Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.022 discussies in dit forum
- 

ik ben ben
door GwenKillerby- 2 reacties
 - 951 weergaven

nee gwen. toch hallo. ik ben op zoek naar nieuws over idope, soulseek en misschien kazoo.
Laatste reactie door GwenKillerby, - 

nieuw op deze site
door Gast twan 01- 1 reactie
 - 951 weergaven

ben al wat jaren bezig met downloaden maar ben hier lid van geworden om mensen iets te leren en zekker zo belangrijk om zelf iets te leren

Laatste reactie door Schaapje, - 

voorstellen
door longshots- 1 reactie
 - 951 weergaven

ik ben nieuw ik hou van filmen en muziek

Laatste reactie door Farid., - 

Even voorstellen
door Dinkie- 3 reacties
 - 950 weergaven

Hallo ik ben Dinkie, vrouw, 62 jaar en hou van lezen op de ereader. Ik ben niet echt een poster op forums, maar bezoek en lees de topics wel dagelijks en hoop hier veel te leren.

Laatste reactie door ShadowMaster, - 

even voorstellen
door bverhoof- 2 reacties
 - 950 weergaven

Hallo ik heet Bernard 60 jr jong beroep applicatie $ functioneel beheerder van bepaalde software gr bernard

Laatste reactie door William1, - 

leren downloaden
door zeeuwse- 1 reactie
 - 949 weergaven

Hallo, Ik ben Ilona en ik probeer wat leuke films te downloaden. Alle info is super, alleen het lukt nog steeds niet. Dus nu maar even via het forum proberen. Het is vast een hele domme vraag, maar spotnet installeren is gelukt, alleen nu kan ik nog niets met de bestanden. Wat voor programma heb ik dan nodig om het om te zetten en welke file moet ik hebben. Want er staat er nu een heleboel onder iedere download. Ik dacht dat ik de nzb file via grabit om kon zetten, maa dat lijkt niet te lukken. Wie kan mij helpen! ( Het liefst in jip en janneke taal ) Groetjes, Ilona

Laatste reactie door Trizomu, - 

- 1 reactie
 - 949 weergaven

Hallo allemaal Ik ben lizzi en woon in België,ben een 67 jarige oma van 6 toffe kleinkinderen,computeren is mijn grootste hobby vooral photoshoppen. Beste groetjes lizzi

Laatste reactie door Duken, - 

- 1 reactie
 - 948 weergaven

ik ben via googelen hier gekomen vanwege problem met thc

Laatste reactie door los-cuentos, - 

- 2 reacties
 - 948 weergaven

Hallo, ik ben Ramon en ik downloadde wel eens bij een bepaalde site. Kwam via een collega bij deze site.😁

Laatste reactie door koffieleut, - 

Voorstellen
door Muis25- 2 reacties
 - 948 weergaven

Hoi Ik ben Muis25 en nieuw hier. Ik hoop hier een paar dingen te kunnen bijleren. Groeten
 - 

voorstellen
door Gast ghazi- 2 reacties
 - 948 weergaven

hallo ik ben aleida en ik kwam me even voorstellen ik hoop dat ik ook buitenlandse filmen kan downloaden want ik houdt heel veel van hindifilms en uiteraard ook muziek je weet wel muziek vanuit india :music:

Hoi allemaal
door chicaan- 0 reacties
 - 947 weergaven

Hoi. Ik heb Angela en 40 jaar. Ik ben altijd bezig met de pc en weet er dan ook heel veel van. Ik vind het leuk om mensen te helpen en dingen uit te leggen. Maar ik ben nog opzoek naar een klankbord. Iemand waar ik met mijn vragen terecht kan. Dat klankbord hoop ik hier te vinden. Groetjes,
Laatste reactie door chicaan, - 

voorstellen
door Gast pieke1- 1 reactie
 - 947 weergaven

hallo ben pas gescheiden en vader van 2 kinderen en opa van 5 kleinzonen

Laatste reactie door Heisenberg, - 

ff voorstellen
door KappiRosso- 1 reactie
 - 947 weergaven

hey, ik ben kasper ik ben op dit topic gekomen omdat ik een paar vraagjes heb: als ik utorrent wil downloaden en dan die poorten moet openen weet ik niet hoe dat moet kunnen jullie me daar mee helpen?? Gr. kasper

Laatste reactie door Zombymario, - 

Goedendag. Ik ben dus nieuw hier en moet nog even van alles lezen.... het ziet er een beetje ingewikkeld uit voor deze leek ? Heb ziggo als provider en hoorde al ergens dat je iets niet kan omdat ziggo dit geblokkeerd heeft. Dus ik zal wel ergens aan de bel trekken! In ieder geval bedankt voor het accepteren!

:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Ben al een tijdje aan het downloaden van filmpjes en muziek voor onszelf en de kleine. Is erg fijn als ik op dit forum meer info kan achterhalen en eventueel andere kan helpen met de kennis die ik nu bezit. greetz

Laatste reactie door Thijs., - 

nieuw hier
door Gast snowie- 0 reacties
 - 947 weergaven

hoi allemaal, heb al veel over jullie gelezen en gezien en dacht , laat ik me ook maar even registreren. Groetjes snowie
 - 

Ik ben Ine 30 jaar en woon in Antwerpen

Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx

nieuw hier
door ploontje- 1 reactie
 - 945 weergaven

Hallo ik ben nieuw hier. Heb mezelf aangemeld omdat ik graag muziek wil downloaden. Het lukt me alleen niet om het programma te laten downloaden en hoop hier het antwoord te vinden. groetjes Ploon

Laatste reactie door Releases, - 

Voorstellen
door wil49- 0 reacties
 - 945 weergaven

Hallo allemaal mijn naam is Wil woont in Nederland en hou van lezen ik hoop hier een hoop te vinden en achter te laten bedankt al vast groetjes Wil
Laatste reactie door wil49, - 

hallo allemaal
door Gast junkie-nl- 1 reactie
 - 944 weergaven

Ben Franc en nieuw hier, hoop veel te leren over hoe alles in ze werk gaat met betrekking tot films:)
Laatste reactie door Maartenn, - 

Hallo allemaal ik ben jeffkuh Al op veel downloadsites actief geweest!! Vooral als dankbare downloader en heel soms als uploader! Het begon allemaal bij napster toen kazaa en daarna limewire! Daarna begon voor mij het grootschalige werk.. Emule en Edonkey waren voor mij mijn dagelijkse leven.. Toen dit afliep ben ik naar FTD gegaan en download nu nog steeds met NZB via Spotnet.. Waar ik ook vaak te vinden ben zijn de betere torrent sites!! Nu ga ik eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt!

Laatste reactie door jeffkuh, - 

Helemaal nieuw hier
door Gast Izzeme- 1 reactie
 - 943 weergaven

Hoi, ik ben helemaal nieuw hier, zag dat ik me voor moest stellen, maar heb geen idee hoe of dat moet, dus maar via topic geprobeerd in de hoop dat dat goed is. Ik ben hier verzeild geraakt na het downloaden van een nzb bestand waar ik geen raad mee wist. Heb al wel wat opgestoken van het forum, nu nog testen of ik het begrijp!

Laatste reactie door Thijs., - 

ff voorstelen
door herbie18- 2 reacties
 - 943 weergaven

goede middag mijn naam is herman ben rond de 30 jaar en ben gek op films vooral voor de kids :goed: