Spring naar bijdragen

nieuwe hardeschijf kopen, welke?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik wil mis. een nieuwe hardeschijf kopen (640GB of 1TB) ik download best veel games en films.

moet ik dan een externe nemen of kan in ook 2 interne hebben of als ik een interne koop moet ik dan een behuizing eromheen kopen wat is het beste?

budget: tot 100euro.

laturzz  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

hallo,

ik wil mis. een nieuwe hardeschijf kopen (640GB of 1TB) ik download best veel games en films.

moet ik dan een externe nemen of kan in ook 2 interne hebben of als ik een interne koop moet ik dan een behuizing eromheen kopen wat is het beste?

budget: tot 100euro.

laturzz  :peace:

hoe bedoel je dit? je kan gewoon 1 HDD van 640/750/1000 GB kopen en die installeren. als je een interne koopt hoe je geen behuizing te kopen, dit is alleen voor als je hem als externe harde schijf wil gebruiken.

en interne harde schijven zijn over het algemeen wat goedkoper dan externe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Natuurlijk kun je twee interne schijven hebben. Je sluit de tweede schijf gewoon aan en klaar. Aangezien je aangeeft dat je veel downloadt, is een 1TB schijf helemaal geen slecht idee. 750GB zou ik niet nemen, die schijven zijn wat trager door de lagere datadichtheid. 640GB is daarentegen wel een goede optie. Ik raad een Samsung Spinpoint F1 640GB of 1TB aan, die passen het beste binnen je budget.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Natuurlijk kun je twee interne schijven hebben. Je sluit de tweede schijf gewoon aan en klaar. Aangezien je aangeeft dat je veel downloadt, is een 1TB schijf helemaal geen slecht idee. 750GB zou ik niet nemen, die schijven zijn wat trager door de lagere datadichtheid. 640GB is daarentegen wel een goede optie. Ik raad een Samsung Spinpoint F1 640GB of 1TB aan, die passen het beste binnen je budget.

ok bedankt ik dacht dat je maar 1 interne kon maar kan er dus ook 2 O0 ik dacht zelf ook al aan 1 samsung spinpoint F1 1TB die is niet echt duur O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Je kunt er zoveel als je moederbord ondersteunt, alleen gaat dat vaak niet in de kast passen. Samsung SP F1 1TB is een prima schijf, daar doe je een goede aankoop mee. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat klopt, daar moet je ook nog rekening mee houden, al is het wel zo dat je in hedendaagse computers wel SATA aantreft. Alleen IDE is redelijk oud en zie je niet zo heel vaak meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...