Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo de gezamenlijke computer van beneden heeft kuren hij valt steeds spontaan uit in 1 keer helmaal uit. Dit heeft hij al 1 week maar eerst ging hij gewoon weer aan als je op de power knop drukte maar nu moet je eerst de aansluiting van de voeding op het moederbord los trekken en weer vast doen en dan gaat hij weer. Weet iemand misschien wat dit is?? MVG, De Gebruiker Post samenvoeging: juni 20, 2010, 23:18:42 Ik heb inmiddels een andere truc gevonden om hem weer aan te krijgen door de power knop in te houden en dan los en dan weer in drukken dan gaat hij weer aan. Dus d8 ik aan een virus ofsow maar me virusscanner kon niks vinden dus is het dan het moederbord?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
hoi, welke van die 2 is het beste? Processor : intel quad core i7 975 extra edition s1366, 3.33 GHZ,3200 MHZ,8 MB,BOX Processor: Intel Core i7 975 Extreme Edition (4x 3,33GHz met HT) Quad Core
Laatste reactie door Tom, -
video kaart
door xxlbuk- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik weet nie of ik hier goed zit.. maar ik heb een probleem met mijn video kaart denk ik.. :-\ ik heb net xp opniew geinstaleerd.. maar nu is mijn ati catalist control center weg:S als ik hem probeer te downloaden en te instaleren geeft de pc de foutmelding dat de door mij gekozen(ik weet heel zeker dat ik een ati radeon x1600 heb) videokaart fout is ofzo help plz! grtz buk
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Halloo allemaal, ik heb een vraagje, ik ben een fan van spelletjes te spelen op mijn Laptop. Nu speelde ik al geregeld PES 2010 maar sinds kort verloopt mijn game erg sloom. Nu hoorde ik dat ik mijn drivers een keertje moest updaten. dus ik gaan zoeken op de site van compaq want ik heb een Compaq presario CQ60 maar nu weet ik niet wat ik moet updaten van de Drivers? ik heb btw een systeem dat op AMD athlon X2 64 gaat en een Nvidia videokaart kan iemand mij helpen door aantegeven welke van de opties ik moet downloaden en updaten van deze site http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=2093&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&sw_lang=&product=3869819#N37…
Laatste reactie door Robertoow, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo duken. Ik heb een hoofdtelefoon nodig want ik ga meedoen aan een lan-party.En ik vroeg me af of jullie toevallig wisten welke toch wel het lekkerst zit,goed geluid geeft enz.Ik vertel nog geen budget,want ik wil namelijk gewoon ff kijken wat jullie een goede vinden zodat ik er een uit kan kiezen.Alvast bedankt.
Laatste reactie door Maddock, -
Weet niet of ie goed staat. Weet iemand misschien wanneer deze naar Nederland komt? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 8 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Mijn vader heeft laatst een Harddiscrecorder gekocht en we hebben thuis digitale televisie met hdmi kabel , maar hij ontvangt nog steeds analoog signaal :-[ Iemand hier een oplossing voor? Alvast Bedankt, Joris. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Joris., -
Hallo, Ik was even aan het kijken naar een laptop, en toen kwam ik deze tegen: http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGlkaJiZmJTKaMg/viewproduct/Toshiba_Satellite_L500128_PSLJ3E00K003DU/ Ik hoef echt geen zware games ofzo te spelen, dus eigenlijk vond ik de specs wel goed, en de prijs viel ook nog wel mee. Wat is jullie mening hierover? MVG Thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Subforum: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Bericht van gebruiker: Fotofan123 Hey allemaal! Ik heb een vraag over resoluties voor mijn foto’s en video’s. Ik ben niet zo technisch ingesteld, dus ik zoek wat advies. Welke resolutie moet ik kiezen voor de beste kwaliteit? Hebben jullie tips over wat goed is om te gebruiken? Alvast bedankt! Antwoord van expert: TechWizard99 Hey Fotofan123, Goede vraag! Resolutie is inderdaad een belangrijk aspect bij het maken van foto’s en video’s. Voor foto’s is het slim om minstens 12 megapixels te kiezen als je iets wilt afdrukken of gewoon een mooie kwaliteit wilt. Die megapixels zeggen iets over de details in je afbeeldi…
Laatste reactie door MisterMaik, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Mijn computer wordt de laatste tijd steeds en steeds trager... Is internet niet traag dan is het wel een spel dat ik aan het spelen ben. Mijn computer kan best veel aan. Kijk altijd eerst op can you run it en ik kan het eigenlijk altijd aan. Weet iemand hoe ik de pc kan versnellen? Specs: CPU: Intel® Core2 Quad CPU Q8200 [A] 2.33GHz RAM: 4GB Videokaart: Readon hd 5770 Meer info nodig zeg het maar
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik weet het gewoon niet meer... Welke telefoon is beter, de Samsung galaxy europa of de Samsung galaxy apollo? Geef je advies graag.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 7 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Aangezien mijn huidige kaart de Linksys WMP54G Wireless Adapter, niet compatibel is met windows 7; drivers updaten = internet traag of met een andere driver, pc loopt random vast. Daarom ben ik op zoek naar: Een Netwerk PCI kaart van onder 30 euro inc verzendkosten aub, Die compatibel is met windows 7 Snel is. Heb een 20MB abbo. En graag een 802.11n Verbinding (wlan), dat is het beste hoorde ik. Over de grootte hoef ik me toch geen zorgen te maken? De meeste van die kaarten zijn niet heel groot iig.. Alvast bedankt, Fred Post samenvoeging: februari 26, 2011, 14:28:14 Niemand? Zelfs Tom niet? ???
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik zit er aan te denken om internet op mijn mobiel te nemen, en dan met de internet blox van vodafone. Ik neem aan dat je sim-kaart dan ook van vodafone moet zijn om het te laten werken, of heb ik dat mis? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25928.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Hallo, ik zit te denken om een laptop te gaan kopen en om die te bekostigen wil ik mijn PC graag verkopen. Het is een Acer Aspire X3200 Slimline -> http://tweakers.net/pricewatch/218742/acer-aspire-x3200-(983de7z-punt-t7p).html#tab:info de CPU heb ik vervangen door een AMD Athlon 6000+
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik weet dat dit geen bal te maken heeft met downloaden.. maar ik weet ook niet waar ik anders heen moet. Als ik een tijdje Counter strike source of Half life 2 speel. Vliegt me beeld ineens op zwart met de tekst: No Signal. Net alsof je de stekker eruit trekt. Mijn spel geluid loopt ook vast, dus het zou dan niet alleen maar liggen aan mijn beeldscherm. IK had dit vroeger ook met world of warcraft, maar heb toen mijn computer helemaal opnieuw inelkaar gezet met betere onderdelen enzo. Maar nu doet hij het dus met die valve games. Weet iemand wat te doen?? het is vrij irritant. Alvast Bedankt, Jon
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb een Portable HD van Samsung 250GB (MU 025DC/GB). Deze had ik al een tijd, maar sinds kort voor het eerst gebruikt. Ik sloot hem aan, en hij deed het gewoon. Ik zag dat er bepaalde software op de schijf stond, en heb deze toen verwijderd (had ik denk ik beter niet kunnen doen). Ik was er toen een map met muziek aan het opzetten (45GB) en toen liep hij vast. Ik heb toen de USBkabel uit de laptop getrokken en ben toen weggegaan. Ik wou hem de volgende dag weer gebruiken, en toen deed hij niets meer. wanneer hij aangesloten zit knippert het lampje kort 3x en dan korte pauze en dan weer 3x en dat blijft zo doorgaan. Weet iemand of dit nog op te lossen, of …
Laatste reactie door PdubbelO, -
TomTom One XL
door Robert95- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo iedereen, Dit is mijn eerste topic op duken. Dus ik hoop dat ik het op de goeie plek heb gezet! Ik heb een TomTom one XL. En daar wil ik graag een nieuwe kaart op zetten. Ik heb verschillende kaarten. Maar zonder resultaat. Ik krijg steeds de melding dat de kaart niet goed is. Nu heb ik ook een tomtom go 720 waar wel alles is gelukt. Ik heb een 4 gb sd kaartje die ik gebruik om de kaarten op te zetten. Ik heb opgezocht wat het probleem kan zijn en kwam erachter dat het aan de navcore kan liggen. En dat je de kaarten op een One XL moet activeren. Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt, Robert :friends:
Laatste reactie door Robert95, -
videokaart
door eddd3- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo k heb dus een nieuwe computer( beetje oud) gekregen van mijn tante alleen ik wil er een nieuwe videokaart in gooien het is een compaq presario 6560nl wie weet een goede videokaart ervoor mijn budget ligt ongeveer rond de 100á150 euro en ik zou dan met die videokaart echt alle spellen gewoon willen spelen. dus mijn vraag is weet iemand een goede videokaart? en past hij er in?
Laatste reactie door eddd3, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hoi, ik heb een asrock k10n78m moederbord, mijn vraag is hoeveel gb RAM geheugen hij aan kan, welke processor en videokaart.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik zoek een andere koeler voor m'n videokaart, heb alleen geen idee hoe dat in z'n werk gaat. Het is een ATI HD 3850. Als je er verstand van hebt hoor ik het graag !
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Naast een paar oordopjes wil ik ook graag nieuwe portable speakers aanschaffen. Vereisten zijn dat ze niet snel kapot gaan, het volume heel hard kan maar zonder veel kwaliteit te verliezen. Het gaat niet om een iPod/iTouch/iPhone-aansluiting maar gewoon voor de blackberry! Mijn budget reikt tot maximaal 90 euro. Alvast bedankt, Post samenvoeging: juni 14, 2011, 19:29:04 ik heb deze gevonden, maar ik weet niet of ze hard kunen? http://www.bol.com/nl/p/elektronica/jbl-on-tour-portable-musicbox-zwart/9000000004318973/index.html?Referrer=ADVNLKIE00201700099
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, zoals de titel al zegt, Is het mogelijk om je smsjes naar je computer te verplaatsen? heb een nokia N70. Kan iemand helpen?
Laatste reactie door Marciej123, -
nieuwe computer
door eddd3- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo ik wil een nieuwe computer waar ik graag alle spellen op kan spelen (schietspellen, en al dat soort spellen maar zeker geen fantasy! xd) ik heb al 2 computers gezien dit zijn ze. http://dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/computers/desktops/PACKARD+BELL+iMedia+6028+computer+_en_+Viseo+191ws+19_xdt_+TFT-scherm.7109410/default.aspx en https://www.dynabyte.nl/artikel/24309/ het belangrijkste is dus dat de computer snel,en een goeie videokaart heeft om te gamen. en graag niet duurder dan 600 euro
Laatste reactie door stefjuh, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hello, Ik heb gisteren een Sony KDL32EX500 LCD TV gekocht en heb er mijn PS3 op aangesloten en vandaag ook mijn PC. Op mijn PS3 heeft hij alles prachtig weer maar als ik mijn pc aansluit (ook via HDMI) heb ik geen beschikking over het volledige scherm, gaat mijn muisaanwijzer trager en is de kwaliteit zeer slecht. Iemand enig idee wat ik moet doen om dit aan te passen? Mvg
Laatste reactie door los-cuentos,
