Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Nieuw
door Gast jake62- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo,Ik ben hier nieuw en moet nog heel veel leren, ben heel benieuwd!!!! hoe dat hier gaat... ik ben 61 jaar en hoop dat hetmij hier bevalt. Groeten jake
-
Voorstellen
door Muis25- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi Ik ben Muis25 en nieuw hier. Ik hoop hier een paar dingen te kunnen bijleren. Groeten
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
en ik ben nieuw hier ik ben mijn wacht woord kwijt van thc
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben Colombo, vrouw en 67 jaar. Hier hoop ik veel op te steken door het sluiten van veel sites. Post eigenlijk zelden, maar lees veel. Grt. Colmbo
Laatste reactie door Duken, -
ff voorstellen
door Gast bouncer1980- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hoi ik ben Daniel ik ben nieuw hier... 1 kort vraagje: welke type film bestanden zijn van goede kwaliteit? Is dit alleen retail en promo of ook nog andere types? bedankt alvast
Nieuw Hier
door Twompie- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik wil mij voorstellen. Ik ben Twompie. 69 jaar en geniet van het leven. (Op mijn manier dan) Een nickname die gewoon toevallig ontstaan is, maar die voor mij net zo vertrouwd is als mijn eigen naam. Na 3 computers 'versleten' te hebben, is downloaden een nieuwe uitdaging. Ik heb het nooit gedurfd: angst voor een virus. Maar goed: als nu zelfs mijn kleindochter kan downloaden, moet ik het toch ook kunnen leren. Ik kan het alleen niet van haar leren, want zij kijkt gewoon Engels zonder ondertiteling en dat ben ik niet voldoende machtig. En kleindochterlief weet niet hoe ik er een ondertiteling bij kan krijgen. Ik hoop het haar over een poosje te kunnen lere…
Laatste reactie door Twompie, -
nieuw hier
door ellistefan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben ellis en ben nieuw op dit forum. Ik wil graag gebruik maken van jullie expertise. Ik ben een beginneling maar wil graag leren en loop hier en daar tegen wat probleempjes op die voor jullie waarschijnlijk heel gemakkelijk op te lossen zijn. Ik bedank alvast iedereen voor zijn adviezen die ik vast ga krijgen. Groeten, Ellis
Laatste reactie door ellistefan, -
vooorstellen
door Gast hans1958- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik ben hans en kom uit almelo ben 53 jaar woon zamen mij hobby is ook mij werk grt hans
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, ik ben Annie en omdat ik al een aantal malen iets opgezocht heb op duken.nl ben ik nu lid geworden. Ik lees voornamelijk Nederlandse en Engelse ebooks. Ook series zoals Suits en Scandal zijn favoriet.
Laatste reactie door Annie, -
goede avond
door Gast blackman- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo allemaal beç blackman ben een belg van 30 jaar ben wel geen downloader dat zeg ik er wel bij maar ik ben eigelijk voor iets anders naar hier gekomen maar denk dat ik eens aan een beheerder moet vragen of ik dat hier mag posten
ook maar ff voorsstellen
door Gast lizle- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik ben lizle, sinds kort in het bezit van een dstt en snap er werkelijk niks van, vriendin van me heeft hem aan de praat gekregen, dus nu kan het downloaden beginnen groetjes Lizle
Laatste reactie door Jeroen, -
pas begonnen
door basco- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik ben hier omdat ik wilde vragen hoe je een notitie op spotnet zet, ik heb spotnet 1.8.1. ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik ben op dit gebied maar een leek. Alvast bedankt.
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
De beste site over downen. Ik download graag games voor de DSI voor mijn zoontje en voor mijzelf
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal Ik ben Poek en heb deze waanzinnige site pas gisteren ondekt en me vandaag meteen even geregistreerd.... Kom uit Tha south oftewel uit Limburg Moet mezelf nog even wegwijs maken hier maar dat gaat best lukken aangezien er veel uitleg is en wat ik niet snap begrijp of vind dat vraag ik dan wel !!!!!!!!!!!!! greetz Poek
Laatste reactie door Thijs., -
Nieuw lid en gelijk een vraag
door Gast Nickylodeon- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo! Ik ben nieuw lid hier. Nu ben ik films aan het downloaden, nu wil ik dat doen via vdub. Dat gaat goed tot dat ik Divx;-]MPEG-4 Low-Motion moet aanklikken. Dit staat er niet tussen. Nu heb ik alles al geprobeerd, maar het staat er nog steeds niet tussen. Als ik die 3.11Alpha codec wil installeren geeft het een foutmelding. Hoe kom ik nu aan Divx;-]MPEG-4 Low-Motion alvast bedankt
Laatste reactie door Wous, -
eens voorstellen
door Gast hymer001- 0 reacties
- 1k weergaven
ik stel me voor als hymer001.ben nieuw en kom even kijken als ik als 58 jarige iets kan vinden om te leren douwladen dvd s gr :-[ O0
-
even voorstellen
door Gast Sidi- 1 reactie
- 1k weergaven
:zwaai: Hallo ik weet nog niet goed hoe ik gebruik moet maken van een forum en mogelijk zit ik ook nu verkeerd. Hoe dan ook ik ben hier om te leren. Braaf heb ik de gedrachtsregels gelezen, eigenlijk staat daar niet meer dan hou je fatsoen en dat lijk mij wel redelijk. Groetjes Sidi.
Laatste reactie door Tom, -
voorstellen
door Gast ghazi- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben aleida en ik kwam me even voorstellen ik hoop dat ik ook buitenlandse filmen kan downloaden want ik houdt heel veel van hindifilms en uiteraard ook muziek je weet wel muziek vanuit india :music:
nieuw hier
door Gast majadebij- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai:
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Zeemplekker en ben net geen 50 jaren jong Hou veel van mijn vrouw en dochter maar ook van leuke films , en een lekkere pint is ook aan mij besteed. Naast mijn werk doe ik ook nog wel wat aan de pc. Nou dat was het gr Zeemplekker
-
hallo allemaal
door Gast junkie-nl- 1 reactie
- 1k weergaven
Ben Franc en nieuw hier, hoop veel te leren over hoe alles in ze werk gaat met betrekking tot films:)
Laatste reactie door Maartenn, -
Hallo allemaal.
door Oita- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een moeder van twee kinderen. En die twee zijn meteen ook de "oorzaak" dat ik hier terechtgekomen ben. Huurde regelmatig dvd's voor het gezin. Deze zomer verhuisd naar een dorpje waar geen dvd-theek in de buurt is. Ben toen gaan huren rechtstreeks via internet en met zijn allen voor de monitor zitten . Vriendin vond dat niks en downloade toen wel eens films voor mij (of haalde ons uit de brand als we weer eens een deel van een lopende serie hadden gemist). Ze stelde me voor om het zelf eens te gaan proberen. Ben eerst drie dagen druk aan het leren geweest over alle software die daar bij te pas komt (newsserver, spotsite's, newsreader enz.) Ik wil…
me voorstellen plus een vraagje, wii 002 error
door Gast iceblaster- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo, ik ben iceblaster en wordt meestal ice genoemd. Ik ben op dit forum terecht gekomen door link op google. Ik zit namenkikk met een error002 op de wii. Als je hier verstand van hebt wil je me dan wel even een pm doen? Groetjes, ice!;D
-
goedemiddag!
door Gast maikel_eox- 1 reactie
- 1k weergaven
he, ik ben maikel en inmiddels 20 jaar jong. heb een grote intresse in muziek en aangezien ik totaal nieuw ben met nieuwsgroepen, heb ik me hier ingeschreven!
Laatste reactie door svenholtman, -
Ook even netjes voorstellen
door Gast Marioncatwoman- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi allemaal ;D Ik ben Marion, probeer een hoop te leren wat betreft downloaden en branden, heb hier al veel info gevonden en me ookmeteen aangemeld op het forum, wel zo netjes om je dan ook voor te stellen. Ik ben moeder van 3 kids en komt uit Limburg ^-^
Laatste reactie door Rikkert.,