Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
ik ben zombie nieuw lid hier ben verzot op films en series ik uit belgie het zeer mooie limburg ben 30 jaar mijn hobby's zijn films kijken en series ook wat gaan fietsen en wandelen hoort er bij
Laatste reactie door Duken, -
Hallo all.
door the@dge- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo , Ik ben nieuw hier mijn naam is ger ben 40 jaar en kom oorspronkelijk uit amsterdam maar woon sinds 5 jaar in enschede ik download via newsgroups heb 2 pay accounts en 120mbt van ziggo. ik ben een echte down junk. Voorkeur gaat uit naar films en appz. LOL
Laatste reactie door Eagles, -
hoi
door nasty nate- 2 reacties
- 1k weergaven
hoi nate hier uit rdam,fijn om hier te zijn
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen
door Bolus- 0 reacties
- 1k weergaven
Beste mensen, Ik kom graag op dit forum. Ik houd van boeken, series en films. Een fijne tijd allemaal!
Laatste reactie door Bolus, -
hallo allemaal
door gammosi- 1 reactie
- 1k weergaven
:zwaai: ik hoop dat ik hier veel zal bijleren.
Laatste reactie door Thijs., -
- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo, ik ben Saskia en woon in het noorden van het land, ik kom uit Rotterdam. Ik train honden en heb www.doggysfun.nl , ik heb de Wii, playstation 3 en een nintendo ds. Ik weet alleen niet hoe ik die spelletjes kan downlaoden en hoop op hulp van dit forum. Alvast bedankt!!!!! Groetjes van Saskia o ja en ondanks dat ik een vrouw ben hou ik van voetbal, weet zelfs wat buiten spel is, haha mijn club is Ajax, raar he voor een Rotterdamse!
-
effe voorstellen
door Gast Akire- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik download nu als 3 jaar via een nieuwsgroep, heb nog wel eens een vraag vond vaak het antwoord op jullie site. Heb me nu maar eens geregistreerd. doeidoei
-
Even voorstellen...
door Gast AnsJeee- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi Allemaal!!! Ik ben Angelique en ik ben 22 jaar Ben nieuw hier dus ik moet alles nog een beetje uitvogelen
Laatste reactie door Heisenberg, -
nieuw op deze site
door Gast twan 01- 1 reactie
- 1k weergaven
ben al wat jaren bezig met downloaden maar ben hier lid van geworden om mensen iets te leren en zekker zo belangrijk om zelf iets te leren
Laatste reactie door Schaapje, -
ff voorstelen
door herbie18- 2 reacties
- 1k weergaven
goede middag mijn naam is herman ben rond de 30 jaar en ben gek op films vooral voor de kids :goed:
-
Hoi!
door Gast Pirke64- 2 reacties
- 1k weergaven
Hoi, ik ben Peer, 47 jaar oud, en wil een hele hoop te weten komen over downloaden, etc. Ben getrouwd met Josje, en heb 2 kinderen van 10 en 8 jaar.
-
voorstellen
door valkenier- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo mijn naam is de valklenier en ben gek op alles wat met muziek te maken heeft.ik kom uit leeuwarden
even voorstellen
door Gast akashapaco- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben chantal en ben 24 jaar. Ik woon in een prachtig dorpje in drenthe, Ik woon samen met mijn vriend en 2 katten. Ik download bijna alleen maar wii spellen en mijn vriend download films. meer weten? vraag het gerust groetjes chantal
-
even voorstellen
door ria52- 1 reactie
- 1k weergaven
hoi ik ben ria52, gek op computers en op alles wat met downloaden temaken heeft. sinds kort een gebruiker van spotnet met veel plezier vind het een prachtprogje en werkt meestal erg prettig. :peace: voor de rest hoop ik hier op het forum ook leuke dingen te beleven,en tot slot wens ik iedereen een goed en gezonde jaarwisseling toe
Laatste reactie door Marciej123, -
ff voorstellen
door coffeebean- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben Jos en kom uit Beverwijk. Mijn hobby is computeren, muziek en film Groetjes
Laatste reactie door coffeebean, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Joost en ik wil ook zelf spellen gaan downloaden en muziek downloaden en op cd's ect zetten. Dit is natuurlijk een prachtige site ervoor om er achter te komen hoe dat moet. Daarom heb ik me ook even aangemeld. Groetten!!
Laatste reactie door jelmer11, -
Hallo iedereen
door bird- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben bird en fervent filmliefhebber, ik hoop hier nog wat tips te vinden die mij nog wat kunnen leren om te blijven downloaden enz...
Hoi hoi
door via_Lilith- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik ben Lilith en hoop hier info te vinden zodat ik zelf kan downloaden, en het niet aan mijn zoon hoef te vragen. Groetjess Lilith
Hallo allemaal....
door Gast 3210- 1 reactie
- 1k weergaven
Hi, ik ben 3210, Ik ben 'n liefhebber van nieuwe films en 'n veel gebruiker van diverse software. Ik kwam deze site eigenlijk bij toeval tegen, mooi opgezet ! Groet "3210"
Laatste reactie door Wous, -
Wie Ben Ik
door oscardewit- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben Oscar de Wit-Snijder. Ga me eerst maar eens ff verdiepen in deze site, buiten het bezig zijn met downloads e.d ben ik ook aktief met handbal en doe dit in competitie verband. Naast het handballen hou ik ook van Powerkiten en Fotobewerking, dit laatste doe ik al een aantal jaren en heb zelf een site waar het e.e.a opstaat. Mocht je nieuwsgierig zijn neem dan een kijkje op www.oscardewit.nl Groetjes, Oscar
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
voorstellen
door Gast jannekek88- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben janneke en ik ben 22 jaar. ik ben op zoek naar verschillende films en hoop ze hier te vinden.
Voorstellen
door Gast Tachna- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Tachna. Het forum heb ik gezien op Google. Bedankt dat ik geregistreerd ben. Vele vele grtjs T. x
hallo
door Gast biancaa30- 2 reacties
- 1k weergaven
ik ben bianca en vind het altijd leuk om van alles bij te leren/lezen over games
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben André, 46 jaar en woon in het mooie Arnhem. Ik ben altijd op zoek naar goede sites voor nzb's . Zo kom ik nu langs deze. Meteen maar even aangemeld en nu lekker neuzen tussen het nieuws. Bedankt voor het toelaten. Tot snel 👍🏼
nieuw hier
door ploontje- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik ben nieuw hier. Heb mezelf aangemeld omdat ik graag muziek wil downloaden. Het lukt me alleen niet om het programma te laten downloaden en hoop hier het antwoord te vinden. groetjes Ploon
Laatste reactie door Releases,