Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.008 discussies in dit forum
-
effe voorstellen
door Nickymp3- 1 reactie
- 880 weergaven
hoi ik ben Nicky 55 lentes kom uit België Ben Invalide na zwaar auto ongeval daardoor ik veel vergeet daar erger ik me veel aan. en ben regelmatig ziek (bedlegerig) hoop dat jullie er geen bezwaar hebt. en wens iedereen het aller beste toe oja ben gek op films en nederlandstalige zangers
Laatste reactie door jelmer11, -
- 6 reacties
- 880 weergaven
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
ff voorstellen
door Gast klaartje12- 1 reactie
- 880 weergaven
Hoi allemaal, Ik heb me geregistreerd omdat ook ik wil gaan proberen e.e.a. te downloaden. Om gericht te kunnen zoeken in het forum moest ik mij registreren. Denk veel informatie te kunnen vinden.
Laatste reactie door 'Robin, -
even voorstellen
door Gast lobbes- 1 reactie
- 879 weergaven
Hoi allemaal,ik ben lobbes ben 62 jaar hou van muziek,films en eigenlijk alles wat leuk is.Hoop hier veel leuks te vinden.Groetjes lobbes.
Laatste reactie door Zombymario, -
Goeiemorgen
door jellelle- 1 reactie
- 879 weergaven
Hoi, Ik ben een jonge papa die op zoek is naar NL-gesproken films voor de kleinsten Groet!
Laatste reactie door Trizomu, -
- 5 reacties
- 879 weergaven
Ben al 13 jaar met usenet verbonden vanaf de Napster en FTD en nu met andere forums, maar wil me hier even voorstellen Hoop dat ik veel info hier kan verzamelen, mooi overzichtelijke site trouwens
Laatste reactie door Misterkilobyte, -
Hallo allemaal, Ik ben Janszie en ik hoop hier wat gezellige uurtjes door te brengen met babbelen op forums.. Maar ook een leuke film of spelletjes ben ik ook dol op
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 877 weergaven
en ik ben nieuw hier ik ben mijn wacht woord kwijt van thc
-
- 2 reacties
- 877 weergaven
Hoi ,bij deze wilde ik me even voorstellen.Ben op zoek naar een P2H alternatief naast spotnet en spotweb..
Laatste reactie door mercvrivs, -
even voorstellen
door claush- 1 reactie
- 877 weergaven
Hallo ik ben Claus , ben gek op films, gamen en muziek van dat laatste heb ik een hele collectie, die ik ook ga delen hier tzt groetjes Claus
-
- 2 reacties
- 877 weergaven
Hallo Ik ben Svenja en ben nieuw hier. Ik hou van comic book films. All the best!
even voorstellen
door elgish- 0 reacties
- 877 weergaven
Ik ben alex , ik ben hier door vrienden naar toe verwezen ,van wege spotnet veel programa's virussen bevinden.meschien dat het hier wel mee zou vallen ,,,, nou ik ben benieuwd
Laatste reactie door elgish, -
Hoi ik ben 66 jaar en mijn hobby is lezen Groetjes karel
-
- 1 reactie
- 876 weergaven
Ik mis een eerlijke chat en hoop dat er hier een fijne en gezellige manier te vinden is om af en toe even te kletsen
Hallo DukeN
door Gast Spector89- 1 reactie
- 875 weergaven
Beste Allemaal, Ik ben Kevin, werkzaam in de IT en kwam per toeval op dit forum terrecht. De eerste indruk was goed de site oogd interesant en dacht laat ik mij dit eens een kans geven. Dus dan gaan we er ook helemaal voor en hier staat mijn post dan ook om mij voor te stellen. Groetjesz,
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstellen
door Fendoo- 0 reacties
- 875 weergaven
Hi guys, Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met …
Laatste reactie door Fendoo, -
Hallo iedereen, Shydon hier, ik hou van films en me hobby is muziek maken. Groetjes Shydon
hoi, ik ben uppertje, een uploader op een grote nederlandse tracker. Groetjes Uppertje
- 3 reacties
- 872 weergaven
Ben Mark 36 jaar 👋
Laatste reactie door Monkie, -
- 1 reactie
- 871 weergaven
Hallo :zwaai:. Ik ben dus nieuw op dit forum. Ik hoop hier te vinden wat ik zoek . Wat ik zoek? Dat zie ik wel als ik het tegenkom . Overigens was ik al jaren op FTD te vinden met wat incidentele spots en ik ben een regelmatige meenemer. Leuk dat er met Spotnet nu een legaal alternatief voor FTD is.
- 0 reacties
- 870 weergaven
hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)
Laatste reactie door kluyt007, -
nieuw hier
door Gast knuffelenteddy- 1 reactie
- 870 weergaven
hallo wij zijn bert en brigitte nieuw hier en hopen veel plezier aan de site te beleven liefs bert en bries
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mirjam, 42 jaar en ik hoop hier het een en ander te leren over downloaden e.d. Groetjes, Mirjam.
Laatste reactie door Marie1970, -
even voorstellen.
door Woelrat- 4 reacties
- 869 weergaven
Mijn nickname is Woelrat, ben 64 jr en download graag films,muziek en software. Verder hoop ik veel plezier te hebben van deze site. Groetjes.
Laatste reactie door oʞᴉlʞ, -
Even voorstellen
door Hofpark- 1 reactie
- 868 weergaven
Ik ben Hofpark en begeef me als 64 jarige nog maar net op spotnet en heb gelijk, na spotnet te hebben gedownload, een probleem. Krijg met, na aanklikken van een regel met titel enz., melding 205 timeout after 30 seconds, artikels 0, bytes0, groups 1, posts 0,postsbytes 0 (205) kan iemand mij vertellen wat dit is? Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Zombymario,