Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Hey, Ik ben dus de wichel woonachtig te schoten, antwerpen, belgië ben 23jr werk als chauffeur bij M&Msystems ik werk vooral veel aan men peugeot 207 1.6Hdi van 2010
Laatste reactie door Wous, -
Even voorstellen
door Coowly- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Nou, ik ben Coowly. Ben benieuwd wat deze site te bieden heeft. Pirates till the end...
Laatste reactie door IfElse, -
Hallo Nederland
door Jansen m- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, ik ben Henkie, 52 jr. uit Nederland. Ben op zoek naar films, ed.
Laatste reactie door Jansen m, -
effe voorstellen
door Gast lindsy6- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hey allemaal ik ben een 26 jarige vrouw uit belgie men hobbys zijn voornamenlijk films bekijken ,af en toe stapje in de wereld zetten; en portretten schilderen; voor de rest heb ik 1 huisdier men katje ella .heb je nog vragen dan vraag het maar :) groetjes lindsy
-
kan downloads niet meer hervatten en ook geen nieuwe bestanden downloaden
door Gast ferrari frenky- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heb downloads bij ares gepauzeerd maar kan ze nou niet meer hervatten heb gewoon verbinding heb gisteren ares gedownload dus volgens mij heb ik de nieuste versie en heb ook download limiet omhoog gezet kan iemand mij helpen alvast bedank FERRARI FRENKY Modbreak:/ Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als het nodig is.
-
ff voorstellen
door Gast lasertje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hoi allemaal, mijn nickname is lasertje en ik ben via deze site behoorlijk wijzer geworden om via nieuwsgroepen te downloaden, de informatie die wordt gegeven is duidelijk en overzichtelijk :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Maartenn, -
Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx
Laatste reactie door Zombymario, -
even voorstellen
door Gast nika59- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo allemaal; ik ben cora en hoop op dit forum wat te leren over downloaden en computer in het algemeen,want ik ben echt een leek op dat gebied :-[ :redface: groetjes en alvast bdankt
-
Nieuw op deze site
door Gast jankersten- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben jan kersten en ben nieuw op deze site, moet nog even rondkijken hoe alles werkt, ben 50 jaar en ik hoop een mooie en gezellige tijd hier door te maken. Voor iedereen een mooie avond toegewenst groetjes jan
hallo!
door Gast meeuweflats- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Dag mensen, mijn naam is jos en nieuw op dit forum. Ik ben altijd op zoek naar torrents voor mijn verzameling, dus ik ben benieuwd wat ik hier kan vinden. Mail mij gerust als je vragen hebt!
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik ben ping en ik heb me hier geregistreerd in de hoop wat interessante weetjes uit te kunnen wisselen over pc-stuff, tot in de wandelgangen, PING
Laatste reactie door reneetje1969, -
Hallo
door chantybaby- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik ben 33, alleenstaande moeder met een dochter van 13. Ik werk in de zorg. Hobby's zijn lezen, koken en films kijken. Groetjes
Laatste reactie door chantybaby, -
Voorstellen
door miclatten- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo Iedereen, Ik ben pas lid en ben 31 jaar Wil graag lid worden omdat ik graag hulp zoek met het zoeken van een nieuwe PC Verder lijkt het me een leuke site om nieuwe dingen te leren gr Mic
Laatste reactie door Trizomu, -
Nieuweling
door fremajo- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi ik ben fred, probeer me bezig te houden met de p.c enz Snap er nog niet heel veel van maar denk dat jullie mij wel wegwijs kunnen maken, .
Laatste reactie door Monkie, -
nieuweling
door marthaeen- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Goedemiddag Ik ben Marthaeen en dus een nieuweling. Hoop hier nog wat te leren. Hou van films muziek dieren en natuur
Laatste reactie door marthaeen, -
ook nieuw hier
door mams73- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi Allemaal, Ik ben een leek wat betreft het downloaden van dingen op internet. Hopelijk kan hier vinden wat ik zoek, en dingen vragen waar ik niet uit kom. Hopelijk helpen jullie ook mensen die geen verstand hebben van het downloaden. Groetjes Esther
Laatste reactie door mams73, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerGirl92 GamerGirl92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en dacht dat ik me even moest voorstellen. Mijn naam is Sarah en ik kom uit een klein dorpje in Nederland. Sinds ik een kind was, ben ik altijd al gek geweest op gamen, maar pas de laatste jaren ben ik echt fanatiek gaan spelen. Wat ik zo leuk vind aan de PlayStation? Nou, het is voor mij vooral de combinatie van geweldige verhalen en die leuke multiplayer-games. Het voelt echt alsof je deel uitmaakt van een avontuur samen met vrienden! Daarnaast is de graphics natuurlijk ook super mooi, waardoor spellen als "The Last of Us" en "Spider-Man" echt tot leven komen. …
Laatste reactie door yihaa, -
goedemorgen
door hans1958- 1 reactie
- 1,1k weergaven
goedemorgen ik ben hans en kom uit twente 62 jaar oud mij hobby is mij werk en hoop veelplezierte hebben hier groetjes
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door Gast gismo 5- 0 reacties
- 1,1k weergaven
:friends: mijn naam is gismo ik hou van nederlands muziek dus weet ik zeker dat hier veel plezier heb op deze site
-
Even voorstellen
door krillz- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo Ik ben krillz, 36 jaar en loodgieter van beroep. In mijn vrije tijd kijk ik series en films. Dit forum is dus ideaal
Laatste reactie door Duken, -
nieuwe lid
door Gast freggel2311- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi ben dennis 33 jaar en woon ik helmond
-
Even voorstellen
door Janosh- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik een DVD wilde kopieren, waarbij een probleem optrad. Zie nu echter dat hier veel meer kennis te halen is. Zal er dankbaar gebruik van maken! Groet, Janosh
Laatste reactie door Mr_PoP, -
From Belgium
door BlackNinja- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Dennis uit België, 38 jaar en al 21 jaar samen met mijn vrouwtje (waarvan 16 getrouwd). Ondertussen hebben we 2 kids van 12 en 9. Mijn hobbies zijn passief voetbal, motorrijden en vooral aquariumhouden (malawicichliden). Ik ben moderator van het malawifreaks.nl -forum. De overgebleven tijd breng ik meestal door voor mijn laptop of voor de tv.
Laatste reactie door BlackNinja, -
Hallowaa :D
door Gast rubentjah69- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben Ruben Ben 15 jaar jong Woon in skw Prov Antwerpen in Belgie. ik zit regelmatig op de pc enja dit ben ik Greetz
Laatste reactie door Jeroen, -
Ik ben Conall en hier gekomen omdat private release is gestopt en ik uitzocht waarom. Ga op mijn gemak mezelf hier eens inlezen.😀
Laatste reactie door Duken,