Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
heey ik heb een probleem met mijn computer, telkens als ik ongeveer 2,5 uur me computer heb aanstaan dan start hij opnieuw op zonder enige reden weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen ?? Mvg, DutchFighter
Laatste reactie door interfreaknl, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zoek een gaming laptop ik heb een budget van 1300 euro maar wil graag ook nog een tekentableu erbij kopen van rond 100 euror dus 1200 euro. Ik heb een beetje rond gezocht men niet zo goed in hardware gedoe. Daarom vraag ik julie als jullie nog een leuke laptop weten. Hij moet aan de volgende eisen voldoen: Een hele goeie videokaart (liefst beste op het moment kwa kracht) genoeg ram Redelijk groot beeld 17/18 inch en niet 1 waar je veel betaalt voor het merk zoals alien ware ofzo :s Marcelvn
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Beste forumleden, Ik heb onlangs een bb curve gekocht, wifi instellen enzo is me wel gelukt. Alleen ik kom niet op internet:S, hij zegt dan iets met laad je baterij op of start de radio op. Heel vaag ik weet het snap er ook niks van. Soms geeft die ook aan dat verkrijgen van Ip-adres is mislukt of dat ik 1 of andere pin moet toevoegen aan draadloos toegangspunt. Wie weet de oplossing heb een kpn router. Post samenvoeging: juli 20, 2011, 13:18:35 laat mar jongens, heb het al opgelost. Heel vaag, weet zelf al niet meer wat ik deed. Deed in iedergeval mijn telefoon even opnieuw opstarten en daarna opnieuw wifi ingesteld, dichtbij mijn router gestaan en hij deed het....…
Laatste reactie door Hersan, -
- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Beste, Mijn vader heeft een iMac, ik maar een klein computertje. Van hem mag ik niet gamen op zijn computer ( wegens geheugen & snelheidsverlies) Is dit dan mogelijk om bv. World of Warcraft te installeren op je externe hard drive en dan af te spelen op de Mac? Zou dit zijn PC vertragen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hallotjes, na het haastige topic van gister die gemaakt werd door mij zag er slordig uit. vandaar een nieuwe topic. nou dus mijn vraag is wat zal ik moeten vervangen om mijn pc beteren sneller te maken, kan 1 jaar nog geen nieuwe pc kopen. dus aub kom niet met: koop een neiuwe pc. ik wil alleen deze wat beter maken en sneller Veld Waarde Fysiek geheugen Totaal [ TRIAL VERSION ] Gebruikt [ TRIAL VERSION ] Vrij 146 MB Percentage [ TRIAL VERSION ] Wisselbestandgrootte Totaal 545 MB Gebruikt 209 MB Vrij 336 MB Percentage 38 % Virtueel Geheugen Totaal 769 MB Gebruikt 286 MB Vrij 482 MB Percentage 37 % Wisselbestand Wisselbestand C:pagefile.sys Initiël…
Laatste reactie door gkeeee, -
pc sluit af
door Dark Legend- 3 reacties
- 1,7k weergaven
hey.. sinds kort sluit mijn pc op willekeurig momenten af :s -.- als ik daarna weer op de aan-knop duw dan gaat hij niet meer aan... de enige manier om hem weer op te starten is om de stroomkabel er een minuutje uit te trekken en dan er weer in te steken. ik heb niks speciaals gedaan dus ik zou niet weten waar het aan ligt..? geeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? :'(
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hello, I have a question about my external hard drive. It is a WD elements with a capacity of 1.81TB. My computer says I have only 170GB of capacity left, but when I look in the characteristics of the maps I should have at least 900GB of free space. Why does it say that it is allmost full?
Laatste reactie door amyacker, -
Nieuwe oordopjes
door Pctje- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hee lui, Als het topic niet goed staat verplaats hem dan maar svp. Gisternacht zijn mijn mp3 oordopjes overleden. Ik had bose oordopjes. Nu moet ik dus nieuwe oordopjes hebben, maar ik heb geen zin om er weer 100 euro aan uit te geven. Ik wil graag wat betere oordopjes dan de standaard cheap-ass. Waar dus ook een goede bass in zit. Verder moeten ze in ear zijn, en heldere tonen hebben. Mijn budget ligt rond +/- 50 euro. Maar ik heb geen idee wat goede oordopjes zijn. Dus misschien kunnen jullie mij uit de brand helpen? Pctje
Laatste reactie door Pctje, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo mensen! Mijn accu van mijn laptop (Acer Aspire 6530) heeft het zojuist begeven. Omdat ik toch wel een accu nodig heb zou ik zo snel mogelijk een accu willen kopen, maar ik heb een beetje rondgekeken maar wat zijn die accu's duur.. Ik had niet verwacht dat de prijzen zo hoog lagen, de laagste prijs voor de accu die ik gezien heb is €60,00 euro. Mijn vraag: weten jullie misschien sites waar ik een goedkopere kan kopen? Het hoeft echt geen originele te zijn, als hij maar wel gewoon goed werkt en dat ik er lekker mee vooruit kan! Mvg, Maartenn
Laatste reactie door Maartenn, -
CPU-koeler
door Valcorb- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik heb een nieuwe PC gekocht maar nu zit ik met een probleem. Er maakt 1 onderdeel veel lawaai (volgens mij de CPU-koeler), nu is mijn vraag, hoe kan ik hem zachter zetten maar toch nog goed laten functioneren? Zodat het geluid wat zachter is. Thx
Laatste reactie door Heisenberg, -
games op mobiel
door ketepe- 3 reacties
- 1,7k weergaven
geachte leden forum: ik heb een samsung d900i en ik wil een game downloaden op mijn gsm. ik heb reeds softick ppp en samsung java uploader er op staan. ik heb ook twee java games gedownload, maar de uploader kan deze niet vinden in downloads.(java) wat moet ik doen om deze games of andere op mijn mobiel te zetten. bij voorbaat dank
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
eeey Heb momenteel een Acer Aspire X3200. Heeft een AMD 5400+, 4gig ram en 1 TB HDD. Nu wil ik enkele films overzetten naar mijn externe HDD In het begint doet ie het goed tot als hij ongeveer 1/7 van de balk is dan stopt hij. De ventilatoren van de PC maken dan een hels kaboel dus draaien op volle toeren en in d ebalk geen bewegen. Als ik wil annuleren krijg ik geen reactie, om te stoppen moet ik PC aflleggen. Ik kan wel nog andere dingen doen maar kopieren gaat niet verder. PC Draait op W7 Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Alvast bedankt
Laatste reactie door los-cuentos, -
Extra router
door Ramoniazzz- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Aangezien mijn computer op de zolder staat en het modem (met router functie) beneden heb ik vaak een slecht tot soms géén internetverbinding. Na lang overleg ben ik er met mijn ouders uitgekomen dat we een extra router nodig hebben voor op de zolder zodat ook ik een goede internetverbinding heb. De vraag is: is het mogelijk om een extra router aan de huidige te koppelen en zo ja, wat voor een heb ik dan nodig? Momenteel hebben we een speedtouch/technicolor 716. Bedankt!
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Mijn vorige laptop Aspire One D255-N55DQkk was kapot gegaan aan overhitting, er is mij een nieuw model aangeboden van het zelfde model. Ik heb werkelijk geen idee welke ik moet kiezen en wat nou goed is en wat niet, zou iemand mij alsjeblieft naar de beste acer laptop rond de 250 euro en het zelfde model (Acer aspire) kunnen verwijzen op deze website? Hier kun je kijken voor een overzicht: http://icecat.nl/ind...egory=netbooks; En hier nog een lijst: http://icecat.nl/ind...38;new_search=1 (het productmoet op die website staan) Alvast bedankt ( er is mij verzocht om binnen 24 uur te reageren dus ik heb niet veel tijd)
Laatste reactie door Duken, -
Ik wil een nieuw moederbord en op sommige kan ik ddr3 geheugen plaatsen ,wat is hier het voordeel van?
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe computer. en wilde even weten wat julie van deze pc vinden en er dingen veranderd kunnen worden, Processoren Intel Quad Core Q8400 s775,2.66GHz,1333MHz 4MB,BOX € 162,70 Moederborden MSI P45 Platinum,s775 ATX,P45,DDR2,2xPCIe,1394 € 118,76 Memory Corsair Gaming Memory 4GB,DDR2 800MHz,PC-6400,2x2GB € 92,14 Videokaarten Sapphire ATI HD4870,512MB GDDR5,HDTV,2xDVI,HDMI,PCIe € 131,84 Hdd WD 1TB, Caviar SATAII,7200rpm,32MB € 81,67 Behuizing Cooler Master Storm Sniper Tower Case,No PSU,Black, ATX € 124,74 Power Supply Corsair ATX,650W,24P 12CMFAN,V2.91, € 80,17 CD / DVD LG DVD 16x52 SATA Black,OEM € 13,12 Videoedit Pin…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Ik ben toe aan een nieuwe laptop en bij tweakers zag ik wel goeie laptops maar de graphic card model bevalt me niet zo. Ze hebben bijna allemaal Intel HD Graphics. Iemand hier die weet of Intel HD Graphics goed is als nvidia geforce?
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik ben op zoek naar een pc waar WoW op een normale manier op gespeeld kan worden. Kan iemand zien of dit op deze mogelijk zou zijn? Het gaan om een witte kast, wat van binnen blauw is, met 5 led ventilatoren aangesloten op een fan-controler.Met een aansluiting voor neon verlichting.De specificatie's zijn als volgende:*450 watt voeding cd + dvd brander 2gb kingston +1 gb werkgeheugen 2.8 ghz processor + nog een 2.0 ghz processor sd- kaart lezer 2x 160 gb HDD fan controller asus p5k moederbord 5.1 soundcard 2 x 1 gb videokaart wireless ontvanger usb slim toetsenbord 2 witte en 2 blauwe fans + 1 blauwe led cpu fan. Zo ja, ook enige idee wat dit soort pc waard zou zijn? Alva…
Laatste reactie door Rooo1o, -
Netwerk
door downloadfreak- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik wil graag een netwerk maken, op het moment heb ik een mediaserver genaamd Twonkymedia en daar kan ik alle draadloze apparaten op het moment mee verbinden. Ik heb ook een entertainment systeem van JVC alleen die moet een bedraad netwerk hebben. Kan ik in de buurt van die JVC nog een router neerzetten die het internet via wifi krijgt van de hoofdrouter en ik met een abeltje naar de JVC hem toch op het netwerk aan kan sluiten? EN hoe kan ik dat doen? groetjes, Bram
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik wil waarschijnlijk deze: http://www.typhone.nl/aanbiedingen-2/prepaid-26 telefoon kopen, maar nou wou ik graag weten als ik deze bestel wat er in het pakket zit. (Bijvoorbeeld oortjes, oplader, enz.) Alleen ik zag het nergens staan. Kijk ik nou verkeerd of staat dat er inderdaad niet bij? En zo ja waar kan ik het dan wel vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22531.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
HP 530 met Windows 7
door TJvN- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een Laptop HP 530 met Windows 7 Ultimate. Alles doet het behalve de LAN verbinding. Wie kan mij helpen aan een een driver voor Windows 7 voor mijn Laptop?
Laatste reactie door TJvN, -
PC crashed?
door Vico- 12 reacties
- 1,7k weergaven
Hey! Kheb weer eens een vervelend probleem: Gisteren, zat k gewoon te internetten, toen mijn pc ineens flipte, zoals de zoveelste keer, hij deed dat de laatste keren wel meer. "Niks bijzonders dus", k resette me pc, deed hem open en ik kreeg zon melding: BIOS CD NOT FOUND het is niet helemaal dat, maar zoiets. Die melding ging maar door en door, dus ik zo wtf? Opnieuw reset, pc start 4 seconden op, gaat dan weer uit.. Nu dus nog steeds, als k hem start gaat hij 5 seconden ofzo open, en op het zelfde moment, altijd, gaat hij uit.. Niks van meldingen ofzo, nada.. Heb ook eens de cd van installatie erin gedaan, niks. Wie o wie kan me helpen? thx
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo beste leesteraars, Mijn PC start sinds kort niet meer, ik dacht dat het aan de windows lag die erop stond. Ik heb dus de HDD uit de PC gehaalt en in een andere gezet, daar deed hij ook de boot-loop. Ik had er W7 er nieuw op gezet en hij functioneerde nu weer normaal op de andere pc. Dus na de installatie de HDD er weer uitgehaalt en in mijn pc gezet, de boot loop doet het wel in mijn PC maar niet in de andere PC. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn PC niet meer de "bootloop" doet?
Laatste reactie door markimarc, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, ik ben een leek op dit gebied dus ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen. Ik heb een ipod touch 2G, gejailbreakt en heb nu firmware 3.1.2 erop. Nu heb ik met grabit al navigtion van de benelux op mijn ipod staan en die werkt perfect. Ik zou ook graag West-Europa erop krijgen maar dat lukt me niet. Ik heb al wel verchillende West-Europa's gedownload maar telkens als ik het uitpak krijg ik allemaal losse bestandjes zoals DAT.bestand en META.bestand en TTD.bestand, PNA. bestand zit er ook tussen. Dus al met al zou ik neit weten wat ik met deze bestanden aan moet? Hoe krijg ik ze allemaal in een ipa. formaat voor in itunes? Mischien doe ik iets verkeerd …
Laatste reactie door los-cuentos,
