Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Naast een paar oordopjes wil ik ook graag nieuwe portable speakers aanschaffen. Vereisten zijn dat ze niet snel kapot gaan, het volume heel hard kan maar zonder veel kwaliteit te verliezen. Het gaat niet om een iPod/iTouch/iPhone-aansluiting maar gewoon voor de blackberry! Mijn budget reikt tot maximaal 90 euro. Alvast bedankt, Post samenvoeging: juni 14, 2011, 19:29:04 ik heb deze gevonden, maar ik weet niet of ze hard kunen? http://www.bol.com/nl/p/elektronica/jbl-on-tour-portable-musicbox-zwart/9000000004318973/index.html?Referrer=ADVNLKIE00201700099
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hoi, ik heb nu een probleempje met mijn pc. mijn broertje zat laatst te computeren en zonder dat hij dat wist trapte hij tege de pc aan. het beeldschrerm begon oppeens heel raar te doen allemaal bewegende grijze strepen en een rare piep toon. toen ik het zag deed ik de computer aan en uit maar nu staat er op het beldscherm no video input zou iemand mij kunne helpen alvast bedank ps. dit bericht heb ik gemaakt via mijn vaders laptop
Laatste reactie door Tom, -
Weet iemand hier misschien waar je bestanden kunt downloaden voor navigatie systemen, het gaat dan om een cd voor de navigatie: Becker APS 30 , en daar dan een CD voor uit het jaar 2007-2008. :-\ :peace:
Laatste reactie door Tom, -
Pc naar Pc Usb
door marco1- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoi, Ik zoek een usb-kabeltje waarmee ik van de ene Pc (laptop) naar de andere Pc bestanden kan overzetten. Ik weet niet of er verschil is tussen de kabeltjes en wat. Ik wil daar grotere bestanden, zoals een xbox360 spel, meer overzetten. Graag niet al te duur. Heeft iemand tips?
Laatste reactie door Ramadan93, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo. Ik ben op zoek naar een gaming pc voor 500-600 euro. Heeft iemand ff een link van een gaming pc voor 500-600 zonder scherm. Bedankt. [modbreak]Dit is dus echt niet de bedoeling. "ff" een topic plaatsen met: ja doe maar voor 500-600 euro een pc. Lees eerst eens het topic in dit sub-board en lees de vragen die je moet beantwoorden, dan een wat nettere startpost zodat wij er ook wat aan hebben, want op deze manier blijft het topic op slot[/modbreak]
Laatste reactie door dinges123, -
NVIDIA Drivers
door Valcorb- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb als videokaart NVIDIA GeForce 8600M GS maar als ik de game Far Cry 2 wil spelen, zegt ie: Your video drivers are too old. Please update them. En dan sluit ie gewoon af :'( Hoe kan ik mijn driver nu updaten? Ik heb al geprobeerd om op de site van NVIDIA te zoeken maar ik ben niet verder gekomen :'( Kan iemand me helpen zodat ik Far Cry 2 kan spelen? Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36138.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Nieuw beeldscherm
door Farid.- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hey, Ik zoek een nieuw beeldscherm van max. €220. Er moet HDMI en DVI opzitten voor mijn pc en misschien 360 1080P is gewenst. Minimaal 22" en maximaal 24" alleen hier zit ik over te twijfelen, is 24" niet te groot? Ik werk nu op een 19" beeldscherm. Ik ben van plan om er op te gamen en om er films op te gaan kijken. Ik ga nog even langs bij de Media Markt om wat beeldschermen te bekijken. Beeldscherm die ik op het oog heb zijn: - LG W2253V-PF. Volgend hardware.info een goede keuze (Gold Award) - LG W2453V-PF Grotere broertje van de bovenstaande. - Samsung Syncmaster P2450H heeft er iemand ervaring met deze of een ander beeldscherm? En kan hij/zij daar wat …
Laatste reactie door Farid., -
PC verkopen
door Bart'- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Aangezien ik een laptop wil gaan kopen ben ik van plan om mijn PC te verkopen, nu vraag ik me af of ik beter de pc in z'n geheel kan verkopen of alle onderdelen apart.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb van me printer de cd om de software te installeren maar als ik dat wil doen en bij de installatie ben komen die next dingen enzo en dan bij de laatste stap zit hij de software over te brengen en kijkt ie of er een printer aangesloten is als die de laatste ding gecontroleerd heeft gaat ie weg en is het wel geinstalleerd zie ik bij de program files maar het zijn alleen de drivers geen programma.
Laatste reactie door IfElse, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo mensen op Duken Ik wil graag een nieuwe externe portable harde schijf Hier heb ik een lijstje met de vereisten Portabable dus geen voeding nodig Capacieit tussen 500 en 1TB niet boven de 150 euro(dat lukt denk ik wel) Graag zou ik advies willen voor een goede harde schijf. alvast bedankt! mvg, Wous
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb een samsung X500 en ik wil die simlock vrij hebben. Ik heb hem nu meer als 1 jaar en dan mag je hem simlock vrij maken. Ik heb al geprobeert om deze code in te voeren: *#9998*3323# Maar als ik hem dan uit zet en dan weer aan dan zit de simlock er weer op :-\ Kan iemand helpen mijn X500 simlock vrij te maken?
Laatste reactie door snor1991, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
yo kan niet kiezen tussen welke, ze zijn beide goed of zal ik ander merk neme. tnx voor advies :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Heisenberg, -
toetsenbord en muis reageren niet na herstel windows 10
door Gast pieter18- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Heb pas een herstel optie uitgevoerd, hiermee heeft de pc waarschijnlijk veel bestanden en software etc. verwijderd. met het aanmelden van windows vallen mijn toetsenbord en muis uit, ik zie geen pijl en niets reageert. ze reageren wel in de BIOS. heb van alles geprobeerd, is het veilig om iemand van een bedrijf op afstand hier naar te laten kijken?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23895.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
weet iemand of ben een goede provider is ??? ik wil namelijk als me tmobile abbo afloop misschien over stappen naar ben
Laatste reactie door Robin, -
mio navigatie
door basbulletje- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb een mio c510. zijn er hier op duken nog meer gebruikers van een mio c510 ?
Laatste reactie door basbulletje, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb mijn computer ongeveer 1,5 jaar maar sinds kort loopt hij vast en mijn cpu temp loopt op naar wel 100 graden, ik heb mijn cpu koeler er al af gehad en nieuwe koelpasta er tussen gedaan. maar geen resultaat.als ik hem aan doe en ik start temp meter dan loopt hij direct al naar de 88 graden ,in rust dus terwijl ik dit type is hij 50 graden maar als ik een spel start (tm nations forever) dan duurt het niet lang en schiet hij weer omhoog. met een vastloper als gevolg waar kan dit aan liggen misschien zijn de sensoren niet goed? een cpu van 100 graden voel je dat niet in de kast? of moet je dan eerst de fan erafhalen (ter info: memory upgrade van 2 naar 4 is nog niet …
Laatste reactie door rube, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hi, Ik zou graag Windows 7 opnieuw instaleren op mijn PC. Toen ik hem gekocht had zeiden ze dat er nog een harde schijf inzat. Als ik hem wil opnieuw installeren via een CD van Windows 7, dan kan ik kiezen waar ik hem wil instaleren en zie ik die 3de schijf ook zitten. Nu is mijn vraag hoe ik die harde schijf kan opstarten? Bedankt!
Laatste reactie door E7691, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
wie kan me helpen aan driver voor philips dvdrom PHILIPS HL-DT-ST-DVDROM-GSA-T50N-ATA DEVICE staan niet meer op mijn computer
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo :zwaai:, Mijn oude koeler maakt ongelovelijk veel herrie, dus ik wil graag een nieuwe losse koeler kopen om hem te vervangen, maar ik weet niet wat voor een ik moet halen die bij mij het beste past. Graag wil ik een super stille koeler hebben die ook prima koelt en redelijk betaalbaar is. ;D Ik heb een tekst bestand erbij gedaan die ik met CPU-Z heb gemaakt, zodat jullie de juiste informatie over mijn PC hebben. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet Repentance O0 [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Repentance, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo het is om te weten welke laptop het beste is (om er op games te spelen); hp g62-a10sb en deze; hp hewlett packard 620 specificaties heb ik gevonden, maar helaas ken ik er niet zoveel van: voor de "hp g62-a10sb" staan ze hierop: http://www.laptopshop.be/product/104079/hp-g62-a10sb-azerty.html en voor de "hp hewlett packard 620": http://h10010.www1.hp.com/wwpc/be/nl/sm/WF06a/321957-321957-64295-3955548-3955548-4158863.html Ik weet dat het beter is om een vaste computer te kopen om erop te gamen, maar de game dat ik erop zal spelen zal waarschijnlijk alleen fifa 11 zijn. Verder ga ik het gewoon gebruiken voor school, internet, ... Ik had dit al aa…
Laatste reactie door carteorange, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik krijg ga waarschijnlijk binnekort Samsung 360H1 overkopen van vriend maar kom er net achter dat het van vodafone 360 is. kan ik hem dan ook gebruiken met mijn Ben abbonement? en hij heeft Vodafone abonnenemt.
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Deze melding krijg ik steeds als ik MW2 probeer te installeren. Gisteren kon ik nog gewoon Counter Strike en TF2 installeren. Iemand enig idee wat ik kan doen? :-[ Ik heb al geherinstalleerd, en ook zo een .blob bestandje verwijderd
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 8 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik ben van plan om een televisie te kopen voor op mijn kamer en voor mijn playstation 3, want nu heb ik nog zo'n prehistorische kast van 40x30x60, en dan gaan de kleine HD letters op de playstation heel raar doen, omdat ie het gewoon niet trekt volgens mij. ik ben alleen niet zo thuis in tv's, maar ik heb wel gehoord dat er ook 3d spellen gaan komen voor de playstation. moet ik daar niet 120hz voor hebben? en zou het er nog goed uitzien als ik full-HD spellen (1080p) ga spelen op een HD-ready TV (720p)? ' rowinesli
Laatste reactie door Jeroen,
