Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
- 
				  kan downloads niet meer hervatten en ook geen nieuwe bestanden downloadendoor Gast ferrari frenky- 0 reacties
- 994 weergaven
 heb downloads bij ares gepauzeerd maar kan ze nou niet meer hervatten heb gewoon verbinding heb gisteren ares gedownload dus volgens mij heb ik de nieuste versie en heb ook download limiet omhoog gezet kan iemand mij helpen alvast bedank FERRARI FRENKY Modbreak:/ Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als het nodig is. 
- 
				Voorstellendoor gator100- 3 reacties
- 993 weergaven
 Hallo, ik ben gator100 en verwoed downloader. Vooral alles wat te maken heeft met FSX.  Laatste reactie door Eagles, Laatste reactie door Eagles,
- 
				ook nieuw hierdoor mams73- 0 reacties
- 992 weergaven
 Hoi Allemaal, Ik ben een leek wat betreft het downloaden van dingen op internet. Hopelijk kan hier vinden wat ik zoek, en dingen vragen waar ik niet uit kom. Hopelijk helpen jullie ook mensen die geen verstand hebben van het downloaden. Groetjes Esther Laatste reactie door mams73,
- 
				FF voorstellendoor hehe- 1 reactie
- 992 weergaven
 Hey allemaal!! Ik ben Hehe en hoop een boel van jullie te leren. Groetjes en tot gauw. H Laatste reactie door Vico,
- 
				  Hello, ik ben nieuw liddoor Gast jivayana- 1 reactie
- 991 weergaven
 en hoop hier een gezellige tijd door te brengen.  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  me voorstellen plus een vraagje, wii 002 errordoor Gast iceblaster- 0 reacties
- 991 weergaven
 hallo, ik ben iceblaster en wordt meestal ice genoemd. Ik ben op dit forum terecht gekomen door link op google. Ik zit namenkikk met een error002 op de wii. Als je hier verstand van hebt wil je me dan wel even een pm doen? Groetjes, ice!;D 
- 
				- 1 reactie
- 991 weergaven
 Hoi, Mijn kids hebben beiden een DS en ik hou wel computeren en problemen oplossen..zodoende ben ik op deze site terecht gekomen. Inmiddels al 1 DS probleem opgelost ! Super ! Laatste reactie door Maartenn,
- 
				Even voorstellendoor Janosh- 1 reactie
- 990 weergaven
 Ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik een DVD wilde kopieren, waarbij een probleem optrad. Zie nu echter dat hier veel meer kennis te halen is. Zal er dankbaar gebruik van maken! Groet, Janosh Laatste reactie door Mr_PoP,
- 
				  even voorstellendoor Gast gismo 5- 0 reacties
- 990 weergaven
 :friends: mijn naam is gismo ik hou van nederlands muziek dus weet ik zeker dat hier veel plezier heb op deze site 
- 
				- 1 reactie
- 989 weergaven
 hallo leden van duken ik ben kendy ik kom uit het mooie limburg van belgie nu ik hou enorm van films muziek series en unhandted softwares voor de rest wenst ik je een goede avond toe  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  Hoi Hoidoor Gast Man1966- 1 reactie
- 988 weergaven
 Ben hier via Google terecht gekomen, heb nogal interesse in films omdat ik een job heb waar ik veel tijd heb om niets te doen :) Ik heb hier Usion om NZB te downloaden en als server powernews kan ik hier mee verder op de site hier ?  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 

gm. Ik ben nieuw hier en wil van alles weten over nieuwsgroepen enz. :zwaai:  Laatste reactie door Marciej123, Laatste reactie door Marciej123,
- 
				  effe voorstellendoor Gast Akire- 0 reacties
- 987 weergaven
 Hallo, Ik download nu als 3 jaar via een nieuwsgroep, heb nog wel eens een vraag vond vaak het antwoord op jullie site. Heb me nu maar eens geregistreerd. doeidoei 
- 
				Ola Allemaaldoor ladycat- 1 reactie
- 987 weergaven
 hallo ik ben ellen, verslaafd aan series, haha momenteel off the map aan het kijken dacht er met 12 afl te zijn, maar helaas, heb al oproepje hier op het forum geplaatst in ieder geval hoop ik veel te vinden en te leren hier bedankt ellen  Laatste reactie door marcelvn, Laatste reactie door marcelvn,
- 
				nieuw hierdoor rvt- 0 reacties
- 987 weergaven
 Hallo Ik ben Rene en ik kijk graag films.. Laatste reactie door rvt,
- 

Ik was aan het zoeken naar een film en ben hierop terechtgekomen, ben es benieuwd wat we hier nog kunnen vinden. Mijn naam is Davy, grt  Laatste reactie door DukeNPDA, Laatste reactie door DukeNPDA,
- 
				Hoi allemaaldoor Giade94- 1 reactie
- 986 weergaven
 Hoi allemaal, Mijn naam is Giade94 ik ben nieuw hier en hoop hier een leuke tijd te beleven 🙂.  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				From Belgiumdoor BlackNinja- 0 reacties
- 985 weergaven
 Hallo allemaal, Ik ben Dennis uit België, 38 jaar en al 21 jaar samen met mijn vrouwtje (waarvan 16 getrouwd). Ondertussen hebben we 2 kids van 12 en 9. Mijn hobbies zijn passief voetbal, motorrijden en vooral aquariumhouden (malawicichliden). Ik ben moderator van het malawifreaks.nl -forum. De overgebleven tijd breng ik meestal door voor mijn laptop of voor de tv. Laatste reactie door BlackNinja,
- 
				hallo ik bendoor CoD_Saboteur- 1 reactie
- 985 weergaven
 Hallo. Ik ben CoD_Saboteur en woon in t zuiden van het land... ben 30 jaar en heb hobies als gamen film en muziek en daarbij doe ik nog vissen. Grtz Cod_Saboteur  Laatste reactie door Trizomu, Laatste reactie door Trizomu,
- 

heb interesse in film, muziek, series, eigenlijk alles wat je kan downloaden  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  effe voorstellendoor Gast kat68- 0 reacties
- 985 weergaven
 hallo allemaal, ik ben kaatje, moeder van een zoontje van 3 (love of my live) en heb leren downloaden door dukeN.nl......dus een ontzettend groot bedankje voor het dukeN-team!!!!!. Ik hoop hier nog veel op te steken, want dit is een nieuwe hobby aan het worden.. groetjes kaatje 
- 
				hoi hoidoor koffieleut- 5 reacties
- 985 weergaven
 goedemiddag allemaal ben koffieleut ben 29 jaar werk bij post.nl hobbys muziek luisteren films muziek downloaden vragen ste ze gerust  Laatste reactie door Rikkert., Laatste reactie door Rikkert.,
- 

Hallo, Ik ben Jannie,ben sinds vandaag lid ,ben via een vriend hier terecht gekomen  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  even voorstellendoor Gast Gennarino- 0 reacties
- 982 weergaven
 Hallo Allen, Mijn naam is Gennarino en ben erg blij dat ik lid mocht worden. Groeten, Gennarino 
- 
				  nieuw hierdoor Gast majadebij- 0 reacties
- 982 weergaven
 hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai: