Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.008 discussies in dit forum
-
Hallo hallo
door lucemundo- 2 reacties
- 933 weergaven
Hoi, Ik ben Luc en woon in Maastricht. Ben helemaal media gek, dan met name films, muziek en ebooks. Ik hoop dat ik hier nog iets kan vinden. Groetjes, Luc
-
Een Belgje
door Lucsje- 2 reacties
- 933 weergaven
Hallo allemaal, Net lid geworden hier, nog geen ervaring met downloaden en dergelijke meer. Heb me hier lid gemaakt omdat ik waarschijnlijk een hele tijd buiten strijd zal zijn wegens ziekte en eens kijken of ik hier en daar een leuk boek kan vinden of een mooie serie. Ben 49 jaar afkomstig uit West-Vlaanderen.
Laatste reactie door Trizomu, -
hoi weer een newbe
door Gast brutus31- 2 reacties
- 933 weergaven
hoi, ik wil hier eens kijken of ik wat informatie vind over de Wii. ik kom uit Amsterdam en ben al een tijdje actief op diverse forums. Vooral films software en muziek. Ben benieuwd of ik ier ook een positieve bijdrage kan leveren. bert
Laatste reactie door Thijs., -
hallo allemaal
door gammosi- 1 reactie
- 932 weergaven
:zwaai: ik hoop dat ik hier veel zal bijleren.
Even voorstellen
door Gast sonjab79- 2 reacties
- 932 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Sonja, 31 jaar en woon in Lelystad. Ik ben gek op films en tv series en hoop dat ik hier met jullie hulp dit zelf kan... ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
Even voorstellen
door *Ina*- 0 reacties
- 932 weergaven
Ik ben Ina en download spellen voor de wii en soms een film
Laatste reactie door *Ina*, -
From Belgium
door BlackNinja- 0 reacties
- 931 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Dennis uit België, 38 jaar en al 21 jaar samen met mijn vrouwtje (waarvan 16 getrouwd). Ondertussen hebben we 2 kids van 12 en 9. Mijn hobbies zijn passief voetbal, motorrijden en vooral aquariumhouden (malawicichliden). Ik ben moderator van het malawifreaks.nl -forum. De overgebleven tijd breng ik meestal door voor mijn laptop of voor de tv.
Laatste reactie door BlackNinja, -
ff voorstellen
door Gast lasertje- 2 reacties
- 931 weergaven
hoi allemaal, mijn nickname is lasertje en ik ben via deze site behoorlijk wijzer geworden om via nieuwsgroepen te downloaden, de informatie die wordt gegeven is duidelijk en overzichtelijk :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Maartenn, -
voorstellen.
door bor1- 0 reacties
- 931 weergaven
Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1, -
ff voorstellen
door Gast bouncer1980- 2 reacties
- 930 weergaven
hoi ik ben Daniel ik ben nieuw hier... 1 kort vraagje: welke type film bestanden zijn van goede kwaliteit? Is dit alleen retail en promo of ook nog andere types? bedankt alvast
Laatste reactie door Duken, -
Hallo allemaal, Ik ben Gerda en ben dol op nederlandse films
Laatste reactie door Zombymario, -
even voorstellen
door Gast priscilla23- 0 reacties
- 930 weergaven
Hallo Ik ben priscilla 23 jaar en download graag muziek. Heb al verschillende programma's gehad maar daar kan die de nieuwste muziek niet vinden. Hoop dat het hier wel lukt. Groetjes priscilla
-
voorstellen
door pvmeijl- 1 reactie
- 930 weergaven
ben vandaag lid geworden op ben opzoek naar kinderfilms zoals Bing en cocomelon, peppa pig etc.. voor op de ipad te plaatsen wanneer we in de auto zitten. wie kan me hiermee wegwijs in maken. Gr Patrick
-
Hier is Daan. Heb Duken al vaker gebruikt om informatie te zoeken, nu toch maar even geregistreerd voor een vraag..
Laatste reactie door Duken, -
Hallowaa :D
door Gast rubentjah69- 1 reactie
- 929 weergaven
Hallo, Ik ben Ruben Ben 15 jaar jong Woon in skw Prov Antwerpen in Belgie. ik zit regelmatig op de pc enja dit ben ik Greetz
Laatste reactie door Jeroen, -
Triezewies
door Triezewies- 1 reactie
- 929 weergaven
Haai! Ik ben dus Triezewies en ben op zoek naar de film van K3 bengeltjes. Zo kwam ik dus hier terecht. T is allemaal nog nieuw en niet zo heel erg duidelijk maar dat komt wel als ik ff kan doorlezen en nakijken hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ik heb pureusenet.nl in probeerversie omdat ik het allemaal nog niet zo goed weet. De film die ik zoek nl die is niet te vinden op pureusenet.nl via spotnet. Als iemand zich geroepen voelt om de ridder op het witte paard te zijn dan lees ik het wel ;-) thx!
-
Even voorstellen
door Coowly- 2 reacties
- 929 weergaven
Nou, ik ben Coowly. Ben benieuwd wat deze site te bieden heeft. Pirates till the end...
Laatste reactie door IfElse, -
Even voor stellen
door Patje71- 0 reacties
- 929 weergaven
Ik ben Patje en kom uit Brabant. Filmfanaat en nieuwsgierig naar deze site!
Laatste reactie door Patje71, -
- 2 reacties
- 928 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Zeemplekker en ben net geen 50 jaren jong Hou veel van mijn vrouw en dochter maar ook van leuke films , en een lekkere pint is ook aan mij besteed. Naast mijn werk doe ik ook nog wel wat aan de pc. Nou dat was het gr Zeemplekker
-
even voorstellen
door bbge- 1 reactie
- 927 weergaven
Mijn naam is bbge. Ik ben net lid geworden.
Laatste reactie door steffris, -
richard de both aangenaam
door Gast Dixicana- 1 reactie
- 926 weergaven
ben richard de both 39 jaar en heb een verloofde annemieke hopenlijk kan ik veel downloaden en uploaden greets
ff voorstellen
door Gast tinne42- 1 reactie
- 926 weergaven
hallo iedereen k'ben martine uit turnhout,grtjs
Laatste reactie door Releases, -
hoi ben nieuw hier... kijken hoe het hier werkt gr
Laatste reactie door Valcorb, -
Voorstellen
door ceesvb- 1 reactie
- 925 weergaven
Ik ben ceesvb. Ik heb een USB-stick aan mijn sleuterhanger, waarmee ik graag muziek afspeel met de autoradio. Wil proberen die muziek te beheren met VLC-portable; heb op internet gezien, dat er op dit forum vaker over gepost wordt. Ben benieuwd.
Laatste reactie door Trizomu, -
- 3 reacties
- 925 weergaven
Hallo beste Duken.nl Ik Heet Bob en mijn hobby's zijn films downloaden en games en natuurlijk gamen en films kijken:-) Ik hoop hier veel plezier te hebben op het forum. Groetjes Bob
Laatste reactie door Monkie,