Spring naar bijdragen

problemen na inbouwe nieuwe brander


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

beste mensen,

afgelopen week heb ik een nieuwe dvd/cd brander gekocht en ingebouwd en ouwe der uit gehaald.

maar toen ik de computer wilde opstarten bleef hij bij het laad scherm met laadbalkje van windows XP hangen.

dus heb ik de pc uitgedrukt en opnieuw geprobeerd en nog een keer.  en toen heb ik maar gekeke als hij de veilige modus kon opstarte en 10x raden dit kon hij direct. ik nog maar eens pc normaal proberen op testarten en bleef weer precies op zelfde punt hangen.

toen dacht ik laat ik pc maar eens op nieuw installeren en dat was met resultaat hij kan normaal opstarten! maar de volgende dag kom uit me bed en druk pc aan en ja hoor hij blijft weer hange precies  op de zelfde manier. dus ik kast open getrokke en ouwe brander aan gesloten en hij start gewoon op zonder problemen. nu is mijn vraag hoe komt dit en kan ik dit makkelijk oplossen?

het goed hier om een:

LG 22x Internal Seper Multi DVD Rewriter en om een packard bell systeem waar die in moet worden gebouwd.

MvG,

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

De grote platte kabel die achter in je brander gaat, heb je daar op die kabel nog meerdere apparaten aangesloten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ja hij gaat ook naar dvd/cd-rom speler en als ik het ook goed zie naar diskette station en volgens mijn ook naar me hdd maar kan ik niet goed zien. ze zitten hier namelijk goed door elkaar en op een grote prop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120

  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

iemand?  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

na een heletijd te hebbe geklooit en gezocht tehebbe op internet heb ik hem nog steeds niet werkend gekregen.

het opvallende is dat computer hem in de veiligemodus herkend en zodra ik ouwe brander uitschakel in apparaatbeheer ziet hij de nieuwe brander ook niet meer. en als ik pc dan opnieuw opstart loopt hij weer vast op het laad scherm van XP.

hopelijk weet iemand toch een oplossing?

MvG,

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...