Spring naar bijdragen

resolutie eeepc aanpassen?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

hoi,

ik heb nu xp op mijn eeepc. Echter is de resolutie maar 800 x480 ofzo.. Dat is mij nog iets aan de kleine kant. Nu is mijn vraag kan dit groter? (ik heb op youtube gezocht daar kon het wel) Maar dit was in het chinees/taiwanees koreaans of what ever. En vooral met surfen over internet moet het wat groter.

Dus graag hulp als je weet hoe dit moet, of als je links weet (youtube/sites)

Alvast bedankt,

PC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

heb je de video drivers geinstalleerd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

heb je de video drivers geinstalleerd ?

ja want hij stond eerst op 640 x 480 en hij ging naar 800 x 480 als ik goed heb. Maar erschijnen hacks te zijn om grotere resolutie te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welke EEEPC heb je? Dan kunnen we kijken wat de MAX resolutie is. Veel EEEPC's hebben een max van

1024x800. Waardoor de breedte voldoende is om te surfen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Welke EEEPC heb je? Dan kunnen we kijken wat de MAX resolutie is. Veel EEEPC's hebben een max van

1024x800. Waardoor de breedte voldoende is om te surfen.

Ik heb deze:

65530-eeepc-701.jpg

Ik ben al ff bezig geweest:

http://www.eeepcandme.com/increase-your-dpi-and-resolution-to-1024x768-eee-pc-window-xp-hack/

Alleen ik krijg nu een melding dat hij iets nodig heeft uit de map i386.

10.Select CUSTOM SETTINGS and choose 150% (144 DPI) and click OK

11.You will be prompted to insert your XP install cd or flash drive. Browse to the I386 folder and select OK.

Dat heb ik ook maar dan kan ik niet verder

Het zou dan gaan om een Dosapp.fon;dosapp.fo_

Maar als ik in de 2 mappen ga kijken staat er nergens zon file. Dus ik kan niet verder. Ik kand e resolutie wel veranderen maar dan is het aan de kleine kant om te lezen. Dus moet ik daaorm de dpi veranderen? Of kan ik die stap skippen en verder gaan naar stap 3?

pc

edit: Ik heb nu de resolutie aan kunnen passen. Bureaublad is een stuk groter. Maar als ik internet (mozilla) opstart dan past deze niet in mijn scherm. deze is dan groter dan hetscherm en moet ik opzij scrollen hoe kan ik dit fixen?  :-[

zie de bijlage dan zie je dat je blind moet zijn  om het niet te kunnen lezen de rest kan het hoe slecht ziend je ook bent. ik wil die ook fatsoenlijk hebben but how?

Echt alles moet hij mee nemen in de resolutie. dus alles wat je opent. en niet alleen het bureaublad. En ik vrees dat dat nu het geval is? Kijk anders ff bij de tutorial :)

Zooo hehe eindelijk voor elkaar ik moest de dpi op 150% zetten. Die heb ik nu op 125% gezet en nu kan ik dus alles goed lezen (beetje klein) maar is te doen.  Dus heb alles in orde op mn eeepc

slotje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...