Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Hallo, ik ben Cas en ben vooral geïnteresseerd in Nederlandse boeken.
Laatste reactie door William1, -
Hoi!
door Gast Pirke64- 2 reacties
- 1k weergaven
Hoi, ik ben Peer, 47 jaar oud, en wil een hele hoop te weten komen over downloaden, etc. Ben getrouwd met Josje, en heb 2 kinderen van 10 en 8 jaar.
-
Ti is nieuw hier
door ti- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo, ik ben Ti, 36 jaar en ik ben hier op dit forum terecht gekomen omdat ik eindelijk eens een film wil downloaden. Liefst van een goede kwaliteit, hopelijk kunnen jullie mij daar aan helpen. :zwaai:
Laatste reactie door svenholtman, -
even voorstellen
door bbge- 1 reactie
- 1k weergaven
Mijn naam is bbge. Ik ben net lid geworden.
Laatste reactie door steffris, -
ff voorstellen gerjo
door Gast gerjo- 2 reacties
- 1k weergaven
mijn naam is gerjo, kom uit oost nederlanderland, beroep teamleider in de wsw, hobby's muziek en comp, en mijn eigen radiostudio, hoop hiet veel plezier te hebben gr gerjo
-
Was de site al dikwijls tegengekomen, me nu eindelijk geregistreerd.
Laatste reactie door Monkie, -
hey ben Hans uit breda 57 en heb gelijk n prob;eempje met spotnet na de dl en instal opgestart maar krijg geen servers te zien????
Laatste reactie door sennah, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mirjam, 42 jaar en ik hoop hier het een en ander te leren over downloaden e.d. Groetjes, Mirjam.
Laatste reactie door Marie1970, -
Voorstellen
door jongenwi- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedendag Lezer Ik sta bekend als jongenwi En ben al vanaf 1990 actief op het web. Eerst via de zogeheten BBS, en later toen het zijn intrede deed via internet. In het begin via een 1200 baud modem. Nu via een 120MBS modem. De tijd gaat hard. In ieder geval bedankt voor het toevoegen Jongenwi
Laatste reactie door jongenwi, -
Hallo allemaal
door Soldierboy- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, ik ben soldierboy. Een paar dagen geleden op deze site terecht gekomen. Ik wil hier eens rond snuffelen, er staat zo te zien veelzijdige informatie op. Ik ben al begonnen met alles over VPN te bestuderen. Groetjes allemaal.
Laatste reactie door Duken, -
ff voorstellen
door Gast tinne42- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo iedereen k'ben martine uit turnhout,grtjs
Laatste reactie door Releases, -
Hallo allemaal
door aranco- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is aranco en ik ben nieuw hier.
nieuw lid mamsie
door mamsie- 1 reactie
- 1k weergaven
Fijn dat ik lid mag zijn van jullie mooie forum. Ik ben een grage lezer en serie kijker. En loop soms tegen download problemen aan. Misschien kan ik dan op jullie forum informatie vinden.
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
ik ben net nieuw
door chira- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo iedereen Ik ben 55 jaar en moeder en grootmoeder. Ik wens meer te leren over een beetje van alles en kwam jullie tegen
-
Voorstellen
door wil49- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal mijn naam is Wil woont in Nederland en hou van lezen ik hoop hier een hoop te vinden en achter te laten bedankt al vast groetjes Wil
Laatste reactie door wil49, -
hallo
door Gast biancaa30- 2 reacties
- 1k weergaven
ik ben bianca en vind het altijd leuk om van alles bij te leren/lezen over games
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik wil nog best wat leren over alles wat met d..loaden te maken heeft , dan ben ik hier op het juiste adres en bedankt dat ik lid mag zijn
Even voorstellen
door Gast Robolen- 1 reactie
- 1k weergaven
Mijn naam is Rob en woon in België. Lijkt me een interessante site en kan er waarschijnlijk veel van opsteken. Ben op computergebied een echte leek. mvg Rob
Laatste reactie door Releases, -
even voorstellen
door Gast akashapaco- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben chantal en ben 24 jaar. Ik woon in een prachtig dorpje in drenthe, Ik woon samen met mijn vriend en 2 katten. Ik download bijna alleen maar wii spellen en mijn vriend download films. meer weten? vraag het gerust groetjes chantal
-
FF voorstellen
door moonz- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal bij deze stel ik mij FF voor. zeg maar moonz tegen moonz, ik ben oud genoeg om behoorlijk wat fouten in mijn leven te hebben gemaakt, maar nog jong genoeg om ze weer te maken ik ben gek op puteren en vooral bezig zijn met nieuwsgroepen,enz enz, ben vaak op deze site geweest en heb hier menig tip of truc geleerd ,dit is een van mijn fav.. sites, al behoorlijk lang,snap ook niet waarom ik niet eerder heb ingeschreven hier ! affijn eerst wil ik iedereen van Duken vet complimenteren met deze geweldige site,en ook vet bedankt voor al jullie tijd en wat nog meer om dit mogelijk te maken, Zodat puteraars zoals ik wegwijs worden in dit grote digitale bos,waar i…
Laatste reactie door moonz, -
Even voorstellen
door PatL- 2 reacties
- 1k weergaven
Goedemorgen, Ik heet Pat en ben nieuw hier, ik begin voorzichtig met downloaden en ben er nog niet heel erg in thuis, daarvoor is dir forum iets prachtigs en ik zal er denk ik veel gebruik van gaan maken. groetjes Pat
Laatste reactie door 'Robin, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo Ik ben Svenja en ben nieuw hier. Ik hou van comic book films. All the best!
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo allemaal, Ik heb me net aangemeld hier op het forum dus ik dacht ik stel me even voor. Ik ben Mathijs, 23 jaar. Verder weinig bijzonders te melden, maar wil je toch meer weten dan hoor ik het wel! Groeten
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben lizzi en woon in België,ben een 67 jarige oma van 6 toffe kleinkinderen,computeren is mijn grootste hobby vooral photoshoppen. Beste groetjes lizzi
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben André, 46 jaar en woon in het mooie Arnhem. Ik ben altijd op zoek naar goede sites voor nzb's . Zo kom ik nu langs deze. Meteen maar even aangemeld en nu lekker neuzen tussen het nieuws. Bedankt voor het toelaten. Tot snel 👍🏼
Laatste reactie door Duken,