Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
Ook even netjes voorstellen
door Gast Marioncatwoman- 1 reactie
- 880 weergaven
Hoi allemaal ;D Ik ben Marion, probeer een hoop te leren wat betreft downloaden en branden, heb hier al veel info gevonden en me ookmeteen aangemeld op het forum, wel zo netjes om je dan ook voor te stellen. Ik ben moeder van 3 kids en komt uit Limburg ^-^
Laatste reactie door Rikkert., -
DE NIEUWE
door Gast jeank0- 1 reactie
- 880 weergaven
Dag mensen. Ben jean en ben dus de nieuwe in town Mogen we allemaal prettig samenwerken
Laatste reactie door Duken, -
Dag, Ik ben Jan en ik kom uit het noorden van het land. En 25 jaar.
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 878 weergaven
Hoi allen, Ik ben Freek (29jr). Ben een zeer actieve downloader. Ik heb ook een tijdje geupload bij NLT-forum. Door tijdgebrek heb ik dat laten varen. Misschien kan ik met de kennis die ik heb nog wat mensen op weg helpen hier. Gr Interfreak.
- 3 reacties
- 878 weergaven
hallo ik ben michel. en hoop in geezellig forum terrecht gekomen te zijn waar ik menig uurtje mijn eigen goed vermaken.
Laatste reactie door willem2570, -
effe voorstellen
door Nickymp3- 1 reactie
- 878 weergaven
hoi ik ben Nicky 55 lentes kom uit België Ben Invalide na zwaar auto ongeval daardoor ik veel vergeet daar erger ik me veel aan. en ben regelmatig ziek (bedlegerig) hoop dat jullie er geen bezwaar hebt. en wens iedereen het aller beste toe oja ben gek op films en nederlandstalige zangers
Laatste reactie door jelmer11, -
Ola Allemaal
door ladycat- 1 reactie
- 878 weergaven
hallo ik ben ellen, verslaafd aan series, haha momenteel off the map aan het kijken dacht er met 12 afl te zijn, maar helaas, heb al oproepje hier op het forum geplaatst in ieder geval hoop ik veel te vinden en te leren hier bedankt ellen
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
Dag allemaal, Vanmiddag lid geworden van deze website. Mijn naam is Jolanda, 30 jaar oud en moeder van 2 kinderen. Wellicht tot ziens!
Laatste reactie door Jolanda1983, -
Nieuweling
door fremajo- 2 reacties
- 877 weergaven
Hoi ik ben fred, probeer me bezig te houden met de p.c enz Snap er nog niet heel veel van maar denk dat jullie mij wel wegwijs kunnen maken, .
Laatste reactie door Monkie, -
Voorstellen
door Gina- 1 reactie
- 877 weergaven
Hallo Ik ben Gina. Lid geworden omdat mensen mij links stuurden van deze site met goede duidelijke uitleg.
Voorstellen
door Gast Tachna- 1 reactie
- 877 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Tachna. Het forum heb ik gezien op Google. Bedankt dat ik geregistreerd ben. Vele vele grtjs T. x
Laatste reactie door Zombymario, -
hey ben Hans uit breda 57 en heb gelijk n prob;eempje met spotnet na de dl en instal opgestart maar krijg geen servers te zien????
Laatste reactie door sennah, -
- 1 reactie
- 877 weergaven
Even voorstellen! Danielle is de naam en ik kom uit het zuiden. Onlangs heb ik een p.c. kunnen overnemen van iemand maar ik moet natuurlijk verschillende programma's erop zetten. Maar zoveel weet ik er niet van maar wil het wel proberen. Maar ik zal de nodige hulp goed kunnen gebruiken. Dus bij deze hopelijk kan iemand mij een beetje wegwijs maken. Ik zal de vraag maar op de juiste plaats stellen. Alvast bedankt en ik ben blij dat er tenminste forums zoals deze zijn voor mensen zoals mij. Tot mails!!!
even voorstellen
door Gast lobbes- 1 reactie
- 876 weergaven
Hoi allemaal,ik ben lobbes ben 62 jaar hou van muziek,films en eigenlijk alles wat leuk is.Hoop hier veel leuks te vinden.Groetjes lobbes.
ff voorstellen
door Gast klaartje12- 1 reactie
- 876 weergaven
Hoi allemaal, Ik heb me geregistreerd omdat ook ik wil gaan proberen e.e.a. te downloaden. Om gericht te kunnen zoeken in het forum moest ik mij registreren. Denk veel informatie te kunnen vinden.
Laatste reactie door 'Robin, -
- 2 reacties
- 875 weergaven
Hallo Ik ben Svenja en ben nieuw hier. Ik hou van comic book films. All the best!
- 6 reacties
- 874 weergaven
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
even voorstellen
door elgish- 0 reacties
- 874 weergaven
Ik ben alex , ik ben hier door vrienden naar toe verwezen ,van wege spotnet veel programa's virussen bevinden.meschien dat het hier wel mee zou vallen ,,,, nou ik ben benieuwd
Laatste reactie door elgish, -
Even voorstellen
door jtsmit- 2 reacties
- 871 weergaven
Ik ben Hans en net nieuw hier, woon in de Parel van Gelderland en een groot liefhebber van films en series.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Goeiemorgen
door jellelle- 1 reactie
- 871 weergaven
Hoi, Ik ben een jonge papa die op zoek is naar NL-gesproken films voor de kleinsten Groet!
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo DukeN
door Gast Spector89- 1 reactie
- 871 weergaven
Beste Allemaal, Ik ben Kevin, werkzaam in de IT en kwam per toeval op dit forum terrecht. De eerste indruk was goed de site oogd interesant en dacht laat ik mij dit eens een kans geven. Dus dan gaan we er ook helemaal voor en hier staat mijn post dan ook om mij voor te stellen. Groetjesz,
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 870 weergaven
en ik ben nieuw hier ik ben mijn wacht woord kwijt van thc
-
even voorstellen
door claush- 1 reactie
- 870 weergaven
Hallo ik ben Claus , ben gek op films, gamen en muziek van dat laatste heb ik een hele collectie, die ik ook ga delen hier tzt groetjes Claus
-
Hoi ik ben 66 jaar en mijn hobby is lezen Groetjes karel
-
- 1 reactie
- 868 weergaven
Hallo :zwaai:. Ik ben dus nieuw op dit forum. Ik hoop hier te vinden wat ik zoek . Wat ik zoek? Dat zie ik wel als ik het tegenkom . Overigens was ik al jaren op FTD te vinden met wat incidentele spots en ik ben een regelmatige meenemer. Leuk dat er met Spotnet nu een legaal alternatief voor FTD is.
Laatste reactie door Zombymario,