Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Iedereen , Ik ben Gerard uit Belgie , gehuwd en 2 grote kinderen die de deur al uit zijn Kben 56 jaar en hou van surfen op internet groetjes
Laatste reactie door Tim., -
efkes voorstellen !!
door Gast nikki2806- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo, eventjes voorstellen ik ben Nikki2806, vrouwelijk, 31 jaar, en kom uit kortrijk. (belgie ) ik heb 2 kindjes en ben voornamelijk op zoek naar nederlandstalige disney films . grtjes
Laatste reactie door jordiboy19, -
nog een nieuwe
door Pete- 1 reactie
- 976 weergaven
Hallo allemaal, Ben totaal nieuw op derg fora en ben een leek op het vlak van downloaden/branden van dvd's. Heb de indruk dat ik dan hier wel goed zit:-) grtz Pete
Laatste reactie door Thijs., -
Hallo iedereen
door bird- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben bird en fervent filmliefhebber, ik hoop hier nog wat tips te vinden die mij nog wat kunnen leren om te blijven downloaden enz...
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door ronnybil- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi allemaal , ik ben Ronny een man van 44 jaar afkomstig uit Belgie.
Laatste reactie door steffris, -
Even voorstellen...
door Gast Tigerhuls- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo! Ik ben Tigerhuls en kwam in mijn zoektocht naar wat er is gebeurd met Panda-Beer op deze site terecht! Hoop via jullie forum op de hoogte te blijven van wat er gebeurt in torrent-land. Vriendelijke groet.
Laatste reactie door Heisenberg, -
bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben klaas jan en hou veel van films en games. ik hoop dan ook bij dit forum het nodige te vinden.
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik ben Ronald67😎
Laatste reactie door Meh Meh, -
hoi
door rob1324117094- 1 reactie
- 2.3k weergaven
ff voor stellen ,ik ben rob en ik ga proberen met behulp van jullie allemaal een filmpie te downloaden
-
stel je voor Daam steld zich voor. welnu heir is Daam ,hallo allemaal.
Laatste reactie door Diamond, -
Voorstellen als nieuw lid
door Gast Mheo- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, bij deze even snel voor de jaarwisseling... Mirjam, 40 jaar, download-kneus. Ik was op zoek naar een bestandje via google en kwam terecht bij een aantal torrents. Maar ja... en hoe ga je dan verder...? Via Google kwam ik dus op deze site terecht en ik hoop hier wat wijzer te worden. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst! Groet, Mheo
even voorstellen
door ria52- 1 reactie
- 982 weergaven
hoi ik ben ria52, gek op computers en op alles wat met downloaden temaken heeft. sinds kort een gebruiker van spotnet met veel plezier vind het een prachtprogje en werkt meestal erg prettig. :peace: voor de rest hoop ik hier op het forum ook leuke dingen te beleven,en tot slot wens ik iedereen een goed en gezonde jaarwisseling toe
Laatste reactie door Marciej123, -
ik ben Marion en nieuw hier. Las dat dit forum ook over DX dealextreme gaat, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Groetjes, Marion
voorstellen
door pvmeijl- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ben vandaag lid geworden op ben opzoek naar kinderfilms zoals Bing en cocomelon, peppa pig etc.. voor op de ipad te plaatsen wanneer we in de auto zitten. wie kan me hiermee wegwijs in maken. Gr Patrick
-
ook nieuw
door canecorsojose- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hoi, Ik ben nieuw hier en helemaal pril. Hoor veel over downloaden van films ed en van programma's en wil dat ook wel eens ervaren. Maar vooralsnog vind ik het erg ingewikkeld en hoop dus hier veel te leren. mijn hobbies? Honden (m.n. Cane Corso Italiano en Chihuahua fokken) en fotograferen. mijn site: www.ikwileencanecorso.nl Groetjes josé
Laatste reactie door Eagles, -
Nieuw lid
door Gast sjaak27- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hoi Allemaal Ik ben Sjaak ben 27 jaar . Heb een vriendin en 2 kinderen. Hoop dat ik veel download genot hier zal hebben net als jullie. Gr Sjaak27
nieuw
door Gast redcap1- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo ik ben Dick de Wolf en woon in Haarlem. Hoop veel te leren van deze site
Laatste reactie door movado, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik mis een eerlijke chat en hoop dat er hier een fijne en gezellige manier te vinden is om af en toe even te kletsen
voorstellen
door madelief007- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo ik ben lisette, en ik ben gek op films en muziek, en ik zou hier graag lid worden :peace:
Laatste reactie door steffris, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik ben PEERMENEER en ben geinterreseerd in bijna alles wat met de pc te maken heeft. Ik ben 61 maar hanteer het motto: je bent noiit te oud om te leren! Alvast hartelijk dank voor de beantwoording van eventuele vragen. Hartelijke groeten Peermeneer
Laatste reactie door Pctje, -
nieuw en onervaren :)
door Gast An14- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo ik ben nieuwe en wil graag leren hoe je films download. Misschien leer ik nog wat hier ;D Mijn naam is Annemarie en ben 46 jaar getrouwd en 5 kinderen waarvan 1 thuis. Mijn hobby is de PC maar ik heb beperkte kennis daarvan maar leer snel.Ik ga even kijken of er wat bij zit voor mij.
Laatste reactie door Erwin., -
Newbie meldt zich
door 914- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo allemaal, Ik kwam hier toevallig terecht na een zoektocht naar nieuws over aXXo. Dus ben ik hier blijven plakken Ik ben een echte filmliefhebber en vind hier wel wat interessante tips. Ik hoop hier ook een alternatief te vinden voor het verdwijnen van mijn gebruikelijke downloads op piratebay.
Laatste reactie door Eagles, -
Hey allemaal
door BigFood- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik ben nieuw op het forum. Ben hier via een vriend terecht gekomen omdat ik wat hulp met het een en ander nodig had. Nou ik ga eens even op het forum rondkijken of ik kan vinden wat ik zoek. Groetjes BigFood!
Laatste reactie door Vico, -
hallo
door Gast tsjoeper- 1 reactie
- 928 weergaven
hallo aan iedereen ben hier per toeval terecht gekomen ,ben van regio oost-vlaanderen belgie. hobby's mtb en films bekijken
voorstelllen
door rosa1- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Roos 49 jaar fulltime aan het werk. downloden, doe ik eigenijk alleen maar in de vakantie maanden. Filmjes voor de vakantie.
Laatste reactie door rosa1,