Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Heb hiet de Logitech Z4 staan. Ik weet niet meer wanneer ik hem heb gekocht. Ik denk dat ie niet ouder is dan een jaar. Maar ik deed mijn volume eens helemaal open en toen de muziek was afgelopen hoorde ik iets krakends uit mijn boxen komen. Iemand die weet hoe ik dat kan verhelpen of kan dit niet? Want het zijn echt top boxen. Alvas bedankt MRScion
Laatste reactie door Releases, -
hallo, de laptop van mijn vader las geen cd's meer. die hebben we dus vervangen voor een splinternieuwe. eerst deed ie het gwn, maar nu doet deze het ook niet meer. ik weet dus echt niet wat er aan de hand is iemand enig idee?
Laatste reactie door miran102, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
iemand enig idee of een uitgebreid waterkoeling systeem voor de pc zou kunnen functioneren als koelkast in een klein kastje? ik bedoel dus wat is de temperatuur van zo'n koelsysteem met radiator pomp en reservoir? @quinten Ben benieuwd naar je uitgebreide antwoord
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 4 reacties
- 3,5k weergaven
hallo, ik ben laatst een beetje gaan experimenteren op mijn mobiele telefoon met internet, ik merkte al gauw dat dit erg duur is, ik zag dat je moet betalen naar het aantal mb's dat je binnen haalt, ofzo :-[ is er geen mogelijke manier dat je het internet opgaat zonder de mb's binnen te halen zodat je er eigelijk gratis gebruik van kunt maken? :-[ dit lijkt me erg onmogelijk, maar ik wou het toch even vragen, stel dat... dus,,... is t mogelijk om gratis op internet te komen met een telefoon? ??? bedankt! Edit robin: Zulke dingen liever niet meer in huiskamer plaatsen, bedankt !
Laatste reactie door candesco, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, mijn cam doet het niet met mijn microfoon als ik op msn een videogesprek start ik heb een philips spc 700nc/00 pc camera ik heb windows 7 ultimate. en heb een nieuwe pc. de cam lukte bij de vorige pc perfect maar bij deze niet en de ingeboude mic bij de beeldscherm doet het ook niet meer. de mic deed het wel bij windows 7 home basic. Audio: Realtek® ALC662, 5.1 Surround, High Definition Audio. Post samenvoeging: januari 18, 2010, 22:52:12 en de drivers heb ik ook geinstalleerd
Laatste reactie door gkeeee, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik ben nu al een tijd bezig om me telefoon te updaten maar het lukt maar niet :s Als ik via de pc studio van samsung me mobiel wil updaten krijg ik de melding dat me telefoon niet is aangesloten maar me pc herkent me telefoon wel gewoon heb er net nog muziek opgezet ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 3,9k weergaven
ik heb een acer aspire s750g maar het gaat niet helemaal goed met mijn laptop. toen ik hem kocht deed hij alles prima, ik download natuurlijk ook genoeg spellen en muziek. maar sinds kort als ik al een filmpje op youtube wil afspelen loopt hij helemaal vast, de flash player crasht helemaal staat er dan. heb me computer al volledig gescant met virus scanner die vond niks. ik denk zelf dat ik een virus heb gedownload ofzo ik heb er niet heel veel verstand van dus mischien kan iemand mij hiermee helpen. alvast bedankt
Laatste reactie door Releases, -
g15 toetsenbord
door bjornty- 4 reacties
- 1,2k weergaven
vanaf het begin dat ik dit toetsenbord heb doet mijn klokje het al niet in het lcd scherm... wel doet teamspeak & xfire & media player het... kheb al overal gekeken maar kan nergens een dergelijk antwoord vinden wat mij vooruit helpt zodat mijn klok en datum het wel doet.... iemand een idee,,,,
Laatste reactie door snor1991, -
Hoe kan ik controleren of ik USB 2.0 poorten heb?
door Gast Play_Gangsta- 4 reacties
- 3,8k weergaven
Hoe kan ik controleren of ik USB 2.0 poorten heb? ALvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Weet niet of ik in het goede forum zit, maar ik zou graag willen weten wat mijn systeem nog waard is, want ik wil hem verkopen. AMD Athlon 3700+ 1GB Ram 160GB Western Digital Ati X1950 Pro 512 DVD + CD Brander Windows 7 Ultimate Verder niks bijzonders, monitor en toetsenbord en muis en audio houd ik. gr Joris
Laatste reactie door Granaat90, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb een samsung galaxy europa. Maar als ik en bericht typ geeft hij nooit aan dat het bericht te lang wordt en dat het dus 2 berichten worden en dus dubbe zo veel geld. Ik zou graag willen weten hoeveel letters/cijfers/spaties/enz. ik nog kan doen voordat het bericht 2 start. Want als een bericht dan 1 teken te lang is wijzig ik ergens iets zodat het me maar 1 bericht kost. Weet iemand of ik daar iets aan kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer11, -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo allemaal Een poosje geleden heb ik mijn laptop gereboot. Wilde hem eens helemaal goed opschonen... Ik heb een medion cybermaxx mim 2060. Naar mijn weten heeft deze een harddisk van 80Gb. Sinds de reboot geeft ie echter (bij schijfdefragmentatie) nog maar aan dat ie 55,88 Gb geheugen heeft (26,59 op C, 20,51 op D en 8,78 op E). Kortom er is opeens bijna 25Gb geheugen kwijt... En dat geheugen heb ik nu juist nodig omdat ik het een en ander aan het downloaden ben Dus :-\ wie kan mij helpen??? Heb geen zin om weer opnieuw te rebooten namelijk, dus als er een andere oplossing is, graag!!! :-* Sanne
Laatste reactie door S.M.Schenk, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Ik ben van plan om mijn wrt54gs v7 linksys router te flashen met dd-wrt, omdat op sommige plaatsen het bereik dramatisch slecht is. Als ik op de website kijk zie ik dit tabel staan voor ondersteunde routers: Als ik in de tabel kijk voor het "overclocken",(want ik wil het bereik vergroten), dan staat er bij de WRT54GS v.7 en v7.2 'option unavailable'. Betekent dat ik het zendvermogen niet kan vergroten?, of zie ik iets verkeerd?
Laatste reactie door leeuw18000, -
erg trage pc
door VXL- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Ik zat vanochtend op een pc van familie. En de pc was heel erg traag, toen keek ik dus even bij processen van taakbeheer. En daar stond het volgende: Niet-actieve systemen gebruikt bijna alle cpu, dus ik denk dat hij daardoor zo traag is. Maar ik wou dus het proces beeindigen maar ik denk dat moet ik eerst maar even hier vragen wat er gebeurt en wat voor proces het precies is. Weet iemand wat ik er aan kan doen? Nou heb ik nog iets, hij heeft een nieuwe hp printer, en de cartridges waren op dus hij dee er nieuwe cartridges in, maar normaal kwam er zo'n scherm voor waar je alles mee op kon lossen ofzo zij hij, maar dat kwam nu niet, hij zegt nu dus dat de 3 kleur…
Laatste reactie door VXL, -
Nieuw beeldscherm
door Farid.- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hey, Ik zoek een nieuw beeldscherm van max. €220. Er moet HDMI en DVI opzitten voor mijn pc en misschien 360 1080P is gewenst. Minimaal 22" en maximaal 24" alleen hier zit ik over te twijfelen, is 24" niet te groot? Ik werk nu op een 19" beeldscherm. Ik ben van plan om er op te gamen en om er films op te gaan kijken. Ik ga nog even langs bij de Media Markt om wat beeldschermen te bekijken. Beeldscherm die ik op het oog heb zijn: - LG W2253V-PF. Volgend hardware.info een goede keuze (Gold Award) - LG W2453V-PF Grotere broertje van de bovenstaande. - Samsung Syncmaster P2450H heeft er iemand ervaring met deze of een ander beeldscherm? En kan hij/zij daar wat …
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Als ik bij canyourunit.com een spel probeer te testen dan staat er overal een vraagteken voor. Dus hij weet helemaal niks meer... Heb het in al mijn browsers geprobeerd (chrome, safari, IE, FF) en overal hetzelfde: vraagtekens! Iemand die weet hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 4 reacties
- 2,9k weergaven
ik ben opzoek naar een andere videokaart voor mijn oude computer. dit ben ik omdat ik er laats achterkwam dat er een kabel in de fan van de tweede videokaart zat deze is dus ben ik bang overleden door te hoge temperatuur en hij wil ook niet in SLI met de eerste. nu ben ik dus opzoek naar een goede niet al te grote videokaart. die goed met 3D overweg kan. minimaal 512 MB geheugen een interface van minimaal 128 mb. niet langer dan 16 cm en niet breder dan 9 cm. heb een 6 pins voeding loshangen voor videokaarten. voeding is van OCZ met een maximaal wattage van 600 WATT. merk videokaart maakt niet zo veel uit. heb twee PCIe x16 sloten dus een PCIe x16 kaart en een PCIe x16 v2…
Laatste reactie door lekkereten4, -
- 4 reacties
- 9,1k weergaven
hallo allemaal, wederom een topic over hoe iets te bekijken vanuit laptop naar pc. dit keer toch ff net iets anders dan rest v/d topics ik heb thuis een oude tv staan (een aristona) en een laptop. ik kan echter geen wijs worden uit de kabels. dus... welke kabels heb ik nodig + een link waar ik ze kan kopen (zou helemaal geweldig zijn) zie de plaatjes voor meer duidelijkheid. ik heb hdmi op laptop maar niet op tv, anders had ik ook geen problemen gehad moet je meer weten, reageer dan! groeten [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Releases, -
Heb printer (HP deskjet 380 ) omgeruild
door Gast h.vanlieshout- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Mijn excuses voor het feit dat ik niet heb gereageerd.Ik heb er niet meer aan gedacht Ik heb na uitvoerige correspondentie met een expert van HP de printer in kunnen ruilen.(begin febr. 2008) En die doet het prima. Op de een of andere wijze was er iets mis met de software.
-
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Wegens een klein defect aan mijn sidewinder x8 muis had ik vervangende hardware gekregen maar wat moet ik nu met mijn oude hardware doen? Kan die weg of moet ik hem terug sturen naar microsoft? Patrick
Laatste reactie door Releases, -
- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Nadat ik BitTornado gisteren heb gedownload heb ik via de uitleg geprobeerd om de poorten 10001 t/m 10010 van de Thomson-Alcatel Smarttouch 510i te openen. Dit is toen gelukt. Vanmorgen ging het downloaden echter weer erg traag. Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik toen de poorten gecontroleerd en opeens waren alle geopende poorten weer weg. Terwijl ik toch zeker weet dat ik op 'Save All' heb geklikt. Toen ik probeerde om de poorten opnieuw toe te voegen kreeg ik elke keer de error dat het onmogelijk was om de gespecificeerde invoer door te geven. Maar als ik dan opnieuw op NAT klikte (in het menu) stonden 10001 t/m 10004 er weer wel bij [had alleen 10001 gepro…
Laatste reactie door rhiemstra, -
E6600
door DutchFighter- 4 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb een vraagje ik heb everest home edition gedownload en ik ging kijken naar mijn CPU status (E6600) maar tot mijn verbazing zag ik dat 1 cpu aan het werk was en de 2e gewoon niks deed dit stond er CPU #1 / Kern #1 / HTT apparaat #1 0 % CPU #1 / Kern #1 / HTT apparaat #2 74 % (ik had een spel aan toen ik het checkte want ik dacht mischien wordt dan de 2e geactiveerd maar nee dus) is dit normaal of staat mijn 2e cpu gewoon uit :'( Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 4 reacties
- 5,5k weergaven
Hoi, Ik heb een probleem met het beeldscherm van mijn laptop. Sommige delen van het scherm zijn lichtblauw.. Deze plekken veranderen vaak, en het ligt er ook aan wat voor programma's ik draai.. Nu heb ik dit (volgens mij) sindsdien ik mijn laptop in het vliegtuig heb aangehad, Alleen weet niet zeker of het daaraan kan liggen.. (straling o.i.d?) Ik heb te horen gekregen van de helpdesk van HP dat ik het beste een reparatie kan laten uitvoeren, alleen zoiets kost mij dan 300 tot 500 euro... Hebben jullie misschien nog oplossingen, of tips of iets in die richting, waardoor ik dit probleem zou kunnen oplossen (misschien op een goedkopere manier)? Ik zal morgen, al…
Laatste reactie door Tjeen, -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb een nieuwe computer gekocht Acer Aspire AX3812 met intel GMA X4500 intergrated (videokaart) Als ik een poosje een simpel spel speel dan gaat het geluid overslaan (ratelen) en doet de computer erg traag en als ik dan vervolgens het spel afsluit blijf ik het probleem houden. Ik heb het probleem ook niet altijd en dat vindt ik vreemd. De prestaties volgens mijn PC; Grafisch --- Intel® G45/G43 Express Chipset --- 4,3 Grafische weergave voor spellen --- 1695 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen --- 3,5 De site; Can You run it? zegt ;You Have: Intel® 4 Series Express Chipset Family. met 1.7 GB ...maar de site zegt ook dat ik dat minimaal 32 MB DirectX 9.0c-comp…
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo,ik heb al een tijdje een laptop,het probleem is dat de batterij nu mega snel leeg gaat.Ik heb het gevoel dat dit komt door de Norton Antivirus(illegale) die ik erop had geinstalleerd.Het Rare is dat hij nu ook telkens zegt dat ik gewoon 2uur batterij-duur heb,dit is normaal want dit was ook echt mijn normale batterij duur voor dat ik Norton had geinstalleerd.Maar na een kwartier á half uurtje.Is hij al leeg,ik had wat gelezen dat je je laptop gewoon leeg moet laten lopen.En hem dan weer helemaal vol moet laten lopen.Dit heeft ook niet gewerkt.Moet ik nu Norton gaan verwijderen?Of denken jullie dat dit geen oplossing is? Alvast bedankt,Maddock :peace:
Laatste reactie door Maddock,
