Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
Ook weer hallo
door Gerritu- 3 reacties
- 958 weergaven
Hoi Ben 52 jaar en wil weer wat kunnen leren omtrent computers etc
Laatste reactie door Monkie, -
Ik ben nieuw hier
door Gast jewel1969- 1 reactie
- 956 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben per ongeluk op jullie forum terecht gekomen en was zeer verrast. O0 Wat een informatie. Aangezien tijd op internet doorbrengen een van mijn grote hobby's is kan ik hier mijn hartje ophalen. Ik ben 42 jaar oud en woon in Noord brabant.
Laatste reactie door Marciej123, -
even voorstellen
door Gast dikke dik- 0 reacties
- 955 weergaven
Hoi ik An via een link kwam ik op deze site terecht. Omdat nog al eens films en muziek download voor mezelf en me werk is dit een super site. O0 Moet alleen nog even uit zoeken hoe alles werk. :-\ Groetjes An
-
nog een nieuwe
door Pete- 1 reactie
- 955 weergaven
Hallo allemaal, Ben totaal nieuw op derg fora en ben een leek op het vlak van downloaden/branden van dvd's. Heb de indruk dat ik dan hier wel goed zit:-) grtz Pete
Laatste reactie door Thijs., -
gegroet
door Gast Sfinx1- 1 reactie
- 954 weergaven
Hoi allemaal, Deze dame heeft een nieuwe laptop die (hoop ik toch) heel wat meer in zijn mars heeft. Van nature voel ik me aangetrokken tot het experimenteren met dit nieuwe speeltje. Wederzijdse inspiratie en hulp is dan niet weg te denken hé. Ik ga eerst vooral uitzoeken waar het bij jullie om draait en we zien wel! Groetjes
Laatste reactie door Freddytje, -
Hallo allen
door Gast Golum- 1 reactie
- 953 weergaven
Ik ben Golum en wil graag wat beter leren downloaden etc. :cool2:
Laatste reactie door Duken, -
Hallo mijn naam is Whipless en hoop veel plezier te hebben aan deze site. Groeten Whipless :goed:
Laatste reactie door Pctje, -
hoi hoi
door Emanuela Pardons- 1 reactie
- 951 weergaven
ik ben dus emanuela ik ben afgestudeert voor webdesign en doe nu computer en assamble-technieken eeuhm ja voor de rest zult ge mij wel lere kennen e
Laatste reactie door jerome844, -
- 1 reactie
- 951 weergaven
hoi hoi allemaal ik ben al eerder lid geweest van dit forum maar ben opnieuw begonnen met het bezoeken van dit forum. ik ben Morgana en sommigen zullen mij wel herkennen. verder drink ik sloten koffie en vertaal ik wel eens een film. groetjes Morgana
Laatste reactie door Singularity, -
voorstellen
door ben001- 1 reactie
- 951 weergaven
Hoy ik ben Benny 61 jaar woonachtig in Belgie allemaal de groetjes bedankt
Laatste reactie door Meh Meh, -
hallo
door Gast tsjoeper- 1 reactie
- 951 weergaven
hallo aan iedereen ben hier per toeval terecht gekomen ,ben van regio oost-vlaanderen belgie. hobby's mtb en films bekijken
hallo allemaal
door poekie101- 0 reacties
- 950 weergaven
hoi, Ik ben Wilma. Ik ben 36 en mama van Jake ( hij is 6 ) Samen hebben wij 4 katten en een hond. Wij hebben 1 laptop, 2 NDS lite's , 1 playstation 2, 1 playstation 3 en een WII Zoals jullie zien, hebben wij nogal wat spelcomputers waar ik niet of nauwelijks van weet hoe ze werken. Ik hoop hier wat anrwoorden te vinden. Groetjes, Wilma
Laatste reactie door poekie101, -
Even voorstellen
door monaldo- 2 reacties
- 950 weergaven
Hoi allen, Ook ik ben nieuw op het forum, momenteel download ik voornamelijk via spotnet en heb een Sunny usenet account. Helaas komt het met deze laatste tijd toch vaak voor dat het downloaden niet lukt. Daarnaast heb ik voornamelijk interesse om meer boeken en magazines te downloaden, spotnet heeft hier vrij weinig van.
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 1 reactie
- 949 weergaven
Zal mij ook even netjes voorstellen. Ben Carla S., niet zo "piep" meer, maar wel actief op de comp Kijk graag naar verschillende genres films, en vind het ook heerlijk om samen met mijn 2 kleinzoons van 8 en 5 jaar samen kinder- en familiefilms te kijken. Een andere hobby van mij is creaties maken met Paint Shop Pro. Heb in juni jl. mijn bekken gebroken na een val van 3 traptreden en ben nog druk aan het revalideren; hierdoor kom ik helaas nog niet zo veel buiten als ik zou willen, en mis vooral de wandelingen met mijn (jonge) golden retriever Jazzy. Verder veel op Skype met mijn vriend in the US. Verveel me dus niet gelukkig Hoop hier op dit forum antwoorden op mijn …
Laatste reactie door KianYu, -
Ben ryangiggs 42 jaar oud. Ik ben veel te vinden op internet vooral op dit soort sites. lekker rond kijken en misschien kom ik julliue wel tegen groeten Ryan
Laatste reactie door ryangiggs, -
Goedendag!
door Mr.Vorkie- 2 reacties
- 949 weergaven
Hallo Allen, Ik ben Mitchel woonachtig in Almere, Nederland. En al tijden fanatiek down en up loader. Werk al heel lang met torrents en heb daardoor veel films en series verzamelt in de jaren. Snelheid vind ik fijn en daarom blijf ik ook veel seeden. Onder het mom van laat ik mijn netwerk eens uitbreiden kom ik hier ook even buurten. Met de hoop op een leuke toekomst! Groeten Mitchel,
Laatste reactie door Farid., -
voorstellen
door Gast goudvis52- 0 reacties
- 947 weergaven
Hallo ik ben Ria, en bent 59 jaar. Ik ben niet zo heel ervaren in het downloaden, dus zal best af en toe vragen hebben. groetjes Ria
-
- 1 reactie
- 947 weergaven
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ik begin nu met een beetje uit te zoeken hoe alles werkt, ik ben benieuwd wat er allemaal te vinden is.
Laatste reactie door Farid., -
voorstellen
door killroy13- 2 reacties
- 947 weergaven
beste leden ik ben blij dat ik jullie heb gevonden ik hoop dat ik nu en in de toekomst veel dingen zal leren grt killroy13
Laatste reactie door Pctje, -
Hoi
door Gast- 1 reactie
- 947 weergaven
Ik ben Pistolebob. Ben al heel lang geregistreerd hier, maar had tot nu toe nog niks gepost. Ik heb een spotweb site (SPAM.me) die eerst anders heette en toen hier gepost werd door Zombymario geloof ik
Laatste reactie door Zombymario, -
Ik ben Sed. Nu Private releases niet meer te bereiken is moest ik iets nieuw zoeken. Mijn interesse ligt bij eboeken en luisterboeken.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
Jacqueline
door jacolino73- 1 reactie
- 944 weergaven
Daar ben ik dan! Jacqueline, 43, mama van 3 meiden, een hond, twee grote katten. Ben benieuwd wat we voor elkaar kunnen betekenen!
- 0 reacties
- 944 weergaven
Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerSara Gebruikersnaam: GamerSara Onderwerp: Hoi iedereen! Hey allemaal! Ik ben GamerSara en ik ben net aangemeld op dit forum. Ik kom uit Amsterdam en ben 25 jaar oud. Sinds kort ben ik echt begonnen met pc gamen, en wow, wat een wereld gaat er voor je open! Ik ben vooral geïnteresseerd in RPG’s en avonturenspellen. Een vriend van me heeft me met veel enthousiasme aan het gamen gebracht, maar ik merk dat ik nog echt een newbie ben. Ik zou heel graag willen weten wat de beste tips zijn voor beginners, zodat ik mijn ervaringen kan verbeteren en vooral ook meer plezier kan hebben! Waarom ik me hier heb aangemeld?…
Laatste reactie door yihaa, -
Hallo, Mijn naam is Yvonne en ik kom via Spotnet. Zat voorheen bij NL forum. Snap nog niet veel van Spotnet maar daar komen we wel uit. Gr.
Laatste reactie door Wous, -
nieuw hier..
door Gast jvputte- 2 reacties
- 942 weergaven
Hallo ik ben nieuw op dit forum. Ik moet nog ontdekken hoe ik een film kan vinden maar daar kom ik wel uit. Grtz
Laatste reactie door Duken,