Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal, ik ben Frank en ook nieuw. Ziet er allemaal goed uit hier.
Laatste reactie door Wous, -
Hallo, ik ben...
door Nella47- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, ik ben Nella en ik ben al een eindje richting de 70. Maar dat wil niet zeggen dat ik niets weet over downloaden, streamen en nieuwsgroepen. Echter na het stopzetten door Brrrrein van mijn favourite site, ben ik op zoek. Op zoek naar vervangers. Misschien vind ik via dit forum weer iets wat mijn ex-site kan vervangen. Groetjes N.
Laatste reactie door William1, -
even voorstellen
door Gast banastra- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi iedereen die op deze site zit ik ben banastra en ben 62 jaar oud alweer ben gek op computeren maar wil nog veel leren zo dat was het weer gr Banastra :peace:
-
Mijn naam is Ad en zo te zien is dit een leerzaam en gezellig forum. Ik woon in het Westland.
Laatste reactie door Zombymario, -
Goedenavond;-)
door Snoogamom- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik kom me even voorstellen, Snoogamom, oftwel een moeder van een lief knuffelkind;-) Ik probeer hier wat meer te leren over downloaden en file-types. Op mijn leeftijd moet je een beetje proberen bij te blijven he...lol;-)) Allemaal hartelijke groeten!
hello allemaal
door elbarto- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hoi iedereen, ik heb een probleem met de r4 vandaar dat ik bij jullie terecht kwam. hopelijk kunnen jullie me helpen. ik reken vooral op dukeN zelf daar ik gelezen heb dat hij hier ervaring mee heeft. anyway hopenlijk zie ik jullie nog terug in een topic en kan ik misschien ook iemand helpen. grtz ps mijn echte topic staat in een andere groep.
Laatste reactie door steffris, -
Hallo!
door Gast exocet- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Exocet hier ben altijd op zoek naar de laatste nieuwe films voor m'n kinderen. zelf ben ik ook gek op films, heb een HDX1000 met 2TB schijf doe goed vol zit groeten! ExoCet
-
FF voorstellen
door Gast cheen- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi Ik ben Cheen ben 48 jaar en woon in het gezellige Brabantseland. In het dagelijkse leven werk ik in een glasfabriek. Mijn hobby`s zijn muziek,op zijn tijd een leuke film. Verder wens ik de mensen van deze site heel veel succes!! Gr Cheen
-
Haaij
door Gast Oceana- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Haaij iedereen, Oceana is de naam ! Ten eerste wilde ik de mensen van deze site bedanken voor hun goede walkthrough's, dus thanks! :peace: Maar ik ben nog al een newbie en heb dus een vraagje of twee. Ik heb bij mij thuis een router staan, een ZyXel P-2602H-3DA. Ik heb volgens jullie walkthrough Utorrent gedownload en iid stond mijn port niet open, braaf het stappenplan gevolg, naar portforward.com gegaan en toen hadden ze geen guide voor mijn router. Dus ben ik op het web gaan zoeken...... niks Kan iemand mij alsjeblieft helpen? XXX
-
nieuw hier
door Gast flemming2007- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik ben nu net een poosje bezig me te verdiepen in het wel en wee rondom downloaden. Ik ben een leek wat betreft het hele gebeuren maar kom wel steeds een stapje verder. Weet iemand een goede site waar ik wii spelletje (ned) kan downloaden. Ik doe alles met bt junkie maar misschien is er wel iets anders/beters. Groetjes en fijne jaarwisseling
Laatste reactie door Marciej123, -
Hoop hier een mooie tijd door te brengen. Mvgr:Blackto
-
Nieuw Nieuw
door Gast Jokertje- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Marco, ik kom uit Arnhem en voor het eerst op DukeN als Jokertje, viel me mee dat die nog vrij was trouwens Veel interessante dingen zijn hier te vinden dus ik ga me hier zeker vermaken. Veel plezier allemaal! :zwaai:
Laatste reactie door Thijs., -
Rookie =D
door Svekke1406- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben sven 21jaar. Ik kom uit antwerpen ben geboren in brasschaat. Mijn hobby's zijn Airsoften. uitgaan. Verder Zit ik graag achter de computer of spelletjes te spelen Op de ps3 (bo2 mw3). Bedankt dat ik deel mag uit maken van dit forum. Mvg sven
Laatste reactie door Freddytje, -
NIEUW
door Gast GERRR- 0 reacties
- 1,1k weergaven
HALLO ALLEMAAL, IK BEN GER 61 EN HOOP HIER EEN HOOP NIEUWE DINGEN TE LEREN. GROET,GERRR.
-
Even voorstellen!
door maalli- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, ik ben Maalli, 18 jaar oud en kom uit Groningen. Ik ben hier terechtgekomen doordat ik een probleempje met mijn Wii had en op Google aan het zoeken was. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleempje, of dat ik misschien anderen nog ergens mee kan helpen. Groetjes
Laatste reactie door maalli, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – Hallo allemaal! Gebruikersnaam: ZoëDePrivacyKoningin Hey allemaal! Ik ben Zoë, 28 jaar en ik kom uit Utrecht. Sinds een tijdje ben ik me echt gaan verdiepen in internetprivacy en het leek me leuk om hier een community te vinden met gelijkgestemde mensen. Ik vind het zo belangrijk dat we onszelf beschermen online, omdat er steeds meer informatie over ons verzameld wordt zonder dat we het doorhebben. Mijn interesse in dit onderwerp begon toen ik las over datalekken en hoe vaak onze gegevens zonder onze toestemming worden gedeeld. Ik vroeg me af: "Wat kan ik doen om mezelf te beschermen?" Daarom dacht ik dat het een go…
Laatste reactie door yihaa, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik ben myworld een liefhebber van films muziek software en series ook ben ik altijd op zoek naar nieuwe site voor de laatste nieuwe uploads te downloaden zowel usenet als torrent sites zijn welkom voor mij
Laatste reactie door Duken, -
hallo
door Gast ver26hedel- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo ik ben trea van lent en ik heb me vandaag aangemeld
Laatste reactie door Heisenberg, -
Hoi allemaal Ik ben Nirfiriti, surf al heel wat jaartjes op torrentsites en deze site rond, en dacht laat ik me hier ook maar eens registreren. Daar er hier een heleboel info te vinden is, en je zonodig geholpen wordt. Super site greets Nirf
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Goedenavond, ik zal me even voorstellen.. Ik ben Richard, woon in de buurt van Rotterdam en kijk veel en graag films.. Aangezien niet elke film overal te vinden is, dacht ik hier wel op de juiste plek terecht gekomen te zijn.. mvg Richard
Yoehoe, even voorstellen ;-)
door Gast Krulletje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hi, Ik ben Krulletje, 3x raden waarom... Moeder, Zelfstandig ondernemer. Kom uit Den Haag en heb inmiddels 7 grijze haren door 2 kinderen die graag héél veel spelletjes op de WII willen hebben :-[ . Nu de vakantie begonnen is en de sneeuwpop in de tuin staat zijn "ze" (you know who) weer binnen om... ja, ja spelletjes op de WII te doen. De netjes gekochte spelletjes zijn natuurlijk niet interessant meer dus ben ik met een werkloze HDD aan de slag gegaan met Utorent. Homebrew, USB loader staan er allemaal op... en nu? Ik ben zo atechnisch als maar kan. Ben nu dit forum aan het afstuinen naar antwoord op mijn vragen. Geweldig zoveel informatie. Mocht ik er niet…
Laatste reactie door Mr_PoP, -
Hallo allemaal, ik ben nieuw!
Laatste reactie door Duken, -
Triezewies
door Triezewies- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Haai! Ik ben dus Triezewies en ben op zoek naar de film van K3 bengeltjes. Zo kwam ik dus hier terecht. T is allemaal nog nieuw en niet zo heel erg duidelijk maar dat komt wel als ik ff kan doorlezen en nakijken hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ik heb pureusenet.nl in probeerversie omdat ik het allemaal nog niet zo goed weet. De film die ik zoek nl die is niet te vinden op pureusenet.nl via spotnet. Als iemand zich geroepen voelt om de ridder op het witte paard te zijn dan lees ik het wel ;-) thx!
-
hoi hoi
door Gast noah-jody- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi hoi ,ik ben noah-jody en ben zeer benieuwd naar dit forum.ga eens alles uitpuzzelen grtjs noah-jody
-
goedemorgen
door driekes- 2 reacties
- 1,1k weergaven
goede morgen ik ben dirk en ik kom hier even kijken gr
Laatste reactie door Pctje,