Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Weet iemand waar je fimpjes en spelltejs voor de ipod vandaan kan halen ? ;iefst natuurlijk gratis en hoe je die er dan opzet ? en ook voor de GSM (nokia N96) wil ik dat graag weten
Laatste reactie door Fleur, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi jongens Xp opnieuw geinstalleerd maar ben de drivers van mn geluidskaart kwijt. Ik heb een creative audigy. Ik naar de site van creative gegaan maar als ik daar de driver aanklik om te downloaden gaat hij terug naar de begin site. Dus waar kan ik de driver vinden. Ik heb een creative audigy SE 7.1 Als ik het goed heb. waar kan ik de preciese informatie vinden Alvast bedankt, PC Edit: Ik heb nu de software van de driver kunnen installeren dus ik heb nu in iedergeval geluid. MAAR: ik heb 5.1 boxen en er komt 2.1 geluid uit. Niet chill dus hoe krijg ik het voor elkaar in te stellen dat ik 5.1 heb? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23931.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Is er een manier om de rotatiesnelheid van een externe hardeschijf achter te halen via pc configuratie?
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb nu een Sapphire Radeon HD6950 in mijn pc zitten. Dit samen met een 1090T en 8 GB DDR3 geheugen. Ik heb nu GTA4 eens geïnstalleerd en tot mijn verbazing hapert het spel nog... Zelf op een kleine resolutie en minimum details. Ik hebruik een Sony EX500 tv van 32" als beeldscherm via VGA Is dit normaal dat games nog haperen ? Alvast bedankt
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb vandaag voor school een asus n61j laptop gekregen. normaal gezien zit hier een Nvidia Geforce GT 325m videokaart in. Hiervan staat er ook een sticker op de laptop zelf. maar bij dxdiag staat dat ik een intel hd graphics videokaart heb. Ook pc wizard geeft deze videokaart. als ik naar de site van nvidia ga en ik laat de grafische kaarten automatisch detecteren, dan krijg ik zowel de Intel® HD Graphics als de NVIDIA GeForce GT 325M bij beide kaarten staat de huidige geïnstalleerde driver op 0.0 ik heb de driver geïnstalleerd voor de nvidia kaart, maar wanneer ik de pc opnieuw moet opstarten, dan start hij effectief opnieuw op, maar voor de rest doet h…
Laatste reactie door jann, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hey allemaal, Mijn videokaart van me PC is kapot, ik hem terug gestuurd naar Azerty. Kreeg een mailtje met de bevestiging dat hij kapot was, alleen een nieuwe kaart was niet meer leverbaard. Ze boden mij dit als alternatief aan: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/165/59673/eah2600pro-htdi-512m.html Heb geen benul of deze beter is dan degene die ik hiervoor had: http://www.vdhsoft.be/sp29/29410.htm Naar mijn idee ziet de gene die ze mij aanbieden er een beetje cheap uit, ik wil gewoon een gelijkwaardige videokaart terug, en misschien kan ik er nog een klein "slaatje uitslaan" door een andere te vragen. Ik hoor het van jullie:)
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb eens een vraagje. Ik zou mij graag een laptop aanschaffen, maar kan iemand mij het verschil uitleggen tussen Grafische kaart & Videogeheugen. Grafische kaart AMD Radeon HD 6480 Videogeheugen 1 Gb shared Bedankt
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allen, Ik ben een newbie met wat problemen met mijn pc. Enige tijd geleden heb ik een mediacenter gekocht. Het is gewoon een waarbij ik mijn LCD-TV als monitor gebruik, waarmee ik download via newsgroepen, films kijk, af en toe browse, muziek luister, etc. Zie de specs hieronder: Windows: Microsoft Windows 7 6.1.7600 Internet Explorer: 8.0.7600.16385 Memory (RAM): 3839 MB CPU Info: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ CPU Speed: 1000,3 MHz Sound card: Luidsprekers (Realtek High Defi Display Adapters: ATI Radeon HD 3200 Graphics | ATI Radeon HD 3200 Graphics | RDPDD Chained DD | RDP Encoder Mirror…
Laatste reactie door djrae77, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik wil mijn internetsignaal "versterken" via een router. Nu heb ik een Linksys repeater gekocht, geinstalleerd door middel van een bijgeleverde cd en..... niks, nakkes, nada! Ik krijg het niet voor elkaar. Mijn internetsignaal komt aan het voorkant van het huis binnen via een Speedtouch. Mijn laptop (in dezelfde kamer) ontvangt een uitstekend signaal (draadloos; 24mb per seconde), maar een PC in een ander deel van het huis is het ontvangst zwak tot nihil (over het algemeen 1 tot 2 mb per seconde) Ik wil dus het draadloze signaal van kamer a door de linksys naar kamer b doorverbinden. Hoe doe ik dat en kan iemand me dat uitleggen in Jip en Janneke-taal, want zo'n held m…
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, mijn cam doet het niet met mijn microfoon als ik op msn een videogesprek start ik heb een philips spc 700nc/00 pc camera ik heb windows 7 ultimate. en heb een nieuwe pc. de cam lukte bij de vorige pc perfect maar bij deze niet en de ingeboude mic bij de beeldscherm doet het ook niet meer. de mic deed het wel bij windows 7 home basic. Audio: Realtek® ALC662, 5.1 Surround, High Definition Audio. Post samenvoeging: januari 18, 2010, 22:52:12 en de drivers heb ik ook geinstalleerd
Laatste reactie door gkeeee, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
mijn moeder zoekt een Digitale Compact camera voor max. 90euro. Ze heeft namelijk bij de blokker een camera gezien alleen volgens mij maakt hij zijn geld niet waar... Zijn er voor de prijs van 90 euro betere camera's dan de Kodak EasyShare C1013 ? Me moeder is echt heel simpel en wilt niet een te ingewikkelde camera. Ze is van plan om foto's buiten en binnen te maken. Ik heb al op tweakers.net gekeken alleen daar heeft geen 1 camera een review. Gr, Farid
Laatste reactie door ActionWaction, -
Videokaart
door meissie1595- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo! Ik heb een videokaart, maar ik weet niet welk nummer het is! Weten julliee hoe ik erachter kan komen? Het nummer: Samsung 446 K40261638F - TC40 Met vriendelijke groeten, Anne
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb gister een Monitor gekocht met hdmi kabel. Monitor: m2870d, 23 inch Computer: ati 5670, windows 7 32 bit. Als ik bij Catalyst Control Center 1080p instel, krijg ik een slechter beeld. Letters zijn slechter leesbaar. dunner. Hoe kan ik deze probleem oplossen? of moet ik gewoon terug gaan naar VGA
Laatste reactie door xtaix, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Mijn toetsenbord doet opeens raar als ik bijvoorbeeld (aapstaartje) wil in typen komt dit "
Laatste reactie door YMessi, -
window vista
door mathilde- 0 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb een laptop met window vista. en nu wil ik een formulie scannen, en dan invullen. alsik hem heb gescand, wordt hij opgeslagen in window fotogalerij. maar dan kan ik het formulier niet invullen. wel er boven er onder en er naast. alleen opslaan in window lukt niet. ik ben aan het zoeken gegaan, maar kom er niet uit. vooral dat het allemaal in het engels wordt vermeld. met power point kwam ik het verste. alleen wat daar staat hoe het moet, lukt mij niet. ik heb een all in printer hp1100. wie kan mij helpen?
Laatste reactie door mathilde, -
Nieuwe TV
door kaasbroodje- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik ben opzoek naar een nieuwe tv de geen die ik nu heb werkt niet zo goed meer heb geen geluid als ik skyrim speel moet soms meerdere keren heen en weer zappen voor dat ik beeld heb. Ik heb geen voorkeur voor LED LCD of plasma Budget: 500€ iets meer kan maar liever niet Groote: ongeveer 80CM groter mag ook HDMI: Minimaal 2 De volgende opties hoef ik niet SCART USB VGA ambilight 3D
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
hoi, ik ben op zoek naar games voor de nokia 6600i slide. Helaas kan ik er niet (goede) op het net vinden. kan iemand me hierbij aub helpen? alvast bedankt MvG
Laatste reactie door Musta, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
als ik een cd-rom of audio cd wilt afspelen,dan speelt hij af. maar als ik dvd+r wil afspelen. dan gebeurt er niks
Laatste reactie door Nigel, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Helleu, Ik vandaag nieuw toetsenboard setje gekocht van Logitecht. Nou ik dat allemaal aansluiten. Ding werkt goed, alleen wanneer ik op die extra volume knoppen of rekenmachine knop druk, gaat me comp. heel lang laden en kan ik niks meer doen. Licht dit aan me pc of toetsenboard?
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
hee mensen, mijn oplader van mijn laptop is kapot gegaan :-\ hoe kan ik het beste een nieuwe oplader vinden voor mijn laptop ?? alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Fraggerzz, -
Ik ken iemand en die heeft de Nokia E71 met een eenjarig abbonement van € 17,50 per maand. Ik zou deze telefoon ook graag willen maar ik kan nergens dat abbonement vinden en veel duurder wil en mag ik niet gaan. Weet iemand misschien bij welke provider dit abbonement beschikbaar is?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, ik ben met een vriend van me voor een profielwerkstuk op school een ICT bedrijfje aan het opzetten en we zijn een winkel aan het zoeken waar we terecht kunnen om goedkoop producten in te kopen. Met voorkeur een groothandel, aangezien deze vaak goedkoper zijn. Heeft iemand aanraders of ervaringen? We zoeken een zo goedkoop mogelijke oplossing. We hebben een KvK nummer, dus inschrijven bij een groothandel zal geen probleem zijn.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal maanden een nieuwe desktop. Op het moederbord zit een sata aansluiting en een ouderwetse IDE aansluiting. Ik heb de harde schijf van mijn oude desktop uitgebouwd, deze schijf heeft een IDE aansluiting. Ik heb deze schijf ingebouwd in de nieuwe computer, maar dan gaat die de schijf scannen. En hij wil windows vista opnieuw gaan installeren. Terwijl er al windows op de andere schijf staat. Hoe kan ik deze schijf goed aan het lopen krijgen? Deze schijf is ongeveer 2 jaar oud. Bedankt voor jullie hulp. Mvg, René
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Heej, ik ben ook nog met pc voor mezelf bezig, maar tussendoor moest ik even om een laptop voor een maat van mij zoeken. Zijn maximale budget is 750 euro, en hij wil er voornamelijk websites mee bouwen enzo, maar hij wil er ook goed op kunnen gamen. En natuurlijk wil hij er ee hele tijd mee vooruit kunnen. Wat is de beste laptop van ik denk zo ong. 700 euro, mag natuurlijk ook 750 euro. Hij wil beslist een laptop, omdat die veel makkelijker mee te nemen is enzo. Owja, ik was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen, maar wel gewoon in nederland.
Laatste reactie door VXL,
