Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
- 
				  nieuw op deze sitedoor Gast twan 01- 1 reactie
- 947 weergaven
 ben al wat jaren bezig met downloaden maar ben hier lid van geworden om mensen iets te leren en zekker zo belangrijk om zelf iets te leren  Laatste reactie door Schaapje, Laatste reactie door Schaapje,
- 
				Even voorstellendoor Dinkie- 3 reacties
- 946 weergaven
 Hallo ik ben Dinkie, vrouw, 62 jaar en hou van lezen op de ereader. Ik ben niet echt een poster op forums, maar bezoek en lees de topics wel dagelijks en hoop hier veel te leren.  Laatste reactie door ShadowMaster, Laatste reactie door ShadowMaster,
- 
				- 6 reacties
- 946 weergaven
 Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.  Laatste reactie door ShadowMaster, Laatste reactie door ShadowMaster,
- 
				voorstellendoor longshots- 1 reactie
- 946 weergaven
 ik ben nieuw ik hou van filmen en muziek  Laatste reactie door Farid., Laatste reactie door Farid.,
- 

Na aanbeveling ben ik lid geworden. Grtzz Ollie17  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 
				Hoi allemaaldoor chicaan- 0 reacties
- 945 weergaven
 Hoi. Ik heb Angela en 40 jaar. Ik ben altijd bezig met de pc en weet er dan ook heel veel van. Ik vind het leuk om mensen te helpen en dingen uit te leggen. Maar ik ben nog opzoek naar een klankbord. Iemand waar ik met mijn vragen terecht kan. Dat klankbord hoop ik hier te vinden. Groetjes, Laatste reactie door chicaan,
- 

Goedendag. Ik ben dus nieuw hier en moet nog even van alles lezen.... het ziet er een beetje ingewikkeld uit voor deze leek ? Heb ziggo als provider en hoorde al ergens dat je iets niet kan omdat ziggo dit geblokkeerd heeft. Dus ik zal wel ergens aan de bel trekken! In ieder geval bedankt voor het accepteren!  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  nieuw hierdoor Gast snowie- 0 reacties
- 945 weergaven
 hoi allemaal, heb al veel over jullie gelezen en gezien en dacht , laat ik me ook maar even registreren. Groetjes snowie 
- 
				- 2 reacties
- 944 weergaven
 Hallo, ik ben Ramon en ik downloadde wel eens bij een bepaalde site. Kwam via een collega bij deze site.😁  Laatste reactie door koffieleut, Laatste reactie door koffieleut,
- 
				leren downloadendoor zeeuwse- 1 reactie
- 944 weergaven
 Hallo, Ik ben Ilona en ik probeer wat leuke films te downloaden. Alle info is super, alleen het lukt nog steeds niet. Dus nu maar even via het forum proberen. Het is vast een hele domme vraag, maar spotnet installeren is gelukt, alleen nu kan ik nog niets met de bestanden. Wat voor programma heb ik dan nodig om het om te zetten en welke file moet ik hebben. Want er staat er nu een heleboel onder iedere download. Ik dacht dat ik de nzb file via grabit om kon zetten, maa dat lijkt niet te lukken. Wie kan mij helpen! ( Het liefst in jip en janneke taal ) Groetjes, Ilona  Laatste reactie door Trizomu, Laatste reactie door Trizomu,
- 
				- 1 reactie
- 943 weergaven
 ik ben via googelen hier gekomen vanwege problem met thc  Laatste reactie door los-cuentos, Laatste reactie door los-cuentos,
- 
				  voorstellendoor Gast pieke1- 1 reactie
- 943 weergaven
 hallo ben pas gescheiden en vader van 2 kinderen en opa van 5 kleinzonen  Laatste reactie door Heisenberg, Laatste reactie door Heisenberg,
- 
				Voorstellendoor wil49- 0 reacties
- 943 weergaven
 Hallo allemaal mijn naam is Wil woont in Nederland en hou van lezen ik hoop hier een hoop te vinden en achter te laten bedankt al vast groetjes Wil Laatste reactie door wil49,
- 
				ff voorstellendoor KappiRosso- 1 reactie
- 943 weergaven
 hey, ik ben kasper ik ben op dit topic gekomen omdat ik een paar vraagjes heb: als ik utorrent wil downloaden en dan die poorten moet openen weet ik niet hoe dat moet kunnen jullie me daar mee helpen?? Gr. kasper  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 

Hallo allemaal ik ben jeffkuh Al op veel downloadsites actief geweest!! Vooral als dankbare downloader en heel soms als uploader! Het begon allemaal bij napster toen kazaa en daarna limewire! Daarna begon voor mij het grootschalige werk.. Emule en Edonkey waren voor mij mijn dagelijkse leven.. Toen dit afliep ben ik naar FTD gegaan en download nu nog steeds met NZB via Spotnet.. Waar ik ook vaak te vinden ben zijn de betere torrent sites!! Nu ga ik eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt!  Laatste reactie door jeffkuh, Laatste reactie door jeffkuh,
- 
				- 1 reactie
- 941 weergaven
 Hallo allemaal Ik ben lizzi en woon in België,ben een 67 jarige oma van 6 toffe kleinkinderen,computeren is mijn grootste hobby vooral photoshoppen. Beste groetjes lizzi  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  voorstellendoor Gast ghazi- 2 reacties
- 941 weergaven
 hallo ik ben aleida en ik kwam me even voorstellen ik hoop dat ik ook buitenlandse filmen kan downloaden want ik houdt heel veel van hindifilms en uiteraard ook muziek je weet wel muziek vanuit india :music:  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				nieuw hierdoor ploontje- 1 reactie
- 940 weergaven
 Hallo ik ben nieuw hier. Heb mezelf aangemeld omdat ik graag muziek wil downloaden. Het lukt me alleen niet om het programma te laten downloaden en hoop hier het antwoord te vinden. groetjes Ploon  Laatste reactie door Releases, Laatste reactie door Releases,
- 
				  hallo allemaaldoor Gast junkie-nl- 1 reactie
- 939 weergaven
 Ben Franc en nieuw hier, hoop veel te leren over hoe alles in ze werk gaat met betrekking tot films:) Laatste reactie door Maartenn,
- 

Ik ben Ine 30 jaar en woon in Antwerpen  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 
				Voorstellendoor Muis25- 2 reacties
- 939 weergaven
 Hoi Ik ben Muis25 en nieuw hier. Ik hoop hier een paar dingen te kunnen bijleren. Groeten 
- 

:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Ben al een tijdje aan het downloaden van filmpjes en muziek voor onszelf en de kleine. Is erg fijn als ik op dit forum meer info kan achterhalen en eventueel andere kan helpen met de kennis die ik nu bezit. greetz  Laatste reactie door Thijs., Laatste reactie door Thijs.,
- 
				FF voorstellendoor moonz- 0 reacties
- 938 weergaven
 Hallo allemaal bij deze stel ik mij FF voor. zeg maar moonz tegen moonz, ik ben oud genoeg om behoorlijk wat fouten in mijn leven te hebben gemaakt, maar nog jong genoeg om ze weer te maken ik ben gek op puteren en vooral bezig zijn met nieuwsgroepen,enz enz, ben vaak op deze site geweest en heb hier menig tip of truc geleerd ,dit is een van mijn fav.. sites, al behoorlijk lang,snap ook niet waarom ik niet eerder heb ingeschreven hier ! affijn eerst wil ik iedereen van Duken vet complimenteren met deze geweldige site,en ook vet bedankt voor al jullie tijd en wat nog meer om dit mogelijk te maken, Zodat puteraars zoals ik wegwijs worden in dit grote digitale bos,waar i… Laatste reactie door moonz,
- 
				  Helemaal nieuw hierdoor Gast Izzeme- 1 reactie
- 938 weergaven
 Hoi, ik ben helemaal nieuw hier, zag dat ik me voor moest stellen, maar heb geen idee hoe of dat moet, dus maar via topic geprobeerd in de hoop dat dat goed is. Ik ben hier verzeild geraakt na het downloaden van een nzb bestand waar ik geen raad mee wist. Heb al wel wat opgestoken van het forum, nu nog testen of ik het begrijp!  Laatste reactie door Thijs., Laatste reactie door Thijs.,
- 

Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,