Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 837 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Charon en ik ben 21 jaar. Ben hier terecht gekomen doordat ik een probleem had met een programma. Ben er niet helemaal uitgekomen, maar ik hoop er nog wel uit te komen Groetjes Charon
Laatste reactie door Deeeemy, -
hallo even voorstellen
door Gast kyenzo- 1 reactie
- 837 weergaven
hallo ik ben kim en kom eens kijken of ik hier wat leuke spelletjes vind groetjessss
Laatste reactie door svenholtman, -
even voorstellen
door Gast pebbles1- 1 reactie
- 836 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Natasja (pebbels1) Ik heb al een paar keer op jullie site gekeken, handige info en lekker simpel uitgelegd 'ben nl. nog een groentje in 't downloadwereldje, dus ik denk hier veel op te steken. groetjes Natasja
Laatste reactie door Duken, -
Hallo
door Soepie1983- 4 reacties
- 836 weergaven
Hallo Ik ben Soepie1983!!Ik ben een nieuw lid van de site!! Ik ben 29 jaar!
Laatste reactie door shadowwatch, -
Hallo allemaal ik ben jeffkuh Al op veel downloadsites actief geweest!! Vooral als dankbare downloader en heel soms als uploader! Het begon allemaal bij napster toen kazaa en daarna limewire! Daarna begon voor mij het grootschalige werk.. Emule en Edonkey waren voor mij mijn dagelijkse leven.. Toen dit afliep ben ik naar FTD gegaan en download nu nog steeds met NZB via Spotnet.. Waar ik ook vaak te vinden ben zijn de betere torrent sites!! Nu ga ik eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt!
Laatste reactie door jeffkuh, -
nieuw hier..
door Gast jvputte- 2 reacties
- 836 weergaven
Hallo ik ben nieuw op dit forum. Ik moet nog ontdekken hoe ik een film kan vinden maar daar kom ik wel uit. Grtz
Voorstellen
door Pieter107- 1 reactie
- 835 weergaven
Hoi Ik ben Piet, Veel belangstelling voor documentaires, boeken (non-fictie) met voorkeur voor maatschappij, politiek en opinie.
- 1 reactie
- 835 weergaven
Hoi Hoi, Ik ben Hombra (Annelies) maar deze naam was niet meer beschikbaar. Ik wil me een beetje gaan verdiepen in de computer en et name films en muziek downladen en van genieten. ;D Gr Hombra
Laatste reactie door Maartenn, -
ik ben ben
door GwenKillerby- 2 reacties
- 834 weergaven
nee gwen. toch hallo. ik ben op zoek naar nieuws over idope, soulseek en misschien kazoo.
Laatste reactie door GwenKillerby, -
Nieuw hier!
door Deliciouss- 1 reactie
- 834 weergaven
Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb me hier aangemeld, omdat ik wil weten hoe je films op je mp3 kan zetten. Ik heb er net ook een topic over aangemaakt. Ben blij dat ik hier vragen kan stellen!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 834 weergaven
hallo leden van duken ik ben kendy ik kom uit het mooie limburg van belgie nu ik hou enorm van films muziek series en unhandted softwares voor de rest wenst ik je een goede avond toe
Even voorstellen
door Ekeiram- 0 reacties
- 832 weergaven
Ik heb al heel lang een account, alle downloadinfo goed van deze site kunnen halen. Ik heb nu pas eens een vraag. Groetjes, Butterfly.
Laatste reactie door Ekeiram, -
Wie ben ik?
door frily- 1 reactie
- 831 weergaven
Hallo ik ben Frily. Vanavond een vraag gesteld en al gelijk reactie! Toppie!! ga hier zeker nog vaak rondkijken.
hallo
door Gast biancaa30- 2 reacties
- 830 weergaven
ik ben bianca en vind het altijd leuk om van alles bij te leren/lezen over games
Laatste reactie door Freddytje, -
Voorstellen
door Tramp- 0 reacties
- 830 weergaven
Hallo mijn naam is Sven. Ik woon in Schiedam en wil me via deze weg voorstellen. Begonnen met het uit zoeken hoe downloaden en hoe deze te gebruiken. Met vriendelijke groet, Sven
Laatste reactie door Tramp, -
- 2 reacties
- 829 weergaven
Hallo luitjes. Mijn naam is Klaas Reinders, maar mijn gebruikersnaam is Pietje Puk. Ben bijna 50 jaar. Hobbies zijn computer en wandelen. Rare combinatie, maar toch.. Eerst stressen achter de PC en daarna ontspannen wandelen en ideeen op doen. (Videos maken met diverse programma's)(Photoshoppen). Voor de rest ben ik saai en niet belangrijk.
Laatste reactie door Monkie, -
Voorstellen
door Suziewan- 1 reactie
- 826 weergaven
Goedenavond, ik kom hier eens kijken wat ik allemaal kan leren.
Hoi!
door Gast Pirke64- 2 reacties
- 825 weergaven
Hoi, ik ben Peer, 47 jaar oud, en wil een hele hoop te weten komen over downloaden, etc. Ben getrouwd met Josje, en heb 2 kinderen van 10 en 8 jaar.
-
- 0 reacties
- 824 weergaven
Mijn naam is Bol, een vrouw van 60 jaar en al zo'n 25 jaar heel actief bezig met gamen. Mijn favoriete games zijn platform, R.P.G's, en action adventure games. B.v. Zelda, Tombraider en The Elder scrolls. Ik heb de X.Box 360, Wii en de PS.3 De X.Box en PS. heb ik ook laten ombouwen. Dat is ook de rede dat ik bij Spotnet gegaan ben, maar vanwege mijn leeftijd ben ik niet zo vlug van begrip dus zullen jullie me veel zien met vragen. Leuk deze site gevonden te hebben. Hoop dat ik er veel aan zal hebben.
Laatste reactie door bollje1000, -
Even voorstellen...
door Gast Discovery-G- 1 reactie
- 824 weergaven
Hallo allemaal, ik ben Gerard en geboren in 1965. Ben inwoner in Nederland en al enige jaren op Usenet en Torrents te vinden. Stam nog uit de tijd van FTD en MegaUpload.. 😄 Samenwonend met vriendin en samen hebben we een zoon en dochter. Inmiddels ook een kleindochter van 4 jaar. Hobby's zijn uiteraard Usenet en Torrents en heb zelf ook een forum. (IPS 4.4) Het is alleen geen NZB of Torrents forum maar een forum waar wel downloads op staan via 1fichier of Mega. Een hobby is ook het bouwen van IPS of IPB forums..daar draaien inmiddels al enige forums van. Ben werkzaam in de Woninginrichting ( gordijnen, binnen en buitenzonwering en vloeren ). Had al vee…
oke daar ben ik
door Gast bonny-clyde- 1 reactie
- 824 weergaven
ja ik ben een huisvrouw ;)van 4 kinderen en 2 honden ,we wonen erg mooi in duitsland aan het bos,er is hier nog volop ruimte,dat mis je in nederland,ik vind het leuk om films te kijken en naar muziek te luisteren O0,dat is mijn verhaa ^-^l,hallo allemaal,
Laatste reactie door Thijs., -
Ik ben Freek en hou van muziek. Ik heb geen Spotify maar dit nog op Winamp. Nu nog een mooie manier vinden om bestanden te delen tussen mijn telefoon en computer.
Laatste reactie door William1, -
Even voorstellen
door Gast johnnyg- 1 reactie
- 823 weergaven
Hallo, Ik ben JohnnyG en ben nieuw op het forum. Ik hoop veel van jullie ervaringen gebruik te mogen maken. Grtz, JohnnyG
Laatste reactie door Zombymario, -
Nieuw lid
door Gast edson- 0 reacties
- 822 weergaven
Hallo, ik ben Edson en woonachtig in de kempen.Via een andere site ben ik hier terecht gekomen. Ben 60 jaar en zoek geregeld iets om de kleinkinderen tevree te houden. Muzien, een filmke enz.... En wat doe je met je vrije tijd anders? Ben ook een beetje een pc freak dus zit ik hier wel goed denk ik.
-
ff voorstellen
door Gast popeye0149- 1 reactie
- 822 weergaven
hey, ik ben marc, 61 jaar oud en zwaar invaliede, ben woonachtig in belgie bij kortrijk, mijn hobby's zijn films en muziek
Laatste reactie door Zombymario,