Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.008 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 848 weergaven
Hallo allen, Ik ben digitaal onderzoeker in opleiding en voor mijn stage heb ik de hele matige beveiliging van de OV-Chipkaart als afstudeeropdracht gebruikt. Daar ben ik nu dus mee bezig De bedoeling is om eerst uit te vinden hoe de "beveiliging" in elkaar zit, en wat er eventueel aan te verbeteren is, zodat de huidige hacks niet meer werken. Zakelijk gezien hoop ik dit te kunnen oplossen, persoonlijk gezien niet...
Laatste reactie door Atropine, -
- 1 reactie
- 847 weergaven
ik ben myworld een liefhebber van films muziek software en series ook ben ik altijd op zoek naar nieuwe site voor de laatste nieuwe uploads te downloaden zowel usenet als torrent sites zijn welkom voor mij
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
mijn username is dus Oparottweiler Mijn hobby behalve mijn honden is lezen en dan vooral over de tweede wereldoorlog.
Laatste reactie door Oparottweiler, -
voorstellen
door ben001- 1 reactie
- 847 weergaven
Hoy ik ben Benny 61 jaar woonachtig in Belgie allemaal de groetjes bedankt
Laatste reactie door Meh Meh, -
ik ben ben
door GwenKillerby- 2 reacties
- 846 weergaven
nee gwen. toch hallo. ik ben op zoek naar nieuws over idope, soulseek en misschien kazoo.
Laatste reactie door GwenKillerby, -
- 2 reacties
- 845 weergaven
Hey, ik ben eagles,........ duh en ben lange tijd online hulp geweest bij het downloaden, ondertitelen, synchroniseren (+/- 6 jaar geleden) in the beginning of duken.nl . Duken was toen een van mijn vaste fora waar ik altijd terecht kon met al mijn vragen en later ook ongein:) eenmaal ingeroest op duken.nl mocht ik zelfs het forum bijhouden als modje (al bleef ik altijd vooral actief in film en natuurlijk de huiskamer). dit was nog in mijn vrije leven, geen superserieuze relatie, vaak zelfs op het werk (met laptop ) daarna werd het meerdere malen stil rondom mij, maar zoals jullie gemerkt zullen hebben ben ik weer een tijdje (redelijk) actief op Duken.nl nog steeds …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
nieuw hier
door davith- 0 reacties
- 843 weergaven
;D Hallo allemaal ik ben dus nieuw hier ;D ben hier niet zo goed in maar ik hoop dat ik hier wel de weg zal vinden. groetjes davith
Laatste reactie door davith, -
- 1 reactie
- 843 weergaven
Hoi allemaal. Ik ben Lieke en was even aan het snuffen op het net naar nieuwe te downloaden bestanden ect. en kwam hier terecht. Ik ben benieuwd of ik wat kan bijdragen aan menige "epubs boekenkasten" Groetjes, Lieke
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Hallo allemaal ik ben jeffkuh Al op veel downloadsites actief geweest!! Vooral als dankbare downloader en heel soms als uploader! Het begon allemaal bij napster toen kazaa en daarna limewire! Daarna begon voor mij het grootschalige werk.. Emule en Edonkey waren voor mij mijn dagelijkse leven.. Toen dit afliep ben ik naar FTD gegaan en download nu nog steeds met NZB via Spotnet.. Waar ik ook vaak te vinden ben zijn de betere torrent sites!! Nu ga ik eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt!
Laatste reactie door jeffkuh, -
Voorstellen
door Pieter107- 1 reactie
- 843 weergaven
Hoi Ik ben Piet, Veel belangstelling voor documentaires, boeken (non-fictie) met voorkeur voor maatschappij, politiek en opinie.
Hallo
door Soepie1983- 4 reacties
- 842 weergaven
Hallo Ik ben Soepie1983!!Ik ben een nieuw lid van de site!! Ik ben 29 jaar!
Laatste reactie door shadowwatch, -
even voorstellen
door Gast pebbles1- 1 reactie
- 841 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Natasja (pebbels1) Ik heb al een paar keer op jullie site gekeken, handige info en lekker simpel uitgelegd 'ben nl. nog een groentje in 't downloadwereldje, dus ik denk hier veel op te steken. groetjes Natasja
Even voorstellen
door chopke- 2 reacties
- 841 weergaven
Ben 65 jaar , en ga hier eens lekker rondneuzen 😁, alvast bedankt
Laatste reactie door ShadowMaster, -
even voorstellen
door patje66- 0 reacties
- 841 weergaven
Hey, ik ben Patrick en ben voornamelijk in bezit van en op zoek naar e-boeken groetjes P.
Laatste reactie door patje66, -
nieuw hier..
door Gast jvputte- 2 reacties
- 841 weergaven
Hallo ik ben nieuw op dit forum. Ik moet nog ontdekken hoe ik een film kan vinden maar daar kom ik wel uit. Grtz
Hallo allemaal
door RmT- 6 reacties
- 841 weergaven
Ik benRmT. Zag jullie site voorbij komen op nzbserver in een reactie. Zag dat jullie hier nederlands talige films hadden dus kwam eens kijken
Laatste reactie door zomersla, -
hallo even voorstellen
door Gast kyenzo- 1 reactie
- 840 weergaven
hallo ik ben kim en kom eens kijken of ik hier wat leuke spelletjes vind groetjessss
Laatste reactie door svenholtman, -
Goedendag!
door Mr.Vorkie- 2 reacties
- 840 weergaven
Hallo Allen, Ik ben Mitchel woonachtig in Almere, Nederland. En al tijden fanatiek down en up loader. Werk al heel lang met torrents en heb daardoor veel films en series verzamelt in de jaren. Snelheid vind ik fijn en daarom blijf ik ook veel seeden. Onder het mom van laat ik mijn netwerk eens uitbreiden kom ik hier ook even buurten. Met de hoop op een leuke toekomst! Groeten Mitchel,
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 839 weergaven
Hallo, ik ben Saskia en woon in het noorden van het land, ik kom uit Rotterdam. Ik train honden en heb www.doggysfun.nl , ik heb de Wii, playstation 3 en een nintendo ds. Ik weet alleen niet hoe ik die spelletjes kan downlaoden en hoop op hulp van dit forum. Alvast bedankt!!!!! Groetjes van Saskia o ja en ondanks dat ik een vrouw ben hou ik van voetbal, weet zelfs wat buiten spel is, haha mijn club is Ajax, raar he voor een Rotterdamse!
-
- 1 reactie
- 839 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Charon en ik ben 21 jaar. Ben hier terecht gekomen doordat ik een probleem had met een programma. Ben er niet helemaal uitgekomen, maar ik hoop er nog wel uit te komen Groetjes Charon
Laatste reactie door Deeeemy, -
Nieuw hier!
door Deliciouss- 1 reactie
- 839 weergaven
Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb me hier aangemeld, omdat ik wil weten hoe je films op je mp3 kan zetten. Ik heb er net ook een topic over aangemaakt. Ben blij dat ik hier vragen kan stellen!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 838 weergaven
Hoi Hoi, Ik ben Hombra (Annelies) maar deze naam was niet meer beschikbaar. Ik wil me een beetje gaan verdiepen in de computer en et name films en muziek downladen en van genieten. ;D Gr Hombra
Laatste reactie door Maartenn, -
Ik ben Freek en hou van muziek. Ik heb geen Spotify maar dit nog op Winamp. Nu nog een mooie manier vinden om bestanden te delen tussen mijn telefoon en computer.
Laatste reactie door William1, -
- 2 reacties
- 836 weergaven
Hallo luitjes. Mijn naam is Klaas Reinders, maar mijn gebruikersnaam is Pietje Puk. Ben bijna 50 jaar. Hobbies zijn computer en wandelen. Rare combinatie, maar toch.. Eerst stressen achter de PC en daarna ontspannen wandelen en ideeen op doen. (Videos maken met diverse programma's)(Photoshoppen). Voor de rest ben ik saai en niet belangrijk.
Laatste reactie door Monkie, -
hallo
door Gast biancaa30- 2 reacties
- 836 weergaven
ik ben bianca en vind het altijd leuk om van alles bij te leren/lezen over games
Laatste reactie door Freddytje,