Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
Videokaart merken
door C.K7- 14 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi ik zie bij de meeste videokaarten wel een merk (Asus, Sapphire, XFX, Gigabyte enz.) maar zit er een verschil tussen in presentatie, dus dat het beter is dan de andere dan de andere merken of dat het slechter is dan de andere merken.
Laatste reactie door C.K7, -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik krijg een nieuwe pc alleen ik wil daar een nieuwe videokaart en beter intern geheugen voor kopen. Dit is de videokaart: Integrated Intel Graphics Accelerator 900 de link hiervan: http://www.intel.com/products/chipsets/gma900/index.htm Als ik het goed lees is het dan een pci aansluiting? En als ik dan een nieuwe koop moet dat dan weer pci zijn? Ik heb er zelf ff een gezocht maar volgens mij is dit AGP aansluiting: http://www.kieskeurig.nl/product/4C91414C7924D0A8C1257251004BACE4.htm Ze geven op die site een 9,7 voor de videokaart. En dit is het RAM geheugen: 512MB (2x256MB) Dual Channel DDR2 533MHz Memory Ik wil dus 2 gb en dan moet dit toch DDR2 aa…
Laatste reactie door Thijs, -
TV kaart vragen
door headsh0t- 9 reacties
- 2,3k weergaven
Hey iedereen Mijn ouders hebben een goedkope TV tuner gekocht voor in hun computer, maar er is geen beeld en geluid in de tuner software. Hij vind de kaart zelf wel in Windows, maar verder kan ik er dus niks mee. Ik weet al waar het aan zou kunnen liggen, maar ik weet het niet zeker, namelijk er zit geen losse videokaart in het systeem, maar het is onboard-video. Maar misschien ligt het ergens anders aan. Bij alternatieve tuner software heeft hij ook geen beeld en geluid. Weet iemand hier wat meer van? Groeten headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi, Ik heb dus een probleem het kopieren van 2 films van mijn harde schijf naar mijn externe schijf Ik heb 110gb aan ruimte over op mijn schijf dus snap er niks van? Dit is de melding : B.v.d Edit: Kleine bestanden zoals muziek kopieren lukt wel :S En Het topic staat in het verkeerde deel , Sorry hiervoor
Laatste reactie door ak 47, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Wie weet een goed programma om van de Samsung Galaxy 8 verloren contacten terug te halen ? Ik ben op zoek geweest op internet,maar dan gaan ze tot een bepaald mb en daarna moet je kopen... mvg Astrid
Laatste reactie door Deero, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Heb gister een nieuwe bly ray speler gekocht van samsung omdat ik films brandt op dvd en die dan mooier weergegeven worden en mijn vorige speler stuk was.Nu speelt deze samsung aanvankelijk goed af maar na een paarminuten geeft hij een melding dat ik geen rechten heb voor deze schijf en sluit hij het geluid af.Ieman die weet wat dit is,ik neem aan een soort beveiliging maar dan heb je dus niets aan deze blue ray speler als je gekopieerder films wil afspelen??
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb sinds vandaag een nieuwe Videokaart in mijn computer zitten maar het probleem is dat de soundcard niet wordt gevonden bij Can You Run It dan staat er een vraagteken. maar ik kan wel muziek afspelen via Itunes voor Windows XP en ook geluiden van Windows XP zelf doen het ook nog.. Mijn vorige videokaart was Nvidea 7300LE Nu heb ik Ati Radeon HD4850 inzitten "zonder" problemen mijn geluidskaart is Sigmatel Audio Systeem en driver heb ik ook al opnieuw geïnstalleerd
Laatste reactie door C.K7, -
Camera nokia 5530
door VXL- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Heej, Ik heb zoals sommigen misschien al wisten een paar weken geleden een nokia 5530 gekocht, nou gaat het even over de foto's die ik ermee maak. Een foto maken met een mobiel vind ik opzich niet belangrijk, omdat ik ook wel een gewone camera heb, maar bij mij is het wel heel erg lelijk, er ontstaan een soort spikkels in elke foto weer, 2 foto's die ik met mijn mobiel heb gemaakt zie je hieronder. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, ik heb al aan een heleboel instellingen geprutst en ook al een aantal keer gereset maar het helpt allemaal niks. Camera van nokia 5530: 3.15 MP, 2048x1536 pixels, autofocus, LED flash Foto's heb ik even weggehaald, dit omdat er ding…
Laatste reactie door Erwin., -
- 17 reacties
- 2,3k weergaven
Beste mensen! Ik zit met een probleempje, Kheb van de week een laptop mee gekregen van een kennis en die vroeg als ik hem even wou repareren. Windows was namelijk verdwenen :-[ Nu heb ik Windows XP opnieuw geinstalleerd alleen nu ben ik alle drivers weer aant installeren en toen pakte ik hem ff van tafel om hem ergens anders neer tezetten. viel mij op dat hij uitviel want stekker viel uit laptop dus ik gelijk denke HUH....? :geheim: Er zit toch een accu in een laptop :s nja die zat er dus wel in ^-^ maar hij is denk zow dood als een pier..... Of moet ik het nog ergens instelle ofso? of een drivertje? lijkt me alleen heel sterk dak een driver voor accu moet installere?
Laatste reactie door Thijs., -
- 9 reacties
- 2,2k weergaven
Welke kabels moet ik aanschaffen om mijn laptop beeld op een tv te laten afspelen..? Alvast bedankt (Heb een DELL laptop btw)
Laatste reactie door los-cuentos, -
Nieuwe printer print niet meer
door Gast h.vanlieshout- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Mijn HP printer print ineens niet meer.Kan het er mee te maken hebben dat ik de printer niet on line kan zetten?(al snap ik die kreet niet echt goed, net als off line). Het toestel is een HP deskjet F 380 (all in one). Het is gezien de prijs (nog geen 50 euro), een simpel apparaat. Maar het printte goed.
-
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Goedemiddag, Lang geleden dat ik hier geweest ben en gelijk een vraag. Ik ben op zoek naar een laptop bij de MediaMarkt(?) die goed programma's als AutoCAD en Revit kan draaien. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Bijgevoegd een lijst met randvoorwaarden. Wat is uw budget? € 700 / € 800,= Welk doel heeft u met uw pc? Voornamelijk tekenwerk met programma's als AutoCAD, Archicad en Revit. Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? n.v.t. Heeft u naast een standaard pc nog andere onderdelen nodig? Muis en laptophoes Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Ja Gaat u overclocken? Nee Ik hoop dat bovenstaande v…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, We moeten hier thuis in onze loods telefoon aansluiting hebben. Nu had ik al schema's gezocht over het aansluiten van rj11 plugjes aan deze kabels, namelijk zoiets: http://www.westernet...images/RJ11.gif Nu kom ik onder de grond echter de kabel tegen (die heeft altijd al halverwege de loods onder de grond gelegen) en de kabels bestaat uit geheel andere kleuren, namelijk dit: http://www.electrica...s/Ptt-kabel.PNG Heeft iemand enig idee wat ik hier mee moet?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Zie de vraag in mijn topic. Welke moet ik nu kiezen. Archos 3 is met touch screen, dus groter beeld maar gevoeliger. Creative Zen MX is gewoon goed? :
Laatste reactie door williwaw, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb een tijdje terug een aparte partitie gemaakt voor linux alleen vind ik deze wat te groot. maar nu wil ik hem kleiner maken hoe kan ik dat doen?? het gaat om een schijf van 250gb die standaard verdeelt is in 2 partitie,s van iets van 125gb. maar het stuk wat ik heb weg gehaald (van me c schijf) wil ik dan toevoegen aan de andere partitie (me h schijf)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 10 reacties
- 2,2k weergaven
Hoi allemaal, Ik zoek een niet te duur beeldscherm dat op mijn computer en op mijn xbox360 aangesloten kan worden. Een goed tweedehandsje is geen probleem, ik had deze al gezien. Maar ik weet niet precies welke beeldschermen dit kunnen dus heeft iemand nog goede tips? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Heey Ik zit weer is met een probleem. Ik heb laatst een lan gehad, en me pc deed het toen egt goed. Alleen nu ik hem thuis weer wou aansluiten ( me beeldscherm ) Gaf me pc aan : NO SIGNAL Ik d8 ; Huh ? Hoe kan dat nou weer :S Dus ik beeldscherm van me broertje pakken , en gekeken of die het zelfde deed, en ja hoor er kwam weer : NO SIGNAL Wat kan het probleem zijn ? En wie kan me helpen ? Alvast heel erg bedankt! O0
Laatste reactie door Niels., -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
beste mensen ik heb even hulp nodig. Ik heb laatst eens software voor een sanyo VPC-T700 geinstalleert. Alleen sinds dien heb ik het probleem dat als ik een apparaat in de USB-poort stop. dat mijn pc herstart en dat doet die net zo lang tot ik dat apparaat er weer uit haal. Als die weer opgestart en ingelogt is krijg ik een melding van een ernstige systeem fout. Hij doet dit bij alle apparaten behalve bij mijn USB muis. Ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt. groeten Grimme.
Laatste reactie door grimme, -
PC voor broer
door Bart'- 12 reacties
- 2,2k weergaven
Mijn broer wil graag een PC gaan kopen om op te kunnen gamen (geen high-end). Zijn budget is ongeveer 400-450 euro. Scherm etc. hebben we al!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Heb hiet de Logitech Z4 staan. Ik weet niet meer wanneer ik hem heb gekocht. Ik denk dat ie niet ouder is dan een jaar. Maar ik deed mijn volume eens helemaal open en toen de muziek was afgelopen hoorde ik iets krakends uit mijn boxen komen. Iemand die weet hoe ik dat kan verhelpen of kan dit niet? Want het zijn echt top boxen. Alvas bedankt MRScion
Laatste reactie door Releases, -
Wat is overclocken?
door Gast Play_Gangsta- 8 reacties
- 2,2k weergaven
Wat is overclocken? Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Ik was van plan om Windows te installeren op mijn computer. Alleen... ik kan geen hardeschijf selecteren. Dus ik drukte bij Windows CMD het volgende in: diskpart list disk En toen kreeg ik dus wat je ziet op de bijgevoegde afbeelding.. Alle disks worden aangeduid met 0 MB Ik heb al een aantal keren de SATA kabels er opnieuw ingestopt.. maar dat wil niet baten. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Schaapje, -
splitter
door shadowwatch- 12 reacties
- 2,2k weergaven
ik zoek zoiets http://www.amazon.co.uk/3-5mm-Headphone-Earphone-Splitter-Adapter/dp/B000Q8HAVS alleen dan een splitter van 3 of 4 weet iemand waar je die kan krijgen als dit al bestaat
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
hey Ik ben van plan een nieuw PC LCD scherm te kopen. Mijn huidig scherm is een Acer P223WB 22" HD Ready. Ik snap dat allemaal niet met die contrast en responstijd dus vraag ik het hier even. Het nieuwe scherm moet groter zijn dan 22", liefst zelf 24". Het scherm moet gebruikt worden om PS3 te spelen en Digitale TV dus zeker Full HD! Ik wil een mooi scherm die goede beelden afgeeft en moet rond de €215 liggen liefst. Alvast Bedankt
Laatste reactie door los-cuentos, -
videokaart 1 gig
door rodney12- 17 reacties
- 2,2k weergaven
hallo mensen, ik heb een videokaart van 1gig dan denk je van de godfather 2 kun je spelen dus mooi niet supersloom beeld een de gamepley is ****** hoe kan dit ik heb special deze computer gahaalt! doe ik iets fout? alvast er bedankt
Laatste reactie door marcov,
