Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid Onderwerp: Hoi iedereen! Ik ben Max en dit is mijn nerdy verhaal! Bericht van Max99: Hey allemaal! Ik ben Max, 27 jaar en kom uit het mooie Utrecht. Ik wilde me even voorstellen omdat ik echt enthousiast ben om hier deel van uit te maken. Mijn vrienden zeggen altijd dat ik een “echte software nerd” ben, en ik moet toegeven, ze hebben wel een punt. Wat maakt ons nou echt nerdy? Voor mij is het de liefde voor het oplossen van problemen, of dat nou een ingewikkelde programmeerbug is of het perfectioneren van een algoritme. Ik vind het geweldig om te leren hoe dingen werken achter de schermen! In mijn vrije tijd ben ik…
Laatste reactie door yihaa, -
Voorstellen
door Kutkip- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben (een) Kutkip van ver over de datum, leg geen eieren meer 😉 Nieuw op dit forum maar niet nieuw in usenetland. Via google (zoekterm: QoQ) op jullie forum beland en zie daar een minder leuk item dat ze gestopt zijn 😢 Maar zie ook een leuke, open en spontane manier van communiceren, wel gezellig eigenlijk 🙂
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Ik woon in
door Gast Hij woont in een BANAAN- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Hij woont in een banaan. :-[
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Stel je voor! Van: Wanderlust123 Onderwerp: Hoi allemaal! Nieuw hier! Hey allemaal! Ik ben net aangesloten bij dit forum en ik wilde me even voorstellen! Ik ben Laura, 28 jaar en ik kom uit de mooie stad Utrecht. Ik ben altijd op zoek naar verborgen plekjes in Nederland, want ik hou van avontuur en ontdekking! Hebben jullie misschien tips voor leuke, minder bekende plaatsen? Mijn interesses zijn reizen, fotografie en lekker koken. Op mijn vrije dagen explore ik graag de natuur of bezoek ik lokale markten. Ik ben hier gekomen omdat ik meer mensen wil ontmoeten die mijn passie voor reizen delen en ik hoop dat we elkaar kunnen inspirere…
Laatste reactie door yihaa, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Ben Mark 36 jaar 👋
Laatste reactie door Monkie, -
voor stellen
door Gast luitje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben luitje en kom hier even kijken of het wat voor mij is
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Bea en ik ben weer een nieuwe En ik begin al goed, mijn vraag is hoe te downloaden hier. Ik wil namelijk heel graag de torrent downloaden van Suskind, maar kan geen downloadlink vinden Ik kom iedere keer uit op de uitleg over downloaden. Maar dat doe ik al een tijdje via Utorrent. Het gaat om de link waarmee ik kan downloaden. Kan iemand mij vertellen waar ik dat dan kan vinden? Alvast hartelijk bedankt
-
even voorstellen
door Gast tasmen- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Mijn naam is George ik woon in Groningen , mijn leeftijd is 64 jaar en over computers heb ik nog veel te leren. Ik hoop dat ik op deze site wat kan bijleren. Groetjes George
Laatste reactie door Rikkert., -
hallo
door Gast gert332- 0 reacties
- 1,1k weergaven
groeten aan iedereen ben van belgie (oost vlaamderen)ben al een tijdje bezig met downloaden van films heb er al ongeveer 500 en vond het eens tijd om mij te regristreren op de site men is nooit te oud om wat bij te leren een 50plusser
-
even voorstellen
door Gast dicmul- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heet dick en mijn leeftijd begint met een '5', dus niet meer zo piep, maar volop in beweging en ook op het gebied van pc's downloaden en branden. ik ben hier terecht gekomen omdat ik af en toe nog een paar vragen heb die ik wil stellen.
Laatste reactie door Duken, -
nieuwe member
door Gast BullPei- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo dames en heren, ik ben nieuw en hoop veel te kunnen leren :-)
Laatste reactie door IfElse, -
FF voorstellen
door chris63- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben chris63 en altijd op zoek naar leuke films en cd`s en hoop die hier te vinden... )
Laatste reactie door chris63, -
Triezewies
door Triezewies- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Haai! Ik ben dus Triezewies en ben op zoek naar de film van K3 bengeltjes. Zo kwam ik dus hier terecht. T is allemaal nog nieuw en niet zo heel erg duidelijk maar dat komt wel als ik ff kan doorlezen en nakijken hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ik heb pureusenet.nl in probeerversie omdat ik het allemaal nog niet zo goed weet. De film die ik zoek nl die is niet te vinden op pureusenet.nl via spotnet. Als iemand zich geroepen voelt om de ridder op het witte paard te zijn dan lees ik het wel ;-) thx!
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Heey ik ben J2D4 , ik hoop op wat leuke shares! en handige tips uit te wisselen Mzl
Laatste reactie door martijn1, -
NIEUW
door Gast sambo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ben nieuw en zal me effe voorstellen. Heet Sambo, kom uit Noord Nederland en dit lijkt me een zeer handige site. Greetz....Sambo :peace:
-
Even voorstellen
door Gast whitesnake- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal Ik ben Ron, 50 jaar, en nog steeds fan van WhiteSnake. Ik ben geen gamer, maar ben wel een muziekfreak. ciao Ron
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik ben myworld een liefhebber van films muziek software en series ook ben ik altijd op zoek naar nieuwe site voor de laatste nieuwe uploads te downloaden zowel usenet als torrent sites zijn welkom voor mij
voorstellen
door Gast ans1812- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo mijn naam is ans en vind spelletjes heel leuk
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik dwarrel al een aantal dagen rond op het forum en kom er nu net achter dat ik mezelf nog voor moest stellen! ??? Hier gaan we dan : Mijn naam is Glenn en ik kom uit Zeeland. Ik ben 21 lentes jong en ben geboren op de 30ste van maart. Mijn hobby's zijn; Fotografie, Voetbal en vooral gamen. Zelf heb ik uiteraard een pc en een PS3 daarbij, deze is eigenlijk alleen puur voor Fifa en af en toe een (legale ) Blue-ray film. De pc is voor mij echt nummer 1 en ik speel dan ook vooral veel WoW en af en toe een leuke shooter tussendoor (COD of MOH). Verder zou ik niet weten wat je nog van mij zou moeten weten Vragen? Stuur gerust een PM. Groetjes, Glenn
uitnodiging
door Zonti- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal, Er er iemand met een uitnodiging van THC.org? Ik ben vroeger lid geweest, en kon na de restart niet meer aanmelden zonder uitnodiging. Mijn ratio is altijd boven de 1 geweest en ik had zelfs nog enkele kredietpunten staan!! Maar ja, ik ga het gewoon weer opnieuw proberen. Nu nog een uitnodiging...... Bvd Zonti
Laatste reactie door Zonti, -
hoi, ik ben boomerang en wil graag meer leren over rippen. dit leek me een leuke site Groetjes
Laatste reactie door boomerang, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39148.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29540.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Even voorstellen
door gmbh- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi wil me even voorstellen mijn naam is Hans en woon in Lanaken bij Maastricht ben aan proberen te downloaden en branden zo ben ik op dit forum terecht gekomen. Groet Hans
Laatste reactie door gmbh, -
Even voorstellen
door Dinkie- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik ben Dinkie, vrouw, 62 jaar en hou van lezen op de ereader. Ik ben niet echt een poster op forums, maar bezoek en lees de topics wel dagelijks en hoop hier veel te leren.
Laatste reactie door ShadowMaster,