Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi allemaal, Ben al een tijd je aan het zoeken om te downloaden met torrents ik snapte er niets van, hoe je met torrents moest downloaden. Tot ik op dit forum kwam ik heb het een en ander al gelezen en nu snap ik het een beetje hoe ik het moet doen. Ga zo door allemaal ik vind het super dat dit forum er is . O0 O0 O0 gr Vismannetje
Laatste reactie door Freddytje, -
vooorstellen
door Gast hans1958- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben hans en kom uit almelo ben 53 jaar woon zamen mij hobby is ook mij werk grt hans
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Goede avond allen.. Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen.. Ik ben Roy, woon in de buurt van Rotterdam en wil mijzelf nu wegwijs maken in de wondere wereld van het downloaden om zo lekker films te kijken.. Ik hoop dat ik hier een hoop wijzer kan worden en jullie mij uiteraard bij kunnen staan, ben er volledig nieuw in ;-).. Groetjes Rayben
Laatste reactie door eD.winn, -
- 1 reactie
- 827 weergaven
hi, ik ben spidey63, uit heemskerk en blij met deze site, top.
Laatste reactie door Pctje, -
voor stellen
door Gast luitje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik ben luitje en kom hier even kijken of het wat voor mij is
-
voor stellen
door PCman55- 1 reactie
- 881 weergaven
ik ben 66 jaar bijna altijd in Nederland geleefd nu leef ik in Hongarije , mooi land. series en films en zo tussen door war APS downloaden is mijn passie op internet , de rest van mn tijd ben ik in de natuur hier te vinden ,
Laatste reactie door Duken, -
voor stellen
door helena- 2 reacties
- 1.4k weergaven
ik zal me even voor stellen ik ben helena ik woon in noordholland. ik hoop veel plezier te hebben
Laatste reactie door markjosol, -
Voorsatellen
door Gast reinoudv- 1 reactie
- 849 weergaven
Hallo Mijn naam is reinoud ben 23 kom uit hengelo en ben dj bij een internerradio station mijn hoys zijn survival,en muziek/film
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstel
door Peacefield- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Ben aan het zoeken geraakt naar een nieuw forum nu enzetbee er niet meer is , ik was een modje bij die site maar kan dus op zoek naar een nieuwe hobby. Ik heb al een paar interessante topics voorbij zien komen dus zal vast gaan lukken.
Laatste reactie door Stingray200, -
Voorstel ronde
door Piero- 0 reacties
- 995 weergaven
Hallo allemaal, Zoals vele anderen ben ik ook nieuw hier. Al een aantal jaren maak ik veelvuldig gebruik van FTD maar gezien de omstandigheden, ben ik gaan zoeken naar een alternatief. Het ziet ernaar uit dat ik dat hier gevonden heb. De gemiddelde leeftijd zal met mij wel flink stijgen denk ik, maar misschien kan ik hier nog een hoop leren. (en vinden wat ik zoek). Ik zoek meestal naar films voor de kleinkids en voor mezelf. En ik zoek ook wel naar muziek en boeken. Ik struin hier al een dag of wat rond, maar had nog niet de gelegenheid gevonden om me voor te stellen vandaar dat ik dat nu even doe. Groeten Piero.
Laatste reactie door Piero, -
voorstelle
door Gast xiceicex- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hallo ik ben ice, 5 jaar en mijn moeder helpt me met schrijven.
Laatste reactie door Jeroen, -
voorstellen
door Purpleforce- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo ik ben goldthunder maar noem me maar gewoon mart Ik kijk al een tijdje rond op dit forum maar heb nooit echt een account aangemaakt :-[ greetz <Mart>
Laatste reactie door steffris, -
Voorstellen
door Mleem90- 7 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en dacht: laat ik me netjes aan jullie voorstellen. Mijn naam is Melissa en ben 21 jaar. Altijd nieuwsgierig naar de laatste nieuwtjes op het gebied van games /films e.d. Op het moment dat ik dit typ snap ik nog niet veel van de site, maar ga zo op mijn gemak rondneuzen! Ik hoop natuurlijk dat er mensen zijn op deze site die ik lastig kan vallen met eventuele vragen! :-) Mvg, Melissa
Laatste reactie door Glenneke1996, -
voorstellen
door Gast makybo- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo mijn naam is Arno, en ik ben 33 jaar. Sinds enkele weken ben ik begonnen met films downloaden. Ik sanp er nog niet altijd het mijne van maar ik hoop mijn vragen op dit forum kwijt te kunnen. Gr. Arno
Laatste reactie door Vico, -
voorstellen
door Gast wtschkkr- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben wtschkkr en ben vanavond voor het eerst op deze site en ik hoop als ik iets niet weet dat ik hier misschien antwoord kan krijgen. Ik ben 61 jaar en ik ben WAO-er zodat ik nogal wat tijd doorbreng op de computer en ook nog wel wat download eigenlijk vanalles wat.Ik vind het leuk om mensen te helpen.Vroeger was ik ook ICT maar dan van het eerste uur,1968 tot 1994. Nu is het wel bheel anders,maar wel leuk. Ik hoop hier een leuke tijd mee te maken en tot schrijfs. Vr.Gr. wtschkkr
Laatste reactie door svenholtman, -
voorstellen
door namsiuh- 0 reacties
- 993 weergaven
Hallo mensen, Ben hardstikke nieuw hier en hoop hier veel dingen te leren en te weten te komen. O.a OSX draaien onder W7 en VMWare. groet
Laatste reactie door namsiuh, -
Voorstellen
door Madorion- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi Ik ben Sebastiaan, 25 jr oud en hou van lezen. Ik hoop via deze site mijn e-reader mooi te kunnen vullen :)
Laatste reactie door Meh Meh, -
Voorstellen
door Tornadootje- 1 volger
- 1 reactie
- 3k weergaven
Hallo allemaal Mijn naam is Tornadootje Ben een oude rot op usenet, loop al meer dan 40 jaar mee De meesten zullen me nog wel kennen van verschillende Fora's Heb leuke tijden , maar ook minder mooie tijden meegemaakt Maar mijn motto is, kijk niet achterom , maar vooruit Hoop hier een leuke tijd te hebben Maar alvast bedankt voor alle Info, die hier aanwezig is Groetjes : Tornadootje
Laatste reactie door Mafketel, -
Voorstellen
door Theresia- 3 reacties
- 1.4k weergaven
:cool2:Beste leden, Op een zonnige dag las ik dat DukeN een site is waar vragen en antwoorden te vinden zijn. Dat mensen elkaar helpen en dat is fijn. Ik woon sinds maart in Rees NRW Duitsland. Ik blijf echter Nederlandse!!! Mijn hobby`s zijn fotograferen en computeren. Ik heb twee Malthezer hondjes waar ik dol op ben. Mijn leeftijd is.....( schrik niet!! ) 60 jaar en zoals de naam al doet vermoeden..vrouw. Lach maar. Ik red mij prima op de computer en help vele mensen met hun problemen. Uiteraard heb ik zelf genoeg vragen en kan ik lang niet alle problemen oplossen. Ik ben ook maar een mens! Enfin, ik hoop veel van deze website op te steken, maar het ziet er erg go…
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door aurobar98- 1 volger
- 2 reacties
- 5.3k weergaven
Hallo, ik ben een man van rond de 40. Al een tijdje actief met usenet, torrents, etc. Laatste jaren wat minder, aangezien de streamingdiensten steeds meer content gingen aanbieden. Ook lid geworden van kindle unlimited, onbeperkte leesvoorraad 🙂 Sinds een paar weken ben ik echter wat meer gaan verdiepen in iptv vanwege Ziggo problemen. Erg leuk dat voetbalwedstrijden nu alleen via Ziggo te volgen zijn.. vandaar op zoek gegaan naar alternatieven. Dus als iemand nog tips heeft voor een goede iptv provider dan houd ik mij aanbevolen 😉
Laatste reactie door Mafketel, -
Voorstellen
door frans2- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Dag ik ben Frans,ik moet nog veel leren op computer gebied. Mijn hobby's voetbal,computer.
Laatste reactie door Robin, -
voorstellen
door creahan- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik ben Hanny 50 jaar en door een handicap veel aan huis gebonden. Ik vind het erg leuk om met de pc bezig te zijn. Ook vind het ik erg leuk om van alles te downloaden hoewel dit niet altijd helemaal wil lukken.
Laatste reactie door Heisenberg, -
voorstellen
door Gast ameretto- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hoi ik hoop hier een hoop plezier te vinden!!!!
Laatste reactie door stefjuh, -
voorstellen
door Gast triplets- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hoi ;D Eerst wil ik iedereen even de allerbeste wensen wensen. En me even voorstellen ik ben triplets (monique). En ik ben 42 jaar. En hoop hier wat te weten te komen hoe bepaalde dingen werken met de pc. Want als het om bepaalde bestanden gaat of handelingen die je moet verrichten zit ik met mijn handen in mijn haren. Dus hoop hier wat ervaring op te doen. groetjes
Laatste reactie door Heisenberg, -
Voorstellen
door Firebolt- 1 volger
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo allemaal! Beste wensen voor 2025 en dat we veel nieuws mogen delen dit jaar! Ik lees al een aantal jaren veel nieuws en blijf graag via hier op de hoogte van de ontwikkelingen om al dat nieuws te lezen.
Laatste reactie door Moi46,