Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.008 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 820 weergaven
Hallo, ik ben Ramon en ik downloadde wel eens bij een bepaalde site. Kwam via een collega bij deze site.😁
Laatste reactie door koffieleut, -
hallo
door Gast studio-sunlight- 0 reacties
- 819 weergaven
goeiedag iedereen mooie sen nette site. hoop hier veel plezier aan te beleven. gr patrick
-
- 2 reacties
- 819 weergaven
Ik ben Jef en een van mijn grootste hobbies is het kijken van films. Voornamelijk SF, actie, thrillers, avontuur en misdaad. Mijn ratio is 110 %. Zo op het eerste gezicht ziet deze site er goed uit. Leuk met die top upladers !
Laatste reactie door TamSz, -
Hallo allemaal
door Soldierboy- 1 reactie
- 818 weergaven
Hallo, ik ben soldierboy. Een paar dagen geleden op deze site terecht gekomen. Ik wil hier eens rond snuffelen, er staat zo te zien veelzijdige informatie op. Ik ben al begonnen met alles over VPN te bestuderen. Groetjes allemaal.
Laatste reactie door Duken, -
nieuweling
door marthaeen- 2 reacties
- 818 weergaven
Goedemiddag Ik ben Marthaeen en dus een nieuweling. Hoop hier nog wat te leren. Hou van films muziek dieren en natuur
Laatste reactie door marthaeen, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
Ik ga me nog goed inlezen hier. Ben geinteresseerd in boeken. Sinds een jaar een ereader en vind het een ideaal apparaat .
Laatste reactie door Neeltje, -
- 2 reacties
- 817 weergaven
speedy4ever, Ik ben altijd op zoek naar iets nieuws, dus ik dacht laat me hier ook even kijken,
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 815 weergaven
Hallo, Ik ben Idokke en ik ben op zoek naar leden die ebooks met elkaar willen delen. hier alvast een boek van mij. Ik hou van literaire romans.
Even voorstellen
door Dinkie- 3 reacties
- 815 weergaven
Hallo ik ben Dinkie, vrouw, 62 jaar en hou van lezen op de ereader. Ik ben niet echt een poster op forums, maar bezoek en lees de topics wel dagelijks en hoop hier veel te leren.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
gegroet
door Gast Sfinx1- 1 reactie
- 814 weergaven
Hoi allemaal, Deze dame heeft een nieuwe laptop die (hoop ik toch) heel wat meer in zijn mars heeft. Van nature voel ik me aangetrokken tot het experimenteren met dit nieuwe speeltje. Wederzijdse inspiratie en hulp is dan niet weg te denken hé. Ik ga eerst vooral uitzoeken waar het bij jullie om draait en we zien wel! Groetjes
Laatste reactie door Freddytje, -
Hoi
door Gast- 1 reactie
- 813 weergaven
Ik ben Pistolebob. Ben al heel lang geregistreerd hier, maar had tot nu toe nog niks gepost. Ik heb een spotweb site (SPAM.me) die eerst anders heette en toen hier gepost werd door Zombymario geloof ik
- 1 reactie
- 812 weergaven
hai iedereen, zoals gevraagd zal ik mij ook even voorstellen, ik ben een vrouw van 45 en zit graag achter de computer om film en muziek voor het hele gezin op verzoek te downloaden, mijn gezin bestaat uit een man van 46 en twee puber tieners een zoon van 19 en een dochter van 17 met alledrie verschillende smaken. ik vermaak mij ook prima om zelf vakantiefilms op de computer te zetten en te bewerken met pinnacle studio (ik heb een wat oudere video camera zonder usb aansluiting en zet het hiermee de films geweldig op de computer). met deze site hoop ik eventuele nederlandstalige films te kunnen downloaden. ik ga me nu even verdiepen in dit forum hoe ik dat hier moet doen, w…
- 1 reactie
- 812 weergaven
Hallo vrienden. Ik ben Dré, en werk hier onder de naam Bektronics. Afgestudeerd als technisch engineer elektronica is het nog steeds mijn grote passie om mij bezig te houden met herstelling, info verschaffen enz. in verband met elektrische en elektronische apparatuur. Ik werk in mijn vrije tijd, als vrijwilliger bij een Repair Café dat zich belangloos inzet voor allerlei herstellingen voor minder bedeelde mensen. Wij doen, met verschillende mensen samen, allerlei werkzaamheden zowel mechanische (fietsen herstellen bvb) als elektrische als ook houtbewerking (tafel en stoel herstellen bvb) alsook enkele dames die de naai en snit voor hun rekening nemen (Herst…
Laatste reactie door William1, -
Voorstellen
door allema- 1 reactie
- 812 weergaven
Hallo, Ik ben allema, 50 jaar.
hallo allemaal
door poekie101- 0 reacties
- 811 weergaven
hoi, Ik ben Wilma. Ik ben 36 en mama van Jake ( hij is 6 ) Samen hebben wij 4 katten en een hond. Wij hebben 1 laptop, 2 NDS lite's , 1 playstation 2, 1 playstation 3 en een WII Zoals jullie zien, hebben wij nogal wat spelcomputers waar ik niet of nauwelijks van weet hoe ze werken. Ik hoop hier wat anrwoorden te vinden. Groetjes, Wilma
Laatste reactie door poekie101, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Cindy een spontane 31 jarige vrouw uit zoetermeer. Zeer gelukkig in de liefde en ben opticien van beroep. :-)
Laatste reactie door SeeetyvanderWaard, -
Voorstellen
door Gast Ron1159- 1 reactie
- 810 weergaven
Hoi Allemaal, Leuke site, ik hoop hier nog vele nieuwe leuke revieuws te mogen lezen. Ik ben gek op films en spelletjes. Groetjes O0
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 810 weergaven
Hallootjes mijn naam is Frederik de Geus 48 jaartjes jong en kom uit Alphen a/d Rijn ben erg benieuwd wat Duken mij gaat brengen hoor er goede verhalen over Ik snap er nog niet erg veel van maar hoop dat ik hier hulp van jullie in krijg. Mijn Hobbys zijn volleybal vissen en F1 groetjesss Fredje
Nieuw hier !
door LeoN79- 2 reacties
- 810 weergaven
Goeden dag allemaal ik ben Leon.
Laatste reactie door Pctje, -
goede avond
door Gast blackman- 1 reactie
- 809 weergaven
hallo allemaal beç blackman ben een belg van 30 jaar ben wel geen downloader dat zeg ik er wel bij maar ik ben eigelijk voor iets anders naar hier gekomen maar denk dat ik eens aan een beheerder moet vragen of ik dat hier mag posten
Hallo goedenmorgen allen mijn naam is Dennis ben aangemeld vanwege het feit dat ik een film zocht voor die kleine op spotnet en bij jullie terechtkwam dus ja toch maar even kijken ,alemaal een prettige dag en tot tiks . Dennis
Laatste reactie door Wous, -
Hallo allemaal
door Speed- 0 reacties
- 807 weergaven
Hoi allemaal Ik wil me ff voorstellen ik noem mijzelf Speed en hoop hier wat antwoorden te vinden en e.v.t zelf te geven want samen staan we sterk en we zijn er om elkaar te helpen niet waar? Gr, Speed!
Laatste reactie door Speed, -
Even voorstellen!
door Gast oxxio- 0 reacties
- 807 weergaven
Hallo,ik ben oxxio,hou van games(morpging games). verder van films,vooral horror en goede actiefilms en series als prisonbreak en 24.
-
Even voorstellen
door Bobcat- 1 reactie
- 807 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Kevin, 22 en kom uit Den Haag. Ik kijk al af en toe op dit forum, maar ben nooit gaan posten. Dat vond ik dus wel eens tijd worden Ik download zelf vrij veel Torrents, vooral series, films en af en toe een game. Ik ben hier vooral voor tips, en waar mogelijk om tips te geven Groeten, Kevin
gm allemaal ik ben nieuw hier!!
door Gast yolandus- 1 reactie
- 806 weergaven
Als eerste me voorstellen en nu maar eens uitzoeken hoe deze site werkt. gr. yolandus
Laatste reactie door IfElse,