Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
Goedemiddag, Ik heb zins kort een update van Windows 10 (1803) en ik heb een Nvidia shield. ik stream al mijn films en muziek vanaf mijn pc naar de shield. maar tot op heden werkt het niet meer. hij vraagt nu om een wachtwoord en gebruikers naam, terwijl ik deze uit heb staan in Windows. alle files die ik wil delen staan aan zoals voor heen. maar niets werkt meer. ik heb me Ziggo modem uit gezet en weer aan. me tp link router heb ik naar fabrieks-instellingen gezet niets helpt.. kunnen jullie mij helpen ?? mvg Dennis
Laatste reactie door master_denman, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben toe aan een nieuwe pc en toevallig kwam ik deze pc tegen: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/P5399-D,10259,241015,242903.html Nu hoorde ik dat medion niet een geweldig merk is. Met name het moederbord moet niet geweldig zijn. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Voor deze prijs lijkt het mij toch wel waard. Wat vinden jullie? Zou ik deze kopen voor deze prijs of kan ik iets beters krijgen voor 100 euro meer? Mijn budget is namelijk niet heel groot. bedankt voor jullie hulp! Vriendelijke groet, Martin van der Heide
Laatste reactie door Wous, -
Drivers updaten
door Farid.- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo,,,, Ik starte vandaag 'Driver Detective' op (programma op Vista) en hij zij dat ik 4 dingen moest updaten, alleen als je het door dat prgramma wilt laten updaten moet je betalen. Dit zijn de dingen: - Display Adapters 'Standaart-VGA grafische adapter' - Netwerkadapters 'SIS191 Ethernet Controller' - Sound, video and game controllers 'High Definition Audio-apparaat - System divices 'SIS accelerated Graphics Port' Wie kan mij helpen. Farid O0
Laatste reactie door Tom, -
gun voor wii
door arnem10- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zou graag een gun kopen voor mijn wii. Ik had deze op het oog. Zou dit een goede gun zijn, of raden jullie mij iets anders aan? Alvast bedankt !!!
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik krijg een nieuwe pc alleen ik wil daar een nieuwe videokaart en beter intern geheugen voor kopen. Dit is de videokaart: Integrated Intel Graphics Accelerator 900 de link hiervan: http://www.intel.com/products/chipsets/gma900/index.htm Als ik het goed lees is het dan een pci aansluiting? En als ik dan een nieuwe koop moet dat dan weer pci zijn? Ik heb er zelf ff een gezocht maar volgens mij is dit AGP aansluiting: http://www.kieskeurig.nl/product/4C91414C7924D0A8C1257251004BACE4.htm Ze geven op die site een 9,7 voor de videokaart. En dit is het RAM geheugen: 512MB (2x256MB) Dual Channel DDR2 533MHz Memory Ik wil dus 2 gb en dan moet dit toch DDR2 aa…
Laatste reactie door Thijs, -
nieuwe laptop
door petie- 5 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, Ik wil een nieuwe laptop kopen en ik twijfel over de volgende 3: 1.sony vpceb3e1e w-->€650 2.packard bell tm87 gu 015be-->€589 3.sony vpceb3e1ew-->€650 Welke laptop is de beste( van kwaliteit), en welke heeft de beste videokaart? alvast bedankt
Laatste reactie door petie, -
Digitale tv
door PCgamer- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Weet iemand hier misschien hoeveel decoders je op een abonnement kan hebben? ik wil dit kopen http://www.delta.nl/thuis/televisie/digitale_tv/Digitale_televisie_module_CI+/ zodat ik op mijn kamer ook digitale tv kan kijken is dit mogelijk of heb ik dan ook een 2e abbo nodig? mvg PCgamer,
Laatste reactie door Erwin., -
Gaming pc
door Gast darkne0n- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb de laatste tijd wat dingen voor mijn pc gekocht. ( headset, muis, toetsenbord, beeldscherm, ) Allemaal speciaal voor het gamen. Maar, Ik zit er aan te denken om mijn kast te vernieuwen. Mijn specs zijn: Pentium 4 2.66Ghz 1022 ram Geheugen Ati Radeon x800 All in wonder VE AGP kaart 256mb Weten jullie iets van dingen die goed zijn voor een gaming pc, of iets wat ik kan toevoegen/verbeteren? Greetz ne0n
-
Saldo Hi Opvragen
door Niels.- 5 reacties
- 3,6k weergaven
Halloo mensen! Ik zit de laatste 2 maand al met een probleem van mijn provider. Het probleem is dat ik nu de heletijd niet mijn saldo kan bekijken, als ik sms naar 1244 en dan saldo :-[. Nu heb ik al naar Hi gebelt, alleen kom ik daar steeds in de wachtrij te staan, en daar heb ik écht geen zin in, om een kwartier aan de telefoon naar zon *** muziekje te luisteren. Mijn vriend heeft dit probleem ook al, heeft' 1 van jullie dit ook ? ~N
Laatste reactie door Niels., -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Hoi, Vandaag mijn nieuwe PC binnen gekregen en dus in elkaar gebouwd, Dus ik wou mijn Pc opstarten "No video signal" en de ventilator draaide niet van de videokaart,dus ik kast weer losgeschroeft zie ik een rood Ledje branden op de videokaart. : dus na lang zoeken heb ik gevonden wat dit betekent: D1601 - Over temp protection enabled ok dus na wat checken heb ik de videokaart uit de Pc gehaald en zonder pc aan de voeding gelegd, toen deed die het gewoon? Iemand die iets weet? (heb al een mail gestuurd naar Azerty) Grtz AK 47
Laatste reactie door ak 47, -
- 5 reacties
- 6,1k weergaven
Hallo allemaal, Sinds enkele weken wilt mijn samsung galaxy s plus niet meer updaten... Ik wil bepaalde apps bijwerken maar dan blijft het download balkje oneindig lang staan. Nu heb ik al oplossingen gezocht op internet en het probleem komt blijkbaar nog voor. Ik heb mijn buffer van de store en gegevens al gewist, ook van de download manager. Daarna reboot gedaan en het probleem is nog niet verholpen. Ik heb een gewone galaxy s plus zonder dat er mee gefoefeld is. Iemand een oplossing, dat zou super zijn. Groeten
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Beste Duken-leden, Gisteren is helaas het scherm van onze laptop stuk gegaan. Nu willen we graag een nieuwe laptop. De laptop die nu kapot is was een Packard Bell Hera G. Hier waren we tevreden mee, alhoewel hij steeds slomer werd en de harde schijf stuk ging. Nou zoek ik iets voor maximaal 400 euro, maar wil er best iets voor uit trekken als er dan zo'n ingebouwde webcam bijzit. Beeldscherm liefst meer dan 16 inch. We gebruiken hem vooral voor wat surfen, downloaden, films kijken en af en toe een online spelletje spelen. Op zich is 100 GB aan vrije ruimte voor ons al genoeg maar het mag ook meer zijn. Iemand nog een goede tip? Alvast bedankt!
Laatste reactie door ferrariking, -
nieuwe computer
door maxke006- 5 reacties
- 3,2k weergaven
ik wil een nieuwe computer kopen en ik vroeg mij af of deze computer het geld waart is: -intel core 2 quad q6600 (4x2.4 ghz, 8mb cache, bus 1066mhz) -2 gb ram ddr2 -2x320gb -nvidia geforce 8400 gs (dvi, tv en hdmi) 265 mb/1023mb -windows vista home premium voor 999 euro kspeel graag spellekes dus kheb graag da de meeste spellekes der op werken maxke006
Laatste reactie door maxke006, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
eej mensen ik ben al een tijdje aan het kijken voor een gehele computer (buiten toetsenbord, muis en geluid) en dit is de configuratie waar ik op uit kom. voor de duidelijkheid ik wil gaan overklokken en wacht nog even tot de prijs van de grafische kaart zakt. budget is tussen de 1000-1100 eurie. dus mij vraag is: is dit een goede configuratie of niet? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B210922%5D=1&product%5B210544%5D=1&product%5B75580%5D=1&product%5B204551%5D=1&product%5B35626%5D=1&product%5B220018%5D=1&product%5B53907%5D=1&product%5B199034%5D=1&product%5B236484%5D=1&product%5B53605%5D=1 mvg, bria…
Laatste reactie door brian-hardstyle, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Hey, Ik speel op dit moment het spel Crossfire. het is een schiet spel. maar ik begin er te ergeren dat ik altijd zo lage frame rate heb (rond de 30), en 30 frames per rate is niet goed. dan begint mijn computer beetje te haperen etc... zelf gebruik ik al het programma: Gamebooster. maar dat is helaas niet genoeg. wat zal ik moeten kopen voor betere frames per rate? en ook nog om soorten spellen te spelen zoals call of duty die ik op dit moment niet kan spelen? welke videokaart raden jullie me aan? heb ik meer ram nodig? (ik heb op dit moment 1gb ram) beter koeling? Mijn koeling: MODEL NO: Z400-08FC (400W peak) AC input: 220-240v ~, 4A,50Hz o…
Laatste reactie door Tom, -
Harddisk ratelt
door Robin- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Sinds vanochtend ratelt mijn harddisk. Het doet me echt aan me opa's pc denken, wat een ding uit de jaren '90 is. Ik heb alles gechecked en het komt echt vanuit de harddisk. Is hij kapot? Heb hem al aardig lang.
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hey, ik wil graag een game pc samenstellen, echter ben ik helemaal niet bekend in de computer wereld qua hardware, weten jullie wat een goede samenstelling? de game pc moet de nieuwste spellen kunnen draaien, en het budget is: 750 euro alvast bedankt MVG V for Vendetta
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Mijn computer wordt de laatste tijd steeds en steeds trager... Is internet niet traag dan is het wel een spel dat ik aan het spelen ben. Mijn computer kan best veel aan. Kijk altijd eerst op can you run it en ik kan het eigenlijk altijd aan. Weet iemand hoe ik de pc kan versnellen? Specs: CPU: Intel® Core2 Quad CPU Q8200 [A] 2.33GHz RAM: 4GB Videokaart: Readon hd 5770 Meer info nodig zeg het maar
Laatste reactie door Rikkert., -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
okee zoals de titel al luidt het gaat over de Logitech G9 en de Lachesis ik heb beide op het oog maar ik weet niet zo goed welke ik moet kiezen welke zouden jullie kiezen of heeft iemand een van deze muizen en kan zijn ervaring met de muis delen : : : ik hoop dat ik er iets wijzer op kan worden :police: Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 3,3k weergaven
Hallo, Ik heb een acer 3050 laptop met een dvdbrander(intern) van het merk matshita uj-850s Nu heb ik een dvd-rw schijf gekocht van sony maar ik het gebrande schijfje niet wissen hoe kan dit ik gebruik nti als brandproggie Ik brand altijd video ts bestanden.Wie oh wie kan mijn helpen.Ik natuurijk eerst het web doorzocht maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van. Groetjes Harrix
Laatste reactie door harrix, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb nu een video kaart maar ik denk dat ie wat verouderd is weet iemand misschien a.u.b. een site waar ik m gratis kan upgrade ? Mijn videokaart die ik nu heb is PCI/VEN_1039 ..
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Kunnen jullie me helpen ik ga over een half jaar een nieuwe pc kopen maar in tussentijd moet ik me vermaken met een stuk ouderen PC. Ik wil alleen 2dingen doen in tussentijd. Mijn RAM geheugen uitbreidde van 512MB naar 1GB of hoger. Mijn videokaart uitbreidde van 128MB naar 312MB of 512MB (meer hoeft echt niet) Mijn budget is €120. Info over mijn moederbord. Moederbord ID 62-0226-009999-00101111-040201-SiS645$1SIS645_A6737SMS V1.2 022603 Moederbordnaam MSI 645 Combo (MS-6737) Bus Type Intel NetBurst Bus Breedte 64 bit Werkelijke kloksnelheid 133 Mhz (QDR) Effectieve kloksnelheid 533 Mhz Bandbreedte 426…
Laatste reactie door Maddock, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Een vriend van me vroeg zich af of je dvd's kan branden met een (goedkope) laptop bv. door middel van een externe dvd brander. Dit omdat hun huidige pc kapot is en daarom een nieuwe maar goedkope laptop willen kopen. Is dit mogelijk? En zo ja, hoe weet ik wat voor iets ik dan moet hebben? Alvast bedankt,
-
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Ik zou graag een Hi-prepay toestel willen kopen, maar kan ik dan mijn bijna afgelopen kaart met Hi-20 abonnement daarin stoppen? Of weigert hij dit doordat de telefoon sim-lock is. Want het is toch allebei Hi of maakt dat geen verschil..?
Laatste reactie door Vinceh, -
Turtle Beach X1
door Marnick|- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hee, Ik ben jarig over een maand en ik zou graag Turtle Beach X1´s willen voor mijn 360. Ik heb al een tijdje gegoogled naar een site maar ik kon niet een goede vinden. Turtle Beach zelf linkt mij alleen maar naar Uk sites. Mijn vraag is, heeft iemand misschien ervaring met het kopen van Turtle Beach of is er misschien een winkel in Nederland die ze verkoopt ? Mvg Marnick
Laatste reactie door shadowwatch,
