Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39148.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Even voorstellen!
door Gast gelu- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Kreeg Duken.nl van een vriend getipt. Hoop dat ik er wat wijs uit kan worden. Ik heet Gerard en 48 jaar. Ben wel redelijk ervaren met een PC maar niet thuis in downloaden. Hoop dat als het niet lukt anderen kunnen helpen. Groet, Gerard
Laatste reactie door marco1, -
Even voorstellen
door sebasm- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey, Ik ben Marthijn, Momenteel heb ik een nieuwe HTPC gebouwd, en voormij dus een goede start, om hier een hoop informatie vandaan te halen. Deze HTPC Mijn spec's: * AMD FX-8120 CPU, * 32 gb Geheugen * Sony Optiarc blu-ray speler * CLUB 3D Radeon HD 6950, Coolstream Edition, 2gb Geheugen * Windows 7 Proffesional Aangesloten op mijn 52" 3D TV van Samsung. Miss een beetje overkill, maargoed. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik voorbereid wil zijn op de toekomst, en ik doordat ik veel 3d films wil gaan kijken. Momenteel ben ik nog aan het puzzelen betrffende programma keuze en dergelijke maar die zal ik tussen afspeel mogelijkheden zetten. Ik heb nml nog niet kunnen vinden wat…
Laatste reactie door Zombymario, -
Vers !!!
door Darius_Grey- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ben helemaal vers begonnen vandaag heb al diversen hoe zal ik het noemen uh van dit soort sites verloren door de heren van de overheid heb gewoon gezocht en weer gevonden wil jullie hier dus ook weer voor bedanken heb dit ook bij de anderen gedaan tis gewoon tof wat jullie doen alleen nu nog het begrip van anderen Dank jullie wel. Grtz Will
Laatste reactie door Meh Meh, -
ik ben Masli
Laatste reactie door Masli, -
Introductie
door lenslarque- 0 reacties
- 1k weergaven
Hi,allemaal Ik ben een man van 48 jaren jong en downloader van het eerste uur (Napster,Kaaza). Ik hoop hier er nog wat bij te leren en andere te helpen. 1 ding heb ik de afgelopen jaren wel geleerd: Geen overwinning zonder strijd......
Laatste reactie door lenslarque, -
Voorstellen
door RubenV.- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Ruben. Ik ben 19 jaar en kom uit Den Haag. Ik download vaak en heb daarbij ook veel gehad aan tutorials op deze site. Tot nu toe ging het downloaden ook altijd goed, maar nu niet meer. Omdat ik tegen een probleem aan ben gelopen, heb ik me hier geregistreerd in de hoop dat iemand me kan helpen. Hobby's zijn films kijken, voetbal en de computer.
Laatste reactie door RubenV., -
Hallo allemaal, Ik ben Gerda en ben dol op nederlandse films
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen
door Gast bieko- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo mijn naam is bieko en ik wil me even voorstellen. Ben gek op film en games en vanalles, en heb me dus hier aangemeld. Ik kom uit Limburg en heb 2 kids. Groetjes Bieko
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door smits, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Zoals ik al zei, leuk jullie te mogen ontmoeten. Ik hoop vooral veel van jullie te leren aangezien ik hier ietwat nieuw in ben. Ik ben geen groentje wat computerskills betreft, maar wel in data delen via nieuwsgroepen. Op dit moment haal ik serie 5 van Dexter binnen, tenminste, dat hoop ik. By the way... alle tips zijn welkom! Forum ziet er goed uit! Ontbreekt waarschijnlijk niets aan. :zwaai:
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ben dus Sunday (naam paard natuurlijk) Hou me dus ook voornamelijk bezig met hem, en de rest van men tijd met dingen te downloaden zoals spullen voor daz3d, muziek, programma's, ...
Laatste reactie door sunday, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik dwarrel al een aantal dagen rond op het forum en kom er nu net achter dat ik mezelf nog voor moest stellen! ??? Hier gaan we dan : Mijn naam is Glenn en ik kom uit Zeeland. Ik ben 21 lentes jong en ben geboren op de 30ste van maart. Mijn hobby's zijn; Fotografie, Voetbal en vooral gamen. Zelf heb ik uiteraard een pc en een PS3 daarbij, deze is eigenlijk alleen puur voor Fifa en af en toe een (legale ) Blue-ray film. De pc is voor mij echt nummer 1 en ik speel dan ook vooral veel WoW en af en toe een leuke shooter tussendoor (COD of MOH). Verder zou ik niet weten wat je nog van mij zou moeten weten Vragen? Stuur gerust een PM. Groetjes, Glenn
even voorstellen
door Gast mutziejchantal- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi, ik ben mark en zoek vooral muziek op forums, dit forum kwam ik tegen en heb mezelf maar eens aangemeld.
-
voorstellen
door Gast lucadaan- 0 reacties
- 1k weergaven
ik ben mama van een jongen van 5 en een meisje van 2. we hebben een nds en een ps3 die we alleen gebruiken als mediacentrum. ik download films eerst in dvd formaat maar nu ben ik aan het puzzelen met divx en ondertitels en gesproken taal.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi Ik ben Jacqueline en ik ben 37 jaar Ik computer heel graag , zoek heel graag dingen uit hoe ze werken, en kan het niet uitstaan als ik dus iets niet voor mekaar krijg...haha (Zie ander topic...wil graag video s op dvd zetten , dus convertor gekocht , film mety convertor op usb gezet en dan wil ik op pc afspelen en speelt hij wel af maar krijg geen beeld en geluid!! wat doe ik fout? Hoop dat iemand iets weet.. ik hoop hier veel informatie en kennis op te doen Alvast bedankt Jacqueline
Laatste reactie door Jacqueline73, -
- 4 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben Hugo, ben 70 jaar jong en woon in Herentalss België.hobby films kijken en wandelen
Hallo allemaal
door Fradie- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben Fradie en als nieuw lid groet ik iedereen en hoop ban jullie veel te kunnen leren
Laatste reactie door ScroogeMcDuck, -
hallo ben een nieuw lid . ben via google hier gekomen.
Laatste reactie door reneetje1969, -
even voorstellen
door Gast guili56- 0 reacties
- 1k weergaven
ben guili56, 56 jaar oud, vrouw en alleenstaande,en heb me aangemeld hier omdat ik altijd graag tips en andere pc-handigheden kan gebruiken. Ook weet ik niet het fijne af van hoe goed iets te downloaden etc en ik hoop hier het een en ander te kunnen leren. groeten guili56
-
Hoop hier een mooie tijd door te brengen. Mvgr:Blackto
-
hoi weer een newbe
door Gast brutus31- 2 reacties
- 1k weergaven
hoi, ik wil hier eens kijken of ik wat informatie vind over de Wii. ik kom uit Amsterdam en ben al een tijdje actief op diverse forums. Vooral films software en muziek. Ben benieuwd of ik ier ook een positieve bijdrage kan leveren. bert
Laatste reactie door Thijs., -
voorstellen
door wafertje- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo iedereen, daar ik heel graag lees kwam ik hier eens neuzen om wat epub boeken te zoeken. ik ben ben 64 jaar en woon in België. groetjes aan iederee.
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo allemaal, Eindelijk ook maar eens begonnen met zelf downloaden. Onder het motto: beter laat dan nooit. Ik zal mijn best doen om alles zelf uit eerst te vogelen, voordat ik vragen stel :-) Groetjes, Daniëlle
Laatste reactie door Danielle, -
Voorstellen
door donderpoes- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum. Door een artikel in de Computer Totaal nieuwsbrief werd ik geattendeerd op het programma Spotnet. Via Google kwam ik bij DukeN.NL uit waar een zeer goede gebruiksaanwijzing stond voor dit programma. Voor mij als Digibeet 1e klas héél welkom. Bedankt hiervoor. Ik hoop hier veel plezier aan te beleven. Groetjes, Donderpoes
Laatste reactie door Maartenn,