Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
Even voorstellen
door Hofpark- 1 reactie
- 943 weergaven
Ik ben Hofpark en begeef me als 64 jarige nog maar net op spotnet en heb gelijk, na spotnet te hebben gedownload, een probleem. Krijg met, na aanklikken van een regel met titel enz., melding 205 timeout after 30 seconds, artikels 0, bytes0, groups 1, posts 0,postsbytes 0 (205) kan iemand mij vertellen wat dit is? Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
FF Voorstelen
door louis1970- 4 reacties
- 943 weergaven
Hallo , Mijn naam is Louis en loop zo 17 jaar mee op gebied van NZB's . Heb een goed lopend YouTube Kanaal met meer dan 60 Abonnees , Heb een zelf gebouwde 125CC Chopper , Waar ik graag aan knutselt , En Ben gelukkig getrouwd . Groetjes Louis
Laatste reactie door louis1970, -
- 0 reacties
- 943 weergaven
Hallo allen, Ik ben digitaal onderzoeker in opleiding en voor mijn stage heb ik de hele matige beveiliging van de OV-Chipkaart als afstudeeropdracht gebruikt. Daar ben ik nu dus mee bezig De bedoeling is om eerst uit te vinden hoe de "beveiliging" in elkaar zit, en wat er eventueel aan te verbeteren is, zodat de huidige hacks niet meer werken. Zakelijk gezien hoop ik dit te kunnen oplossen, persoonlijk gezien niet...
Laatste reactie door Atropine, -
nog een nieuwe
door Pete- 1 reactie
- 943 weergaven
Hallo allemaal, Ben totaal nieuw op derg fora en ben een leek op het vlak van downloaden/branden van dvd's. Heb de indruk dat ik dan hier wel goed zit:-) grtz Pete
Laatste reactie door Thijs., -
- 3 reacties
- 941 weergaven
Hallo, ik ben Saskia en woon in het noorden van het land, ik kom uit Rotterdam. Ik train honden en heb www.doggysfun.nl , ik heb de Wii, playstation 3 en een nintendo ds. Ik weet alleen niet hoe ik die spelletjes kan downlaoden en hoop op hulp van dit forum. Alvast bedankt!!!!! Groetjes van Saskia o ja en ondanks dat ik een vrouw ben hou ik van voetbal, weet zelfs wat buiten spel is, haha mijn club is Ajax, raar he voor een Rotterdamse!
-
Beste, Mijn naam is Sharif en ik kom uit Maassluis hou van design, auto's, films en vrouwen (y) wie ben jij? groet
Laatste reactie door Duken, -
hallo
door Gast tsjoeper- 1 reactie
- 940 weergaven
hallo aan iedereen ben hier per toeval terecht gekomen ,ben van regio oost-vlaanderen belgie. hobby's mtb en films bekijken
Hallo allen
door Gast Golum- 1 reactie
- 939 weergaven
Ik ben Golum en wil graag wat beter leren downloaden etc. :cool2:
Ik ben nieuw hier
door Gast jewel1969- 1 reactie
- 938 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben per ongeluk op jullie forum terecht gekomen en was zeer verrast. O0 Wat een informatie. Aangezien tijd op internet doorbrengen een van mijn grote hobby's is kan ik hier mijn hartje ophalen. Ik ben 42 jaar oud en woon in Noord brabant.
Laatste reactie door Marciej123, -
gegroet
door Gast Sfinx1- 1 reactie
- 937 weergaven
Hoi allemaal, Deze dame heeft een nieuwe laptop die (hoop ik toch) heel wat meer in zijn mars heeft. Van nature voel ik me aangetrokken tot het experimenteren met dit nieuwe speeltje. Wederzijdse inspiratie en hulp is dan niet weg te denken hé. Ik ga eerst vooral uitzoeken waar het bij jullie om draait en we zien wel! Groetjes
Laatste reactie door Freddytje, -
Hallo mijn naam is Whipless en hoop veel plezier te hebben aan deze site. Groeten Whipless :goed:
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 936 weergaven
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ik begin nu met een beetje uit te zoeken hoe alles werkt, ik ben benieuwd wat er allemaal te vinden is.
Laatste reactie door Farid., -
hoi hoi
door Emanuela Pardons- 1 reactie
- 936 weergaven
ik ben dus emanuela ik ben afgestudeert voor webdesign en doe nu computer en assamble-technieken eeuhm ja voor de rest zult ge mij wel lere kennen e
Laatste reactie door jerome844, -
Even voorstellen
door monaldo- 2 reacties
- 934 weergaven
Hoi allen, Ook ik ben nieuw op het forum, momenteel download ik voornamelijk via spotnet en heb een Sunny usenet account. Helaas komt het met deze laatste tijd toch vaak voor dat het downloaden niet lukt. Daarnaast heb ik voornamelijk interesse om meer boeken en magazines te downloaden, spotnet heeft hier vrij weinig van.
Laatste reactie door reneetje1969, -
Jacqueline
door jacolino73- 1 reactie
- 934 weergaven
Daar ben ik dan! Jacqueline, 43, mama van 3 meiden, een hond, twee grote katten. Ben benieuwd wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Goedendag!
door Mr.Vorkie- 2 reacties
- 932 weergaven
Hallo Allen, Ik ben Mitchel woonachtig in Almere, Nederland. En al tijden fanatiek down en up loader. Werk al heel lang met torrents en heb daardoor veel films en series verzamelt in de jaren. Snelheid vind ik fijn en daarom blijf ik ook veel seeden. Onder het mom van laat ik mijn netwerk eens uitbreiden kom ik hier ook even buurten. Met de hoop op een leuke toekomst! Groeten Mitchel,
Laatste reactie door Farid., -
Ook weer hallo
door Gerritu- 3 reacties
- 930 weergaven
Hoi Ben 52 jaar en wil weer wat kunnen leren omtrent computers etc
Laatste reactie door Monkie, -
hallo allemaal
door poekie101- 0 reacties
- 929 weergaven
hoi, Ik ben Wilma. Ik ben 36 en mama van Jake ( hij is 6 ) Samen hebben wij 4 katten en een hond. Wij hebben 1 laptop, 2 NDS lite's , 1 playstation 2, 1 playstation 3 en een WII Zoals jullie zien, hebben wij nogal wat spelcomputers waar ik niet of nauwelijks van weet hoe ze werken. Ik hoop hier wat anrwoorden te vinden. Groetjes, Wilma
Laatste reactie door poekie101, -
Hoi
door Gast- 1 reactie
- 929 weergaven
Ik ben Pistolebob. Ben al heel lang geregistreerd hier, maar had tot nu toe nog niks gepost. Ik heb een spotweb site (SPAM.me) die eerst anders heette en toen hier gepost werd door Zombymario geloof ik
Laatste reactie door Zombymario, -
nieuw hier..
door Gast jvputte- 2 reacties
- 929 weergaven
Hallo ik ben nieuw op dit forum. Ik moet nog ontdekken hoe ik een film kan vinden maar daar kom ik wel uit. Grtz
- 1 reactie
- 928 weergaven
Zal mij ook even netjes voorstellen. Ben Carla S., niet zo "piep" meer, maar wel actief op de comp Kijk graag naar verschillende genres films, en vind het ook heerlijk om samen met mijn 2 kleinzoons van 8 en 5 jaar samen kinder- en familiefilms te kijken. Een andere hobby van mij is creaties maken met Paint Shop Pro. Heb in juni jl. mijn bekken gebroken na een val van 3 traptreden en ben nog druk aan het revalideren; hierdoor kom ik helaas nog niet zo veel buiten als ik zou willen, en mis vooral de wandelingen met mijn (jonge) golden retriever Jazzy. Verder veel op Skype met mijn vriend in the US. Verveel me dus niet gelukkig Hoop hier op dit forum antwoorden op mijn …
Laatste reactie door KianYu, -
Was de site al dikwijls tegengekomen, me nu eindelijk geregistreerd.
Laatste reactie door Monkie, -
voorstellen
door killroy13- 2 reacties
- 928 weergaven
beste leden ik ben blij dat ik jullie heb gevonden ik hoop dat ik nu en in de toekomst veel dingen zal leren grt killroy13
Laatste reactie door Pctje, -
Goedenmiddag
door smitrommel- 0 reacties
- 928 weergaven
Goedemiddag allemaal, Ik ben smitrommel en ben sinds kort weer begonnen met het downloaden van films. Via deze site hoop ik een paar goeie films tegen te komen. Mocht ik nog iets tegenkomen, dan zal ik dat hier laten weten. Groeten en veel plezier.
Laatste reactie door smitrommel, -
voorstellen
door Gast pilleke- 0 reacties
- 928 weergaven
eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst :banaan: ik ben flip ,41 jaar en zou graag leren werken met torrents ben invalide ( vandaar flip +pillen = pilleke ) mijn hobby's zijn films en re-enactment (franse pelsjager omstreeks 18e eeuw ) alvast een bedankje om lid te mogen worden groetjes allemaal en een fijne zondag gewenst :zwaai: