Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
Blackberry bold 9780 - Windows live messenger - Interne fout. Probeer het later
door robbinjerusalem- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Telkens als ik wil aanmelden met windows live messenger, krijg ik deze foutmelding: Interne fout. Probeer het later opnieuw Het lijkt of die zich heel even aanmeld, maar daarna gaat die meteen naar de foutmelding toe. Ik heb dit al geprobeerd, maar zonder succes: -batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart -windows live messenger eerst verwijderd en weer opnieuw geinstallerd Wie kan mij helpen?? Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
moederbord piept
door Jeroen- 3 reacties
- 2k weergaven
Hey Ik had wat memory gevonden op mijn kamer en die wilde ik in men oudere pc stoppen, ik haalde eerst alle memory eruit om te kijken wat het minste was. Toen heb ik mijn niewe geheugen erin gedaan en de pc opgestart en toen gaf hij om de seconde een langere piep. Dus ik mijn nieuwe gehuigen eruit halen en alles erin doen zoals het erin zat maar de piep ging niet weg... Ik krijg het geheugen er niet helemaal goed ingeduwt omdat mijn videokaart er vlak onder ligt. Wat nu? gr cancan
Laatste reactie door Tom, -
Hallo jongens, Vandaag na mijn kamer verbouwd & geschilderd te hebben wil ik mijn PC weer gaan aansluiten. In het begin gaat het goed, bios en opstartscherm van windows komen. Totdat je bij het punt aankomt waar je je wachtwoord van windows moet invoeren, gaat mijn beeldscherm over op "Going to sleep". Ik denk, dat zal vast aan me beeldscherm liggen. Ik even me beeldscherm op de PC van me zusje aangesloten, en hem op een lage resolutie (600x800) gezet, dat trekte elke PC wel. Het werkte nog steeds niet, ik via veilige modus geprobeerd. Zodra je dan op je bureaublad bent, schakelt hij vanzelf weer uit. Als je hem nu in normale modus opstart, komt hij tot het …
Laatste reactie door Duken, -
Ereader Kopen....?
door Joris.- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik ben hier in Lugano bij de nicht van mijn moeder en die wil een ereader voor haar verjaardag, maar ik heb jullie hulp nodig. De ereader moet rond de 200-300 euro kosten en moet - Licht zijn - De grootte van een opgeslagen boek hebben. - Handig te gebruiken zijn dus voor Dummies. Ik heb al even op Kieskeurig.nl gekeken maar ik kom er niet uit, Alvast Bedankt, Joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik had een vraagje, welke pc lijkt qua specificaties beter: Acer Aspire M3920 - Intel i7-2600 3.4 GHz / 4GB DDR3 / 1 TB HDD / ATI HD6570 Acer Aspire M3920 733,55 8 gb interngeheugen Intel i7-2600 / 6 GB DDR3 / 1 TB HDD / Radeon HD 6450 / Zwart 699,00 16 gb interngeheugen
Laatste reactie door carteorange, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Is het mogelijk om zelf een videokaart in een laptop te verwisselen???
Laatste reactie door stefjuh, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier nog een oude Pentium 4 PC staan, die overigens perfect draait. Nu wil ik daarop Linux zetten en dan er een download-pc van maken. Dus moet er een grotere HDD in... Maar ik heb alleen de IDE kabel... En ik wil er een 500GB SATA-schijf instoppen. Hoe kan ik dat, zo goedkoop mogelijk, doen? Is daar een PCI kaart voor, of hoe kan ik dat het beste (lees: goedkoopste) oplossen?? Alvast bedankt voor het meedenken, Groeten, Rik
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Pc doet raar.
door Luc.- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Heuj. Toen ik net mn pc op had gestart, deed ie heel raar. Ik kreeg een zwart beeld te zien, en hij opende vanzelf ''Mijn Documenten''. Een keer opnieuw opgestart, werkte niet, dus ik maar taakbeheer opgestart, en ''explorer'' weer gerunt. En toen pas deed ie het weer! Iemand enig idee waarom ik een zwart beeld kreeg en waarom ik zelf explorer op moest starten? Hij doet het nu wel gewoon, maar vind het toch heel erg vreemd. Alvast bedankt, Bounco. -Edit- Hij doet dit elke keer wanneer ik de pc opstart. Ik zit eraan te denken om de geschiedenis terug te zetten naar vorige week ofzo, want denk dat ik een virus heb ofzo. Alleen ik weet niet hoe :') Als je maar …
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo! omdat ik niet wist in welk forum ik dit moest plaatsen leek me hardware de beste. Ik heb een probleem. Mijn C:\ partitie van mijn harde schijf is namelijk te klein. Er is ruimte voor 10 gig op de C:\ en ruimte voor 110 gig op de D:\. Dat heb ik zo in gedeeld omdat ik Windows alleen wil draaien op C:\ Toen ik de pc net installeerde was 10 gig meer dan zat. Maar nu word de windows map zo groot dat ik nog maar 100 mb vrij heb. En dat geeft heel veel problemen. Cleanups met CCleaner helpen maar voor erg korte tijd. Ik kan ook niks verwijderen en men bureau blad is leeg. Ik wil de pc niet formateren omdat ik binnenkort een nieuwe pc heb en daar eerst alles op ove…
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
Laptop voor werk
door VXL- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hey duken leden, De vriendin van mijn pa is op zoek naar een nieuwe laptop voor haar werk, ik heb al een beetje gekeken op tweakers maar weet niet echt welke ik haar het beste kan aanraden met een budget van ca 750 euro. Daarom wil ik jullie vragen of er laptops zijn van max 750 euro die er qua prijs/kwaliteit verhouding uitspringen tegenover andere laptops in die prijsklasse. Indien dit niet het geval is, hoor ik graag welke laptop ik haar kan aanraden. De doeleinden weet ik niet exact, maar ik neem aan dat de laptop hoofdzakelijk gebruikt wordt voor office en internet, waarschijnlijk geen zware applicaties dus. Alvast bedankt voor het advies. EDIT: Ik heb nog even do…
Laatste reactie door VXL, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, het viel me net op, dat mijn beeldscherm, af en toe iets donkerder wordt als normaal een blauwe gloed heeft ie dan, en dan springt ie weer normaal, en af entoe weer lichtjes blauw, wat kan dat zijn? ik vraag het maar gelijk, want mijn vorige computer, was het beeld plotseling donkerblauw, en die heeft het nooit meer gedaan, wie weet wat dat kan zijn? groetjes. bedankt
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Kunnen jullie me helpen ik ga over een half jaar een nieuwe pc kopen maar in tussentijd moet ik me vermaken met een stuk ouderen PC. Ik wil alleen 2dingen doen in tussentijd. Mijn RAM geheugen uitbreidde van 512MB naar 1GB of hoger. Mijn videokaart uitbreidde van 128MB naar 312MB of 512MB (meer hoeft echt niet) Mijn budget is €120. Info over mijn moederbord. Moederbord ID 62-0226-009999-00101111-040201-SiS645$1SIS645_A6737SMS V1.2 022603 Moederbordnaam MSI 645 Combo (MS-6737) Bus Type Intel NetBurst Bus Breedte 64 bit Werkelijke kloksnelheid 133 Mhz (QDR) Effectieve kloksnelheid 533 Mhz Bandbreedte 426…
Laatste reactie door Maddock, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Na 10-15 minuten gamen(DTM race driver 2 en GTA San Andreas), loopt mijn computer vast en gaat hij zelf opnieuw opstarten. Het is een redelijk oude computer dat we -+ 4 jaar geleden zelf in elkaar hadden gestoken. Het besturingssysteem is windows xp. Ik heb al geprobeerd om de fan schoon te maken, drivers updaten( met driver genius profesional edition), fouten op pc proberen te verbeteren met registry mechanic, maar is is steeds geen verandering. Videokaart: Nvidia Geforce 5600 XT Processor: AMD Athlon xp Mvg
Laatste reactie door petie, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik hoorde dat ik op de HTC HD2 ook android als besturingssysteem kunt zetten. weet hier iemand hoe ik dit redelijk makkelijk kan doen?
Laatste reactie door sandra17281, -
Wat is windows ready boost?
door Gast Play_Gangsta- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb een USB stick gekocht... En die had ik in de laptop gestoken en toen stond er een optie van windows readyboost... Weet iemand wat het is en wat het doet? GvM
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
eeuy weet iemand nog een zeer goeie surround systeem voor je pc zo rond de 100 euro hij moet vooral geschikt zijn voor muziek te luisteren en gaming Grtz, DutchFighter
-
- 17 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb nu al een maand of 7 mijn Acer Aspire 8930G, het zwaarste model (heeft 1900€ gekost). Het touchpad aan de linkerkant) Zoals je ziet bevat de laptop een soort van touchpad voor je volume te verhogen etc. Bij mij is dat touchpad los gekomen en is nu eraf. het hangt vast met een soort plakband die aan beide zijden plakt maar zelf ga ik niet gaan prutsen tot ik zekerheid heb. Ik ben naar de computerwinkel geweest en daar zou ik mijn laptop 4 weken kwijt zijn (opgestuurd naar ACER) wat echt niet kan door mijn studies. Graag wil ik weten of iemand hier ervaren mee heeft en wat ik moet doen want nu is dat erg ambetant Nu ziet het er zo uit:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, een vriend van mij wou een nieuwe pc gaan kopen. Hij wil dus de nieuwere games kunnen spelen, en heeft ook nog randapparatuur nodig(monitor, muis, keyboard, en een goeie headset) Wat zouden jullie hem aanraden. De pc mag maximaal €1000 kosten. MVG Thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, Ik ben voor mijn ouders op zoek naar een printer die zowel kan werken met Windows Vista, maar ook overweg kan met een Mac computer. Deze printer zou moeten beschikken over wifi, zodat deze boven kan blijven staan, maar ze vanaf beneden kunnen printen. En moet ook nog eens een hoge printresolutie hebben, zodat zij gemaakte foto's kunnen printen met een goede kwaliteit. Wie kan me helpen, of weet een website waar ik zoiets zou kunnen uitzoeken?
Laatste reactie door stefjuh, -
bluetooth usb.
door Pctje- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi mensen, Ik heb op een snelle en goedkope manier een bluetooth usb nodig. Om bestanden van mn pc over te zetten naar mobiel. Moet wel werken waar kan ik heel goedkoop zon ding krijgen? Moet wel kunnen betalen met ideal. Groetjes
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26981.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Beeldscherm
door famke- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, ik heb juist Windows Vista Ultimate op mijn laptop geïnstalleerd. Nu tijdens dit installatieprocess is mijn beeldscherm gekrompen. Ik heb echt geen idee hoe ik dit terug kan fixen. Ik heb een Sony Vaio. Als ik iets ben vergeten te melden wat jullie zeker moeten weten, let me know. Dikke kusjes Fam O0
Laatste reactie door Robin, -
pc upgraden
door roelvvv- 16 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, mijn pc is al ongeveer 30 maanden oud, en kan de games van tegenwoordig maar net aan. De specificites: Moederbord : Asus M4A78T-E Chipset : AMD 780 Processor : AMD Phenom II X4 955e @ 800MHz Fysiek Geheugen : 4096MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM ) Videokaart : NVIDIA GeForce GTX 260 Harde Schijf : SAMSUNG HD103UJ ATA Device (1000GB) Monitor Type : LG Electronics L1919S - 17 inches Moederbord : Asus M4A78T-E Besturingssysteem : Windows 7 Ultimate Professional Media Center 6.01.7600 (64-bit) DirectX : Versie 11.00 Windows Performance Index : 4.2 AAN 7.9 Zowieso moet ik meer RAM geheugen kopen maar volgens mij ook een nieuwe video kaart? Dus ik vroeg…
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een muziekplayer die op touchscreen werkt, het moet niet teveel kosten dus hoeft geen A merk te zijn, iemand misschien een tip welke ik dan het beste kan pakken? Ik ga die hoogst waarschijnlijk uit elkaar halen maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi allemaal Ik heb een probleem namelijk : mijn moederbord is waarschijnlijk kapot Mijn moederbord is Asus P5GC-MX/1333 Als ik hem opstart krijg ik geen beeld en ook geen piepje (dat piepje komt altijd als je hem opstart) Net had ik hem aangedaan maar na een tijdje(5-10) ging het vanzelf weer uit.. dan hoor je een sissende geluid als ik hem uit doe. ik sluit meestal de monitor aan op de videokaart maar daar doet hij het niet en ook niet op de moederbord vga aansluiting. weet er iemand misschien hier iets meer van af? laat het me dan weten!! Gr. C.K7
Laatste reactie door Freddytje,
