Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Goeiendag!
door Gast NzbGirl- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik ben kirana 29, en kom uit Twente ben erg gelukkig met mijn vriend tot nu toe nog geen kids, maar half november verwachten wij onze eerste! groetjesss
Laatste reactie door Duken, -
ik ben ben
door GwenKillerby- 2 reacties
- 1,1k weergaven
nee gwen. toch hallo. ik ben op zoek naar nieuws over idope, soulseek en misschien kazoo.
Laatste reactie door GwenKillerby, -
ben nieuw hier
door Gast moosemaantje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
:friends:hallo ik ben nieuw hier.. ik ben moosemaantje . hou heel veel van muziek en zoek er dus graag naar verzamel alles wel ook een leuke film vind ik oke ik zit op 4usonly maar kom niet meer op het forum snap niet wat en waarom maar kom er niet meer op maar goed . ben op zoek naar iets wat het zelfde is als 4usonly dus heeft iemand een tip hoor ik het graag. O0
-
Hallo allemaal.
door Oita- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een moeder van twee kinderen. En die twee zijn meteen ook de "oorzaak" dat ik hier terechtgekomen ben. Huurde regelmatig dvd's voor het gezin. Deze zomer verhuisd naar een dorpje waar geen dvd-theek in de buurt is. Ben toen gaan huren rechtstreeks via internet en met zijn allen voor de monitor zitten . Vriendin vond dat niks en downloade toen wel eens films voor mij (of haalde ons uit de brand als we weer eens een deel van een lopende serie hadden gemist). Ze stelde me voor om het zelf eens te gaan proberen. Ben eerst drie dagen druk aan het leren geweest over alle software die daar bij te pas komt (newsserver, spotsite's, newsreader enz.) Ik wil…
ff voorstellen
door Gast remus- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mensen ik ben remus kom uit arnhem ik wil me een beetje wegwijs gaan maken in deze wereld vandaar dat ik me maar heb aangemeld:D:D
-
ff voorstellen
door Gast lasertje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hoi allemaal, mijn nickname is lasertje en ik ben via deze site behoorlijk wijzer geworden om via nieuwsgroepen te downloaden, de informatie die wordt gegeven is duidelijk en overzichtelijk :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Maartenn, -
Ik wil me graag nog even voorstellen
door Gast Kim_mie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi, Mijn naam is Kim. Vista vond ik verschrikkelijk maar na er ruim een jaar mee gewerkt te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik door Vista eigenlijk steeds meer over computers/software te weten kom. Had er zo de balen van als er weer eens iets niet werkte zoals zou moeten dat ik zelf aan het zoeken ging. En ik vind het nog leuk ook! Maar toch zijn er regelmatig probleempjes die ik niet zelf op kan lossen en dan ist wel handig als je een vraag kunt posten, vandaar mijn aanmelding. :peace:
Laatste reactie door martijn1, -
nieuw hier
door rvt- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Ik ben Rene en ik kijk graag films..
Laatste reactie door rvt, -
Even voorstellen
door Coowly- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Nou, ik ben Coowly. Ben benieuwd wat deze site te bieden heeft. Pirates till the end...
Laatste reactie door IfElse, -
Hallo Nederland
door Jansen m- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, ik ben Henkie, 52 jr. uit Nederland. Ben op zoek naar films, ed.
Laatste reactie door Jansen m, -
Hallo, Ik ben Jannie,ben sinds vandaag lid ,ben via een vriend hier terecht gekomen
nieuw
door mistydoppie- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo wil graag films en muziek downloaden met films ben ik niet zo goed meschien kan ik hier tips vinden
Laatste reactie door mistydoppie, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hey, ik ben eagles,........ duh en ben lange tijd online hulp geweest bij het downloaden, ondertitelen, synchroniseren (+/- 6 jaar geleden) in the beginning of duken.nl . Duken was toen een van mijn vaste fora waar ik altijd terecht kon met al mijn vragen en later ook ongein:) eenmaal ingeroest op duken.nl mocht ik zelfs het forum bijhouden als modje (al bleef ik altijd vooral actief in film en natuurlijk de huiskamer). dit was nog in mijn vrije leven, geen superserieuze relatie, vaak zelfs op het werk (met laptop ) daarna werd het meerdere malen stil rondom mij, maar zoals jullie gemerkt zullen hebben ben ik weer een tijdje (redelijk) actief op Duken.nl nog steeds …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerSara Gebruikersnaam: GamerSara Onderwerp: Hoi iedereen! Hey allemaal! Ik ben GamerSara en ik ben net aangemeld op dit forum. Ik kom uit Amsterdam en ben 25 jaar oud. Sinds kort ben ik echt begonnen met pc gamen, en wow, wat een wereld gaat er voor je open! Ik ben vooral geïnteresseerd in RPG’s en avonturenspellen. Een vriend van me heeft me met veel enthousiasme aan het gamen gebracht, maar ik merk dat ik nog echt een newbie ben. Ik zou heel graag willen weten wat de beste tips zijn voor beginners, zodat ik mijn ervaringen kan verbeteren en vooral ook meer plezier kan hebben! Waarom ik me hier heb aangemeld?…
Laatste reactie door yihaa, -
Nieuw Hier
door Twompie- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik wil mij voorstellen. Ik ben Twompie. 69 jaar en geniet van het leven. (Op mijn manier dan) Een nickname die gewoon toevallig ontstaan is, maar die voor mij net zo vertrouwd is als mijn eigen naam. Na 3 computers 'versleten' te hebben, is downloaden een nieuwe uitdaging. Ik heb het nooit gedurfd: angst voor een virus. Maar goed: als nu zelfs mijn kleindochter kan downloaden, moet ik het toch ook kunnen leren. Ik kan het alleen niet van haar leren, want zij kijkt gewoon Engels zonder ondertiteling en dat ben ik niet voldoende machtig. En kleindochterlief weet niet hoe ik er een ondertiteling bij kan krijgen. Ik hoop het haar over een poosje te kunnen lere…
Laatste reactie door Twompie, -
kan downloads niet meer hervatten en ook geen nieuwe bestanden downloaden
door Gast ferrari frenky- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heb downloads bij ares gepauzeerd maar kan ze nou niet meer hervatten heb gewoon verbinding heb gisteren ares gedownload dus volgens mij heb ik de nieuste versie en heb ook download limiet omhoog gezet kan iemand mij helpen alvast bedank FERRARI FRENKY Modbreak:/ Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als het nodig is.
-
nieuweling
door marthaeen- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Goedemiddag Ik ben Marthaeen en dus een nieuweling. Hoop hier nog wat te leren. Hou van films muziek dieren en natuur
Laatste reactie door marthaeen, -
effe voorstellen
door Gast lindsy6- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hey allemaal ik ben een 26 jarige vrouw uit belgie men hobbys zijn voornamenlijk films bekijken ,af en toe stapje in de wereld zetten; en portretten schilderen; voor de rest heb ik 1 huisdier men katje ella .heb je nog vragen dan vraag het maar :) groetjes lindsy
-
Nieuweling
door fremajo- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi ik ben fred, probeer me bezig te houden met de p.c enz Snap er nog niet heel veel van maar denk dat jullie mij wel wegwijs kunnen maken, .
Laatste reactie door Monkie, -
vooorstellen
door Gast hans1958- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik ben hans en kom uit almelo ben 53 jaar woon zamen mij hobby is ook mij werk grt hans
Laatste reactie door Zombymario, -
even voorstellen
door Gast nika59- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo allemaal; ik ben cora en hoop op dit forum wat te leren over downloaden en computer in het algemeen,want ik ben echt een leek op dat gebied :-[ :redface: groetjes en alvast bdankt
-
hallo!
door Gast meeuweflats- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Dag mensen, mijn naam is jos en nieuw op dit forum. Ik ben altijd op zoek naar torrents voor mijn verzameling, dus ik ben benieuwd wat ik hier kan vinden. Mail mij gerust als je vragen hebt!
Laatste reactie door Zombymario, -
nieuwe lid
door Gast freggel2311- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi ben dennis 33 jaar en woon ik helmond
-
hallo allemaal
door Gast junkie-nl- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ben Franc en nieuw hier, hoop veel te leren over hoe alles in ze werk gaat met betrekking tot films:)
Laatste reactie door Maartenn, -
From Belgium
door BlackNinja- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Dennis uit België, 38 jaar en al 21 jaar samen met mijn vrouwtje (waarvan 16 getrouwd). Ondertussen hebben we 2 kids van 12 en 9. Mijn hobbies zijn passief voetbal, motorrijden en vooral aquariumhouden (malawicichliden). Ik ben moderator van het malawifreaks.nl -forum. De overgebleven tijd breng ik meestal door voor mijn laptop of voor de tv.
Laatste reactie door BlackNinja,