel te laden zie ik heel even dat het spel geladen is, en dan kom ik op mijn home screen. Wat moet ik hier aan doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken,
