Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
hallo ben een nieuw lid . ben via google hier gekomen.
Laatste reactie door reneetje1969, -
even voorstellen
door Gast nomique- 1 reactie
- 1k weergaven
hoi ik ben nomique en ben voor het eerst hier
Laatste reactie door Markey54, -
gm. Ik ben nieuw hier en wil van alles weten over nieuwsgroepen enz. :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal mijn naam is hans ik ben 62 jaar en speel graag spellen zol als farcry 2 en 3 en wonende te rotterdam vgr hans
Laatste reactie door knuffel beer, -
nieuwe lid
door Gast freggel2311- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi ben dennis 33 jaar en woon ik helmond
-
Voorstellen
door natas- 0 reacties
- 1k weergaven
ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen..
Laatste reactie door natas, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door smits, -
Ola Allemaal
door ladycat- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo ik ben ellen, verslaafd aan series, haha momenteel off the map aan het kijken dacht er met 12 afl te zijn, maar helaas, heb al oproepje hier op het forum geplaatst in ieder geval hoop ik veel te vinden en te leren hier bedankt ellen
Laatste reactie door marcelvn, -
Hoi Hoi
door Gast Man1966- 1 reactie
- 1k weergaven
Ben hier via Google terecht gekomen, heb nogal interesse in films omdat ik een job heb waar ik veel tijd heb om niets te doen :) Ik heb hier Usion om NZB te downloaden en als server powernews kan ik hier mee verder op de site hier ?
Laatste reactie door Zombymario, -
hoi hoi
door koffieleut- 5 reacties
- 1k weergaven
goedemiddag allemaal ben koffieleut ben 29 jaar werk bij post.nl hobbys muziek luisteren films muziek downloaden vragen ste ze gerust
Laatste reactie door Rikkert., -
Hallo, Ik ben Jannie,ben sinds vandaag lid ,ben via een vriend hier terecht gekomen
Laatste reactie door Duken, -
eff voorstellen
door Gast ducman- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi mijn naam is peer en ik ben 42 jaar en bijna verslaafd aan spelen op de wii. ik heb twee kids en die spelen dus ook met de wii. het is in deze tijd wel een erg dure hobby als je alle spelen koopt, dus nu ga ik het op deze manier proberen en kijken of het werkt. grt peer
-
Ik was aan het zoeken naar een film en ben hierop terechtgekomen, ben es benieuwd wat we hier nog kunnen vinden. Mijn naam is Davy, grt
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Ik wil me graag nog even voorstellen
door Gast Kim_mie- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, Mijn naam is Kim. Vista vond ik verschrikkelijk maar na er ruim een jaar mee gewerkt te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik door Vista eigenlijk steeds meer over computers/software te weten kom. Had er zo de balen van als er weer eens iets niet werkte zoals zou moeten dat ik zelf aan het zoeken ging. En ik vind het nog leuk ook! Maar toch zijn er regelmatig probleempjes die ik niet zelf op kan lossen en dan ist wel handig als je een vraag kunt posten, vandaar mijn aanmelding. :peace:
Laatste reactie door martijn1, -
eens voorstellen
door Gast hymer001- 0 reacties
- 1k weergaven
ik stel me voor als hymer001.ben nieuw en kom even kijken als ik als 58 jarige iets kan vinden om te leren douwladen dvd s gr :-[ O0
-
Hallo Nederland
door Jansen m- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, ik ben Henkie, 52 jr. uit Nederland. Ben op zoek naar films, ed.
Laatste reactie door Jansen m, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, Mijn kids hebben beiden een DS en ik hou wel computeren en problemen oplossen..zodoende ben ik op deze site terecht gekomen. Inmiddels al 1 DS probleem opgelost ! Super !
Laatste reactie door Maartenn, -
Hoop hier een mooie tijd door te brengen. Mvgr:Blackto
-
Even voorstellen
door Janosh- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik een DVD wilde kopieren, waarbij een probleem optrad. Zie nu echter dat hier veel meer kennis te halen is. Zal er dankbaar gebruik van maken! Groet, Janosh
Laatste reactie door Mr_PoP, -
Nieuw
door Gast jake62- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo,Ik ben hier nieuw en moet nog heel veel leren, ben heel benieuwd!!!! hoe dat hier gaat... ik ben 61 jaar en hoop dat hetmij hier bevalt. Groeten jake
-
nieuw hier
door rvt- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Ik ben Rene en ik kijk graag films..
Laatste reactie door rvt, -
goedemorgen
door driekes- 2 reacties
- 1k weergaven
goede morgen ik ben dirk en ik kom hier even kijken gr
Laatste reactie door Pctje, -
even voorstellen
door Gast gismo 5- 0 reacties
- 1k weergaven
:friends: mijn naam is gismo ik hou van nederlands muziek dus weet ik zeker dat hier veel plezier heb op deze site
-
Nieuw lid.
door Anton2009- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal. Ik heb me net aangemeld als lid. Ik ben nerd, maar vind toch dat ik er (ondanks mijn leeftijd) aardig wat van af weet. Ik hou van muziek. Nu was ik wat aan het zoeken en kwam het tegen internet. Maar ik moest eerst µTorrent installeren. Dat heb ik gedaan en ben begonnen het album te downloaden. Lukte allemaal prima. Na afloop zag ik de files staan in het programma. Maar daarna wist ik het niet meer. Ik kan de files niet uitpakken als mp3-files. Dus ben maar weer gaan zoeken op internet hoe dat moet. Zodoende kwam ik hier terecht. Ik neem aan dat ik de vraag elders op het forum moet stellen. Ik kijk nog wel even verder. Als iemand mij een hint wil geven, d…
Laatste reactie door headsh0t, -
Hallo allemaal, Ik ben Gerda en ben dol op nederlandse films
Laatste reactie door Zombymario,