Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door bitsandbytes- 1 volger
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben een man van het jaar 1990, ondanks ik al even meega op het internet is usenet toch iets nieuw voor mij, en het opent en nieuwe wereld van mogelijkheden... wat een snelheid vaak! De reden van mijn focus op usenet is dat ik meer Nederlands en Vlaams gesproken content kan vinden. Ik ben dus op zoek naar dergelijke content, voornamelijk animatie films voor de kids. Ik begrijp dat de goede sites enkel op uitnodiging zijn, ik hoop binnenkort eens een goede site te vinden waar de registratie van openstaat. Duken.nl vaak checken lijkt dus de boodschap te zijn. Als iemand een goede site kan aanraden met vlaams gesproken animatiefilms…
Laatste reactie door Moi46, -
Voorstellen
door Denja- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo mijn naam is Guus en ik ben gek of lezen films en Nederlandse series. Ik hoop hier heel wat te kunnen opsteken. Groetjes Guus
Laatste reactie door TamSz, -
voorstellen
door egmvos- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik ben Ed 59 jaar oud en kijk graag film.
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door Gast awaschlo- 5 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal, Zal me even voorstellen. Ik ben Angelika, 56 jaar, woon in Lisse dichtbij de Keukenhof. Doe veel met de computer, dat is mijn grootste hobby. Maar heb er nu eentje bij, dat is koken. Kijk veel naar kookprogramma's en ben verslaafd aan Masterchef in alle vormen. Zoek een masterchef kookboek, zo vond ik ook dit forum opeens. Helemaal leuk want ik kan wel wat download hulp gebruiken af en toe. Misschien kan ik iemand helpen met PaintShopPro. Daar weet ik wel iets van. Ben benieuwd wat jullie zoal doen hier. Groetjes, Angelika :zwaai:
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door ronnye- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi ik ben Ron Woon in die mooie stad achter de duinen Ik ben de 50 gepasseerd
Laatste reactie door Zombymario, -
voorstellen
door moncherry- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo ik ben Mon, kom uit brabant NL, was er al op het andere forum... Ik houd van films kijken, paard rijden, computers, muziek... Ben moeder van een gezellig gezinnetje
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door dungunkeeper- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi, Niet zoveel te melden, ben alleen wat opzoek naar ebooks voor de vakantie :-) mvg Dungunkeeper
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Voorstellen
door Kutkip- 3 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben (een) Kutkip van ver over de datum, leg geen eieren meer 😉 Nieuw op dit forum maar niet nieuw in usenetland. Via google (zoekterm: QoQ) op jullie forum beland en zie daar een minder leuk item dat ze gestopt zijn 😢 Maar zie ook een leuke, open en spontane manier van communiceren, wel gezellig eigenlijk 🙂
Laatste reactie door ShadowMaster, -
voorstellen
door Gast duimpje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo bedankt dat ik lid mag worden van uw club
-
Voorstellen
door Snappy TWel- 1 volger
- 6 reacties
- 2.8k weergaven
Goedemiddag allemaal. Ben nieuw op dit forum maar sommige kennen mij wel van het mooie discord platform Duken's place. Ik ga ff rustig op mijn gemak rondkijken hier. En uiteraard komen jullie mij geregeld tegen.
Laatste reactie door Moi46, -
voorstellen
door Gast oblivian- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, ik ben een vrouw van 37, en mijn hobby is fotografie, daar heb ik ondertussen ook mijn beroep kunnen van maken dus dat valt heel goed mee ik zie ook graag een filmpje en lees graag recencies dus die hoop ik dan hier ook te vinden groetjes iedereen!
-
voorstellen
door bieske- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo iedereen op dit forum Ik ben Bieske, ik heb mij zojuist geregistreet op duken.nl. Ik ben 59 jaar oud, nog enkele maanden werken tot eind april en dan ga ik met pensioen. Mijn hobby's zijn fotografie ik heb zelf ontwikkelt in de donkere kamer met zwart wit en kleuren. Nu gaat dat makkelijker met de digitale fototoestellen. Ik bezit ook een oldtimer : een Ctroën traction avant uit 1956. Ik ben ook lid van een Laurel en Hardy club "Jitterbugs" uit Bergen op Zoom. Zo, dat was het dan een kleine voorstelling van wat ik ben Tot een volgende keer Bieske
Laatste reactie door marcov, -
Voorstellen
door Gast andre1970- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ja ja eindelijk heb ik het geleerd om te downloaden via internet O0 Ik ben Andre 38 jaar uit zuidholland getrouwd en gek op films kijken met mijn zoon van 6 jaar. soms een beetje gek maar dat is hier niet te omschrijven hahahaha Hoop op veel informatie en plezier hiero : greetings
Laatste reactie door steffris, -
voorstellen
door flasher- 2 reacties
- 1.7k weergaven
hallo ik ben flash en steeds op zoek naar nieuwe manieren om te douwnloaden ik hoop dat ik ze hier kan vinden groetje's
Laatste reactie door Michiel, -
voorstellen
door rope2305- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hi ik ben Petra en liefhebber van spotnet downloaden, nu loop ik regelmatig tegen problemen aan en kwam via google hier terecht ook voor verzoekjes...bij deze wil ik gelijk vragen is er iemand die seizoen 6 in divx heeftmet subs. Alvast heel erg bedankt
-
voorstellen
door Gast ak1974- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hoihoi, Ik ben Annet,en ik kom voor het eerst op deze site. Ben benieuwd hoe het allemaal werkt,maar volgens een vriend is dit een goede site. O0 groetjes Annet
Laatste reactie door Wouter36, -
Voorstellen
door Wonnia- 1 reactie
- 704 weergaven
Moi. Mijn naam is Wonnia. Ik ben al jaren lid van verschillende forums en gebruiker van usenet. Afgelopen tijd zijn er veel verschuivingen bij de forums en kan hier veel informatie vinden over wat er gebeurd. Bedankt!
-
Voorstellen
door doenja35- 0 reacties
- 860 weergaven
Dag, Ik ben Doenja en dol op lezen. Hoop hier veel leuke boekentips te vinden Groetjes
Laatste reactie door doenja35, -
voorstellen
door quinten39- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo mijn naam is Peter en ik ben 56 en ik hou van lezen films en computeren Ik hoop hier heel wat te kunnen opsteken. :goed: grt Peter
Laatste reactie door TamSz, -
voorstellen
door Gast goudvis52- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik ben Ria, en bent 59 jaar. Ik ben niet zo heel ervaren in het downloaden, dus zal best af en toe vragen hebben. groetjes Ria
-
voorstellen
door isis100- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo. Ik ben isis en heb voor mijn dochtertje een ds gekocht. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken wat de mogelijkheden zijn en waar ik het beste spelletjes kan downloaden.
Laatste reactie door Cédric., -
voorstellen
door Niek67- 10 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo allemaal, ik ben dus even nieuw op dit forum, het ziet er wel gezellig uit hier allemaal. Ik ben 14 jaar bijna 15 woon in noord-limburg. Ik ben zelf ook bezig met het editten van plaatjes op Photoshop. En ga nu ook mezelf bezig houden met Adobe Premiere Pro. en ik zag een board over filmdingen dus dat is wel chill. Niek oja ik ben trouwens ook wel een beetje bekend met forums ik zit ook op het MMForum.
Laatste reactie door Farid., -
voorstellen
door poetin- 2 reacties
- 1.2k weergaven
hallo ik ben 46 jaar woon in n holland werk als chauffeur mijn hobbies zijn de pc muziek en film en achter de bar helpen :o
Laatste reactie door poetin, -
voorstellen
door Gast amliw- 1 reactie
- 1.3k weergaven
wilma is mijn naam woon in drenthe de pc is mijn grootste vriend hobby,s is natuurlijk ook mijn pc/lezen/autorijden/watersport/ en nog meer
Laatste reactie door jordygrunn, -
Voorstellen
door Esquir- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hee, ik kom me even voorstellen. Ik ben kevin en woon in de buurt van Leiden. Keek vaak op DukeN voor vragen, maar nooit lid geworden. Leek me nu wel eens leuk
Laatste reactie door Freddytje,