Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
Hoop hier een mooie tijd door te brengen. Mvgr:Blackto
-
nieuw hier
door ellistefan- 0 reacties
- 965 weergaven
Hallo, Ik ben ellis en ben nieuw op dit forum. Ik wil graag gebruik maken van jullie expertise. Ik ben een beginneling maar wil graag leren en loop hier en daar tegen wat probleempjes op die voor jullie waarschijnlijk heel gemakkelijk op te lossen zijn. Ik bedank alvast iedereen voor zijn adviezen die ik vast ga krijgen. Groeten, Ellis
Laatste reactie door ellistefan, -
Voorstellen
door RubenV.- 2 reacties
- 965 weergaven
Hallo allemaal, ik ben Ruben. Ik ben 19 jaar en kom uit Den Haag. Ik download vaak en heb daarbij ook veel gehad aan tutorials op deze site. Tot nu toe ging het downloaden ook altijd goed, maar nu niet meer. Omdat ik tegen een probleem aan ben gelopen, heb ik me hier geregistreerd in de hoop dat iemand me kan helpen. Hobby's zijn films kijken, voetbal en de computer.
Laatste reactie door RubenV., -
Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Jovi Ik ben een jongen Ik ben 15 Ik ben gaan rond zoeken omdat ik problemen heb met ImgBurn Errors dus ik ga hier eens zoeken.
Laatste reactie door Marciej123, -
nieuwe lid
door Gast freggel2311- 0 reacties
- 964 weergaven
hoi ben dennis 33 jaar en woon ik helmond
-
Nieuw Nieuw
door Gast Jokertje- 1 reactie
- 964 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Marco, ik kom uit Arnhem en voor het eerst op DukeN als Jokertje, viel me mee dat die nog vrij was trouwens Veel interessante dingen zijn hier te vinden dus ik ga me hier zeker vermaken. Veel plezier allemaal! :zwaai:
Laatste reactie door Thijs., -
Hey, Ik ben dus de wichel woonachtig te schoten, antwerpen, belgië ben 23jr werk als chauffeur bij M&Msystems ik werk vooral veel aan men peugeot 207 1.6Hdi van 2010
Laatste reactie door Wous, -
- 5 reacties
- 963 weergaven
Hallo Het is een goede gewoonte om je voor te stellen als je lid wordt van een forum dus dat doe ik dan ook maar even ? Ik ben een 51 jarige vrouw die probeert om alle ontwikkelingen bij te blijven haha. Tot dusver lukt mij dat nog altijd aardig zodat ik zelfs mijn grote zoons nog wat kan leren. Helaas komt er af en toe iets voorbij waar ik mij geen raad mee weet. En dan is dit forum handig denk ik
-
bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben klaas jan en hou veel van films en games. ik hoop dan ook bij dit forum het nodige te vinden.
Laatste reactie door Duken, -
effe voorstellen
door Gast lindsy6- 2 reacties
- 962 weergaven
hey allemaal ik ben een 26 jarige vrouw uit belgie men hobbys zijn voornamenlijk films bekijken ,af en toe stapje in de wereld zetten; en portretten schilderen; voor de rest heb ik 1 huisdier men katje ella .heb je nog vragen dan vraag het maar :) groetjes lindsy
-
- 1 reactie
- 961 weergaven
Hoi allemaal Ik ben Poek en heb deze waanzinnige site pas gisteren ondekt en me vandaag meteen even geregistreerd.... Kom uit Tha south oftewel uit Limburg Moet mezelf nog even wegwijs maken hier maar dat gaat best lukken aangezien er veel uitleg is en wat ik niet snap begrijp of vind dat vraag ik dan wel !!!!!!!!!!!!! greetz Poek
Laatste reactie door Thijs., -
even voorstellen
door Gast Sidi- 1 reactie
- 961 weergaven
:zwaai: Hallo ik weet nog niet goed hoe ik gebruik moet maken van een forum en mogelijk zit ik ook nu verkeerd. Hoe dan ook ik ben hier om te leren. Braaf heb ik de gedrachtsregels gelezen, eigenlijk staat daar niet meer dan hou je fatsoen en dat lijk mij wel redelijk. Groetjes Sidi.
Laatste reactie door Tom, -
goedemorgen
door driekes- 2 reacties
- 961 weergaven
goede morgen ik ben dirk en ik kom hier even kijken gr
Laatste reactie door Pctje, -
Voorstellen :)
door Maije- 3 reacties
- 960 weergaven
Hallo, ik ben Marije en nieuw hier heb net sinds gister Kodi en heb er nog wat vraagjes over, vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Oh, heb trouwens Kodi via een Tvbox, volgens mij maakt dat ook uit, tenminste zie ik via YouTube filmpjes. Sommige dingen zijn anders.. Groetjesss
- 1 reactie
- 960 weergaven
Hallo, Ik ben 33 jaar en op zoek naar een forum waar info gedeeld wordt betreffende goede betrouwbare website, info over goede payservers en op dit moment op zoek naar IPTV informatie. Daarnaast zie ik veel interessante topics voorbij komen en wil ik graag helpen bij vragen. -edit; en hopelijk is de activiteit nog een beetje hoog op dit forum.... Zie wel veel al wat oudere topics... Maar tijd zal het leren.
Voorstellen
door natas- 0 reacties
- 960 weergaven
ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen..
Laatste reactie door natas, -
Voorstellen
door gator100- 3 reacties
- 959 weergaven
Hallo, ik ben gator100 en verwoed downloader. Vooral alles wat te maken heeft met FSX.
Laatste reactie door Eagles, -
Hallo allemaal, Ik ben Janszie en ik hoop hier wat gezellige uurtjes door te brengen met babbelen op forums.. Maar ook een leuke film of spelletjes ben ik ook dol op
- 2 reacties
- 957 weergaven
Hoi ,bij deze wilde ik me even voorstellen.Ben op zoek naar een P2H alternatief naast spotnet en spotweb..
Laatste reactie door mercvrivs, -
Dag mensen
door adominus- 1 reactie
- 957 weergaven
Hoi , ik ben Ad, ik wil graag wat meer leern over het downloaden etc. Hoop hier veel te leren. Heb in ieder geval al veel interessante dingen egzien en gelezen groetjes en tot snel
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, Ik ben Jannie,ben sinds vandaag lid ,ben via een vriend hier terecht gekomen
Hallo allemaal, Ik ben Gerda en ben dol op nederlandse films
Laatste reactie door Zombymario, -
ff voorstellen
door Gast sanwen- 1 reactie
- 954 weergaven
iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en mogen er weer hele mooie spot komen dit jaar mijn aacount naam ik sanwen en ben redelijk bekent met het feit nieuwsgroepen ik hoop via deze site nog meer mooie dingen te kunnen verkrijgen met vriendelijke groet sanwen
Laatste reactie door Wous, -
hoi iedereen.....
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 954 weergaven
ben kirahutch, zit vaak zo :-[ on the pc hoop via jullie tips enzo. meer zo bezig te zijn.... en dan weer tips te kunnen doorgeven.... groetjesss
-
Even voorstellen
door Gast sonjab79- 2 reacties
- 954 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Sonja, 31 jaar en woon in Lelystad. Ik ben gek op films en tv series en hoop dat ik hier met jullie hulp dit zelf kan... ;D
Laatste reactie door Freddytje,