Spring naar bijdragen

Tweedehands laptop


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  228
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Aankomende week vertrek ik voor een langere tijd naar het buitenland en ik bedacht me op het laatste moment dat ik toch ook nog wel een laptopje mee wou nemen om contact met de familie te houden.

Nu zoek ik dus een 2e hands laptop die niet zoveel hoeft te kunnen. Het enige wat hij dus moet kunnen is internet (lijkt me niet al teveel gevraagd toch). 3G zou ook handig zijn voor als ik op plekken kom waar Wifi is. Verder heb ik eigenlijk weinig eisen, beeldscherm grootte etc maak me allemaal niet uit.

Zelf heb ik al op tweakers.net etc gekeken, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat nou een goede laptop is voor een goede prijs. Ik wil er maximaal 250 euro voor betalen.

Alvast bedankt voor de moeite,

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 228
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Waarom koop je dan geen netbookje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

3G is geen Wifi. Op alle moderne apparaten vind je wel Wifi, 3g is voorbehouden aan bepaalde apparaten als smartphones en tablets. Dat betekent echter niet dat je geen enkel andere machine kunt uitrusten met 3g-verbinding, daar zijn speciale oplossingen voor.

Voor je eisen volstaat een telefoon of tablet ook, trouwens.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja wat Tom zegt, waarom een laptopje dan? Koop een mooie tablet of netbook, ik denk dat dat veel beter bij je doeleinden past dan een laptop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  228
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik wil een laptop (of netbook) omdat ik dat handiger vind werken dan een moderne telefoon. Daarnaast maakt het mij niet uit of het een netbook of laptop is, maar ik had begrepen (met mijn geringe kennis) dat een netbook altijd duurder is qua prijs dan een laptop met dezelfde specificaties..

Maargoed, ik hoor graag van jullie wat een goede netbook of laptop is voor onder de 250 euro. Het liefst ook nog in de provincies Groningen, Drenthe, Friesland of Overijssel dan zou het helemaal prachtig zijn! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 228

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

En tablet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  228
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee die hoef ik ook niet. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 228

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Mja... Naar mijn idee wordt het een lastig verhaal. Je eisen aan de hardware zijn het probleem niet, dat lijkt me duidelijk. Wat het zo moeilijk maakt is dat je op zo'n korte termijn een tweedehands apparaat wilt hebben voor een prijs die net niks nieuws qua tablets etc toelaat.

Dat laatste wil je misschien niet, maar rationeel gezien is een tablet voor jouw wensen wel de beste oplossing. Dat je dan tweedehands moet gaan zoeken is voor nu bijzaak. Met de snelle vernieuwingen op tabletgebied zie je een flink aanbod van weinig gebruikte, kwalitatief uitstekende tablets. Netbooks zijn nooit zo in trek geweest en als je op dat gebied gaat kijken, zul je niet alleen oudere apparatuur aantreffen, maar ook slechtere kwaliteit. Zeker als je gebruikte notebooks meeneemt in je zoektocht, de Acers en Toshiba's met accuproblemen - om nog maar te zwijgen van lagere kwaliteit dan dat - vliegen je om de oren.

Naast die dingen weet ik niet zo goed wat je van ons wilt. Het is zeer moeilijk om je een tweedehands advertentie voor te schotelen, je zult op dat terrein echt zelf kennis van zaken moeten hebben om te beoordelen of de aangeboden pc nog oké is en of die zijn geld waard is. Ik neem het risico niet voor jou. Dat is ter bescherming van ons beiden.

Het enige wat ik je nu kan zeggen, is dat ik je aanraad om kort voor vertrek zeker geen gok te nemen door tweedehands spullen aan te schaffen, tenzij het om een relatief nieuw, weinig gebruikt apparaat gaat. Wat dat betreft heb je meer succes bij de tablets. Anders zou je er verstandig aan doen om je budget te verhogen en een nieuw product aan te schaffen waar je volledig achter kunt staan.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...