Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 13 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo............ ik wil graag een nieuwe telefoon gaan kopen maar weet niet welke goed is.... http://nl.hardware.i...n/120938-130833 -Galaxy Gio S5660 Black -Galaxy Y S5360 Grey of een andere telefoon rond 100 euro.. mvg OutlawZ
Laatste reactie door rexwinkeltje, -
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo mensen. Ik ben toe aan een nieuwe headset. Nu zijn er heel een soorten, en ik dacht dat misschien hier iemand wel raad wist en mij kan helpen Ik heb nu een G35 die bijna bij zijn einde is. (Geen garantie meer) En ik weet dat deze nog te koop is, maar wegens het feit dat ik nu een bril heb zit die minder lekker. Wat ik zoek: Headset voor 175 euro max. USB 2.0 het liefst. Andere poorten voor headset/boxen zijn in gebruik. En mogelijk een switch tussen 5.1/7.1 en 2.0/2.1. (Zoals bij de G35) Ik heb zelf al gekeken. Maar Razer vind ik overpriced, en de reviews die ik heb gelezen vallen tegen. Logitech vind ik niet echt fijn meer. Allerlei onnodige software bren…
Laatste reactie door Lutinho, -
- 11 reacties
- 2,9k weergaven
Joho. Ik wil dus zoals de titel van dit (of deze? :s) topic een nieuwe telefoon gaan kopen, maar nog niet echt een idee wat voor één. Wat ik zoek bij een telefoon: -Een prima camera (niet persé een 5 megapix. ofzo maar een redelijke) -Waarmee je makkelijk kunt sms'n/bellen. -Die niet vaak uitvalt ofzo -Die wel lang mee gaat! Heb ongeveer 200-300 te spenderen (zijn wel al m'n spaarcentjes op maar moet dan maar werken ) en abonnement heb ik al. Heb nu een Motorola v3i (razr) maar die valt de hele tijd uit, en stuurt mn smsjes wanneer ik nog niet eens klaar ben. Zwaar irritant. Tijd voor een nieuwe dus. (Heb hem nu circa 2 jaar) Advies zeker welkom! W…
Laatste reactie door Duken, -
- 9 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb logmein geïnstalleerd op me mob en pc maar als ik me probeer aan te melden van af me mobiel krijg ik steeds de melding: please log in. Ik heb net wel verbiding met me pc kunnen maken van af een andere computer maar met me telefoon lukt het maar niet :s terwijl ik op de pc de zelfde gegevens invul als op me mob
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 10 reacties
- 2,9k weergaven
wat wil ik uit geven? 1030 max. wat wil ik er mee doen? game,film branden,hd film kijken. wil ik er Windows 7 bij? ja wil je dat de winkel hem in elkaar zet? ja. het liefst koop ik alles op http://azerty.nl hoop dat jullie mijn helpen:)
Laatste reactie door Releases, -
- 7 reacties
- 2,9k weergaven
Hey, Ik heb deze maand een PS3 gekocht maar ben zwaar teleur gesteld in de graphics. Alles is super blokkerig en onduidelijk, zelfs met HDMI kabel en Full HD (1080p) televisie. Heb nu alleen nog GTA IV en BFBC2 en ze zien er beide gewoon slecht uit. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit het maximale is van de PS3, iedereen zegt toch altijd dat het een geweldig beeld hoort te geven? Je ziet hekken bijvoorbeeld gewoon heel lelijk. - Heb bij beeldopties van de PS3 alle resoluties aangevinkt - Andere TV of andere (duurdere) HDMI kabel levert geen verschil op Iemand advies? Gr. headsh0t Edit: Heb 2 foto's toegevoegd. Kijk goed, het ziet er gewoon bar slecht uit…
Laatste reactie door Duken, -
- 9 reacties
- 2,9k weergaven
hee mensen, Als het topic niet goed staat verplaats maar. Ik ga binnenkort ps3 halen. Dus ik ben een beetje op zoek gegaan naar tv's. Nu kwam deze er voor mij een beetje uit: http://tweakers.net/pricewatch/245073/philips-32pfl5404h.html#tab:info Iemand ervaring met deze tv? Of andere suggesties die beter zijn? Mvg, PC
Laatste reactie door Wesley, -
usb doet het niet
door violier- 4 reacties
- 2,9k weergaven
hoi mijn usb doet het niet meer zins vandaag bij de usb-stick gaat ook geen lampje meer aan, en de mp3-speler herkent hij ook al niet. ik heb alle poorten geprobeerd die vrij zijn maar geen er van doet het. de muis en het toetsenboard en de printer doen het wel gewoon. wat moet ik doen? ik weet het niet,ik kon niets op google en ook niet hier op het forum :'( violier
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Nadat ik BitTornado gisteren heb gedownload heb ik via de uitleg geprobeerd om de poorten 10001 t/m 10010 van de Thomson-Alcatel Smarttouch 510i te openen. Dit is toen gelukt. Vanmorgen ging het downloaden echter weer erg traag. Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik toen de poorten gecontroleerd en opeens waren alle geopende poorten weer weg. Terwijl ik toch zeker weet dat ik op 'Save All' heb geklikt. Toen ik probeerde om de poorten opnieuw toe te voegen kreeg ik elke keer de error dat het onmogelijk was om de gespecificeerde invoer door te geven. Maar als ik dan opnieuw op NAT klikte (in het menu) stonden 10001 t/m 10004 er weer wel bij [had alleen 10001 gepro…
Laatste reactie door rhiemstra, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
Ik wil graag een nieuwe pc samen stellen met de volgende onderdelen; http://www.4allshop.nl/ZT-61010-10M?ref=hardware.info http://tweakers.net/pricewatch/319193/intel-core-i5-3350p-boxed.html http://tweakers.net/pricewatch/227269/ocz-modxstream-pro-700w.html> De RAM, Harde schijf en dvd lezer heb ik nog in m´n oude pc zitten. Deze pc is bedoeld voor gaming, dit kost bij elkaar ongeveer 400 euro, zonder de onderdelen die ik nog in mn pc heb zitten. Past dit allemaal in de Cooler Master K280 http://tweakers.net/pricewatch/322663/cooler-master-k280.html
Laatste reactie door ferrariking, -
- 9 reacties
- 2,9k weergaven
Beste, Mijn zoon heeft een tablet van Medion model p9514 , maar deze is helaas na een update in APX-mode ( of slaapstand ) terecht gekomen bestaat er een systeem om hem daaruit te halen. Mvg,
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 14 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb even een vraagje over een 1gb kaart. Ik gebruik 2 beeldschermen de ene draait op 1440x900 (widescreen) en de andere op 1280x1024 (vierkant) Is het dan beter als ik een 1gb versie koop of is 512mb voldoende?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 7 reacties
- 2,9k weergaven
hoi, sinds een tijdje heb ik als ik limewire opstart dat heel mijn beeld veranderd. alles wordt grijs,zwart,wit en er lopen strepen doorheen en als ik er met de muis overheen gaat wordt dat gedeelte helemaal zwart. en sinds kort heb ik dat ook met andere programma's en als ik ergens op inzoom. wat kan ik hier aan doen?
Laatste reactie door esther94, -
N82 probleem
door miran102- 8 reacties
- 2,9k weergaven
ik heb al een tijdje een N82 en die deed het gewoon goed. maar vandaag zat ik er muziek mee te luisteren bij de bushalte toen opeens de muziek stopte. sindien hoor ik geen muziek meer, als ik gebeld wordt hoor ik ook geen ringtone terwijl dat wel is ingesteld. het enige geluid is de geluid van de toetsjes als ik erop kllik weet iemand wat het probleem is ??? of wat ik er tegen kan doen.. alvast ebdankt Post samenvoeging: december 16, 2009, 19:57:02 pm owja en als ik een hoofdtelefoon aansltui doet ie het wel
Laatste reactie door miran102, -
- 7 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb net 2 maanden een nieuwe monitor, gekocht van samsung en zag gisteren een beestje kruipen maar het zit tussen mijn scherm en nu is dat beestje dood maar je ziet hem nu zitten achter het scherm wat is nu het beste om te doen contact opnemen met samsung ofzo? mvg,
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo allemaal, Gistermiddag tijdens het gamen viel mijn pc ineens uit, haperend geluid en vastgelopen beeld. Vervolgens opnieuw gestart en kreeg alleen een zwart scherm te zien. In safe mode wil de pc wel booten, als ik de drivers verwijder of disable bij device manager kan mijn pc wel weer normaal booten maar dan wel zonder drivers... Zodra ik deze drivers weer installeer krijg ik weer t zelfde gezeik.. zwart scherm na t opstarten.. Iemand nog tips? Heb al de vorige drivers gewiped - had ook geen zin.
Laatste reactie door Duken, -
Budget game pc
door Yarode- 9 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo iedereen, hier nog zo'n student die niet al te veel geld over heeft, maar wel graag wat gemiddelde games zou willen spelen! Het gaat hier niet om BF3 of Crysis op extreme settings, maar meer om CS:GO, league of legends & Dota op gemiddeld. Ik kan het er ook mee doen als de instellingen op low moeten, wat dat betreft ben ik zeer gemakkelijk. Het grootste probleem echter, is waarschijnlijk mijn budget. Mijn budget ligt rond de 550 euro, ik zou graag de pc laten assembleren, maar zou het op zich ook zelf kunnen doen (ook al wordt dat dan de eerste keer). Ik heb eigenlijk nog een goede monitor en toetsenbord nodig, maar snap dat dit niet in het budget past, dus reke…
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Hoe moet ik mijn harde schijf uitbreiden? Als ik bij mijn c-station sta met mijn muis geeft ie aan dat ik totaal 29,9 GB heb, en nog 8,77MB ruimte over heb.. Ik heb via software onnodige dingen al verwijderd.. Wat moet ik doen? Groetjes, JaZz
-
- 7 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo allemaal, Aankomende week vertrek ik voor een langere tijd naar het buitenland en ik bedacht me op het laatste moment dat ik toch ook nog wel een laptopje mee wou nemen om contact met de familie te houden. Nu zoek ik dus een 2e hands laptop die niet zoveel hoeft te kunnen. Het enige wat hij dus moet kunnen is internet (lijkt me niet al teveel gevraagd toch). 3G zou ook handig zijn voor als ik op plekken kom waar Wifi is. Verder heb ik eigenlijk weinig eisen, beeldscherm grootte etc maak me allemaal niet uit. Zelf heb ik al op tweakers.net etc gekeken, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat nou een goede laptop is voor een goede prijs. Ik wil er maximaal 250 euro …
Laatste reactie door Tom, -
Gaming pc
door Gast darkne0n- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb de laatste tijd wat dingen voor mijn pc gekocht. ( headset, muis, toetsenbord, beeldscherm, ) Allemaal speciaal voor het gamen. Maar, Ik zit er aan te denken om mijn kast te vernieuwen. Mijn specs zijn: Pentium 4 2.66Ghz 1022 ram Geheugen Ati Radeon x800 All in wonder VE AGP kaart 256mb Weten jullie iets van dingen die goed zijn voor een gaming pc, of iets wat ik kan toevoegen/verbeteren? Greetz ne0n
-
pcsx2 emulator
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2,8k weergaven
ooi, ik heb net pcsx2 gedownload, dit is een emulator voor ps2, maar dan moet ik hem configureren. kan iemand mij daarbij helpen. ik heb versie gedownload met plugins en bios.
-
Muis doet raar
door Rikkert.- 8 reacties
- 2,8k weergaven
Heb bij meerdere games, BFBC2, Assasins Creed 1, Buletstorm, dat mijn linkermuisknop raar doet. Dus dan klik ik op LMB en dan draait op een of andere manier het beeld. Dit was gisteren bij AC nog niet, en vandaag opeens wel. Heb al met settings liggen klooien maar helpt helaas niks Iemand die een manier weer? Heb btw een Sweex muis.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 12 reacties
- 2,8k weergaven
ik wil een los geluidskaart kopen omdat ik Harman Kardon 5.1 heb.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 11 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb wel eens wat vaags gehoord over overclocken. Maar hoe zit dat nou precies in elkaar en kan ik dat ook doen ? Wat heb je daar allemaal voor nodig en kan dat ook bij mijn processor ? Ik heb een Intel Pentium 4, 3 GHZ. 1 GB RAM. Moeten jullie meer weten of niet ? Dus mijn vraag: Ik wil graag overclocken hoe doe je dat ? :peace:
Laatste reactie door Tom, -
- 10 reacties
- 2,8k weergaven
hoe kan ik daar film op kijken? ik heb dezeb http://www.portablegear.nl/media/visuals/reviews/groot-480/creative-zen-mosaic-02.jpg plz help mijn
Laatste reactie door ferrariking,
