Spring naar bijdragen

Hallo allemaal.


Oita

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Ik ben een moeder van twee kinderen.

En die twee zijn meteen ook de "oorzaak" dat ik hier terechtgekomen ben.

Huurde regelmatig dvd's voor het gezin. Deze zomer verhuisd naar een dorpje waar geen dvd-theek in de buurt is. Ben toen gaan huren rechtstreeks via internet en met zijn allen voor de monitor zitten  . Vriendin vond dat niks en downloade toen wel eens films voor mij (of haalde ons uit de brand als we weer eens een deel van een lopende serie hadden gemist). Ze stelde me voor om het zelf eens te gaan proberen. Ben eerst drie dagen druk aan het leren geweest over alle software die daar bij te pas komt (newsserver, spotsite's, newsreader enz.) 

Ik wil zoveel mogenlijk info over dit hele gebeuren het heeft me helemaal te pakken  vooral nadat het me gelukt was 2 films en 1 win.spelletje binnentehalen.

Ben hier terecht gekomen omdat ik ineens geconfronteerd werd met de term "mounten" tijdens het verder experimenteren. Mounten ?????? Nog noooooit van gehoord, enfin één van die dingen dus waar ik totaal geen weet van had. Gegoogeld en toen kwam ik dus hier terecht. Ik vind de vele informatie met uitleg hier zo duidelijk dat het één en ander mij echt duidelijk werd.

Hoop dat ik hier nog meer  kan opsteken of dat ik antwoorden kan vinden tegen de vele "problemen" of "vreemde" dingen waar ik ongetwijfeld volop nog tegen aan zal lopen.

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 94
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hehe, welkom!

Ook ik ben een nieuweling hier, maar toch kom ik je even begroeten ;)

Ik denk dat je die termen langzamerhand wel oppikt, als je er een paar eenmaal doorhebt komen de anderen vanzelf!

Veel plezier op dit forum!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Dit forum is precies wat je nodig hebt:)

Welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat een fijn welkoms bericht! Leuke achtergrond en fijn om te horen dat we je zo goed kunnen helpen.  :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...