Spring naar bijdragen

Laptop voor school


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  567
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik begin in september met de opleiding Accountancy en hiervoor heb ik ook een laptop nodig.

Nu heb ik al even rondgekeken en kom ik op deze uit: http://dynabyte.nl/artikel/7125217c2939/HP_Pavilion_DV7-4140ED

Ik wil graag een 17'' en de accu moet zeker 4 uur mee kunnen. Ik kan alleen de accuduur nergens vinden.

Is dit een goede laptop voor deze prijs of zijn er nog betere? (€700/€800)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 567
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Accu 4 uur mee? Is dat een absolute eis? Dan kun je er beter twee nemen of toch voor iets kleiners (en handelbaarders!) gaan, want tenzij je richting het 1500 euro-segment gaat kijken zul je dat niet kunnen vinden in 17" notebooks. Dan heb je het over 9- of zelfs 12-cells batterijen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  567
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hoelang gaat de accu van deze mee? Ik kan het niet vinden.

Het is geen absolute vereiste, maar als je naar de specificaties kijkt, is dit dan een goede laptop voor deze prijs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 567

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nnng... zou ik niet nemen omwille van de specs. Als het eraf kan, is dit de notebook met de beste prestaties voor het geld. Maar je weet het: hoe hoger de resolutie plus beeldschermoppervlak en hoe beter de ingestelde prestaties, hoe korter de accutijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  567
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik denk dat ik dan toch voor een 15" ga. Van school kreeg ik een overzicht waaraan de laptop moet voldoen en daarin stond 17" en een accuduur van 4 uur, dus vandaar.

Ik zal straks eens kijken wat voor 15" laptops er zijn en dan kom ik hier weer terug, omdat ik van laptops niet zo veel verstand heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 567

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...