Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Heb sinds 2 weken mijn computer terug, cod mw2 weer geïnstalleerd en kom erachter dat mijn microfoon niet werkt. Als ik aan 't opnemen ben of wil praten tegen iemand dan hoort hij me alleen van veraf. Mijn vraag is ; Hoe kan ik dit verhelpen zodat hij me weer normaal hoort? * 't is een microfoon op standaard en gebruik een koptelefoon voor muziek. Gr. Mick
Laatste reactie door Miicka, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
hoi, is cpu=kloksnelheid?
Laatste reactie door bambi1515, -
Samsung star
door arno24- 4 reacties
- 7,5k weergaven
Ik heb eergister een nieuwe Samsung star simlock vrij gekocht en die blijkt het niet te doen, want hij kan niet bellen of gebeld worden. Is dit een instellingen probleem? Het is niet mijn sim kaart want die doet het in mijn oude telefoon gewoon wel. Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hi, Ik zou graag Windows 7 opnieuw instaleren op mijn PC. Toen ik hem gekocht had zeiden ze dat er nog een harde schijf inzat. Als ik hem wil opnieuw installeren via een CD van Windows 7, dan kan ik kiezen waar ik hem wil instaleren en zie ik die 3de schijf ook zitten. Nu is mijn vraag hoe ik die harde schijf kan opstarten? Bedankt!
Laatste reactie door E7691, -
Harde schijf
door patjenne- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Over een 3 tal jaar kocht ik een nieuwe pc,de harde schijf was ingedeelt in 3 partities per ongeluk werden alle 3 de partities geformateerd. kan de data van de geformateerde schijf nog terug gewonnen worden. Welk programma gebruik ik daar voor hoe kan ik mijn harde schijf terug indelen in partities zonder een f disk uit te voeren in dos. Alvast bedankt Dunkers Etienne :-\
Laatste reactie door patjenne, -
- 4 reacties
- 7,1k weergaven
weet iemand welke navigatie software ik nodig heb voor htc hero alvast bedankt:D
Laatste reactie door eddd3, -
Beeldscherm
door Gast Mauro313- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Zondag is het beeldscherm van onze pc kapot gegaan. Het gaat hier om een Compaq S9500. Nu wilde ik als nieuw scherm een tft scherm nemen. Op internet kwam ik deze tegen: ACER AL1916Cs 19" TFT-scherm Mijn vraag is of dit een goede vervanger zou wezen voor het scherm wat kapot is. Ik heb ze zelf al wel een beetje vergeleken aan de hand van deze gegevens, maar ik weet niet waar ik echt op moet letten bij de aankoop van een scherm: Acer: http://www.ciao-shopping.nl/Acer_AL1916Cs__718784#productdetail Compaq: http://www.ciao-shopping.nl/HP_S9500__375297#productdetail Alvast bedankt
-
Videokaart kapot
door Thijs- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo, volgens mij had ik hier al vaker over verteld, bij 1 van onze PC's krijg je allemaal rare strepen in het beeld, nu had ik er een andere monitor op aangesloten en bleef je precies hetzelfde houden. Ik heb dus waarschijnlijk een nieuwe AGP videokaart nodig, Weet iemand welke je het beste kan pakken, hij moet niet te duur zijn, want je hebt ook AGP kaarten van 50 euro ofsow.
Laatste reactie door Thijs, -
Eerste touchscreen phone?
door Gast angel_creek- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Wat was de eerste Touschreen Phone die op de markt kwam ? Kan op google niks vinden :/
Laatste reactie door Robin, -
Hallo, ik heb wil graag een router kopen maar ik weet niet waar ik moet kijken. heeft iemand nog aanraders? het moet niet al te duur wezen. O0 alvast bedankt.
Laatste reactie door Renedeman, -
Probleem met mijn PC
door Drob- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb een pc een jaar geleden gekocht dit zijn de spec: Dual Core 2 6300/ 1.86GHZ Nvidia 7300 GT 2GB geheugen 500GB hardeschijf Maar ik heb zins kort een probleem met mijn pc hij loop steeds vast en als ik heb rest krijg ik een foutmelding: ---==Warning==--- Er is een overclock fout op getreden druk op F1 om door te gaan of Del om Defualt settings te laden Druk ik Del en laat ik de Default settings dan start hij weer door maar als ik een spel op start en na een tijdje loopt hij weer vast en dan reset ik hem weer en krijg ik de zelfde fout melding weer weet iemand ook een oplossing voor dit probleem. Ik heb zelf all een paar dingen geprobeerd 1: Een herins…
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik wil graag een nieuwe laptop kopen... ik heb nu een oude compaq die niet goed genoeg meer is voor WoW : ik wilde eerst een macbook kopen van 900 euro, maar voor dat geld kan ik denk ik wel een betere gamelaptop kopen (900 euro gaat ook echt boven het budget uit) het liefst houd ik het onder de 700 euro (800 euro kan nog wel, maar liever niet meer dan dat) dit wil ik er graag op kunnen doen: - films/spellen downloaden - World of Warcraft (en) nog wat andere spellen (2 ofzo) - msn en internetten (waarschijnlijk zit ik er het meeste WoW op te spelen hoor ;D :gamer: maar hij moet dus wel goed voor gamen zijn (graphics zijn niet het belangrijkst…
Laatste reactie door Tom, -
15 pin to usb
door Freddytje- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hee, Ik heb een nieuw moederbord, maar daar zit geen 15 pin connector op. Weet iemand waar ik een 15 pin to usb kan vinden? Of misschien heeft een van jullie er zelf wel eentje. Het gaat dus om 15 pin (daar kan ik een racing wheel op aansluiten) en die dan gewoon achter in mijn computer (via usb) stoppen.
Laatste reactie door Freddytje, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb op een oudere pc HP Pavillion 764.nl met oorspronkelijk XP, Windows 7 geïnstalleerd, alles werkt perfect met uitzondering van de USB drivers. Ik heb het intern geheugen vergroot tot 2 Gb, meer is niet mogelijk. Als ik mijn externe harde schijf of andere USB apparaten aansluit krijg ik de melding unknow divece of apparaat wordt niet herkend. Als ik de driver via Windows controleer krijg ik de melding dat ik de laatste versie heb geïnstalleerd. Wie kan mij vertellen waar ik de juiste driver voor mijn pc met Windows 7 kan downloaden?
Laatste reactie door 1111111, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik het pas een micro sd/sd kaart lezer gekocht. Maar als ik deze aansluit met de micro sd kaart je van 2gb er in loop windows verkenner vast, of windows verkenner geef aan: 'sluit een geschikt medium aan'. Maar hoe vaak ik het ook probeer dit probleem blijft maar voorkomen? Ik heb al meerdere sd kaartjes er in gestopt maar steeds het zelfde verhaal. Heeft iemand een ideetje? Laptop: hp pavillion dv6000 Sd kaart lezer: http://www.memorybits.co.uk/shop/memorycardreader/integral-dualslot-card-reader-supports-sd-sdhc-935953/19507
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Er zijn veel apps te koop in de market voor 10 cent. Zie bericht op androidworld. Ik heb net SlideIT geïnstalleerd. Werkt Super , zeker voor 10 cent > Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Laatste reactie door IfElse, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb enkele dagen geleden een topic gestart voor mijn HDMI kabel te kopen. Daar ben ik al weg mee Maar nu wil ik ook een netwerkkabel naar mijn kamer doen lopen voor mijn server, dat die verbonden is via netwerkkabel. De afstands is ongeveer 7 meter. Ik wil dan in mijn kamer ook een router zetten om dan goede snelheden te hebben met mijn laptop in mijn kamer. De vraag is nu welke netwerkkabel ik koop, hij moet door een muur van zo'n 15-17cm dik maar das gwn een gaatje boren he. Ik zag zo'n verschillende soorten netwerkkabels, patch etc. Welke neem ik het best? Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
beste mensen, afgelopen week heb ik een nieuwe dvd/cd brander gekocht en ingebouwd en ouwe der uit gehaald. maar toen ik de computer wilde opstarten bleef hij bij het laad scherm met laadbalkje van windows XP hangen. dus heb ik de pc uitgedrukt en opnieuw geprobeerd en nog een keer. en toen heb ik maar gekeke als hij de veilige modus kon opstarte en 10x raden dit kon hij direct. ik nog maar eens pc normaal proberen op testarten en bleef weer precies op zelfde punt hangen. toen dacht ik laat ik pc maar eens op nieuw installeren en dat was met resultaat hij kan normaal opstarten! maar de volgende dag kom uit me bed en druk pc aan en ja hoor hij blijft weer hange precie…
Laatste reactie door kroonkurk, -
Fotocamera
door Schaapje- 4 reacties
- 1,4k weergaven
We hebben al een tijdje 2 compact camera's thuis. Ik vind fotografie erg leuk en aangezien ik net een prijs heb gewonnen (150 pagina's dik boek vol wetenswaardigheden over fotografie. Geschreven door één van de fotografen van National Geographic.) Wil ik toch wel eens een spiegelreflex camera. Aangezien ik weet dat er hier een paar goeie fotografen rondlopen :angel: , dacht ik dat ik hier wel aan het goede adres was. Mijn Opa was beroepsfotograaf. maar die kan mij niet goed helpen, want die heeft alleen maar analoge camera's. Hij heeft dus geen verstand van digitale spiegelreflex camera's. Mijn Oom daarentegen wel, alleen die is nogal Nikon fan. Dus van hem kan ik ge…
Laatste reactie door Schaapje, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
mogge, ik heb een vraagje, ik heb van een vriend een (redelijk oude geloof ik) iBook g4 gekregen. Heb totaal geen ervaring met mac enzo, dus ik zou graag gewoon windows XP erop installeren. Mijn vraag is dus, is dit mogelijk? thnx in advance
Laatste reactie door Bart., -
Nieuwe tv.
door martijn1- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Wij zoeken een nieuwe tv. Die ongeveer 500€ kost. Wij zouden ongeveer een grote van 30" of groter, als dit voor dat geld kan. LCD, Plasma of LED? --> Plasma en zo zijn wel allemaal mooi, maar ik vraag me dan aan jullie wat ik het beste kan pakken. En daarna wat kan ik voor dat geld krijgen. Welke aansluitingen --> ik zou graag met mijn x360 erop willen spelen(dus HDMI), en misschien willen we ook wel eens en wat oudere laptop erop willen aansluiten voor film kijken. Ik hoor graag suggesties, we gaan hem uiteindelijk kopen in winkels zoals media markt en bcc. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb net windows xp geinstalleerd op mijn computer. Na dat ie klaar is leest ie alleen maar de C: schijf en niet de andere schijven. Weet iemand hoe dit komt??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 4 reacties
- 5,5k weergaven
Hallo, Mijn vraag hier omdat ik bij alle tot nu toe bezochte computer winkels geen zeker antwoord krijg, de meeste winkels verkopen zooi zonder dat ze weten wat ze eigenlijk verkopen..... Tot nu toe 2 players gekocht (1 koreaan) en een LG van rond de €115,= euro, die beide niet dat doen wat ik wil. Deze heb ik weer terug kunnen brengen. al zeker 6 jaar ben ik in het bezit van een Hyundai M-Box 3250. Deze M-Box speelt ALLE formaten die er in omloop zijn. Het mooie aan deze MMedia player is dat wanneer hij een VIDEO_TS map tegen komt hij vraagt : Wat wilt u doen (openen of afspelen), indien ik afspelen kies hoef ik dus niet de juiste .ifo of .vob bestanden te zoeken, alle…
Laatste reactie door lex luger, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hay, lang geleden K'heb dus een probleem met me moederbord. Ik wou gisteren er wat extra RAM geheugen op zetten. Dat is gelukt. Maar, toen ik me pc terug dicht deed en wou opstarten, startte niet eens op. Ik krijg wel vanbinnen een lampje aan en op me toetsenbord komt er ook een lampje bij Num Lock dus. Het licht aan die stomme kabels: HDD LED, POWER LED, POWER SW ofzo. Ik had per ongeluk na het plaatsen van de Ram geheugen, die kabels geraakt en nu zijn ze er allemaal uit. :-[ :-[ Iemand een enig idee wat waar ik moet plaatsen? Want ik heb ook meer sloten dan kabels. alvast bedankt. echt vervelend, heb nu geen desktop pc meer >
Laatste reactie door Vico, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hey beste dukenaarders, Heb weer eens een probleem, heb gisteren een nieuwe graphics kaart gekocht.... Maar nu werkt de TV-out niet meer :'( Heb vroeger altijd een ATI kaart gehadt en daar nooit problemen mee gehadt, Maar nu op de een of andere manier wil hij hem niet vinden ofzo.... Ik weet dat je ergens moet zoeken daar bij dat controlcenter van Nvidia en dan onder meerdere beeldschermen, maar daar geeft hij dus maar 1 beeldscherm aan, ook als ik zeg dat hij moet gaan detecteren dan doet hij het niet, hij zegt dan wel van dat niet alle televisies worden herkend en als je er zeker van bent dat je er 1 hebt aangesloten je hem dan alsnog wilt inschakelen.... Maar ook als…
Laatste reactie door Duken,
