Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
ik zit nu al een paar dagen met deze keuzen in me maag.. en aangezien ik morgen naar de winkel ga, heb ik graag jullia advies. htc touch pro heeft zn qwerty toetsenbord maar de hd2 heeft een geweldig goed scherm voorderest is alles redelijk gelijk. Daarom hoor ik graag jullie mening! alvast bedankt, Richard
Laatste reactie door Schaapje, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik heb een apk gedownload van gta 3 voor android. Alleen als hij dan de benodigde files gaat downloaden loopt hij steeds tussen de 60 en 70 procent vast met de melding dat mijn internet connectie niet goed is. Terwijl ik gewoon een goeie wifi verbinding heb. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Er zullen nog veel apps worden toegevoegd! Hallo, In dit topic zal ik een lijstje maken van ''must have'' apps voor je Android telefoon. Alle apps zijn gestest op mijn Sony Ericsson XPERIA X10i met FW 2.1. Ik zal als eerste beginnen met wat applicaties:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo Mensen, Mijn oom wilt dat ik een PC voor hem in elkaar zet, ik doet dit met plezier. Maar graag wil ik jullie mening weten en dingen verbeteren voor het geval bepaalde componenten met elkaar compatibel zijn. Het mocht niet duurder zijn dan ong. 200,- het liefst rond de 150,- uiteindelijk ben ik hiermee gekomen. http://tweakers.net/gallery/363678?wish_id=123009#tab:wenslijst
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo mensen. Is dit een externe video kaart voor bv een laptop? En kun je daar games zoals Assassin's Creed 2 op spelen? (Is voor mijn broertje) En is dit zoiezo goed voor iemand die geen zin heeft om een pc daarvoor aan te schaffen? http://www.centralpoint.nl/videokaarten/hp/usb-graphics-adapter-usb-grafische-adapter-art-nl571at-num-388562/?ref=15&utm_source=belistnl&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslistclick Alvast bedankt.
Laatste reactie door Thijs., -
Raar probleem met headset
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo allemaal, Laatst heb ik een headset bij DE besteld en ontvangen. Na een paar weken deed de microfoon het alleen niet meer. Dat vond ik nogal kut eigenlijk. Gisteren ging ik ff skypen met een vriend van me en die kon de muziek horen die ik aan het luisteren was, terwijl mijn microfoon kapot was! Dat vond ik nogal raar dus ik heb even gekeken en het blijft dat hij om de een of andere vage reden niet meer het geluid opneemt wat ik zeg, maar alleen nog maar dat wat ik afspeel op mijn computer (terwijl mijn geluid uit staat). Zou iemand hiervoor een verklaring weten? En misschien een mogelijke oplossing? Mvg DisasterZany
Laatste reactie door PatrickV94, -
Werkgeheugen
door Gast angel_creek- 12 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo allemaal, zouden jullie voor mij willen kijken welke werkgeheugen ik het beste op mijn laptop kan aansluiten? Dit is zo een of andere ding van everest over het moederbord: [verwijderd door de beheerder]
-
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
hoi, ik heb nu xp op mijn eeepc. Echter is de resolutie maar 800 x480 ofzo.. Dat is mij nog iets aan de kleine kant. Nu is mijn vraag kan dit groter? (ik heb op youtube gezocht daar kon het wel) Maar dit was in het chinees/taiwanees koreaans of what ever. En vooral met surfen over internet moet het wat groter. Dus graag hulp als je weet hoe dit moet, of als je links weet (youtube/sites) Alvast bedankt, PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik heb een gedownloade film, deze staat op de harde schijf van mijn laptop, nu wil ik hem op de TV bekijken via een HDMI kabel. Dat gaat 15 minuten goed, daarna wordt het beeld helemaal groen (soms ook andere kleuren). De tijdelijke oplossing die ik gebruik is de kabel er even opnieuw insteken maar dit is heel vervelend als je dat om het kwartier moet doen. Heeft iemand hier een verklaring / oplossing voor? Alvast bedankt,
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Rooten van alle firmwares op je x10 (tot 435) Ik ga je uitleggen hoe je .24 en .435 root. Het rooten Download dit pakketje. Start je x10 op en ga naar Instellingen > Toepassingen > Ontwikkeling > Vink USB Debugging aan. (Vergeet je telefoon niet met USB aan te sluiten) Pak SuperOneClickv1.6.3 uit in een map en klik op SuperOneClick. Druk nu op Root. Wacht totdat hij vraagt om te testen of je Root hebt. Uiteindelijk zegt het programmaatje dat je x10 geroot is. Veel plezier met root!
Laatste reactie door IfElse, -
2 beeldschermen
door appelsap- 4 reacties
- 2,6k weergaven
hey mensen, ik heb de Nvidea 8600 GT videokaart waar dus 2 dvi aansluitingen opzitten. ik heb ook 2 dvi schermen maar als ik deze aansluit op de videokaart krijg ik maar op 1 scherm beeld. is er iets van een programma dat ik dus 2 bureaubladen krijg?
Laatste reactie door appelsap, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik ben nu al een tijd bezig om me telefoon te updaten maar het lukt maar niet :s Als ik via de pc studio van samsung me mobiel wil updaten krijg ik de melding dat me telefoon niet is aangesloten maar me pc herkent me telefoon wel gewoon heb er net nog muziek opgezet ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Printer om dvd's en cd's te printen!
door Gast jaapy22- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo ik heb laatst 50 printable dvd's gekocht. en ben opzoek naar zo printer die ze kan printen. maar ik kom er nu achter dat die 300euro kosten en ik heb net all een all in-one printer gekocht. maar misschien weten jullie of je ook die printable kan bedrukken mej van die stickers? of een printer is voor alleen dvd's en cd's? mvg jaap
-
Ageia Physx
door DutchFighter- 5 reacties
- 2,6k weergaven
ik zat wat rond te neuzen naar wat hardware en toen kwam ik opeens Ageia Physx tegen ik heb geen flauw idee wat het is maar ze zeggen dat het je computer een enorme boost geeft qua gaming dus ik dacht laat ik mijn vraag hier maar is ten ruste leggen Wat is een Ageia Physx en wat doet het ?? :-[ Grtz, Dutchfighter
Laatste reactie door mii121, -
- 17 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik wou ubuntu is uitproberen. Installatie enzo, alles loopt vlotjes. Maar ik had perongelijk de verkeerd partitie aan gegeven en hij heeft over mijn window's map geinstalleerd. Nu wil ik dus terug vista installeren. Maar... Ik heb geen dvd bij mijn pc gekregen. Nu vraag ik me dus af, als ik een vista van thepiratebay ofzo download en mijn originele key gebruik dat ik dan zou kunnen updaten enzo ? Zou dat lukken ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
muziek op gsm
door Vico- 6 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb me ff een nieuw gsm (mobiel) gekocht. Daar kan natuurlijk muziek en al opgezet worden. Het is met een M2 kaart. Hoe kan ik mijn computer een M2 laten lezen? Of zijn er andere manieren om muziek op me gsm te zetten? mvg shahab
Laatste reactie door Vico, -
Geen geluid
door Maddock- 9 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb geen geluid ik weet niet hoe, ik probeer de hele tijd drivers te installeren alleen dat helpt niet want dan heb ik nog steeds geen geluid :redface:
Laatste reactie door Maddock, -
- 6 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb sinds een tijdje het volgende probleem met mijn geluidsboxen. Uit de rechterbox komt geen geluid meer. Het begon niet met een ruis of zo, plotsklaps deed hij het gewoon niet meer. Daarna deed hij het een paar dagen weer top en een paar dagen niet enz. enz. Ik heb al bij mn volumeregeling enz. gekeken maar daar is niks mee aan de hand. Het is de box waarmee je ook het volume kunt regelen. Iemand met hetzelfde probleem of heeft iemand een idee? Alvast bedankt!
Laatste reactie door thrilseeka, -
een muis kopen
door gkeeee- 9 reacties
- 2,6k weergaven
ja is goed maar als jullie nou is moesten kiezen vooor een muis waar je max 15 euro aan kan geven wat zouden jullie kiezen
Laatste reactie door magicm14, -
pc valt uit.
door pimftw- 12 reacties
- 2,6k weergaven
beste mensen, ik zit met een probleem wat aardig irritant is. als ik op mijn pc bezig ben, valt hij op een willekeurige tijd zonder enige (zichtbare reden) uit. vaak is het zo dat als ik hem opnieuw aanzet hij een paar keer op de zelfde plek uitvalt, of in ieder geval als hij aan het opstarten is. ik heb al een keer met stofzuiger de computer schoon gemaakt, Windows opnieuw opnieuw geherinstalleerd, en alle drivers gecheckt. heeft iemand een idee om dit te verhelpen? m.v.g Pim van den berg.
Laatste reactie door interfreaknl, -
onder titeling
door licht- 0 reacties
- 2,6k weergaven
wie kan mij helpen ik ben een leek films die ik branb met nero7 geeft op mij pc wel de ondertiteling maar op mij dvd speeler krijg ik geen ondertiteling
Laatste reactie door licht, -
- 9 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo allemaal, Sinds een 6 tal maanden ben ik gebruiker van android. Ik heb me namelijk een samsung galaxy S plus aangeschaft. Daar staat nog steeds android versie 2.3.5. Nu voor mijn smartphone geven ze geen android updates meer voor. Nu zou ik graag toch wat vernieuwing in mijn telefoon willen en eventueel de nieuwste android software erop zetten. Nu dacht ik wel ooit gelezen te hebben dat android smartphones ook gekraakt kunnen worden, maar dat dit wel risico's hebben... Kan iemand me hier bij helpen? Ik zou heel graag de nieuwste android software op mijn galaxy s plus hebben. Ik wil natuurlijk wel niet dat mijn telefoon trager gaat werken of crasht na enkele weken. H…
Laatste reactie door T H W I T, -
- 7 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, de videokaart van mijn laptop is denk ik overhit omdat hij zomaar uitvalde, geen beeld meer en als ik hem wil opstarten zie ik allemaal verticale strepen op mijn scherm, ik kan niet inloggen. Ik heb al eens rondgekeken en ze zeggen dat ik hem aan de binnenkant moet stofzuigen, hoe doe ik dit VEILIG? Want ik heb geen geld voor een nieuwe Thx
Laatste reactie door wmaster, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo, Een vriend van mij heeft een Htc smart en vroeg of ik er even naar wilde kijken, Ik kwam er ook niet uit. Het probleem is het volgende. Hij kan geen smsjes meer verzenden of ontvangen, Want hij heeft de melding: Geheugen vol (oid) Alle smsjes gewist, Nog steeds vol, (ja ook verwijderd uit de prullebak. Heb m gerestart, En een hardreset door ineens de accu eruit. ook al gereset (terug naar fabrieks instellingen) En dat was het wel. Toen op internet gekeken of het ontvangst nummer goed was. Ja dat was het.. Iemand die weet hoe je het nu op kan lossen? Want niet smsen en ook niet ontvangen is best vervelend. Marciej123
Laatste reactie door Erwin., -
Internet Driver?
door Polleey- 8 reacties
- 2,6k weergaven
Hee, Ik heb twee dagen geleden mn zusje haar computer opnieuw geinstalleerd met windows xp omdat die heel erg traag ging. Alleen kan ik nu de internet driver niet vinden want er zitten ook geen cd's bij voor de drivers. Ik heb Pc Wizard 2008 er op geinstalleerd en die zegt dat het een NVIDIA Nforce Networking Controller moet zijn ook dat heb ik er op geinstalleerd maar internet werkt nog niet. Verder stond er iets met een 1394 Netwerk kaart en iets met Winsock 32 maar dat leverde al helemaal niets op google. Alvast bedankt,
Laatste reactie door Robin,
