Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
mijn username is dus Oparottweiler Mijn hobby behalve mijn honden is lezen en dan vooral over de tweede wereldoorlog.
Laatste reactie door Oparottweiler, -
Hallo ik ben chrishoy en nieuw op dit forum. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik opzoek ben naar een alternatief voor FTD. Iemand een goed idee?
Laatste reactie door Erwin., -
richard de both aangenaam
door Gast Dixicana- 1 reactie
- 1k weergaven
ben richard de both 39 jaar en heb een verloofde annemieke hopenlijk kan ik veel downloaden en uploaden greets
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)
Laatste reactie door kluyt007, -
Goedenavond iedereen
door Gast Hilaire- 1 reactie
- 1k weergaven
Goedenavond iedereen, ik ben Hilaire en nieuw hier. Beste Groeten.
Laatste reactie door Rikkert., -
Ik ben Ine 30 jaar en woon in Antwerpen
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx
goede avond
door Gast extreem-worldz- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo ik ben extreem-worldz ben een ras echte belg van 31 jaar ben verzot op films muziek en software sinds de corana crisis heb ik ineens veel tijd om films en muziek en software te downloaden heb zelf 7 weken thuis gezeten maar sinds 2 weken terug aan het werk nu maar savonds hebben tijd voor een filmpje te zien ook de reden om de we nie op cafe kunnen gaan denk toch nie direct op cafe te gaan en trouwens mis het eigelijk nie en je doet niets op dus ik hoop hier wat sites tegen te komen heb er zelf al eentje toegevoegd bij warez boards gr extreem-worldz
Laatste reactie door William1, -
even voorstellen
door bverhoof- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik heet Bernard 60 jr jong beroep applicatie $ functioneel beheerder van bepaalde software gr bernard
Laatste reactie door William1, -
nieuw hier
door Gast bartje28- 5 reacties
- 1k weergaven
hallo ben bertje28 en ik ben nieuw hier
Laatste reactie door Meh Meh, -
voorstellen
door Gast ghazi- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben aleida en ik kwam me even voorstellen ik hoop dat ik ook buitenlandse filmen kan downloaden want ik houdt heel veel van hindifilms en uiteraard ook muziek je weet wel muziek vanuit india :music:
Laatste reactie door Duken, -
Na aanbeveling ben ik lid geworden. Grtzz Ollie17
- 3 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben ping en ik heb me hier geregistreerd in de hoop wat interessante weetjes uit te kunnen wisselen over pc-stuff, tot in de wandelgangen, PING
Laatste reactie door reneetje1969, -
voorstellen
door Gast pieke1- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo ben pas gescheiden en vader van 2 kinderen en opa van 5 kleinzonen
Laatste reactie door Heisenberg, -
ff voorstellen
door Gast popeye0149- 1 reactie
- 1k weergaven
hey, ik ben marc, 61 jaar oud en zwaar invaliede, ben woonachtig in belgie bij kortrijk, mijn hobby's zijn films en muziek
Hallo hier ben ik
door Gast peterm89- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben Peterm89 en wil me even voorstellen. Ik ben dus Peterm89 en ben op dit moment 20 jaar oud. Ik studeer nog steeds en hoop dit over een jaar of 2 af te ronden. Verder ben ik de laatste tijd bezig met films te downloaden. Leuk om een beetje te kijken en zo. Groetjes, Peter
-
Even voorstellen...
door Gast Discovery-G- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Gerard en geboren in 1965. Ben inwoner in Nederland en al enige jaren op Usenet en Torrents te vinden. Stam nog uit de tijd van FTD en MegaUpload.. 😄 Samenwonend met vriendin en samen hebben we een zoon en dochter. Inmiddels ook een kleindochter van 4 jaar. Hobby's zijn uiteraard Usenet en Torrents en heb zelf ook een forum. (IPS 4.4) Het is alleen geen NZB of Torrents forum maar een forum waar wel downloads op staan via 1fichier of Mega. Een hobby is ook het bouwen van IPS of IPB forums..daar draaien inmiddels al enige forums van. Ben werkzaam in de Woninginrichting ( gordijnen, binnen en buitenzonwering en vloeren ). Had al vee…
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door miclatten- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo Iedereen, Ik ben pas lid en ben 31 jaar Wil graag lid worden omdat ik graag hulp zoek met het zoeken van een nieuwe PC Verder lijkt het me een leuke site om nieuwe dingen te leren gr Mic
Laatste reactie door Trizomu, -
Voorstellen
door Muis25- 2 reacties
- 1k weergaven
Hoi Ik ben Muis25 en nieuw hier. Ik hoop hier een paar dingen te kunnen bijleren. Groeten
-
hallo allemaal
door gammosi- 1 reactie
- 999 weergaven
:zwaai: ik hoop dat ik hier veel zal bijleren.
Laatste reactie door Thijs., -
Even voorstellen
door *Ina*- 0 reacties
- 999 weergaven
Ik ben Ina en download spellen voor de wii en soms een film
Laatste reactie door *Ina*, -
effe voorstellen
door driver01- 1 reactie
- 999 weergaven
9hey ik ben willem(gb driver01) en ja ik hoop hier van alles met jullie kunnen te delen en vragen te stellen greetz
Hallo all.
door the@dge- 1 reactie
- 999 weergaven
Hallo , Ik ben nieuw hier mijn naam is ger ben 40 jaar en kom oorspronkelijk uit amsterdam maar woon sinds 5 jaar in enschede ik download via newsgroups heb 2 pay accounts en 120mbt van ziggo. ik ben een echte down junk. Voorkeur gaat uit naar films en appz. LOL
Laatste reactie door Eagles, -
Hallo
door Soepie1983- 4 reacties
- 998 weergaven
Hallo Ik ben Soepie1983!!Ik ben een nieuw lid van de site!! Ik ben 29 jaar!
Laatste reactie door shadowwatch, -
voorstellen.
door bor1- 0 reacties
- 998 weergaven
Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1,