Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door Imm0rtal- 0 reacties
- 905 weergaven
Goede middag allemaal, Mijn naam is Aad ben al tijdje bezig met newsgroepen en was benieuwd of er meer aan de horizon is als spotnet Ik hoop dat ik me hier kan thuis voelen Grtzzz aad
Laatste reactie door Imm0rtal, -
- 1 reactie
- 905 weergaven
Hallo digi vrienden. Hoi ik me zelf even voorstellen, ik ben zo'n 10 jaar profesioneel bezig met Pc's en het internet en al zo'n ruime 25 jaar als hobby. Ik werk op de helpdesk van een telecom provider en doe daar alles met Hardware en internet etc. ik wil mijn kennis en ervaring delen met jullie. Voor meer info ga naar mijn site *reclame* al vast een paar tips. *reclame* de site van Leo laporte veel info over windows, apple, linux, google, security etc etc [admin]Reclame is verboden. Lees de huisregels.[/admin]
Laatste reactie door maxim130, -
Voorstellen
door jongenwi- 0 reacties
- 904 weergaven
Goedendag Lezer Ik sta bekend als jongenwi En ben al vanaf 1990 actief op het web. Eerst via de zogeheten BBS, en later toen het zijn intrede deed via internet. In het begin via een 1200 baud modem. Nu via een 120MBS modem. De tijd gaat hard. In ieder geval bedankt voor het toevoegen Jongenwi
Laatste reactie door jongenwi, -
Even voorstellen
door Hofpark- 1 reactie
- 903 weergaven
Ik ben Hofpark en begeef me als 64 jarige nog maar net op spotnet en heb gelijk, na spotnet te hebben gedownload, een probleem. Krijg met, na aanklikken van een regel met titel enz., melding 205 timeout after 30 seconds, artikels 0, bytes0, groups 1, posts 0,postsbytes 0 (205) kan iemand mij vertellen wat dit is? Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
voorstellen
door valkenier- 2 reacties
- 903 weergaven
hallo mijn naam is de valklenier en ben gek op alles wat met muziek te maken heeft.ik kom uit leeuwarden
even voorstellen
door elgish- 0 reacties
- 903 weergaven
Ik ben alex , ik ben hier door vrienden naar toe verwezen ,van wege spotnet veel programa's virussen bevinden.meschien dat het hier wel mee zou vallen ,,,, nou ik ben benieuwd
Laatste reactie door elgish, -
- 1 reactie
- 902 weergaven
Hallo :zwaai:. Ik ben dus nieuw op dit forum. Ik hoop hier te vinden wat ik zoek . Wat ik zoek? Dat zie ik wel als ik het tegenkom . Overigens was ik al jaren op FTD te vinden met wat incidentele spots en ik ben een regelmatige meenemer. Leuk dat er met Spotnet nu een legaal alternatief voor FTD is.
ik ben zombie nieuw lid hier ben verzot op films en series ik uit belgie het zeer mooie limburg ben 30 jaar mijn hobby's zijn films kijken en series ook wat gaan fietsen en wandelen hoort er bij
Laatste reactie door Duken, -
Hallo DukeN
door Gast Spector89- 1 reactie
- 902 weergaven
Beste Allemaal, Ik ben Kevin, werkzaam in de IT en kwam per toeval op dit forum terrecht. De eerste indruk was goed de site oogd interesant en dacht laat ik mij dit eens een kans geven. Dus dan gaan we er ook helemaal voor en hier staat mijn post dan ook om mij voor te stellen. Groetjesz,
Laatste reactie door Thijs., -
hallo allen ik ben arpie ik ben nieuw hier ben 61 jaar en wil graag het een en ander te leren met vriendelijke groeten arpie
Laatste reactie door arpie, -
Hallo duuks, Ben Lieke en stel mij voor aan jullie. Hoop heel wijs te worden met dingen die jullie allemaal al wetem. Groetje Lieke
- 1 reactie
- 901 weergaven
ik wil nog best wat leren over alles wat met d..loaden te maken heeft , dan ben ik hier op het juiste adres en bedankt dat ik lid mag zijn
Hallo iedereen
door bird- 1 reactie
- 901 weergaven
Ik ben bird en fervent filmliefhebber, ik hoop hier nog wat tips te vinden die mij nog wat kunnen leren om te blijven downloaden enz...
Hallo, ik ben Cas en ben vooral geïnteresseerd in Nederlandse boeken.
Laatste reactie door William1, -
voorstellen
door wafertje- 1 reactie
- 900 weergaven
hallo iedereen, daar ik heel graag lees kwam ik hier eens neuzen om wat epub boeken te zoeken. ik ben ben 64 jaar en woon in België. groetjes aan iederee.
Laatste reactie door Trizomu, -
- 1 reactie
- 898 weergaven
hai iedereen, zoals gevraagd zal ik mij ook even voorstellen, ik ben een vrouw van 45 en zit graag achter de computer om film en muziek voor het hele gezin op verzoek te downloaden, mijn gezin bestaat uit een man van 46 en twee puber tieners een zoon van 19 en een dochter van 17 met alledrie verschillende smaken. ik vermaak mij ook prima om zelf vakantiefilms op de computer te zetten en te bewerken met pinnacle studio (ik heb een wat oudere video camera zonder usb aansluiting en zet het hiermee de films geweldig op de computer). met deze site hoop ik eventuele nederlandstalige films te kunnen downloaden. ik ga me nu even verdiepen in dit forum hoe ik dat hier moet doen, w…
hoi
door nasty nate- 2 reacties
- 898 weergaven
hoi nate hier uit rdam,fijn om hier te zijn
Voorstellen
door Pieter107- 1 reactie
- 898 weergaven
Hoi Ik ben Piet, Veel belangstelling voor documentaires, boeken (non-fictie) met voorkeur voor maatschappij, politiek en opinie.
Nieuw lid dus, luistert soms naar de naam Starsky. Soms ook niet als ik wat baal. Lol.
-
Hoi top team en leden ben Patrick en ben op pensioen en is allemaal nieuw voor mij en hoop hier leuke downloads te vinden waar ik zeker niet aan twijfel bedankt voor de toevoeging
Laatste reactie door Patrick M, -
Wie ben ik
door Pascal666- 2 reacties
- 896 weergaven
Mijn naam is Pascal De 666 zijn facke maar hebben wel een bedoeling Omwille mijn echtegenote allemaal 6 geeft Behalve haar jaar hee Anders was ze werkelijk een duivel Is ze wel ook hoor hahahaha Ik heb soms door mijn werkgever geen tijd En helaas Kan het soms zijn dat ik niet inloggen met mijn iphone of mijn tab Ik werk of lig Frankrijk Mijn hobbys zijn zoals vele van ons Internet, satteliet en snelheid met gelijk wat ook Ja meer weet ik niet En bedankt om mijn binnen te pakken Thx Fijne dag aan allen
Laatste reactie door Freddytje, -
nieuw hier
door Gast knuffelenteddy- 1 reactie
- 896 weergaven
hallo wij zijn bert en brigitte nieuw hier en hopen veel plezier aan de site te beleven liefs bert en bries
Laatste reactie door martijn1, -
voorstellen
door Gast pilleke- 0 reacties
- 896 weergaven
eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst :banaan: ik ben flip ,41 jaar en zou graag leren werken met torrents ben invalide ( vandaar flip +pillen = pilleke ) mijn hobby's zijn films en re-enactment (franse pelsjager omstreeks 18e eeuw ) alvast een bedankje om lid te mogen worden groetjes allemaal en een fijne zondag gewenst :zwaai:
-
Even voorstellen
door tonno99- 2 reacties
- 895 weergaven
Hallo allemaal, Ik ken Duken.nl al een tijdje maar ik heb me nog nooit geregistreerd. Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en wellicht mensen van informatie te kunnen voorzien. Vriendelijke groet, Ton(tonno99)
Ik ben nieuw hier en zou graag jullie forum ontdekken;
Laatste reactie door Pctje,