Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
Hallo iedereen, Shydon hier, ik hou van films en me hobby is muziek maken. Groetjes Shydon
Laatste reactie door Duken, -
Hallo allemaal, Ik ben Janszie en ik hoop hier wat gezellige uurtjes door te brengen met babbelen op forums.. Maar ook een leuke film of spelletjes ben ik ook dol op
Hoi allemaal
door Giade94- 1 reactie
- 867 weergaven
Hoi allemaal, Mijn naam is Giade94 ik ben nieuw hier en hoop hier een leuke tijd te beleven 🙂.
- 5 reacties
- 866 weergaven
Ben al 13 jaar met usenet verbonden vanaf de Napster en FTD en nu met andere forums, maar wil me hier even voorstellen Hoop dat ik veel info hier kan verzamelen, mooi overzichtelijke site trouwens
Laatste reactie door Misterkilobyte, -
Voorstellen
door Fendoo- 0 reacties
- 866 weergaven
Hi guys, Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met …
Laatste reactie door Fendoo, -
Ik ben nieuw hier en zou graag jullie forum ontdekken;
Laatste reactie door Pctje, -
nieuw hier
door Gast knuffelenteddy- 1 reactie
- 865 weergaven
hallo wij zijn bert en brigitte nieuw hier en hopen veel plezier aan de site te beleven liefs bert en bries
Laatste reactie door martijn1, -
Ik ben nieuw hier
door Gast jewel1969- 1 reactie
- 865 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben per ongeluk op jullie forum terecht gekomen en was zeer verrast. O0 Wat een informatie. Aangezien tijd op internet doorbrengen een van mijn grote hobby's is kan ik hier mijn hartje ophalen. Ik ben 42 jaar oud en woon in Noord brabant.
Laatste reactie door Marciej123, -
even voorstellen.
door Woelrat- 4 reacties
- 865 weergaven
Mijn nickname is Woelrat, ben 64 jr en download graag films,muziek en software. Verder hoop ik veel plezier te hebben van deze site. Groetjes.
Laatste reactie door oʞᴉlʞ, -
Even voorstellen
door Hofpark- 1 reactie
- 864 weergaven
Ik ben Hofpark en begeef me als 64 jarige nog maar net op spotnet en heb gelijk, na spotnet te hebben gedownload, een probleem. Krijg met, na aanklikken van een regel met titel enz., melding 205 timeout after 30 seconds, artikels 0, bytes0, groups 1, posts 0,postsbytes 0 (205) kan iemand mij vertellen wat dit is? Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
he hallo allemaal ik kom me even voorstellen
door Gast radio sarina- 1 reactie
- 864 weergaven
hoi allemaal mijn naam is willem bever van radio sarina uit amsterdam ik kreeg de link van een kennis dus nou lieve mensen ik hoop hier veel plezier tebeleven dus groetjes van Willem Bever
Laatste reactie door Robin, -
Hoi allemaal, hier weer een groentje (genaamd tonypasc) erbij , maar hopenlijk heb ik jullie hulp toch niet al te vaak nodig..
Laatste reactie door tonypasc, -
voorstellen
door Gast pilleke- 0 reacties
- 864 weergaven
eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst :banaan: ik ben flip ,41 jaar en zou graag leren werken met torrents ben invalide ( vandaar flip +pillen = pilleke ) mijn hobby's zijn films en re-enactment (franse pelsjager omstreeks 18e eeuw ) alvast een bedankje om lid te mogen worden groetjes allemaal en een fijne zondag gewenst :zwaai:
-
Hallo iedereen
door bird- 1 reactie
- 864 weergaven
Ik ben bird en fervent filmliefhebber, ik hoop hier nog wat tips te vinden die mij nog wat kunnen leren om te blijven downloaden enz...
- 1 reactie
- 864 weergaven
Ik mis een eerlijke chat en hoop dat er hier een fijne en gezellige manier te vinden is om af en toe even te kletsen
hoi, ik ben uppertje, een uploader op een grote nederlandse tracker. Groetjes Uppertje
- 2 reacties
- 863 weergaven
Hoi ,bij deze wilde ik me even voorstellen.Ben op zoek naar een P2H alternatief naast spotnet en spotweb..
Laatste reactie door mercvrivs, -
Goedendag. Ik ben dus nieuw hier en moet nog even van alles lezen.... het ziet er een beetje ingewikkeld uit voor deze leek ? Heb ziggo als provider en hoorde al ergens dat je iets niet kan omdat ziggo dit geblokkeerd heeft. Dus ik zal wel ergens aan de bel trekken! In ieder geval bedankt voor het accepteren!
- 0 reacties
- 861 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mirjam, 42 jaar en ik hoop hier het een en ander te leren over downloaden e.d. Groetjes, Mirjam.
Laatste reactie door Marie1970, -
Voorstellen
door skydiver- 2 reacties
- 861 weergaven
GM Ben skydiver , al verschillende jaren bezig geweest op clubs daar verschillende sites zelf gehad , torrent sites waar ik mod ,admin ben geweest , nu met nzb bezig , nu met pensioen
Laatste reactie door Singularity, -
Hallo allemaal
door aranco- 1 reactie
- 861 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is aranco en ik ben nieuw hier.
Goedenmiddag
door smitrommel- 0 reacties
- 861 weergaven
Goedemiddag allemaal, Ik ben smitrommel en ben sinds kort weer begonnen met het downloaden van films. Via deze site hoop ik een paar goeie films tegen te komen. Mocht ik nog iets tegenkomen, dan zal ik dat hier laten weten. Groeten en veel plezier.
Laatste reactie door smitrommel, -
goedemorgen
door hans1958- 1 reactie
- 859 weergaven
goedemorgen ik ben hans en kom uit twente 62 jaar oud mij hobby is mij werk en hoop veelplezierte hebben hier groetjes
Hallo, ik ben Cas en ben vooral geïnteresseerd in Nederlandse boeken.
Laatste reactie door William1, -
Beste, Mijn naam is Sharif en ik kom uit Maassluis hou van design, auto's, films en vrouwen (y) wie ben jij? groet
Laatste reactie door Duken,