Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Hallo duuks, Ben Lieke en stel mij voor aan jullie. Hoop heel wijs te worden met dingen die jullie allemaal al wetem. Groetje Lieke
Laatste reactie door Duken, -
Ik ben nieuw hier en zou graag jullie forum ontdekken;
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Sindskort ben ik voor mijn vriendin ebooks aan het downloaden [nederlandstalig of vertaald] en via via hoorde ik dat hier aardig wat boeken te vinden zijn. Zelf heb ik er ook een aantal, maar nog niet zoveel dus die ik kan aanbieden. Mvg. George
Laatste reactie door Wous, -
nieuw hier
door Gast snowie- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi allemaal, heb al veel over jullie gelezen en gezien en dacht , laat ik me ook maar even registreren. Groetjes snowie
-
nieuw lid
door vrijsimpel- 1 reactie
- 1k weergaven
Mijn naam is Billal Jaber, al surfend ben ik vaker op deze site terechtgekomen en vond het maar eens tijd om me te registreren. Heb verder nihil verstand van computers en hoop dan ook zo nu en dan wat op te pikken. :peace:
Laatste reactie door Deeeemy, -
Even voorstellen
door lievemar- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Marian en ik download van Spotnet vanaf het moment dat FTD werd opgeheven. Ik kijk graag naar films, en luister graag muziek, dus de ideale gelegenheid hier. Ik wens iedereen veel succes met Spotnet... en bij deze ook fijne feestdagen gewenst. groetjes Marian
Hoi allemaal
door chicaan- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi. Ik heb Angela en 40 jaar. Ik ben altijd bezig met de pc en weet er dan ook heel veel van. Ik vind het leuk om mensen te helpen en dingen uit te leggen. Maar ik ben nog opzoek naar een klankbord. Iemand waar ik met mijn vragen terecht kan. Dat klankbord hoop ik hier te vinden. Groetjes,
Laatste reactie door chicaan, -
Ben ryangiggs 42 jaar oud. Ik ben veel te vinden op internet vooral op dit soort sites. lekker rond kijken en misschien kom ik julliue wel tegen groeten Ryan
Laatste reactie door ryangiggs, -
newbie hier.
door sandervoz- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, Ik ben Sander en ook nieuw hier :peace:
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo Allemaal.
door Jillimar- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Marianne. Ben niet zo lang bezig met het downloaden van films enz. dus vrij nieuw hierin. Daarom is deze site natuurlijk wel erg handig. Ben om een of andere duisteren reden van THC afgegooid ondanks dat ik deel en zelfs doneer. Sta zelfs vet in de groene cijfers. Ben er ziek van. Maar geef de moed niet op. Groetjes, Marianne.
Laatste reactie door Robbert, -
even voorstellen
door Gast thilgeholt- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo ik ben theo ;D ;D
Laatste reactie door Rikkert., -
hOiikess
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik bn nieuw hier ik woon en belgie enzz
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
Ook weer hallo
door Gerritu- 3 reacties
- 1k weergaven
Hoi Ben 52 jaar en wil weer wat kunnen leren omtrent computers etc
Laatste reactie door Monkie, -
even voorstellen
door Gast lobbes- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi allemaal,ik ben lobbes ben 62 jaar hou van muziek,films en eigenlijk alles wat leuk is.Hoop hier veel leuks te vinden.Groetjes lobbes.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 999 weergaven
Hoi allen, Ik ben Freek (29jr). Ben een zeer actieve downloader. Ik heb ook een tijdje geupload bij NLT-forum. Door tijdgebrek heb ik dat laten varen. Misschien kan ik met de kennis die ik heb nog wat mensen op weg helpen hier. Gr Interfreak.
Wie Ben Ik
door oscardewit- 3 reacties
- 999 weergaven
Hallo, Ik ben Oscar de Wit-Snijder. Ga me eerst maar eens ff verdiepen in deze site, buiten het bezig zijn met downloads e.d ben ik ook aktief met handbal en doe dit in competitie verband. Naast het handballen hou ik ook van Powerkiten en Fotobewerking, dit laatste doe ik al een aantal jaren en heb zelf een site waar het e.e.a opstaat. Mocht je nieuwsgierig zijn neem dan een kijkje op www.oscardewit.nl Groetjes, Oscar
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 1 reactie
- 999 weergaven
Hoi Hoi, Ik ben Hombra (Annelies) maar deze naam was niet meer beschikbaar. Ik wil me een beetje gaan verdiepen in de computer en et name films en muziek downladen en van genieten. ;D Gr Hombra
Laatste reactie door Maartenn, -
ff voorstellen
door Gast Leon9- 1 reactie
- 998 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Leon, nieuw op dit forum, en ik begin met jullie allen n mooi en voorspoedig 2011 te wensen. tis alweer n paar jaar geleden dat ik wat met torrents gedaan heb, ik kwam toevallig op jullie site en dacht, kom laat ik t maar weer ns proberen. groetjes.
Laatste reactie door Maartenn, -
voorstellen
door namsiuh- 0 reacties
- 997 weergaven
Hallo mensen, Ben hardstikke nieuw hier en hoop hier veel dingen te leren en te weten te komen. O.a OSX draaien onder W7 en VMWare. groet
Laatste reactie door namsiuh, -
- 3 reacties
- 997 weergaven
Hallo, ik ben Saskia en woon in het noorden van het land, ik kom uit Rotterdam. Ik train honden en heb www.doggysfun.nl , ik heb de Wii, playstation 3 en een nintendo ds. Ik weet alleen niet hoe ik die spelletjes kan downlaoden en hoop op hulp van dit forum. Alvast bedankt!!!!! Groetjes van Saskia o ja en ondanks dat ik een vrouw ben hou ik van voetbal, weet zelfs wat buiten spel is, haha mijn club is Ajax, raar he voor een Rotterdamse!
-
Haii everybody Ik ben tanjaaw, heel erg eigenwijs met gadgets, ik wil van alles en blijf doorproberen tot mijn wil wet is alleen kan ik nog wel eens een kluns zijn met goed kijken en zoeken.. Ik wil altijd het moeilijkste of gekste voor elkaar krijgen en Ik heb dan vaak genoeg vragen die internet alleen mij niet normaal kan antwoorden..
NIEUW LID:D
door Gast JuniorKing2000- 0 reacties
- 997 weergaven
hallo ben achmed
-
Dag, Ik ben Jan en ik kom uit het noorden van het land. En 25 jaar.
Laatste reactie door Wous, -
hallo alemaal
door Gast yolink- 2 reacties
- 996 weergaven
Hallo Allemaal. Ik ben bjorn en ben gek op downloaden. eigelijk een beetje verslaafd eraan HAHA Download echt de meest grote onzin binnen op mn computer waar ik niks mee doe. Maar ja je moet wat he? Vind het leuk om hier te zijn in elk geval :peace:
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 996 weergaven
goedenavond allemaal ik wil me graag even voorstellen ik Paranoia ,en ik wil via deze weg me even voortstellen aan jullie mvg Paranoia
Laatste reactie door Thijs.,