Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ben dus Sunday (naam paard natuurlijk) Hou me dus ook voornamelijk bezig met hem, en de rest van men tijd met dingen te downloaden zoals spullen voor daz3d, muziek, programma's, ...
Laatste reactie door sunday, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Hoi allemaal! Nieuwe gamer hier! Geplaatst door: GamerSteve99 Hey iedereen! Ik ben Steve, 25 jaar en ik kom uit Amsterdam. Ik ben sinds kort weer helemaal in de ban van gamen, en wat is er dan leuker dan hier een beetje rond te hangen en met elkaar te kletsen? Ik speel vooral op de Xbox, dus ik dacht dat dit forum de perfecte plek is om tips en trucjes te delen en te ontdekken welke spellen tof zijn! Mijn favoriete spellen op de Xbox zijn momenteel Halo Infinite en Forza Horizon 5. De actie en het avontuur in Halo zijn geweldig, en Forza is gewoon perfect voor wanneer je even lekker wilt ontspannen met een paar racetjes. Ik ben ook gek op RPG’s, d…
Laatste reactie door yihaa, -
Even voorstellen
door Gast bieko- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mijn naam is bieko en ik wil me even voorstellen. Ben gek op film en games en vanalles, en heb me dus hier aangemeld. Ik kom uit Limburg en heb 2 kids. Groetjes Bieko
-
Hoi Hoi
door Gast Man1966- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ben hier via Google terecht gekomen, heb nogal interesse in films omdat ik een job heb waar ik veel tijd heb om niets te doen :) Ik heb hier Usion om NZB te downloaden en als server powernews kan ik hier mee verder op de site hier ?
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door natas- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen..
Laatste reactie door natas, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik ben Ramon en ik downloadde wel eens bij een bepaalde site. Kwam via een collega bij deze site.😁
Laatste reactie door koffieleut, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo allemaal mijn naam is hans ik ben 62 jaar en speel graag spellen zol als farcry 2 en 3 en wonende te rotterdam vgr hans
Laatste reactie door knuffel beer, -
nieuw sinds 13-11-10
door Gast fronius76- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, ik ben thomas vader van 2 prachtige zoontjes en ben nu ff met het slechte weer terug op het downloaden gestort. Maar nu met nieuwsgroepen en hoop op deze site te leren op een zo goed mogelijke manier te doen grts T
Laatste reactie door Wous, -
even voorstellen
door Gast crisz- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik ben cris en probeer te downloaden en het lukt zowaar een beetje ben 53 jaar heb 2 kids en ben oma
Laatste reactie door Trizomu, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Iedereen , Ik ben Gerard uit Belgie , gehuwd en 2 grote kinderen die de deur al uit zijn Kben 56 jaar en hou van surfen op internet groetjes
Laatste reactie door Tim., -
effe voorstellen
door joker888- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo, ik ben joker888, new... leuk om hier te zijn. en soms ook bijdrage te leveren
Laatste reactie door zomersla, -
Ik ben Ine 30 jaar en woon in Antwerpen
Hallo
door Soepie1983- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Ik ben Soepie1983!!Ik ben een nieuw lid van de site!! Ik ben 29 jaar!
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi, Mijn kids hebben beiden een DS en ik hou wel computeren en problemen oplossen..zodoende ben ik op deze site terecht gekomen. Inmiddels al 1 DS probleem opgelost ! Super !
Laatste reactie door Maartenn, -
even voorstellen
door Ambull- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Allereerst de beste wensen aan iedereen! Ik ben 36 jaar en op zich redelijk wegwijs met downloaden alleen het branden....... :s. Ik hoop er hier meer over te leren.
Laatste reactie door Ambull, -
Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Jovi Ik ben een jongen Ik ben 15 Ik ben gaan rond zoeken omdat ik problemen heb met ImgBurn Errors dus ik ga hier eens zoeken.
Laatste reactie door Marciej123, -
Hallowaa :D
door Gast rubentjah69- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben Ruben Ben 15 jaar jong Woon in skw Prov Antwerpen in Belgie. ik zit regelmatig op de pc enja dit ben ik Greetz
Laatste reactie door Jeroen, -
Dag mensen
door adominus- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi , ik ben Ad, ik wil graag wat meer leern over het downloaden etc. Hoop hier veel te leren. Heb in ieder geval al veel interessante dingen egzien en gelezen groetjes en tot snel
even voorstellen
door Gast mutziejchantal- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, ik ben mark en zoek vooral muziek op forums, dit forum kwam ik tegen en heb mezelf maar eens aangemeld.
-
nieuw hier
door ellistefan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben ellis en ben nieuw op dit forum. Ik wil graag gebruik maken van jullie expertise. Ik ben een beginneling maar wil graag leren en loop hier en daar tegen wat probleempjes op die voor jullie waarschijnlijk heel gemakkelijk op te lossen zijn. Ik bedank alvast iedereen voor zijn adviezen die ik vast ga krijgen. Groeten, Ellis
Laatste reactie door ellistefan, -
Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi Ik ben Jacqueline en ik ben 37 jaar Ik computer heel graag , zoek heel graag dingen uit hoe ze werken, en kan het niet uitstaan als ik dus iets niet voor mekaar krijg...haha (Zie ander topic...wil graag video s op dvd zetten , dus convertor gekocht , film mety convertor op usb gezet en dan wil ik op pc afspelen en speelt hij wel af maar krijg geen beeld en geluid!! wat doe ik fout? Hoop dat iemand iets weet.. ik hoop hier veel informatie en kennis op te doen Alvast bedankt Jacqueline
Laatste reactie door Jacqueline73, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik ben ping en ik heb me hier geregistreerd in de hoop wat interessante weetjes uit te kunnen wisselen over pc-stuff, tot in de wandelgangen, PING
Laatste reactie door reneetje1969, -
Ff voorstellen
door Leecher- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden aan tips en dergelijke
-
Hey, Ik ben dus de wichel woonachtig te schoten, antwerpen, belgië ben 23jr werk als chauffeur bij M&Msystems ik werk vooral veel aan men peugeot 207 1.6Hdi van 2010
Laatste reactie door Wous,