Spring naar bijdragen

xperia x10 toetsen probleem


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Mijn xperia x10 heeft het probleem dat hij niet meer terug gaat naar het menu. De toetsen werken niet in de applicaties verder doet alles het wel. Het raarste is dat hij net terugkomt van sony ericsson die hem helemaal nagekeken hebben en andries 2.1 erop gezet hebben maar het lukt me niet om de software te herstellen als ik namelijk de gedicteerd inbox en dan heb erin doet hij niks hij gaat alleen opladen. Heeft iemand een oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Terugsturen naar SE, je gaat er van uit dat ze alles repareren. Kennelijk toch wat fout gegaan. Ga er zelf niet aanprutsen want dadelijk heb jij het gedaan met alle gevolgen van dien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dit doe ik ook als niemand een oplossing heeft hoe ik de software kan herstellen want daar ligt het aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Als je denkt dat het aan de software ligt, PC Companion installeren naar updaten gaan hij gaat kijken of er updates beschikbaar zijn voor jouw toestel. Dit is natuurlijk niet zo, als dat klaar is staat er ergens Herstellen en dan moet je de stappen volgen. Mochten je knoppen dan werken dan ligt het aan je software en als ze niet werken dan is er idd iets fout gedaan door sony. (Je knoppen moeten werken om hem te kunnen herstellen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ja weet ik dit had ik ook al gedaan maar het rare is dat de ene keer de knoppen het wel doen en de andere keer niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik zou dan toch maar even contact met Sony opnemen, want dit gaat niet met het herstellen via PC Companion opgelost worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ik ben gisteren naar phone company geweest waar ik mijn mobiel gekocht heb deze hadden de batterij er 5 minuten uitgehaald en toen weer erin gedaan nu doet hij het telkens de eerste paar minuten en dan valt hij weer weg en software herstellen werkt nog steeds niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

dat probleem hadk dus ook. toen ik een se had..

Hadden ze ook een software herstel gedaan.. maar het vervelende was dus dat ik geen spelletjes meer kon installeren en ook niet meer custom software erop kon zetten voor andere achtergronden etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Als je garantie hebt zou ik die maar goed gebruiken. Dit zal moeten gemaaky worden door SE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Zoals ik al eerder aangegeven heb, gewoon terug brengen nu je nog garantie heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ja ga hem maandag weer op laten sturen baal er goed van heb hem nu in totaal 3 dagen gehad :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ja ga hem maandag weer op laten sturen baal er goed van heb hem nu in totaal 3 dagen gehad :-\

Dat is heel jammer, waar had je hem precies gekocht? Kunnen ze je niet gewoon een nieuwe geven. Iig ik had een paar keer gewoon meteen Sony gebeld ze wouden mijn producten terug, ze mailen me stickertje etc met info om het gratis op te laten sturen. Eenmaal opgestuurd gingen ze kijken of ik de schade niet veroorzaakt had. Dit was niet het geval, kreeg na 4 dagen een nieuwe terug. Het gaat hierboven om een Camera, en een PSP.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ik heb hem gekocht bij de phonecompany in roermond. mijn vader regelt daar alles met mobiele voor zijn werk dus die sturen hem nu gewoon terug naar SE en dan is het weer even afwachten wanneer dat ik hem terugkrijg en ofdat ik een nieuwe krijg ofniet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Succes dan maar, houd ons op de hoogte als je wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ja ik laat het weten zodra ik meer weet dit zal misschien maandag zijn en anders misschien pas volgende week helaas.


Post samenvoeging: december 25, 2010, 21:02:32

is er geen manier dat ik de 2.1 update niet opnieuw uitvoer zonder dat ik de computer erbij gebruik ik bedoel is er misschien een standaard 2.1 update rom voor de x10? als dit zo is zou ik dat misschien eerst nog kunnen proberen dat hij het daarna wel weer doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Monkie

    Geplaatst

    Leuk om te lezen. Ik was nog vergeten te melden dat Orion ook een ingebouwde Adblock-functie heeft, en extension support (Firefox / Chrome). Protonmail werkt inderdaad geweldig. De Protonmail app werkt ook prima.  Proton Calendar ziet er ook goed uit. Al wacht ik nog even met de overstap. Helaas is er nog geen losse Proton Calendar app voor macOS. Ik heb een tijd geleden het abonnement geüpgraded naar Unlimited. Om te kijken of ProtonVPN iets was. Waar ik tegenaan liep was dat me printer en NAS niet meer zichtbaar waren. Dit ondanks dat de optie 'Allow LAN connections' stond aangevinkt.  De killswitch uitschakelen was de enige optie om dit te verhelpen. Raar. maar waar. Daarom (weer) overgestapt naar Mullvad, en dat werkt prima. Hieronder nog even een voorbeeld van  Kagi en gepersonaliseerde resultaten: Op de eerste afbeelding zijn de resultaten niet gepersonaliseerd. Op de tweede afbeelding wel. Op deze tweede afbeelding heb ik Tweakers 'vastgezet',  waardoor de zoekresultaten (indien van toepassing) van Tweakers bovenaan komt te staan. Dit is bijvoorbeeld erg handig als je opzoek bent naar hardware.

    Mafketel

    Geplaatst

    Voor mail natuurlijk Proton.  Het fijne van Proton is dat ze nog een paar andere Gratis diensten hebben waaronder ProtonVPN.. Handig voor bijna alles maar niet echt geschikt voor p2p.  Zoekmachine is Google maar dan in de browser "Soul"  deze is beschikbaar op Android en is volledig aanpasbaar naar je eigen wensen dus waarschijnlijk ook qua zoekmachine.  Er zit ook een ad blocker in en een vpn.  De VPN heb ik nog niet geprobeerd omdat ik zelf TrustZone gebruik.  Een echte aanrader voor elke Android gebruiker die graag zelf bepaald wat je browser wel of niet doet, kan en mag van de gebruiker.  Intresse? Te downloaden via de Play Store.    Over de app Soul Browser    Snelle en schone browser   🏆 Krachtige advertentieblokkering 🏆 Krachtige videodownload 🏆 Krachtige aanpassing   Alles is aanwezig. Alles is krachtig. Alles is eenvoudig.   Stijlvolle browser met alle functies Een geavanceerdere browser     Belangrijkste kenmerken: ⭐ Automatische vertaling ⭐ Ga terug zonder te vernieuwen ⭐Gegevens opslaan ⭐Schone modus ⭐Snelle download ⭐ Lay-out bewerken ⭐ Menu bewerken ⭐ Zoekbalk bewerken ⭐ Tabbalk bewerken ⭐ Gebaar bewerken ⭐ Modus met één hand ⭐ Donker thema ⭐ Schermfilter ⭐ Lezermodus ⭐ Tekst vergroten ⭐ Lettertype wijzigen ⭐ Tekst naar spraak ⭐ TV-cast ⭐ Toetsenbordbeveiliging ⭐ Vergrendelscherm ⭐ Incognitomodus ⭐ Scrollende schermafbeelding ⭐ Alleen afbeeldingen bekijken ⭐ Bewaar alle afbeeldingen ⭐ Video downloaden ⭐ QR-code ⭐ PDF-viewer ⭐ Foto-editor ⭐ DNS-wijzigingsfunctie (met Android "VpnService")   En nog veel meer functies   Vereiste machtigingen ⭐ Geen   Optionele machtigingen ⭐ ACCESS_FINE_LOCATION: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ RECORD_AUDIO: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ CAMERA: fotobijlage of barcodescanning ⭐ READ_EXTERNAL_STORAGE: Bestandsbeheer ⭐ REQUEST_INSTALL_PACKAGES: gebruikers kunnen apps downloaden van sites die ze bezoeke n. Wanneer een gebruiker een gedownloade app installeert
  • Recente prestatie

    • Janno heeft zojuist een badge verdient
      9 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...