Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Hallo iedereen
door Gast Denja- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo mijn forum naam is Denja ik hoop hier heel wat tips en trixs op te doen. :peace: Ik hou van film en muziek,computer,motorrijden en mooie vrouwen Voor de rest ben ik een beetje :-[ zal je nog wel merken
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo Allemaal
door Hedra- 3 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben hedra daar ik een probleempje heb met 3d afpelen ben ik via google hier terecht gekomen het lijkt mij een leerzaam forum en hoop hier veel op te steken
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Topic: Voorstelling van een nieuw lid – Hoi allemaal! Gebruikersnaam: FilmFan123 Hallo allemaal! Ik ben gister een beetje op dit forum rondgekeken en dacht, waarom niet gewoon voorstellen? Ik ben FilmFan123 en ik kom uit het gezellige Utrecht. Ik ben 28 jaar en absoluut een liefhebber van films en series. Mijn droom is om mijn woonkamer om te toveren tot de perfecte thuisbioscoop. Sinds de pandemie geniet ik nog meer van films kijken, maar de sfeer in mijn woonkamer is nog niet helemaal wat ik wil. Ik heb een projector en een scherm, maar ben nog aan het uitzoeken hoe ik het helemaal gezellig kan maken. Ik hou van sci-fi en drama, dus ik wil dat het echt een…
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)
Laatste reactie door kluyt007, -
nieuw hier
door Gast bartje28- 5 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ben bertje28 en ik ben nieuw hier
Laatste reactie door Meh Meh, -
Mijn naam is Ad en zo te zien is dit een leerzaam en gezellig forum. Ik woon in het Westland.
Voorstellen
door gator100- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik ben gator100 en verwoed downloader. Vooral alles wat te maken heeft met FSX.
Laatste reactie door Eagles, -
ff voorstellen
door kishie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik ben kishen ben 22 jaar oud woon in agga rustig
Laatste reactie door Piet Hein, -
hallo allemaal
door Gast desire1984- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik ben desire 25 jaar en net lid geworden wat een hoop informatie en leerzaam echt geweldig ik woon in rozenburg( zuid holland) en werk in een snackbar groetjes
Laatste reactie door Duken, -
Hallo.
door VacTruijen- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik ben Victor Truijen. Ik ben zeventien jaar oud en woon in Voerendaal, Limburg. Ik zit op het Sintermeerten College in Heerlen, 4VWO. Ik weet redelijk veel over downloaden en ben hier vooral om te helpen en meer te leren. Ik doe aan tennis en Muay-Thai (Thai boksen). Als je vragen hebt stel ze gerust. Greetz, Victor.
Laatste reactie door Eagles, -
hallo allenmaal
door Gast ConnieVP- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi mede forummers Ik kom me ook even netjes voorstellen aan jullie Ik heet Connie kom uit Limburg, ben gertrouwd, nog geen kids wel 2 lieve gekke katten en 1 knettermaffe hond...maffe familie dus whahaha ;D Ik mag me een gevorderde computergebruikster noemen, want veel verzorg en regel ik zelf op onze computer en van kennissen en vrienden, mijn man heeft helenmaal niks ermee als hij eens een melding van wat dan ook krijgtis het altijd "Connie wat moet ik nu doen???"...tja Maar ook ik leer graag wat bij hoor, ik wil me geen prof noemen. Helaas is mijn computerke nu bijna aan vernieuwing toe, hij is al bijna 9 jaar en dat laat hij merken :redface: verdere …
Laatste reactie door Heisenberg, -
Ben nu al aangenaam verrast door wat ik zie (forum berichten). Dus ga eens lekker rondneuzen. Hier gekomen via een zeer bekend forum wat nog niet zo lang geleden ondersteunend was voor een zeer leuke applicatie die jammer genoeg verboden werd ;(. Overigens is dat forum nog steeds prettig om regelmatig te bezoeken . Ben nog van zelf-header tijdperk (dus voor dat het echt eenvoudig werd gemaakt). De groeten beste forumleden
hallo
door stoeipoessie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo allemaa, Ik ben bianca uit rotterdam. ik heb via een vriendin deze site gevonden. heb een vraagje? Ik heb me wii laten ombouwen en spellen gedownload, en uitgepakt met rar. maar nu probeer ik ze op mijn usbtje te zetten van 8 g die leeg is!! maar hij zegt dat het bestand te groot is terwijl hij 4 g is ....... die snap ik dus niet Kan iemand mij helpen en het in makkelijke taal uitleggen ben een beginneling hahahahaha. groetjes uit Rotjeknor :zwaai: Stoeipoessie
Hallo, ik ben niek en ik ben nieuw hier .. ik ben 13, en als je verder iets wilt weten vraag je 't maar
Laatste reactie door Rikkert., -
hallo ik ben
door CoD_Saboteur- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo. Ik ben CoD_Saboteur en woon in t zuiden van het land... ben 30 jaar en heb hobies als gamen film en muziek en daarbij doe ik nog vissen. Grtz Cod_Saboteur
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo allemaal, ik ben Frank en ook nieuw. Ziet er allemaal goed uit hier.
Laatste reactie door Wous, -
even voorstellen
door r3b3l3- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey, ik ben Jeroen, 19 jaar oud. film fan heb er al een hoop gezien en gedownload nieuwe suggesties zijn altijd welcome. ik download redelijk wat en ben een beetje bezig met mijn laptop waar ik soms wat hulp bij nodig heb. natuurlijk hoop ik hier tips te vinden en misschien ook wel te kunnen geven
Laatste reactie door r3b3l3, -
nieuw hier
door Gast anina- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo allemaal ik ben anina en heb sinds kort een nieuwe pc...kan nu eindelijk ook films gaan downloaden....snap er nog maar heel weinig van maar met behulp van deze site gaat het me vast wel lukken. fijne dag voor iedereen die dit leest groetjes anina
-
Goedenavond;-)
door Snoogamom- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik kom me even voorstellen, Snoogamom, oftwel een moeder van een lief knuffelkind;-) Ik probeer hier wat meer te leren over downloaden en file-types. Op mijn leeftijd moet je een beetje proberen bij te blijven he...lol;-)) Allemaal hartelijke groeten!
Haaij
door Gast Oceana- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Haaij iedereen, Oceana is de naam ! Ten eerste wilde ik de mensen van deze site bedanken voor hun goede walkthrough's, dus thanks! :peace: Maar ik ben nog al een newbie en heb dus een vraagje of twee. Ik heb bij mij thuis een router staan, een ZyXel P-2602H-3DA. Ik heb volgens jullie walkthrough Utorrent gedownload en iid stond mijn port niet open, braaf het stappenplan gevolg, naar portforward.com gegaan en toen hadden ze geen guide voor mijn router. Dus ben ik op het web gaan zoeken...... niks Kan iemand mij alsjeblieft helpen? XXX
-
Hallo, ik ben...
door Nella47- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, ik ben Nella en ik ben al een eindje richting de 70. Maar dat wil niet zeggen dat ik niets weet over downloaden, streamen en nieuwsgroepen. Echter na het stopzetten door Brrrrein van mijn favourite site, ben ik op zoek. Op zoek naar vervangers. Misschien vind ik via dit forum weer iets wat mijn ex-site kan vervangen. Groetjes N.
Laatste reactie door William1, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Via een bepaalde site op deze site terecht gekomen, nadat ik las dat P2H helaas offline is gehaald. Oud gediende van Just4Fun en QoQ-vertaal team. Waar ik ondertussen al een aantal jaar mee gestopt ben wegens tijd te kort. Nog uit de tijd van FTD en draai dus al wat jaren in de Usenet wereld. Wel heb ik direct een vraag, hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen, want begrijp er werkelijk niets van: - ik gebruik al heel lang geen torrents meer... en via deze site kwam ik ook op "iknowwhatyoudownload.com" en dacht, eens zien wat er staat. Tot m'n verbazing staan er drie dingen die ik via dat IP-adres schijnbaar kort geleden gedownload heb... Drie titels …
Laatste reactie door Kicr, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ben nieuw op deze site mijn naam is joey wil iemand me helpen heb er via binaries een bestand opgezet hoop dat het goed is gegaan moet nu nog een nzb toevoegen maar kan nergens vinden wat ik daar moet invullen ik ben echt een leek op dit gebied groetjes
alweer een nieuw lid bij! patrick uit vlaanderen. ik hoop veel te kunnen genieten van dit forum, mijn voorkeur gaat uit naar muziek.Groetjes van patrick 65
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29540.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,