Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.028 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 972 weergaven
De beste site over downen. Ik download graag games voor de DSI voor mijn zoontje en voor mijzelf
Laatste reactie door Jeroen, -
Hallo all.
door the@dge- 1 reactie
- 972 weergaven
Hallo , Ik ben nieuw hier mijn naam is ger ben 40 jaar en kom oorspronkelijk uit amsterdam maar woon sinds 5 jaar in enschede ik download via newsgroups heb 2 pay accounts en 120mbt van ziggo. ik ben een echte down junk. Voorkeur gaat uit naar films en appz. LOL
Laatste reactie door Eagles, -
Even voor stellen
door Patje71- 0 reacties
- 972 weergaven
Ik ben Patje en kom uit Brabant. Filmfanaat en nieuwsgierig naar deze site!
Laatste reactie door Patje71, -
Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx
Laatste reactie door Zombymario, -
Hoi top team en leden ben Patrick en ben op pensioen en is allemaal nieuw voor mij en hoop hier leuke downloads te vinden waar ik zeker niet aan twijfel bedankt voor de toevoeging
Laatste reactie door Patrick M, -
Na aanbeveling ben ik lid geworden. Grtzz Ollie17
Hallowaa :D
door Gast rubentjah69- 1 reactie
- 970 weergaven
Hallo, Ik ben Ruben Ben 15 jaar jong Woon in skw Prov Antwerpen in Belgie. ik zit regelmatig op de pc enja dit ben ik Greetz
Laatste reactie door Jeroen, -
voorstellen
door longshots- 1 reactie
- 970 weergaven
ik ben nieuw ik hou van filmen en muziek
Laatste reactie door Farid., -
Ik ben Edwin en usenet gebruiker van het eerste uur. Ik ben vooral op zoek naar science fiction en thrillers.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
leren downloaden
door zeeuwse- 1 reactie
- 969 weergaven
Hallo, Ik ben Ilona en ik probeer wat leuke films te downloaden. Alle info is super, alleen het lukt nog steeds niet. Dus nu maar even via het forum proberen. Het is vast een hele domme vraag, maar spotnet installeren is gelukt, alleen nu kan ik nog niets met de bestanden. Wat voor programma heb ik dan nodig om het om te zetten en welke file moet ik hebben. Want er staat er nu een heleboel onder iedere download. Ik dacht dat ik de nzb file via grabit om kon zetten, maa dat lijkt niet te lukken. Wie kan mij helpen! ( Het liefst in jip en janneke taal ) Groetjes, Ilona
Laatste reactie door Trizomu, -
even voorstellen
door bverhoof- 2 reacties
- 969 weergaven
Hallo ik heet Bernard 60 jr jong beroep applicatie $ functioneel beheerder van bepaalde software gr bernard
Laatste reactie door William1, -
ik ben ben
door GwenKillerby- 2 reacties
- 968 weergaven
nee gwen. toch hallo. ik ben op zoek naar nieuws over idope, soulseek en misschien kazoo.
Laatste reactie door GwenKillerby, -
ook nieuw hier...
door Gast issiem- 0 reacties
- 968 weergaven
Goeienavond allemaal..! Mijn naam is issiem en ben een echte newbie nog. Hiermee dus een voorsteltopic en hoop ik snel meer info te vinden op dit forum en snel tot de experts hier te behoren O0
-
nieuw hier
door ploontje- 1 reactie
- 967 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier. Heb mezelf aangemeld omdat ik graag muziek wil downloaden. Het lukt me alleen niet om het programma te laten downloaden en hoop hier het antwoord te vinden. groetjes Ploon
Laatste reactie door Releases, -
voorstellen
door Gast pieke1- 1 reactie
- 967 weergaven
hallo ben pas gescheiden en vader van 2 kinderen en opa van 5 kleinzonen
Laatste reactie door Heisenberg, -
Ik ben Ine 30 jaar en woon in Antwerpen
Even voorstellen...
door Gast AnsJeee- 1 reactie
- 965 weergaven
Hoi Allemaal!!! Ik ben Angelique en ik ben 22 jaar Ben nieuw hier dus ik moet alles nog een beetje uitvogelen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 964 weergaven
Hallo, ik ben Ramon en ik downloadde wel eens bij een bepaalde site. Kwam via een collega bij deze site.😁
Laatste reactie door koffieleut, -
Goeiemorgen
door jellelle- 1 reactie
- 964 weergaven
Hoi, Ik ben een jonge papa die op zoek is naar NL-gesproken films voor de kleinsten Groet!
Laatste reactie door Trizomu, -
- 1 reactie
- 963 weergaven
ik ben via googelen hier gekomen vanwege problem met thc
Laatste reactie door los-cuentos, -
even voorstellen
door Gast sisab- 1 reactie
- 963 weergaven
Hallo allen, Ik ben ook nieuw en vind het heel fijn om informatie over van alles en nog wat hier te vinden. Is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik leer snel. De groeten sisab
-
nieuw op deze site
door Gast twan 01- 1 reactie
- 963 weergaven
ben al wat jaren bezig met downloaden maar ben hier lid van geworden om mensen iets te leren en zekker zo belangrijk om zelf iets te leren
Laatste reactie door Schaapje, -
ff voorstellen
door KappiRosso- 1 reactie
- 963 weergaven
hey, ik ben kasper ik ben op dit topic gekomen omdat ik een paar vraagjes heb: als ik utorrent wil downloaden en dan die poorten moet openen weet ik niet hoe dat moet kunnen jullie me daar mee helpen?? Gr. kasper
Voorstellen
door Muis25- 2 reacties
- 963 weergaven
Hoi Ik ben Muis25 en nieuw hier. Ik hoop hier een paar dingen te kunnen bijleren. Groeten
-
Hallo allemaal.
door Oita- 3 reacties
- 963 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een moeder van twee kinderen. En die twee zijn meteen ook de "oorzaak" dat ik hier terechtgekomen ben. Huurde regelmatig dvd's voor het gezin. Deze zomer verhuisd naar een dorpje waar geen dvd-theek in de buurt is. Ben toen gaan huren rechtstreeks via internet en met zijn allen voor de monitor zitten . Vriendin vond dat niks en downloade toen wel eens films voor mij (of haalde ons uit de brand als we weer eens een deel van een lopende serie hadden gemist). Ze stelde me voor om het zelf eens te gaan proberen. Ben eerst drie dagen druk aan het leren geweest over alle software die daar bij te pas komt (newsserver, spotsite's, newsreader enz.) Ik wil…
Laatste reactie door Duken,