Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
sneltoetsen
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,9k weergaven
sinds een paar daggen doe de sneltoetsen van me toetsen bord het niet meer. die voor me muziek werken niet maar de rest wel ??? heb het geprobeerd met windows media player en winamp
Laatste reactie door kaasbroodje, -
upscalen van full hd tv
door Gast erik_gek- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb een full hd tv gezien voor iets van 495 euro (Toshiba 26A3000PG), dit staat erbij Full-HDTV (Via "Upscale" naar 1080i) HDMI Helderheid : 500 cd/m² Contrast : 1.400:1 Resolutie : 1366x768 ik dat upscalen negatief
Laatste reactie door Martijn, -
- 13 reacties
- 1,9k weergaven
Hij wil er film mee kunnen kijk via tv (HDMI en DVI dus op 1 video kaart. ) Moederbord: CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2600 MHz (13 x 200) 5200+ Moederbordnaam Asus A8M2N-LA (NodusM) (3 PCI, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN) Moederbord Chipset nVIDIA GeForce 6150, AMD Hammer Systeemgeheugen [ TRIAL VERSION ] BIOS Type Award (12/15/06) Scherm: Video kaart NVIDIA GeForce 7500 LE (256 MB) Video kaart NVIDIA GeForce 7500 LE (256 MB) 3D Acceleratie nVIDIA GeForce 7500 LE Monitor Compaq FP9419 [19" LCD] (CNN4501SP3) Multimedia: Geluidskaart Realtek ALC888/1200 @ nVIDIA nForce 430 (MCP51) - High Definition Audio Controller Opslag: IDE controller NVIDIA nForce Ser…
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Op het moment maakt mijn PC heel veel geluid, zelfs als ik alleen maar MSN, IE 7 aan heb staan. Het geluid is dan zelfs een verdieping lager te horen. Hierdoor kan ik nooit op mijn PC als iemand slaapt ofzo dus wil ik graag gaan proberen het geluid te reduceren. Ik weet dat dit vrij lastig kan zijn aangezien ik een kleine behuizing heb. Aan de CPU heb ik wat gesleuteld (of laten sleutelen...), de standaard processor is er uit en er zit nu een AMD Athlon 6000+ in. Sinds dat deze er in zit heb ik last van de herrie, ik denk dus ook dat het hier door komt. Een Everest logje is bijgevoegd als bijlage. Graag suggesties voor het oplossen van mijn probleem! [verwijderd d…
Laatste reactie door Bart', -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb hier een SE xperia x10 die gesimlocked is van hi. iemand meschien enig idee hoe ik dit zo goedkoop mogelijk kan unlocken of zelfs gratis? ik heb op internet gezocht en heb wel iemand gevonden in de buurt die voor 10tje ze simlock vrij maakt. alleen ben ik bang dat ze onderdelen van de mobiel gaan stelen of kan dit helemaal niet? zoals de lens ofsow of de processor die erin zit.
Laatste reactie door gkeeee, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
halo wil iemand op alternate een pc voor mijn in samenstellen het moet op alternate want die kunen hem inelkaar zetten het moet zijn om te gamen en studie (1e klas) met beeldscherm gwwoon de goed koopste men max bedrag is 480 euries alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo beste leden, Ik kan sinds vandaag niets meer synchroniseren via Itunes naar mijn ipod touch. Hij is helemaal geupdate naar de nieuwste versie. Tijdens de synchronisatie pakt hij de films en foto's niet, ze staan wel in Itunes zelf. Ik weet zeker dat het wel het juiste formaat is omdat ze zo gedownload zijn. alvast bedankt, groetjes canan
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb acer aspirine 5535. mijn oplader is kapot. van waar kan ik het goedkoopst, nieuw een goede oplader kopen alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door bilal4, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
me broer gaat over een tijdje op zichzelf wonnen en heeft nog een pc nodig. het enige waar voor hij een pc nodig heeft is internet, msn en af en toe wat typen
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar een nieuwe mobiel. Op dit moment heb ik een LG Viewty (Niet nemen, als je 'm wil kopen >:[ ) Mijn prijsklasse is ongeveer 200,- tot 300,- en ik wil hem persee los. Geen abonnement. Enkele dingen die ik sowieso wil: Wi-Fi. Batterij moet redelijk lang meegaan. Hopelijk weten jullie wat. Max
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hee, Ik heb nu ongeveer een jaar mijn Samsung U700 en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Maar nu doen de toetsen van het bovenste gedeelte het niet meer. (alle touch toetsen en de middelste knop) Het schijfje dat je rond kunt draaien doet het op een of andere manier nog wel, net zoals de aan/uit knop. Iemand een idee wat het probleem is en hoe/of ik hem kan maken? Mvg Marnick
Laatste reactie door Erwin., -
Ewa, Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe headsetgekocht. maar ik heb mijn surround boxen aangesloten dus ik heb achter geen opening meer vrij. Maar nu heb ik voor wel nog een aansluiting ervoor maar doe ik ze daarin werken ze niet. weet iemand hoe ik deze werkend kan krijgen? dus dat mijn headset er aan de voorkant inkan? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Tom, -
- 14 reacties
- 1,9k weergaven
ok ik heb geprobeerd een nieuwe computer samen te stellen, zoveel mogelijk naar budget gekeken, en ik kwam uit op deze specs: http://www.alternate.nl/html/product/Moederborden_Socket_1156/ASUS/P7P55_LX/373951/? http://www.alternate.nl/html/product/CPUs_Socket_1156/Intel®/Core_en_trade_i5-760/454851/?tn=HARDWARE&l1=Processoren&l2=Desktop http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_AMD_Radeon_HD6000/SAPPHIRE/HD6850/482436/? http://www.alternate.nl/html/product/Geheugen_DDR3-1333/Corsair/4_GB_DDR3-1333/468951/? http://www.alternate.nl/html/product/Behuizingen_Midi_Tower/Cooler_Master/Elite_430/428171/? http://www.alternate.nl/html/product/Voedingen_t…
Laatste reactie door Tom, -
Hallo, ik mag eindelijk een eigen pc van mijn ouders. Ze willen 200 euro bij betalen, en ik heb zelf ook nog wel 200 euro dus dat maakt een max bedrag van 400,-, ik weet het , het is een beetje krap. Ik had samen met een vriend al een pc samengesteld dat is deze geworden: Is deze pc zo compleet? en werken de onderdelen met elkaar? pc is trouwens samengesteld op www.dollarshops.eu Maar wat ik dus wil is een PC van Max. 400 euro Het doel is Gamen, hij moet cod 6 kunnen draaien (hoeft niet op high). ik wil wel 4 GB Ram en minimaal 250 GB HDD En de PC kan ik met behulp van een aantal vrienden wel zelf in elkaar zetten. Heb geen randapparatuur nodig. I…
Laatste reactie door Schaapje, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Voor de vakantie zoek ik een camping app. Ik heb deze gevonden van de ANWB: https://play.google....mpinggids2012_2 Weet iemand een app die ongeveer hetzelfde kan als de app hierboven. Of weet iemand hoe ik de anwb app van hierboven gratis kan krijgen. Alvast bedankt. Edit: Het liefst een app die offline ook werkt.
Laatste reactie door jelmer11, -
Luidspreker kabel
door eD.winn- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Beste leden, Ik wil nieuwe luidspreker kabels halen voor mijn Z5500 omdat ik ze eindelijk is een keer achter mij wil hangen. Maar is dit goed genoeg: http://www.allekabels.nl/Luidspreker-Kabel-p/m/1743/1062685/Luidsprekerkabel-RoodZwart.html of moet ik zoiets halen: http://www.allekabels.nl/Luidspreker-Kabel-p/m/1743/1161/OFC-Luidsprekerkabel-Professioneel.html Alvast bedankt voor de reacties.
Laatste reactie door eD.winn, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Ik heb gisteren een HD6950 van Sapphire aangekocht. Heb deze geinstalleerd in mijn PC( die er net in kon ) en aangesloten met mijn beeldscherm via HDMI. Als beeldscherm gebruik ik een Sony 32EX500 LCD TV. (resolutie: 1080P) Na alle drivers en software te hebben geïnstalleerd is me opgevallen dat de kwaliteit van letters slechter is dan anders.... Ik heb alles een gecheckt in het CCC programma van de GPU en alles staat perfect, ook heb ik eens gekeken bij Cleartype maar alles blijft hetzelfde. Als ik dan via VGA werk dan heb ik dit probleem niet. Iemand enig idee waarin dit kan liggen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb sinds kort een heleboel rare bestanden en mappen op mijn externe hdd. Heb een screenshot gemaakt. Ik ken hier niet zoveel van zou dit misschien een virus kunnen zijn. Hopelijk kunnen jullie mij helpen [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door njahaaa, -
- 11 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb nogal ern raar probleem. Mijn ouders hebben dit huis een paar jaar geleden gekocht en toen hebben ze er veel aan laten doen. Nu mogen mijn broertje en ik een tv op de kamer er liggen op zolder kabels voor de aansluiting naar onze kamers toe alleen toen onze kamers zijn toen ook gedaan en nu zijn ze vergeten de aansluiting te maken in de muur. Iemand enog idee hoe we kunnen weten waar de kabel zit om de aansluiting alsnog te maken.
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat de laptop in huis is! Dit zit er een beetje op! Basis Alienware M14x : 1.5 Base Black Geheugen 6.144 MB 1.600 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096] 1.5GB NVIDIA® GeForce® GT555M Harde schijf 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf Operating System Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands Integrated High-Definition 5.1 Performance Audio Draadloze netwerkvoorzieningen European Dell Wireless 1000 Cables European 220V Power Cord Verzenddocumenten Ship Accessory : Western European Docs Processor Intel® Coreâ„¢ i7 Processor 2630QM (2,0Ghz, 6MB, 4C) Accidental Dam…
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik ben al een tijdje aan het sparen voor onder andere een xbox 360 controller voor de pc, nadat ik dat geld heb wou ik nog wel voor iets anders sparen.. Ik zat te denken aan een nieuw beeldscherm voor mijn pc. Want ik heb nu zo klein 15 of 16 inch plasma beeldscherm en ik zat te kijken naar wat grotere.. Nou ik ben dus op zoek naar: Groter beeldscherm dan 15 of 16 inch Redelijke prijs niet meer dan 100 euro (moet namelijk mijn geld vandaan halen uit een dom baantje of te wel folders bezorgen met 5 euro per week :-[ ) Dus heeft iemand nog tips of een beeldscherm wat aan mijn eisen voldoen dan hoor ik dat graag ! Jfk 99 :peace:
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, Ik ben van plan een nieuwe videokaart te gaan kopen, mijn huidige kaart is een geforce 260GTX. Mijn voeding is 600W en ik heb een AMD Phenom II x4 3,2ghz en 6GB Ddr3. Nu ziijn er dus heel veel kaarten waaruit ik kan kiezen maar ik heb geen idee welke. Het moet van deze webshop zijn met international shipping omdat ik daar een kadobon heb gekregen. http://www.amazon.com/b?node=230659011 of http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Dus-worldwide-shipping-aps&field-keywords=geforce Het budget is 280$. Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb een externe harde schijf toshiba 1,5 tb. Nu doet hij heel vreemd. Hij schreef geen bestanden meer van en naar de HD. Dus vroeg hij op de bestanden moesten worden gerepareerd bij het opstarten. Na de hele nacht aan te hebben gestaan is hij klaar en meldt hij dat hij moet worden geformateerd. Eigenlijk wilde ik dit niet maar elke keer als ik de HD open krijg ik deze melding en kom niet in mij HD. Dus uiteindelijk besloten om te formateren en alles kwijt te zijn en nu geeft hij bij het formateren, kan formateren niet voltooien. Ben er nu al 3 dagen mee bezig maar niks lukt :S Ik kan nu dus niet mijn HD gebruiken maar ook niet formateren om het opnieuw te gebruiken!!…
Laatste reactie door Duken, -
Heej, Ik heb laatsten gevraagd naar een nieuwe printer hier op het forum, die heb ik nog niet gekocht. Ik ben nu eerst op zoek naar een goeie scanner voor mijn pa op zijn werk. Budget: +- 80 euro Eisen: het liefst geen samsung Als er meer informatie nodig is om te kunnen zeggen welke het beste is meld het dan even.
Laatste reactie door stefjuh, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Eigenlijk sinds ik mijn pc heb maakt ie al best veel lawaai. Ik denk dat het de voeding is(of de koeler van mijn processor) Heb je iets om dat lawaai tegen te gaan?
Laatste reactie door Thijs,
