Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
hallo even voorstellen
door Gast kyenzo- 1 reactie
- 857 weergaven
hallo ik ben kim en kom eens kijken of ik hier wat leuke spelletjes vind groetjessss
Laatste reactie door svenholtman, -
gegroet
door Gast Sfinx1- 1 reactie
- 855 weergaven
Hoi allemaal, Deze dame heeft een nieuwe laptop die (hoop ik toch) heel wat meer in zijn mars heeft. Van nature voel ik me aangetrokken tot het experimenteren met dit nieuwe speeltje. Wederzijdse inspiratie en hulp is dan niet weg te denken hé. Ik ga eerst vooral uitzoeken waar het bij jullie om draait en we zien wel! Groetjes
Laatste reactie door Freddytje, -
oke daar ben ik
door Gast bonny-clyde- 1 reactie
- 855 weergaven
ja ik ben een huisvrouw ;)van 4 kinderen en 2 honden ,we wonen erg mooi in duitsland aan het bos,er is hier nog volop ruimte,dat mis je in nederland,ik vind het leuk om films te kijken en naar muziek te luisteren O0,dat is mijn verhaa ^-^l,hallo allemaal,
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 854 weergaven
Hoi allemaal. Ik ben Lieke en was even aan het snuffen op het net naar nieuwe te downloaden bestanden ect. en kwam hier terecht. Ik ben benieuwd of ik wat kan bijdragen aan menige "epubs boekenkasten" Groetjes, Lieke
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Nieuw lid dus, luistert soms naar de naam Starsky. Soms ook niet als ik wat baal. Lol.
-
nieuw member
door The_Achouffe- 1 reactie
- 854 weergaven
hallo, ik kwam al vaker op deze site zonder geregistreerd te zijn, maar ja dan kan je ook niets vragen of reageren op het forum dus heb ik toch maar besloten mij aan te melden. Prive dingen wil ik niet al te veel melden. Ben ooit eens begonne met usenet via een site die heette bedrockplace of zo, maar die besataat al lang niet meer. Daarna bij verschillende forum geweest zoals pirates for all maar die zijn nu ook gesloten dus ja .... Er is nog altijd spotnet maar daar zijn sommige dingen na een paar dagen al offline gehaald door een notice and take down.
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door patje66- 0 reacties
- 854 weergaven
Hey, ik ben Patrick en ben voornamelijk in bezit van en op zoek naar e-boeken groetjes P.
Laatste reactie door patje66, -
- 1 reactie
- 853 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Charon en ik ben 21 jaar. Ben hier terecht gekomen doordat ik een probleem had met een programma. Ben er niet helemaal uitgekomen, maar ik hoop er nog wel uit te komen Groetjes Charon
Laatste reactie door Deeeemy, -
Even voorstellen
door monaldo- 2 reacties
- 853 weergaven
Hoi allen, Ook ik ben nieuw op het forum, momenteel download ik voornamelijk via spotnet en heb een Sunny usenet account. Helaas komt het met deze laatste tijd toch vaak voor dat het downloaden niet lukt. Daarnaast heb ik voornamelijk interesse om meer boeken en magazines te downloaden, spotnet heeft hier vrij weinig van.
Laatste reactie door reneetje1969, -
Wie ben ik?
door frily- 1 reactie
- 852 weergaven
Hallo ik ben Frily. Vanavond een vraag gesteld en al gelijk reactie! Toppie!! ga hier zeker nog vaak rondkijken.
Wie Ben Ik
door oscardewit- 3 reacties
- 851 weergaven
Hallo, Ik ben Oscar de Wit-Snijder. Ga me eerst maar eens ff verdiepen in deze site, buiten het bezig zijn met downloads e.d ben ik ook aktief met handbal en doe dit in competitie verband. Naast het handballen hou ik ook van Powerkiten en Fotobewerking, dit laatste doe ik al een aantal jaren en heb zelf een site waar het e.e.a opstaat. Mocht je nieuwsgierig zijn neem dan een kijkje op www.oscardewit.nl Groetjes, Oscar
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Voorstellen
door jongenwi- 0 reacties
- 851 weergaven
Goedendag Lezer Ik sta bekend als jongenwi En ben al vanaf 1990 actief op het web. Eerst via de zogeheten BBS, en later toen het zijn intrede deed via internet. In het begin via een 1200 baud modem. Nu via een 120MBS modem. De tijd gaat hard. In ieder geval bedankt voor het toevoegen Jongenwi
Laatste reactie door jongenwi, -
voorstellen
door killroy13- 2 reacties
- 850 weergaven
beste leden ik ben blij dat ik jullie heb gevonden ik hoop dat ik nu en in de toekomst veel dingen zal leren grt killroy13
Laatste reactie door Pctje, -
Even voorstellen...
door Gast Discovery-G- 1 reactie
- 850 weergaven
Hallo allemaal, ik ben Gerard en geboren in 1965. Ben inwoner in Nederland en al enige jaren op Usenet en Torrents te vinden. Stam nog uit de tijd van FTD en MegaUpload.. 😄 Samenwonend met vriendin en samen hebben we een zoon en dochter. Inmiddels ook een kleindochter van 4 jaar. Hobby's zijn uiteraard Usenet en Torrents en heb zelf ook een forum. (IPS 4.4) Het is alleen geen NZB of Torrents forum maar een forum waar wel downloads op staan via 1fichier of Mega. Een hobby is ook het bouwen van IPS of IPB forums..daar draaien inmiddels al enige forums van. Ben werkzaam in de Woninginrichting ( gordijnen, binnen en buitenzonwering en vloeren ). Had al vee…
Even voorstellen
door Ekeiram- 0 reacties
- 850 weergaven
Ik heb al heel lang een account, alle downloadinfo goed van deze site kunnen halen. Ik heb nu pas eens een vraag. Groetjes, Butterfly.
Laatste reactie door Ekeiram, -
Even voorstellen
door Gast johnnyg- 1 reactie
- 849 weergaven
Hallo, Ik ben JohnnyG en ben nieuw op het forum. Ik hoop veel van jullie ervaringen gebruik te mogen maken. Grtz, JohnnyG
Laatste reactie door Zombymario, -
Ben ryangiggs 42 jaar oud. Ik ben veel te vinden op internet vooral op dit soort sites. lekker rond kijken en misschien kom ik julliue wel tegen groeten Ryan
Laatste reactie door ryangiggs, -
Voorstellen
door Tramp- 0 reacties
- 846 weergaven
Hallo mijn naam is Sven. Ik woon in Schiedam en wil me via deze weg voorstellen. Begonnen met het uit zoeken hoe downloaden en hoe deze te gebruiken. Met vriendelijke groet, Sven
Laatste reactie door Tramp, -
Jacqueline
door jacolino73- 1 reactie
- 845 weergaven
Daar ben ik dan! Jacqueline, 43, mama van 3 meiden, een hond, twee grote katten. Ben benieuwd wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Voorstellen
door Gast Heartbeat- 2 reacties
- 844 weergaven
Hej Ik ben een meisje uit Belgie, Antwerpen. Ik zit nogal veel op de computer en probeer veel dingen bij te leren en te ontdekken in mijn vrije tijd. Ik hoop da ik hier op duken wat bijleer en veel ervaring kan op doen! Groetjes, Heartbeat
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 844 weergaven
speedy4ever, Ik ben altijd op zoek naar iets nieuws, dus ik dacht laat me hier ook even kijken,
Laatste reactie door Zombymario, -
hallo allemaal
door poekie101- 0 reacties
- 843 weergaven
hoi, Ik ben Wilma. Ik ben 36 en mama van Jake ( hij is 6 ) Samen hebben wij 4 katten en een hond. Wij hebben 1 laptop, 2 NDS lite's , 1 playstation 2, 1 playstation 3 en een WII Zoals jullie zien, hebben wij nogal wat spelcomputers waar ik niet of nauwelijks van weet hoe ze werken. Ik hoop hier wat anrwoorden te vinden. Groetjes, Wilma
Laatste reactie door poekie101, -
- 0 reacties
- 842 weergaven
Mijn naam is Bol, een vrouw van 60 jaar en al zo'n 25 jaar heel actief bezig met gamen. Mijn favoriete games zijn platform, R.P.G's, en action adventure games. B.v. Zelda, Tombraider en The Elder scrolls. Ik heb de X.Box 360, Wii en de PS.3 De X.Box en PS. heb ik ook laten ombouwen. Dat is ook de rede dat ik bij Spotnet gegaan ben, maar vanwege mijn leeftijd ben ik niet zo vlug van begrip dus zullen jullie me veel zien met vragen. Leuk deze site gevonden te hebben. Hoop dat ik er veel aan zal hebben.
Laatste reactie door bollje1000, -
Hoi top team en leden ben Patrick en ben op pensioen en is allemaal nieuw voor mij en hoop hier leuke downloads te vinden waar ik zeker niet aan twijfel bedankt voor de toevoeging
Laatste reactie door Patrick M, -
- 1 reactie
- 841 weergaven
Hoi, ik heb mezelf Samantha Carter genoemd. Ben een gigantische fan van alle Stargate serie die je je maar kunt bedenken. Ik ben getrouwd, 47 jr en heb 2 zonen van 21 en 18 jr. Ik ben al een tijdje op deze manier aan het downloaden dus weet eigenlijk al hoe het werkt. Ben eigenlijk lid geworden omdat ik een vraag over spotnet heb maar kan niet goed vinden waar ik die vraag moet stellen. Misschien dat ik zo een hint krijg. Groetjes Sam :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123,