Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi ik heb vndg een mp2speler tom-tec gekocht van iemand, het probleem is, als ik hem aansluit op mijn pc laadt ie alleen op, verder gebeurt er niks, geen map te zien helemaal niks.ik wil muziek erop zetten, weet iemand hoe ik dit oplos.
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb voor mijn verjaardag de Maxtor DiamondMax 23 gekregen nu vraag ik me af of dit een beetje een goede schijf is fsowner
Laatste reactie door Fsowner, -
- 16 reacties
- 3,4k weergaven
heeyyy, Ik ben al een tijdje bezig het topic van tommigun aan het volgen en heb naar zijn raad geluisterd en her sta ik nu klaar! [glow=red,2,300]Wat heb ik:[/glow] Hardware -Gewone pc (acer x3200) met volgende specs: AMD Athlon X2 5400+ 4GB RAM 1TB hdd Nvidea G100 512mb - 2 Routers (draadloos met n technology) - Benodigde netwerkkabels Software -Windows Home Server 2003 3iso's -Killdisk -Avast Whs edition -eventueel add ins [glow=red,2,300]Waarvoor wil ik de server gaan gebruiken[/glow] -Webserver (websites en files opzetten die dan op het internet kunnen staan) -Hostserver ( websites hosten en brwoser games online zetten op mijn server) -Lokale server …
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 23 reacties
- 4,8k weergaven
ik wil binnen kort een nieuw beeld scherm kopen maar zoals jullie in mijn topic naam zien twijfel ik tussen 2 welke van de twee zou ik moeten nemen kwa kwaliteit enzo. ik vooral mee game en films kijken maar ik zie dat de LG W2261V-PF wel goedkoop te krijgen valt mvg. magicm14
Laatste reactie door Tom, -
PC verkopen
door Bart'- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Aangezien ik een laptop wil gaan kopen ben ik van plan om mijn PC te verkopen, nu vraag ik me af of ik beter de pc in z'n geheel kan verkopen of alle onderdelen apart.
Laatste reactie door Tom, -
- 14 reacties
- 4,5k weergaven
hallo ik heb dus eindelijk 550 euro en die pc van 800 euro zit ik toch niet op te wachten heb nu wel lang genoeg gewerkt dus ik vroeg mij af of jullie zo vriendelijk willen zijn om mij een nieuwe game pc samen te stellen? ik zou er graag grand theft auto 4 op kunnen spelen dus een echte game pc is dit mogelijk voor 550? ik hoef geen monitor en geluid enzo. thx eddd3
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Jaja, het is weer eens zover ik heb problemen met hardware :'( Ik heb dus mijn Logitec momo racing aangesloten, allemaal geen probleem. Tot de dag erna. Ik sluit hem weer aan, en hij vind hem niet. Dus als ik gewoon spelbesturingen doe, dan zegt hij niet verbonden. Er hord wel een adapter bij. Maar hij heeft het ook zonder gedaan. Zou het kunnen dat mijn opeens een stroom tekort heeft waardoor hij mijn stuur buitensluit? of is mijn stuur gewoon kapot? Alvast bedankt, Daan
Laatste reactie door daandj, -
Laptop kopen
door Bart'- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Mijn broertje wil graag een laptop kopen. Deze heeft hij vooral nodig om voor school op te kunnen werken, een beetje te gamen (denk aan RuneScape, Habbo, GTA San Andreas). Verder mag het scherm niet kleiner zijn dan 15" . Iemand suggesties?
Laatste reactie door Fsowner, -
Ik ken iemand en die heeft de Nokia E71 met een eenjarig abbonement van € 17,50 per maand. Ik zou deze telefoon ook graag willen maar ik kan nergens dat abbonement vinden en veel duurder wil en mag ik niet gaan. Weet iemand misschien bij welke provider dit abbonement beschikbaar is?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 20 reacties
- 3,4k weergaven
eyy hallo ik ga binnenkort een nieuwe video kaart kopen welke video kaart is goed ? Asus 8800gts 512 videokaarten of deze NVIDIA GeForce 8600 GS 1916 mb Welke is beter ik wil graag een goede video kaart en mag ook weten waarom O0 mvg engin :cool2:
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
hallo, ik heb 2 beeldschermen op mijn pc aangesloten ik gebruik Ultramon om de taakbalk te verlengen enzo maar nu heb ik 2 problemen: 1. ultramon verloopt steeds. ik heb volgens mij zoiets als een trial versie en dan moet ik dus steeds opnieuw downloaden. nu zou ik dus graag een versie hebben die gewoon blijft maar kan die nergens vinden. ik las hier dat je het hier kan downloaden maar dat kost dus $39,95. en ik zou het graag gratis hebben. weet iemand misschien waar ik een gratis versie kan downloaden? (een crack dus ofzoiets) 2. af en toe begint mijn scherm te knipperen (wordt zwart, een paar keer achter elkaar) en dan begint mijn pc met opnieuw opstarten (e…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik zoek om beneden in men kamer internet te hebben draadloos internet... WiFi USB Key - Thrustmaster deze is bedoelt voor consoles als, PS3,PSP... Werkt dit ook op pc, welke snelheid heeft het en welk bereik? Mvg, Anonymousee
Laatste reactie door anonymousee, -
- 9 reacties
- 2,4k weergaven
Hoi, Ik ben hier al eerder een topic over begonnen maar toen besloot ik toch te wachten na de vakantie. Ik wil dus een beeldscherm voor de pc en voor xbox360. Ik heb op dit moment ongeveer 160,-. Ik heb geen hoge eisen, niet speciaal groot beeldscherm ofzo. Is dit bedrag dan voldoende of zal ik nog even doorsparen. En als het genoeg is, wat raden jullie dan aan? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door marco1, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, ik zoek voor heel men computer, dus alle koeling en vetilators moeten vervangen worden: ik wil er 1 die heel goed werkt, en licht geeft... Ze mogen wel niet teveek kosten :s Iemand iets? mvg, anoniem
Laatste reactie door Tom, -
- 16 reacties
- 4,4k weergaven
Zelf maak ik graag foto's maar heb het goede materiaal er niet voor. Heb gemerkt op het forum dat er een aantal fanatieke fotografen aanwezig zijn en wil graag hun advies. Ik wil graag goed materiaal aanschaffen maar wel voor een schappelijke prijs. Prijs moet het wel leuk houden het blijft gewoon een hobby. Nu had ik zelf deze gezien die me wel aanspreekt. http://www.sony.nl/product/dss-digital-slr/dslr-a330 Is dit een goede camera voor dat geld of zijn er betere te verkrijgen ?
Laatste reactie door Pctje, -
Hulp met PC samenstellen 1 2
door Wilmer- 25 reacties
- 6,2k weergaven
Hallo, Ik wil binnenkort een nieuwe PC aanschaffen en wil deze voor het eerst zelf samenstellen en monteren. Bij het zoeken naar informatie kwam ik dit forum vol goede informatie tegen. Ik hoop dan ook uit de gedeelde wijsheid te kunnen putten voor het samenstellen van mij PC Ik heb geen muis/toetsenbord/monitor e.d nodig, alleen een kast (met inhoud uiteraard). Ik wil ongeveer 700 euro uitgeven en wil er naast internet/studie gebruik ook redelijk op kunnen gamen. Ik ben verder niet van het overclocken. Ik heb er ook geen besturingssysteem bij nodig. Ik heb al een beetje rondgesnuffeld en het volgende samengesteld: http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje…
Laatste reactie door VXL, -
- 10 reacties
- 2,3k weergaven
mijn broer wil de Asus G71GX-7T007J kope. maar hij vroeg zich af of zijn video kaart een beetje alle spellen kon draaien. het gaat om deze video kaart nVIDIA GeForce GTX260M. graag meer hier over mvg. magicm14
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wou gisteren PES2008 voor branden (met imgburn) op een verbatim dvd-r staat er geen writers beschikbaar. en toen ik ging kijken bstond E: niet meer wat wel dvd schijf was. hoe kan dit????
Laatste reactie door Elliot, -
- 7 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo. Ik ben nu niet voor mij zelf hier, maar voor mijn zus. Zij wil een laptop gaan kopen Ze gaat hem gebruiken voor : School, college. Licht gamen, dus niet de zwaarste spellen. De kleur. Wit of zwart Harde schijf. 1tb tot 500gb Processor. Tussen de 2.00 ghz en 3.00ghz Videokaart. Mijn zus wil sowieso goed de sims 3 kunnen spelen. Inch. Een kleinere maar als 15 inch, hij is nodig om mee te reizen, en ook weer niet te klein. Koeler. Hij moet een niet te hard geluid maken, hij moet in de college worden gebruikt Ram. Rond de 4 gb Moederbord. Dit maakt niet veel uit, geen overclock neigingen. Optische drive Ze wilt gewoon d…
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo iedereen. Ik heb vandaag verschillende dingen geprobeerd te installeren alleen dan komt er een berichtje in het scherm met no disk space. Ik heb nog 700GB vrije schijfruimte! Ik heb het bij 2verschillende installers gehad terwijl hij helemaal niet vol is. Heeft iemand hier een oplossing voor? Bedankt
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Halo, Ik van me ouders een Hiteker HE-1700 DVD-speler gekregen maar ze hebben helaas de handleiding niet meer. Ik wil graag weten welke dvdtjes die aankan zodat ik me films op die dvdtjes kan branden en ze kan afspelen. MVG
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 7,1k weergaven
weet iemand welke navigatie software ik nodig heb voor htc hero alvast bedankt:D
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 6,3k weergaven
hey, het schooljaar begint weer bijna, dus ik heb een TI-84 Plus aangeschaft. nu weet ik dat je er games op kunt zetten, maar hoe doe ik dat? ik heb het over games zoals mario enz. (niet de spellen die je van de TI website af kunt halen). het blijkt dat je een ander besturingssyteem op je rekenmachine moet zetten genaamd MirageOS. heeft dit gevolgen voor mijn rekenmachine (behalve dan dat ik er voortaan andere soort spellen op kan zetten?) alvast bedankt O0
Laatste reactie door Dark Legend, -
Samsung star
door arno24- 4 reacties
- 7,5k weergaven
Ik heb eergister een nieuwe Samsung star simlock vrij gekocht en die blijkt het niet te doen, want hij kan niet bellen of gebeld worden. Is dit een instellingen probleem? Het is niet mijn sim kaart want die doet het in mijn oude telefoon gewoon wel. Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 38 reacties
- 10,4k weergaven
Omdat er al zoveel mensen intresse hebben in games op hun mobiel zal ik er even een tutorial voor maken O0 Als je er zelf niet veel van kent, volg je de stappen heel goed en alles zal in orde komen Stap 1: Ga naar http://www.mobilerated.com/consumer/setmobile.html ! Stap 2: Selecteer er je gsm... Stap3: Kies een game uit... Stap 4: Je kijkt of het game; gratis, en volledig is, je kijkt ook best naar de rating! Stap 5: Je download de 2 bestanden [ JAR-File + JAD-File ] Stap 6: Je zet de 2 bestanden in 1 zelfde map op je gsm! Stap 7: Daarna typ je op je display deze code : *#9998*4678255# Uitleg: Deze zal je gsm in installatie modus zetten! Stap 8: J…
Laatste reactie door etiennetje15,
