Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.008 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 888 weergaven
Even voorstellen! Danielle is de naam en ik kom uit het zuiden. Onlangs heb ik een p.c. kunnen overnemen van iemand maar ik moet natuurlijk verschillende programma's erop zetten. Maar zoveel weet ik er niet van maar wil het wel proberen. Maar ik zal de nodige hulp goed kunnen gebruiken. Dus bij deze hopelijk kan iemand mij een beetje wegwijs maken. Ik zal de vraag maar op de juiste plaats stellen. Alvast bedankt en ik ben blij dat er tenminste forums zoals deze zijn voor mensen zoals mij. Tot mails!!!
Laatste reactie door Duken, -
Even voorstellen
door leyla18- 1 reactie
- 887 weergaven
Hallo ik ben Tina en heb twee kinderen. Zit momenteel thuis omdat mn tweede kindje pas is geboren en daarom wilde ff kijken of ik hier wat vind om te downloaden.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 887 weergaven
Goedenavond, ik zal me even voorstellen.. Ik ben Richard, woon in de buurt van Rotterdam en kijk veel en graag films.. Aangezien niet elke film overal te vinden is, dacht ik hier wel op de juiste plek terecht gekomen te zijn.. mvg Richard
- 3 reacties
- 887 weergaven
hallo ik ben ping en ik heb me hier geregistreerd in de hoop wat interessante weetjes uit te kunnen wisselen over pc-stuff, tot in de wandelgangen, PING
Laatste reactie door reneetje1969, -
Even voorstellen
door lievemar- 1 reactie
- 887 weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Marian en ik download van Spotnet vanaf het moment dat FTD werd opgeheven. Ik kijk graag naar films, en luister graag muziek, dus de ideale gelegenheid hier. Ik wens iedereen veel succes met Spotnet... en bij deze ook fijne feestdagen gewenst. groetjes Marian
ook nieuw hier...
door Gast issiem- 0 reacties
- 887 weergaven
Goeienavond allemaal..! Mijn naam is issiem en ben een echte newbie nog. Hiermee dus een voorsteltopic en hoop ik snel meer info te vinden op dit forum en snel tot de experts hier te behoren O0
-
newbie hier.
door sandervoz- 1 reactie
- 886 weergaven
Hoi, Ik ben Sander en ook nieuw hier :peace:
ik ben net nieuw
door chira- 1 reactie
- 886 weergaven
Hallo iedereen Ik ben 55 jaar en moeder en grootmoeder. Ik wens meer te leren over een beetje van alles en kwam jullie tegen
-
Even voorstellen
door jtsmit- 2 reacties
- 886 weergaven
Ik ben Hans en net nieuw hier, woon in de Parel van Gelderland en een groot liefhebber van films en series.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Ook even netjes voorstellen
door Gast Marioncatwoman- 1 reactie
- 886 weergaven
Hoi allemaal ;D Ik ben Marion, probeer een hoop te leren wat betreft downloaden en branden, heb hier al veel info gevonden en me ookmeteen aangemeld op het forum, wel zo netjes om je dan ook voor te stellen. Ik ben moeder van 3 kids en komt uit Limburg ^-^
Laatste reactie door Rikkert., -
Even voorstellen
door PatL- 2 reacties
- 886 weergaven
Goedemorgen, Ik heet Pat en ben nieuw hier, ik begin voorzichtig met downloaden en ben er nog niet heel erg in thuis, daarvoor is dir forum iets prachtigs en ik zal er denk ik veel gebruik van gaan maken. groetjes Pat
Laatste reactie door 'Robin, -
- 3 reacties
- 885 weergaven
hallo ik ben michel. en hoop in geezellig forum terrecht gekomen te zijn waar ik menig uurtje mijn eigen goed vermaken.
Laatste reactie door willem2570, -
- 1 reactie
- 885 weergaven
Ik ben Nomen Nescio, ook bekend als NN alias Anonymus. Ben nieuw hier en vooral geïntersseerd in uitleg. Ik zoek mij rustig mijn weg in de veelheid aan info. Tzt stel ik mogelijk een vraag. Groet, NN
Laatste reactie door Farid., -
hey ben Hans uit breda 57 en heb gelijk n prob;eempje met spotnet na de dl en instal opgestart maar krijg geen servers te zien????
Laatste reactie door sennah, -
even voorstellen
door Gast thilgeholt- 1 reactie
- 885 weergaven
hallo ik ben theo ;D ;D
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 884 weergaven
Hoi allen, Ik ben Freek (29jr). Ben een zeer actieve downloader. Ik heb ook een tijdje geupload bij NLT-forum. Door tijdgebrek heb ik dat laten varen. Misschien kan ik met de kennis die ik heb nog wat mensen op weg helpen hier. Gr Interfreak.
pas begonnen
door basco- 1 reactie
- 884 weergaven
Ik ben hier omdat ik wilde vragen hoe je een notitie op spotnet zet, ik heb spotnet 1.8.1. ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik ben op dit gebied maar een leek. Alvast bedankt.
Laatste reactie door marcov, -
Dag, Ik ben Jan en ik kom uit het noorden van het land. En 25 jaar.
Laatste reactie door Wous, -
Voorstellen
door skydiver- 2 reacties
- 884 weergaven
GM Ben skydiver , al verschillende jaren bezig geweest op clubs daar verschillende sites zelf gehad , torrent sites waar ik mod ,admin ben geweest , nu met nzb bezig , nu met pensioen
Laatste reactie door Singularity, -
Ola Allemaal
door ladycat- 1 reactie
- 884 weergaven
hallo ik ben ellen, verslaafd aan series, haha momenteel off the map aan het kijken dacht er met 12 afl te zijn, maar helaas, heb al oproepje hier op het forum geplaatst in ieder geval hoop ik veel te vinden en te leren hier bedankt ellen
Laatste reactie door marcelvn, -
Nieuweling
door fremajo- 2 reacties
- 882 weergaven
Hoi ik ben fred, probeer me bezig te houden met de p.c enz Snap er nog niet heel veel van maar denk dat jullie mij wel wegwijs kunnen maken, .
Laatste reactie door Monkie, -
Voorstellen
door Gast Tachna- 1 reactie
- 882 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Tachna. Het forum heb ik gezien op Google. Bedankt dat ik geregistreerd ben. Vele vele grtjs T. x
- 0 reacties
- 882 weergaven
Dag allemaal, Vanmiddag lid geworden van deze website. Mijn naam is Jolanda, 30 jaar oud en moeder van 2 kinderen. Wellicht tot ziens!
Laatste reactie door Jolanda1983, -
Hoi hoi
door via_Lilith- 2 reacties
- 881 weergaven
Ik ben Lilith en hoop hier info te vinden zodat ik zelf kan downloaden, en het niet aan mijn zoon hoef te vragen. Groetjess Lilith
Hoi allemaal
door Giade94- 1 reactie
- 881 weergaven
Hoi allemaal, Mijn naam is Giade94 ik ben nieuw hier en hoop hier een leuke tijd te beleven 🙂.
Laatste reactie door Duken,