Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
Beste mensen, mijn naam is Sine en ik ben op dit forum gekomen daar ik zo af en toe wat vragen heb over downloaden of zaken die daarmee te maken hebben. Ik verheug me op een fijne samenwerking. Mocht ik ook eens een steentje bij kunnen dragen, dan zal ik dat zeker doen.
Laatste reactie door William1, -
FF voorstellen
door moonz- 0 reacties
- 923 weergaven
Hallo allemaal bij deze stel ik mij FF voor. zeg maar moonz tegen moonz, ik ben oud genoeg om behoorlijk wat fouten in mijn leven te hebben gemaakt, maar nog jong genoeg om ze weer te maken ik ben gek op puteren en vooral bezig zijn met nieuwsgroepen,enz enz, ben vaak op deze site geweest en heb hier menig tip of truc geleerd ,dit is een van mijn fav.. sites, al behoorlijk lang,snap ook niet waarom ik niet eerder heb ingeschreven hier ! affijn eerst wil ik iedereen van Duken vet complimenteren met deze geweldige site,en ook vet bedankt voor al jullie tijd en wat nog meer om dit mogelijk te maken, Zodat puteraars zoals ik wegwijs worden in dit grote digitale bos,waar i…
Laatste reactie door moonz, -
Even voorstellen
door Pioneer- 3 reacties
- 923 weergaven
Hier gaan we... Ben Pioneer en ben getrouwd, 1 zoon van bijna 17 Kom uit België en woonachtig in een kleine stad Landen. En voor de rest zijn mijn passie's films kijken en stripverhalen lezen. Voetbal hoort hier uiteraard ook bij. Groeten, P.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 923 weergaven
hallo leden van duken ik ben kendy ik kom uit het mooie limburg van belgie nu ik hou enorm van films muziek series en unhandted softwares voor de rest wenst ik je een goede avond toe
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 922 weergaven
Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door smits, -
ff voorstellen gerjo
door Gast gerjo- 2 reacties
- 922 weergaven
mijn naam is gerjo, kom uit oost nederlanderland, beroep teamleider in de wsw, hobby's muziek en comp, en mijn eigen radiostudio, hoop hiet veel plezier te hebben gr gerjo
-
- 0 reacties
- 922 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mirjam, 42 jaar en ik hoop hier het een en ander te leren over downloaden e.d. Groetjes, Mirjam.
Laatste reactie door Marie1970, -
- 1 reactie
- 921 weergaven
en ik ben nieuw hier ik ben mijn wacht woord kwijt van thc
-
Mijn naam is Ad en zo te zien is dit een leerzaam en gezellig forum. Ik woon in het Westland.
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx
Laatste reactie door Zombymario, -
ik ben yves uit antwerpen, ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer info zoek om cd's te downloaden.... ben zelf niet zo handig met pc
Laatste reactie door yves13, -
Ik ben Freek en hou van muziek. Ik heb geen Spotify maar dit nog op Winamp. Nu nog een mooie manier vinden om bestanden te delen tussen mijn telefoon en computer.
Laatste reactie door William1, -
Ook even netjes voorstellen
door Gast Marioncatwoman- 1 reactie
- 920 weergaven
Hoi allemaal ;D Ik ben Marion, probeer een hoop te leren wat betreft downloaden en branden, heb hier al veel info gevonden en me ookmeteen aangemeld op het forum, wel zo netjes om je dan ook voor te stellen. Ik ben moeder van 3 kids en komt uit Limburg ^-^
Laatste reactie door Rikkert., -
even voorstellen
door Gast crisz- 2 reacties
- 920 weergaven
hallo ik ben cris en probeer te downloaden en het lukt zowaar een beetje ben 53 jaar heb 2 kids en ben oma
Laatste reactie door Trizomu, -
Goedendag. Ik ben dus nieuw hier en moet nog even van alles lezen.... het ziet er een beetje ingewikkeld uit voor deze leek ? Heb ziggo als provider en hoorde al ergens dat je iets niet kan omdat ziggo dit geblokkeerd heeft. Dus ik zal wel ergens aan de bel trekken! In ieder geval bedankt voor het accepteren!
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door namsiuh- 0 reacties
- 919 weergaven
Hallo mensen, Ben hardstikke nieuw hier en hoop hier veel dingen te leren en te weten te komen. O.a OSX draaien onder W7 en VMWare. groet
Laatste reactie door namsiuh, -
Hallo allemaal....
door Gast 3210- 1 reactie
- 919 weergaven
Hi, ik ben 3210, Ik ben 'n liefhebber van nieuwe films en 'n veel gebruiker van diverse software. Ik kwam deze site eigenlijk bij toeval tegen, mooi opgezet ! Groet "3210"
Laatste reactie door Wous, -
ff voorstelen
door herbie18- 2 reacties
- 919 weergaven
goede middag mijn naam is herman ben rond de 30 jaar en ben gek op films vooral voor de kids :goed:
-
even voorstellen
door ria52- 1 reactie
- 919 weergaven
hoi ik ben ria52, gek op computers en op alles wat met downloaden temaken heeft. sinds kort een gebruiker van spotnet met veel plezier vind het een prachtprogje en werkt meestal erg prettig. :peace: voor de rest hoop ik hier op het forum ook leuke dingen te beleven,en tot slot wens ik iedereen een goed en gezonde jaarwisseling toe
Laatste reactie door Marciej123, -
Even voorstellen
door PatL- 2 reacties
- 918 weergaven
Goedemorgen, Ik heet Pat en ben nieuw hier, ik begin voorzichtig met downloaden en ben er nog niet heel erg in thuis, daarvoor is dir forum iets prachtigs en ik zal er denk ik veel gebruik van gaan maken. groetjes Pat
Laatste reactie door 'Robin, -
Hallo allemaal, Ik heb me net aangemeld hier op het forum dus ik dacht ik stel me even voor. Ik ben Mathijs, 23 jaar. Verder weinig bijzonders te melden, maar wil je toch meer weten dan hoor ik het wel! Groeten
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Hola, vanuit Spanje iedereen een Feliz Ano y Nuevo, oftewel in het Nederlands een gelukkig nieuwjaar O0 In Spanje bezig een nieuw leven op te bouwen.Hou mij nu vooral bezig met repareren van pc's, mensen helpen met Internet aan te vragen en zorgen dat het ook daadwerkelijk wordt geleverd en het ook nog doet :oWant Spanje is Nederland zo'n 20 jaar terug....Alleen de PTT kunt u nemen en ach als u drie maanden moet wachtten op een 256kb verbinding, tsja dat is uw probleem > En verder dus zelf films,progjes etcetera downloaden voor de NL-goegemeenschap hier. Heb, jawel, een 2 MB verbinding....
Laatste reactie door catalunya, -
Hallo Allemaal ;)
door Gast Godsmack- 0 reacties
- 917 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ga me eens voorstellen, ik ben Patje uit Friesland en ben film verslaafd, kijk zo'n elke dag haast wel 5 films als het er niet meer zijn... Wie is er ook zo'n film freak? Groetjes Patje
-
- 5 reacties
- 917 weergaven
Ben al 13 jaar met usenet verbonden vanaf de Napster en FTD en nu met andere forums, maar wil me hier even voorstellen Hoop dat ik veel info hier kan verzamelen, mooi overzichtelijke site trouwens
Laatste reactie door Misterkilobyte, -
- 6 reacties
- 917 weergaven
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door ShadowMaster,