Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 966 weergaven
Ik ben Nomen Nescio, ook bekend als NN alias Anonymus. Ben nieuw hier en vooral geïntersseerd in uitleg. Ik zoek mij rustig mijn weg in de veelheid aan info. Tzt stel ik mogelijk een vraag. Groet, NN
Laatste reactie door Farid., -
ik ben yves uit antwerpen, ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer info zoek om cd's te downloaden.... ben zelf niet zo handig met pc
Laatste reactie door yves13, -
Voorstellen
door Gast Tachna- 1 reactie
- 966 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Tachna. Het forum heb ik gezien op Google. Bedankt dat ik geregistreerd ben. Vele vele grtjs T. x
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo allemaal
door Soldierboy- 1 reactie
- 965 weergaven
Hallo, ik ben soldierboy. Een paar dagen geleden op deze site terecht gekomen. Ik wil hier eens rond snuffelen, er staat zo te zien veelzijdige informatie op. Ik ben al begonnen met alles over VPN te bestuderen. Groetjes allemaal.
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 965 weergaven
Hoi Hoi, Ik ben Hombra (Annelies) maar deze naam was niet meer beschikbaar. Ik wil me een beetje gaan verdiepen in de computer en et name films en muziek downladen en van genieten. ;D Gr Hombra
Laatste reactie door Maartenn, -
newbie hier.
door sandervoz- 1 reactie
- 964 weergaven
Hoi, Ik ben Sander en ook nieuw hier :peace:
Voorstelrondje
door TripTrip- 2 reacties
- 964 weergaven
TripTrip zegt hallo aan alle leden en kijkt even rustig rond! Ondanks mijn enorm trage internetverbinding hoop ik voldoende mogelijkheden te vinden om te downloaden. Ik huur "ALL-IN", waardoor een eigen internetlijn niet mogelijk is. Heel irritant idd. ;-) De groeten aan jullie allen!
Laatste reactie door Meh Meh, -
Voorstellen
door Imm0rtal- 0 reacties
- 964 weergaven
Goede middag allemaal, Mijn naam is Aad ben al tijdje bezig met newsgroepen en was benieuwd of er meer aan de horizon is als spotnet Ik hoop dat ik me hier kan thuis voelen Grtzzz aad
Laatste reactie door Imm0rtal, -
ik ben zombie nieuw lid hier ben verzot op films en series ik uit belgie het zeer mooie limburg ben 30 jaar mijn hobby's zijn films kijken en series ook wat gaan fietsen en wandelen hoort er bij
voorstellen
door namsiuh- 0 reacties
- 963 weergaven
Hallo mensen, Ben hardstikke nieuw hier en hoop hier veel dingen te leren en te weten te komen. O.a OSX draaien onder W7 en VMWare. groet
Laatste reactie door namsiuh, -
- 1 reactie
- 963 weergaven
Hoi allen, Ik ben Freek (29jr). Ben een zeer actieve downloader. Ik heb ook een tijdje geupload bij NLT-forum. Door tijdgebrek heb ik dat laten varen. Misschien kan ik met de kennis die ik heb nog wat mensen op weg helpen hier. Gr Interfreak.
DE NIEUWE
door Gast jeank0- 1 reactie
- 963 weergaven
Dag mensen. Ben jean en ben dus de nieuwe in town Mogen we allemaal prettig samenwerken
even voorstellen
door Gast thilgeholt- 1 reactie
- 962 weergaven
hallo ik ben theo ;D ;D
Laatste reactie door Rikkert., -
Voorstellen
door Gast Heartbeat- 2 reacties
- 961 weergaven
Hej Ik ben een meisje uit Belgie, Antwerpen. Ik zit nogal veel op de computer en probeer veel dingen bij te leren en te ontdekken in mijn vrije tijd. Ik hoop da ik hier op duken wat bijleer en veel ervaring kan op doen! Groetjes, Heartbeat
Laatste reactie door Freddytje, -
Dag, Ik ben Jan en ik kom uit het noorden van het land. En 25 jaar.
Laatste reactie door Wous, -
Hallo, ik ben Cas en ben vooral geïnteresseerd in Nederlandse boeken.
Laatste reactie door William1, -
Voorstellen
door jongenwi- 0 reacties
- 960 weergaven
Goedendag Lezer Ik sta bekend als jongenwi En ben al vanaf 1990 actief op het web. Eerst via de zogeheten BBS, en later toen het zijn intrede deed via internet. In het begin via een 1200 baud modem. Nu via een 120MBS modem. De tijd gaat hard. In ieder geval bedankt voor het toevoegen Jongenwi
Laatste reactie door jongenwi, -
hoi
door nasty nate- 2 reacties
- 960 weergaven
hoi nate hier uit rdam,fijn om hier te zijn
- 0 reacties
- 959 weergaven
Hola, vanuit Spanje iedereen een Feliz Ano y Nuevo, oftewel in het Nederlands een gelukkig nieuwjaar O0 In Spanje bezig een nieuw leven op te bouwen.Hou mij nu vooral bezig met repareren van pc's, mensen helpen met Internet aan te vragen en zorgen dat het ook daadwerkelijk wordt geleverd en het ook nog doet :oWant Spanje is Nederland zo'n 20 jaar terug....Alleen de PTT kunt u nemen en ach als u drie maanden moet wachtten op een 256kb verbinding, tsja dat is uw probleem > En verder dus zelf films,progjes etcetera downloaden voor de NL-goegemeenschap hier. Heb, jawel, een 2 MB verbinding....
Laatste reactie door catalunya, -
effe voorstellen
door Nickymp3- 1 reactie
- 958 weergaven
hoi ik ben Nicky 55 lentes kom uit België Ben Invalide na zwaar auto ongeval daardoor ik veel vergeet daar erger ik me veel aan. en ben regelmatig ziek (bedlegerig) hoop dat jullie er geen bezwaar hebt. en wens iedereen het aller beste toe oja ben gek op films en nederlandstalige zangers
Laatste reactie door jelmer11, -
Haii everybody Ik ben tanjaaw, heel erg eigenwijs met gadgets, ik wil van alles en blijf doorproberen tot mijn wil wet is alleen kan ik nog wel eens een kluns zijn met goed kijken en zoeken.. Ik wil altijd het moeilijkste of gekste voor elkaar krijgen en Ik heb dan vaak genoeg vragen die internet alleen mij niet normaal kan antwoorden..
Hallo Allemaal ;)
door Gast Godsmack- 0 reacties
- 958 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ga me eens voorstellen, ik ben Patje uit Friesland en ben film verslaafd, kijk zo'n elke dag haast wel 5 films als het er niet meer zijn... Wie is er ook zo'n film freak? Groetjes Patje
-
Ik ben nieuw hier en zou graag jullie forum ontdekken;
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 957 weergaven
Hallo :zwaai:. Ik ben dus nieuw op dit forum. Ik hoop hier te vinden wat ik zoek . Wat ik zoek? Dat zie ik wel als ik het tegenkom . Overigens was ik al jaren op FTD te vinden met wat incidentele spots en ik ben een regelmatige meenemer. Leuk dat er met Spotnet nu een legaal alternatief voor FTD is.
even voorstellen
door motorwim- 1 reactie
- 956 weergaven
ik ben nieuw hier en ben een hobby gebruiker van de computer
Laatste reactie door Duken,