Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
hoi hoi
door Gast caiske- 2 reacties
- 797 weergaven
effe voorstellen ;D ja ben een man van 32 en werk bij daf eindhoven ben pas getrouwd en men vrouw en ik kijken graag films samen dus is het wel handig om via deze site onze avonden te vullen groetjes
Laatste reactie door iOrale, -
Voorstellen
door taima- 0 reacties
- 796 weergaven
Hallo,Ik ben taima, vrouw van 53 en hou van computeren
Laatste reactie door taima, -
- 1 reactie
- 795 weergaven
Goede morgen beste dukers, leden, admins, moderators etc! Na jaren actief te zijn op diverse plekken en diverse functies te hebben voldaan, ben ik recentelijk een beetje op zoek met mijn Google-Fu zwarte band. Ik kwam deze site tegen en dacht laten we ons registreren! Hopende een leuke tijd tegen moet te gaan met u allen, het ziet er in ieder geval levendig uit! De groeten!
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Mijn naam is Peter en ik ben 60 jaar, maar vind het nog steeds leuk om een en ander on-line te volgen en te downloaden om te kunnen kijken wanneer ik wel en zonder reklame onderbrekingen. Bedankt voor de acceptatie en heel veel succes gewenst met wat jullie doen
Laatste reactie door bolochantitter, -
even voorstellen
door Gast shady1340- 1 reactie
- 794 weergaven
Ik ben marco. Per toeval kwam ik op deze site terecht nadat ik via google een vraag over emulators had gesteld. Ziet er best vertrouwd uit. ik hoop veel van jullie op te steken. Groetjes M
Laatste reactie door 'Robin, -
Goedemiddag
door Gast stanlee- 1 reactie
- 794 weergaven
Hallo ben net lid geworden en benieuwd! Groeten Stanlee
Laatste reactie door los-cuentos, -
Ben ryangiggs 42 jaar oud. Ik ben veel te vinden op internet vooral op dit soort sites. lekker rond kijken en misschien kom ik julliue wel tegen groeten Ryan
Laatste reactie door ryangiggs, -
nieuw lid
door Gast carine64- 1 reactie
- 793 weergaven
goede middag iedereen . ben hier nieuw dus weet nog niet goed hoe het hier allemaal macheert , als ik dus eens fouten mocht maken mijn exuses hiervoor . bedankt alvast voor al de leuke dingen hier . groetjes , carine
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 1 reactie
- 792 weergaven
Hallo, Ik ben Colombo, vrouw en 67 jaar. Hier hoop ik veel op te steken door het sluiten van veel sites. Post eigenlijk zelden, maar lees veel. Grt. Colmbo
Laatste reactie door Duken, -
Wie Ben Ik
door oscardewit- 3 reacties
- 791 weergaven
Hallo, Ik ben Oscar de Wit-Snijder. Ga me eerst maar eens ff verdiepen in deze site, buiten het bezig zijn met downloads e.d ben ik ook aktief met handbal en doe dit in competitie verband. Naast het handballen hou ik ook van Powerkiten en Fotobewerking, dit laatste doe ik al een aantal jaren en heb zelf een site waar het e.e.a opstaat. Mocht je nieuwsgierig zijn neem dan een kijkje op www.oscardewit.nl Groetjes, Oscar
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 2 reacties
- 789 weergaven
ben net nieuw
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 788 weergaven
Hallo, Als jonge tiener veel op Duken gezeten, geen idee wat mijn account was, het draaide toen ook op een hele andere forumsoftware dacht ik ook, maar ik las dat Duken weer open was (?) Dus hierbij, Ik ben Nigel, 25 jaar oud en ik kom uit Almere Ik zit dagelijks op usenet en doe dit geautomatiseerd met Prowlarr, Sonarr, Radarr, Bazarr en Plex met de daarbij behorende indexers (OMGwtf, Ninja etc) ik zit veel op Letterboxd en kijk heel veel films
Laatste reactie door TheDutchChef, -
- 1 reactie
- 788 weergaven
hallo allemaal, ik ben Annemiek woon in hengelo overijssel. ben 40 jaar en heb 2 kinderen Wouter van 18 en julian van 13 Ben al 21 jaar samen met mijn man waarvan 5 jaar getrouwd. Ik ben een fanatieke filmkijker en verslaafd aan FB. Knuffffff
Laatste reactie door Trizomu, -
Jacqueline
door jacolino73- 1 reactie
- 788 weergaven
Daar ben ik dan! Jacqueline, 43, mama van 3 meiden, een hond, twee grote katten. Ben benieuwd wat we voor elkaar kunnen betekenen!
- 2 reacties
- 788 weergaven
hallo iedereen, ik ben nieuw sinds vandaag en hoop van jullie nog veel te mogen leren
Laatste reactie door Trizomu, -
Net begonnen
door dvanlit- 0 reacties
- 788 weergaven
Hey aangenaam, ben net begonnen. gr danny
Laatste reactie door dvanlit, -
Ik Ben
door danielle73- 1 reactie
- 787 weergaven
Ik ben Daniëlle, ben 38 jaar en sinds gisteravond voor het eerst aan het downloaden via nieuwsgroepen, en ik vind 't helemaal geweldig!! Ik heb als hobby digitaal scrappen, en ik heb al gezien dat ik m'n lol op kan Voorheen gebruikte ik altijd uTorrent om te downloaden, maar dit gaat toch wel veel sneller en er is veel meer keus. groetjes Daniëlle
Laatste reactie door marcelvn, -
Morguh allemaal , Ben squanto en hou van thuis in de zetel samen met gezinnetje filmpjes te kijken en ben hier terrecht gekomen door het world wide web hobby's : films kijken , beetje lopen , beetje fietsen en genieten van elk moment mvg Squanto
Voorstellen
door jongenwi- 0 reacties
- 786 weergaven
Goedendag Lezer Ik sta bekend als jongenwi En ben al vanaf 1990 actief op het web. Eerst via de zogeheten BBS, en later toen het zijn intrede deed via internet. In het begin via een 1200 baud modem. Nu via een 120MBS modem. De tijd gaat hard. In ieder geval bedankt voor het toevoegen Jongenwi
Laatste reactie door jongenwi, -
Ik ben Edwin en usenet gebruiker van het eerste uur. Ik ben vooral op zoek naar science fiction en thrillers.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
- 3 reacties
- 783 weergaven
Hallo allemaal, Zoals de naam al doet vermoeden hier een vrolijke gek... Deze naam is blijven hangen op het oude KAT (kickass torrent). M'n andere alias is Silly Kettle (de letterlijke vertaling van m'n naam) 50+er dus bijna oldtimer.. Ooit staff geweest op WWT.. Ben nu te vinden op een grote internationale torrent site. Vorig jaar kwam ik via via hier terecht en heb toen een account aangemaakt maar omdat het blijkbaar op het moment was dat het hier zou stoppen nooit meer iets van gehoord tot ik plots een mailtje kreeg dat ik was goed gekeurd... Dat dat nog kan.. 🤣 🤣 Kijk graag een goede serie of film. Speel graag een …
Laatste reactie door SwitchFreak, -
ebooks vinden
door Marc1966- 3 reacties
- 781 weergaven
hoe kan ik hier ebooks vinden om te downloaden
Even voorstellen
door Pim48- 1 reactie
- 781 weergaven
Ik ben Pim en ik maak al 2 jaar gebruik van de Aow. Mijn hobby's zijn o.a. wandelen in de natuur met mijn honden, vissen, toeren op mijn scooter, vakantie, en natuurlijk de pc.
Laatste reactie door reneetje1969, -
hallo, ik ben nieuw hier. Ik ben 30 jaar en download zo af en toe wat. Vaak koop ik het ook daarna maar meestal valt het zo tegen dat ik blij ben dat ik het niet gekocht heb. Een aantal titels zijn mij in het verleden zo tegen gevallen dat ik wat voorzichter ben geworden...
Voorstellen
door Cooper17- 1 reactie
- 779 weergaven
Hoi hoi, Ik was altijd al lid van 4us en denk hier een nieuw forum gevonden te hebben, mijn interesse gaat met name uit naar boeken. Torrents downloaden lukt bij mij nooit, krijg altijd vanalles binnen maar geen boek... Films en series kijk ik liever online, dan downloaden. Verder ben ik 31, woon achtig in midden van NL, moeder van zoontje van 14 maanden en 3 dagen per week werkzaam in de congreswereld. Vragen, stel ze gerust :-).
Laatste reactie door Duken,