Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Ik zoek een laptop met touchscreen (Tablet pc) mijn bedrag is €1200,- Eerst heb ik 3 vragen: kan touchsreen uit zodat touchscreen funcite geen geheugen ineemt als ik moet gamen? Werkt touchscreen wel lekker (bijv. in photoshop?) en mischien iemand met ervaring die de na en voordelen kan noemen? Ik heb zelf al een beetje gezocht en kon eigenlijk weinig vinden mischien willen julle me helpen. hij moet aan de volgende voorwaarden voldoen: 1. 4gig ram of meer 2. (intel procesor) dual core 2ghz 3. liefst 64 bit of 82 ondersteuning 4. en een super goeie vidiokaart liefst nvidia Hij mag natuurlijk wel iets meer kosten als het nodig is.
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb een vraagje: Ik heb nu een Hi-abonnement en laat deze overnemen door iemand anders met een Vodafone-abonnement. Maar diegene wil zijn mobiele nummer wel behouden! Hoe kan ik dit regelen :-\
Laatste reactie door Michiel, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
hoi, ik heb nu xp op mijn eeepc. Echter is de resolutie maar 800 x480 ofzo.. Dat is mij nog iets aan de kleine kant. Nu is mijn vraag kan dit groter? (ik heb op youtube gezocht daar kon het wel) Maar dit was in het chinees/taiwanees koreaans of what ever. En vooral met surfen over internet moet het wat groter. Dus graag hulp als je weet hoe dit moet, of als je links weet (youtube/sites) Alvast bedankt, PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Weet iemand waar ik heel goedkoop simlockvrije (of t-mobile) telefoons kan kopen (onder de 80 euro)... Mijn oude telefoon is kapot en heb geen zin om een dure te kope en aangezien ik een ipod heb is dat ook niet nodig, vandaar...
Laatste reactie door Pctje, -
DVD-Speler
door eD.winn- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Wij willen thuis graag een nieuwe DVD-speler aanschaffen. Maar ik heb er totaal geen verstand van. Het moet gewoon een degelijk DVD-speler zijn die ook gebrande DVD's aankan. Wat is een goede DVD-spelers voor ons? MVg, Edwin.
Laatste reactie door svenholtman, -
vt700 probleem
door jobias- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo ik heb laast een beeldscherm (lcd van packerd bell vt700) ergens voor weinig geld gehaald. Er is 1 probleem er zat geen adapter bij nu ben ik thuis is gaan zoeken naar een adapter heb er 1 gevonden. Mn beeldscherm moet 12v en 3.5a hebben alleen die adapter was 12v en 1000mah(1a) die heb ik aangesloten op mn beeldscherm toen knipperde het beeldscherm heb rond gevraagd dat kwam omdat er te weinig stroom was. Dus heb ik een andere adapter gepakt alleen die was 12v 4.7a op aangesloten deed ie niks. nu heb ik weer die oude adapter er op aangesloten die geeft nu ook geen contact meer. heb ik mn beeldscherm doorgebrand? en wat kan ik er aan doen. Alvast bedankt
Laatste reactie door jobias, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik wil nieuwe Ram-geheugen gaan bestellen voor mijn laptop alleen ik weet niet welke ik moet gaan kopen.Ik heb alvast een scannetje gemaakt met everest. North Bridge Eigenschappen: North Bridge Mobile Intel Alviso-G i910GML Ondersteunde FSB-snelheden FSB400 Ondersteund Geheugentype DDR-333 SDRAM, DDR2-400 SDRAM Maximale hoeveelheid geheugen 2 GB Revisie / Stepping 03 / B1 Verpakkingstype 1257 Pin FC-BGA Verpakkingsformaat 3.75 cm x 4.00 cm Core Spanning 1.5 V In-Order Queue Depth 12 Geheugencontroller: Type Dual Channel (128 bit) Aktieve modus Single Channel (64 bit) Geheugeninstellingen: CAS Latency (CL…
Laatste reactie door Maddock, -
Laptop €650
door sc0ttty- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo lezers, Mijn broertje wil graag een laptop, want de pc die hij nu heeft is verouderd en sloom. Hij wil graag dit doen met de laptop: spellen als GTA 3 kunnen spelen, films, games en muziek downloaden en surfen. Hij wil ook graag een scherm grote van rond de 16 inch (liefst 17). Verder moet de laptop een tijdje mee gaan en meerdere dingen tegelijk kunnen doen zonder dat die sloom wordt (bijv. GTA spelen en muziek draaien en msn open hebben staan). Ook graag een ingebouwde webcam. Verder geen randapparatuur nodig en het budget bedraagt 650 euro. Dit lijkt me wel wat, alleen weet ik niet over er veel kwaliteit verschil zit tussen Asus en HP: Deze Asus: http://www.…
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hall ik ga volgende week vrijdag met een ballonvaart mee en wil een film maken met foto's tussen door nu heb ik via mijn zwager een camera geleend sony digital handycam (cdr-trv245Epal). nu zit er alleen geen cd (is hij kwijt) bij voor stuurprogramma's etc ik heb hem dus aangesloten op de pc via usb maar er gebeurt niks ook niet als ik de camera aan zet. dus ben ik een stuurprogramma nodig maar kan hem nergens zo vinden. is er iemand die weet waar ik die vandaan kan halen of een andere oplossing. ps wie weet er nog een goed programma en gemakelijk alvast bedankt.
Laatste reactie door koekie, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo Ik zou graag weten wat de beste videokaart is op het moment. En wat de prijs daarvan is. mvg :
Laatste reactie door Tom, -
videokaart
door haris23- 4 reacties
- 2,3k weergaven
ey jongens is deze videokaart goed voor fifa08 nvidea geforce4 MX 400 heb effe nodig voor fifa te splen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 8k weergaven
Helloww Ik ben op zoek naar de software die je gebruikt om foto's van mijn LG Viewty aftehalen en op de computer te zetten, en om er muziek op te zetten. Ik ben namelijk het schijfje dat er bij hoorde kwijt. Ik heb al wat gegoogled en al op de site van LG zelf gekeken maar kan niets vinden. Heeft iemand ze toevallig? Of weet iemand waar ze staan? Ik kan namelijk de Verwisselbare schijf niet openen zonder deze software en heb er hele leuke vakantie fotos opstaan, die ik wil laten afdrukken... Alvast bedankt!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
audio speelt te snel af
door Gast bob- 4 reacties
- 4,3k weergaven
HELP, Ik heb een wel heel raar probleem (vindt ik tenminste). :-[ Al mijn audio (zowel gedownload als originele cd's) spelen te snel af op mijn computer (pentium 3, 2x harde schijf, windows 2000). Hij doet dit via alle windows media spelers en ook via de real player. Ik heb alles al opnieuw geiinstalleerd maar raak het probleem niet kwijt. Can Somebody HELP Me Please????? :-\ Cheerzz, Bob
-
- 4 reacties
- 4,1k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem tijdens het gamen en hoop dat iemand mijn hiermee kan helpen. Mijn probleem is als volgt. Ik zal eerst even laten zien wat voor laptop en eigenschappen ik heb. Ik heb een Packard Bell Easynote tk81 Windows 7 Home Premium 64-Bit Met een ADM Athlon II P360 Dual-Core Processor Dit is display. Ik zou graag een driver update doen maar via http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx kom ik er niet uit heeft iemand misschien een link of een andere oplossing? Mvg Jens
Laatste reactie door marcelvn, -
PC Voor vriend
door Rikkert.- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Heey mensen! Een vriend van mij wil graag een nieuwe pc. Helaas, ik kijk wel altijd naar die topic, alleen zelf in elkaar zetten ga ik niet doen Iemand die hem een dienst wil bewijzen? Alvast bedankt namens hem en ook namens mij! Hoofdvragen Wat is uw budget? €600 - €650 Wat is het einddoel van uw pc? Gamen, niet zo zwaar hoor Heeft u verder specifieke eisen? Nope Wilt u uw pc zelf in elkaar zetten of is het de bedoeling dat de leverancier dat doet? Leverancier Overige vragen Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Ja, misschien later neemt die kabel. Kan nu niet.. Gaat u overclocken? Nope Wilt u een standaardgrootte (ATX) of een kleiner systeem? Standaard…
Laatste reactie door Heisenberg, -
verschil in processors
door Gast Heinen- 4 reacties
- 4,2k weergaven
Hallo iedereen, ik heb een vraag voor jullie In mijn pc zit een AMD Sempron 3000+, das ongeveer 1,8 Ghz en heeft een bus snelheid van 1600 Mhz en kost rond de 100 euri. Maar als ik bijvoorbeeld naar een Intel Celeron D kijk, die heeft een snelheid van 2,66 Ghz en een bussnelheid van 533 Mhz en kost ongeveer 85 euri. Mijn vraag is, wat is nu eigelijk de bussnelheid van een processor? En moet je daar ook op letten, als je een andere wilt gaan kopen? (Die celeron lijkt sneller, maar is ie dat ook?) Alvast bedankt voor de reactie\'s (ps, ik ben lang afwezig geweest, dat kwam door wat gezeik met mn pc en internet)
-
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hee, ik weet niet of ik dit op de goede plek heb staan, alvast sorry als hij ergens anders hoort te staan. Al een hele poos heb ik vanaf national geographic geen zenders op mijn televisie. Dan zegt hij ; Weak or no signal. Check the antenna cable connections. Tot en met national geographic doen ze het gewoon. Hoe kan ik dit verhelpen ? Ik heb ook al eens op internet gezocht maar daar kon ik niets van wijs maken. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
beste mensen, ik heb een linksys accesepoint. deze heb ik een keer ergens meegenomen. dus ik heb er geen boekjes enzo bij alleen accespoint en adapter. hij doet het goed. maar ik wil er graag een wachtwoord op zetten. nou zou je zeggen zoek het ip adres van dat ding en typ het in je browser. maar het ip adres is er niet. niet in mijn router, ip scanner's vinden hem niet. wat kan ik doen om wel achter het ip te komen? bij voorbaat dank.
Laatste reactie door kipneck, -
- 4 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo, Wij hebben beneden een pc staan en daar is de printer op aan gesloten, maar we hebben ook een laptop en nu is mijn vraag of je de printer 'draadloos' ook met de laptop kunt verbinden? en zo ja, hoe? Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
Harde schijf
door Boero- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, Hoe kan het dat mijn harde schijf van 111GB naar 102GB gaat zonder dat ik iets doe? Dus niet op internet, geen downloads etc. Na het defragmenteren was het zelfs 100GB. Heel erg raar! Wie weet het antwoord? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 3,9k weergaven
Iemand misschien een goede site tip wat betreft 3d modellen of forum voor mij 3d printer ?
Laatste reactie door Wesleyvanhassel, -
- 4 reacties
- 3,9k weergaven
Antec Earthwatts Gold Pro 750W ASUS PRIME Z690-P D4 (s1700-Z690-DDR4-ATX) Intel Core i9-12900K (3,2 GHz) 30MB 16C 24T - 1700 Cooler Master MasterLiquid PL240 Flux G.Skill 32GB (2x16GB) Ripjaws V Black GDDR6 3600MHz DDR4 Asus Dual GeForce RTX GDDR6 EVO 6GB Samsung 970 EVO Plus 2TB NVMe M.2 gebruik voor office, sketchup, autocad, rendering, .. Met 4 schermen goede configuratie? iemand aanvullingen? 2690 €
Laatste reactie door bob80, -
DVD menu maken.
door Rikkert.- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo. Weet iemand hoe ik zelf een dvd menu kan maken?? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Rikkert., -
Mediaspeler kopen
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 4 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo allemaal, Mijn vader wil een mediaspeler gaan aanschaffen zodat hij daarmee films kan kijken op tv nou had hij deze gevonden: http://www.pixmania.nl/nl/nl/10785850/art/iomega/tv-met-boxee-network-stor.html?srcid=9171&CodePromo=oui Iemand hier enig verstand van ik vind het er wel goed uit zien de specs enzo maar geen flauw of de prijs ook goed is en of het een goed merk is, dus graag jullie reactie Mvg DisasterZany
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hoi, ik wou vandaag een 2e beeldscherm aansluiten op mijn computer, een via DVI en nog een via VGA. De pc vind de VGA monitor wel maar wil geen signaal geven aan het 2e scherm dat via VGA is aangesloten. Kan iemand mij hiermee helpen? Ook zegt hij unable to save these settings als ik multiple displays instel.
Laatste reactie door selman23,
