Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
-
Ben ryangiggs 42 jaar oud. Ik ben veel te vinden op internet vooral op dit soort sites. lekker rond kijken en misschien kom ik julliue wel tegen groeten Ryan
Laatste reactie door ryangiggs, -
- 1 reactie
- 867 weergaven
Hoi allemaal. Ik ben Lieke en was even aan het snuffen op het net naar nieuwe te downloaden bestanden ect. en kwam hier terecht. Ik ben benieuwd of ik wat kan bijdragen aan menige "epubs boekenkasten" Groetjes, Lieke
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Hallo!
door newbie psp- 1 reactie
- 867 weergaven
Hallo, ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 43 jaar, woon in het noorden van het land, ben getrouwd, ben moeder van twee kinderen (8 en 7 jaar), waarvan vooral onze jongste, dol is op gamen. Ik hoop hier dus tips & tricks te vinden om hem daarbij te helpen. ;-) Groetjes van een psp newbie.
Laatste reactie door Zombymario, -
Jacqueline
door jacolino73- 1 reactie
- 867 weergaven
Daar ben ik dan! Jacqueline, 43, mama van 3 meiden, een hond, twee grote katten. Ben benieuwd wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Laatste reactie door Duken, -
nieuw hier
door davith- 0 reacties
- 866 weergaven
;D Hallo allemaal ik ben dus nieuw hier ;D ben hier niet zo goed in maar ik hoop dat ik hier wel de weg zal vinden. groetjes davith
Laatste reactie door davith, -
Wie ben ik?
door frily- 1 reactie
- 866 weergaven
Hallo ik ben Frily. Vanavond een vraag gesteld en al gelijk reactie! Toppie!! ga hier zeker nog vaak rondkijken.
voorstellen
door looland- 2 reacties
- 865 weergaven
Ik ben Anja, 57 jaar, mijn hobby`s zijn motorrijden, klussen met hout en onze 2 newfoundlanders. ben al lid geweest van verschillende sites die helaas uit de lucht zijn gegaan de laatste was pirates4all. ik vindt het fantastisch dat jullie de tijd en energie in steken om dit allemaal voor elkaar te krijgen, mijn dank is dan ook groot.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
voorstellen
door killroy13- 2 reacties
- 864 weergaven
beste leden ik ben blij dat ik jullie heb gevonden ik hoop dat ik nu en in de toekomst veel dingen zal leren grt killroy13
Laatste reactie door Pctje, -
Even voorstellen
door Gast johnnyg- 1 reactie
- 864 weergaven
Hallo, Ik ben JohnnyG en ben nieuw op het forum. Ik hoop veel van jullie ervaringen gebruik te mogen maken. Grtz, JohnnyG
Even voorstellen
door Ekeiram- 0 reacties
- 861 weergaven
Ik heb al heel lang een account, alle downloadinfo goed van deze site kunnen halen. Ik heb nu pas eens een vraag. Groetjes, Butterfly.
Laatste reactie door Ekeiram, -
- 2 reacties
- 858 weergaven
Ik ben Jef en een van mijn grootste hobbies is het kijken van films. Voornamelijk SF, actie, thrillers, avontuur en misdaad. Mijn ratio is 110 %. Zo op het eerste gezicht ziet deze site er goed uit. Leuk met die top upladers !
Laatste reactie door TamSz, -
- 2 reacties
- 858 weergaven
speedy4ever, Ik ben altijd op zoek naar iets nieuws, dus ik dacht laat me hier ook even kijken,
- 1 reactie
- 856 weergaven
Goeie oamnd, Bie disse wil ik mie eem veurstell'nn. Soamen met mien vrouw heb ik 3 kiender'n, iene van 17, iene van 15 en de jongste is 13. dus haand'n vol an. Ik hoop me hier thuis te voelen en een mooie tijd te hebben. groetjes Nesse
nieuw
door Gast patje1001- 1 reactie
- 855 weergaven
hallo ik ben patrick
Laatste reactie door Thijs., -
Nieuwe Leden
door Mondriaan- 2 reacties
- 854 weergaven
Even voorstellen. Mijn naam is Mondriaan, Tja ben uit de tijd van de baby boom. Samen wonen wij in het zuidwesten van het land, het land waar het leven nog goed is.. Duken.nl lijkt me een leuke en mooie site. Met vriendelijke groet Mondriaan
Laatste reactie door Meh Meh, -
Hallo iedereen
door sjeeke- 1 reactie
- 854 weergaven
Ik ben sjeeke ben 40 jaar, ben al verschillende keren de naam Duken.nl tegengekomen vandaar dat ik mij heb aangemeld bij jullie. ben hier dus nieuw, maar wel al goed bekend met usenet, nieuwsgroepen payservers. Film, wii up to date houden voor de kids en navigatie (vooral tomtom) zijn mijn voornamelijke bezigheden, waar ik eigenlijk weinig kaas van gegeten heb is torrents en daar wil ik me nog wat verder in verdiepen, hoop mss hier er nog het een en ander over te vinden. Ook ben ik natuurlijk bereid een helpende hand uit te steken bij mensen die vragen hebben. Hoop nog veel plezier hier te hebben, en je bent nooit te oud om nog wat bij te leren, dus dat geldt ook voor mij…
Laatste reactie door PCgamer, -
hoi allemaal, ben thomas 23 jaar, doe veel downloaden met nieuwsgroepen. nu heb ik een probleempje maar dat zal ik is gaan posten in het desbetreffende topic. greetz thomas
- 0 reacties
- 853 weergaven
Mijn naam is Bol, een vrouw van 60 jaar en al zo'n 25 jaar heel actief bezig met gamen. Mijn favoriete games zijn platform, R.P.G's, en action adventure games. B.v. Zelda, Tombraider en The Elder scrolls. Ik heb de X.Box 360, Wii en de PS.3 De X.Box en PS. heb ik ook laten ombouwen. Dat is ook de rede dat ik bij Spotnet gegaan ben, maar vanwege mijn leeftijd ben ik niet zo vlug van begrip dus zullen jullie me veel zien met vragen. Leuk deze site gevonden te hebben. Hoop dat ik er veel aan zal hebben.
Laatste reactie door bollje1000, -
Voorstellen
door moppie67- 2 reacties
- 853 weergaven
hallo ik ben marc en ik hou van films 45 jaar oud uit belgie
Laatste reactie door Freddytje, -
Voorstellen
door Tramp- 0 reacties
- 853 weergaven
Hallo mijn naam is Sven. Ik woon in Schiedam en wil me via deze weg voorstellen. Begonnen met het uit zoeken hoe downloaden en hoe deze te gebruiken. Met vriendelijke groet, Sven
Laatste reactie door Tramp, -
- 1 reactie
- 852 weergaven
Hoi, ik heb mezelf Samantha Carter genoemd. Ben een gigantische fan van alle Stargate serie die je je maar kunt bedenken. Ik ben getrouwd, 47 jr en heb 2 zonen van 21 en 18 jr. Ik ben al een tijdje op deze manier aan het downloaden dus weet eigenlijk al hoe het werkt. Ben eigenlijk lid geworden omdat ik een vraag over spotnet heb maar kan niet goed vinden waar ik die vraag moet stellen. Misschien dat ik zo een hint krijg. Groetjes Sam :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123, -
voorstellen
door ellen1701- 1 reactie
- 852 weergaven
hallo ik ben ellen getrouwd 50 jaar en 4 kinderen en 1 kleinkind woon in brabant
Laatste reactie door Rikkert., -
voorstellen
door Gast goudvis52- 0 reacties
- 851 weergaven
Hallo ik ben Ria, en bent 59 jaar. Ik ben niet zo heel ervaren in het downloaden, dus zal best af en toe vragen hebben. groetjes Ria
-
Was de site al dikwijls tegengekomen, me nu eindelijk geregistreerd.
Laatste reactie door Monkie, -
marga
door Gast marga142- 1 reactie
- 848 weergaven
halli ik ben marga 39 jaar en kom uit ede vindt het erg leuk site zoals deze
Laatste reactie door Duken,