Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi iedereen, Ik ben toevallig op dit forum gekomen via "Google". Direct heb ik me hier geregistreerd omdat ik het hier wel een toffe 'info omgeving' vind. Hopelijk kan ik jullie ook eens voorthelpen zodat de balans een beetje in evenwicht blijft. Groetjes
Laatste reactie door derockere, -
ff voorstellen
door Gast popeye0149- 1 reactie
- 1k weergaven
hey, ik ben marc, 61 jaar oud en zwaar invaliede, ben woonachtig in belgie bij kortrijk, mijn hobby's zijn films en muziek
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx
hoi ben nieuw hier... kijken hoe het hier werkt gr
Laatste reactie door Valcorb, -
Goedemorgen
door Gast Lillifee- 1 reactie
- 1k weergaven
Goedemorgen, Vaandaag ingeschreven op deze site en hoop dat mijn vragen kunnen worden beantwoord Ben in dagelijks leven getrouwd heb 2 kinderen die in de ban zijn van de wii en ds. Door hun aan het downloaden geslagen. Fijn weekend allemaal
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi allemaal Ik ben Poek en heb deze waanzinnige site pas gisteren ondekt en me vandaag meteen even geregistreerd.... Kom uit Tha south oftewel uit Limburg Moet mezelf nog even wegwijs maken hier maar dat gaat best lukken aangezien er veel uitleg is en wat ik niet snap begrijp of vind dat vraag ik dan wel !!!!!!!!!!!!! greetz Poek
Laatste reactie door Thijs., -
hallo allemaal
door Gast julius21- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi ik ben julius en gek van nederlandse muziek, mooie software en af en toe een spel spelen evt vragen, stel ze gerust
-
Hallo ik ben chrishoy en nieuw op dit forum. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik opzoek ben naar een alternatief voor FTD. Iemand een goed idee?
Laatste reactie door Erwin., -
effe voorstellen
door Gast Akire- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik download nu als 3 jaar via een nieuwsgroep, heb nog wel eens een vraag vond vaak het antwoord op jullie site. Heb me nu maar eens geregistreerd. doeidoei
-
nieuw hier
door Gast majadebij- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai:
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Zeemplekker en ben net geen 50 jaren jong Hou veel van mijn vrouw en dochter maar ook van leuke films , en een lekkere pint is ook aan mij besteed. Naast mijn werk doe ik ook nog wel wat aan de pc. Nou dat was het gr Zeemplekker
-
effe voorstellen
door Gast kat68- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal, ik ben kaatje, moeder van een zoontje van 3 (love of my live) en heb leren downloaden door dukeN.nl......dus een ontzettend groot bedankje voor het dukeN-team!!!!!. Ik hoop hier nog veel op te steken, want dit is een nieuwe hobby aan het worden.. groetjes kaatje
-
Ook even netjes voorstellen
door Gast Marioncatwoman- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi allemaal ;D Ik ben Marion, probeer een hoop te leren wat betreft downloaden en branden, heb hier al veel info gevonden en me ookmeteen aangemeld op het forum, wel zo netjes om je dan ook voor te stellen. Ik ben moeder van 3 kids en komt uit Limburg ^-^
Laatste reactie door Rikkert., -
voorstellen
door Sunny- 2 reacties
- 1k weergaven
Hi, Ben Sunny, kwam er achter dat mijn favo forum gesloten is op laste van Brein. Ik ben geen frequente usenet gebruiker maar mis nu wel de mogelijkheid iets te kunnen zoeken wat ik op dat moment nodig heb of wil. Toen kwam ik jullie tegen en dacht, ik meld me hier aan, wie weet vind ik weer een nieuw forum waar ik kan vinden wat ik zoek middels de makkelijke wegen, de basis beheers ik wel Ik ben geen techexpert en weet dan ook niet mijn weg te vinden via torrents of het buitenland en dan zelf aan de slag met subs en synchroniseren. Wie weet steek ik daar hier nog wat van op. Groet, Sunny
Laatste reactie door Sunny, -
even voorstellen
door Gast Sidi- 1 reactie
- 1k weergaven
:zwaai: Hallo ik weet nog niet goed hoe ik gebruik moet maken van een forum en mogelijk zit ik ook nu verkeerd. Hoe dan ook ik ben hier om te leren. Braaf heb ik de gedrachtsregels gelezen, eigenlijk staat daar niet meer dan hou je fatsoen en dat lijk mij wel redelijk. Groetjes Sidi.
Laatste reactie door Tom, -
goedemiddag!
door Gast maikel_eox- 1 reactie
- 1k weergaven
he, ik ben maikel en inmiddels 20 jaar jong. heb een grote intresse in muziek en aangezien ik totaal nieuw ben met nieuwsgroepen, heb ik me hier ingeschreven!
Laatste reactie door svenholtman, -
ff voorstellen
door Gast sanwen- 1 reactie
- 1k weergaven
iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en mogen er weer hele mooie spot komen dit jaar mijn aacount naam ik sanwen en ben redelijk bekent met het feit nieuwsgroepen ik hoop via deze site nog meer mooie dingen te kunnen verkrijgen met vriendelijke groet sanwen
Laatste reactie door Wous, -
Ik ben Ine 30 jaar en woon in Antwerpen
- 1 reactie
- 1k weergaven
De beste site over downen. Ik download graag games voor de DSI voor mijn zoontje en voor mijzelf
Laatste reactie door Jeroen, -
Hallo
door Soepie1983- 4 reacties
- 1k weergaven
Hallo Ik ben Soepie1983!!Ik ben een nieuw lid van de site!! Ik ben 29 jaar!
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben ping en ik heb me hier geregistreerd in de hoop wat interessante weetjes uit te kunnen wisselen over pc-stuff, tot in de wandelgangen, PING
Laatste reactie door reneetje1969, -
richard de both aangenaam
door Gast Dixicana- 1 reactie
- 1k weergaven
ben richard de both 39 jaar en heb een verloofde annemieke hopenlijk kan ik veel downloaden en uploaden greets
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 1k weergaven
en ik ben nieuw hier ik ben mijn wacht woord kwijt van thc
-
ff voorstellen
door Gast bouncer1980- 2 reacties
- 1k weergaven
hoi ik ben Daniel ik ben nieuw hier... 1 kort vraagje: welke type film bestanden zijn van goede kwaliteit? Is dit alleen retail en promo of ook nog andere types? bedankt alvast
Laatste reactie door Duken, -
Goedenavond iedereen
door Gast Hilaire- 1 reactie
- 1k weergaven
Goedenavond iedereen, ik ben Hilaire en nieuw hier. Beste Groeten.
Laatste reactie door Rikkert.,