Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
voorstellen
door killroy13- 2 reacties
- 927 weergaven
beste leden ik ben blij dat ik jullie heb gevonden ik hoop dat ik nu en in de toekomst veel dingen zal leren grt killroy13
Laatste reactie door Pctje, -
nieuw hier..
door Gast jvputte- 2 reacties
- 927 weergaven
Hallo ik ben nieuw op dit forum. Ik moet nog ontdekken hoe ik een film kan vinden maar daar kom ik wel uit. Grtz
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door ben001- 1 reactie
- 927 weergaven
Hoy ik ben Benny 61 jaar woonachtig in Belgie allemaal de groetjes bedankt
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 926 weergaven
Zal mij ook even netjes voorstellen. Ben Carla S., niet zo "piep" meer, maar wel actief op de comp Kijk graag naar verschillende genres films, en vind het ook heerlijk om samen met mijn 2 kleinzoons van 8 en 5 jaar samen kinder- en familiefilms te kijken. Een andere hobby van mij is creaties maken met Paint Shop Pro. Heb in juni jl. mijn bekken gebroken na een val van 3 traptreden en ben nog druk aan het revalideren; hierdoor kom ik helaas nog niet zo veel buiten als ik zou willen, en mis vooral de wandelingen met mijn (jonge) golden retriever Jazzy. Verder veel op Skype met mijn vriend in the US. Verveel me dus niet gelukkig Hoop hier op dit forum antwoorden op mijn …
Laatste reactie door KianYu, -
Nieuwe Leden
door Mondriaan- 2 reacties
- 925 weergaven
Even voorstellen. Mijn naam is Mondriaan, Tja ben uit de tijd van de baby boom. Samen wonen wij in het zuidwesten van het land, het land waar het leven nog goed is.. Duken.nl lijkt me een leuke en mooie site. Met vriendelijke groet Mondriaan
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 923 weergaven
Hallo Team ik ben Sjanneke Klein.piraatje ben huisvrouw en Dj bij een internetradiostation www.hitradiolimburg.com hou veel van muziek en ben 64 jaar hoop dat dit voldoende is succes met dit forum en zal er heel graag komen kijken Groet Klein.piraatje
-
Hallo!
door newbie psp- 1 reactie
- 923 weergaven
Hallo, ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 43 jaar, woon in het noorden van het land, ben getrouwd, ben moeder van twee kinderen (8 en 7 jaar), waarvan vooral onze jongste, dol is op gamen. Ik hoop hier dus tips & tricks te vinden om hem daarbij te helpen. ;-) Groetjes van een psp newbie.
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen
door Gast Musicalfan- 0 reacties
- 923 weergaven
Hoi, ik ben gister lid geworden. Wat een uitgebreid forum is dit, ik raakte hier via google en ik vind het hier leuk hoor! Ik ga een vaste bezoeker worden denk ik!
-
Nieuw lid
door Gast ron-1965- 1 reactie
- 920 weergaven
Hallo allemaal , Ik ben nieuw hier en wilde mij even voorstellen. Mijn naam is Ron en ben 45 jaar.
Laatste reactie door Mynami, -
Hallo iedereen
door sjeeke- 1 reactie
- 920 weergaven
Ik ben sjeeke ben 40 jaar, ben al verschillende keren de naam Duken.nl tegengekomen vandaar dat ik mij heb aangemeld bij jullie. ben hier dus nieuw, maar wel al goed bekend met usenet, nieuwsgroepen payservers. Film, wii up to date houden voor de kids en navigatie (vooral tomtom) zijn mijn voornamelijke bezigheden, waar ik eigenlijk weinig kaas van gegeten heb is torrents en daar wil ik me nog wat verder in verdiepen, hoop mss hier er nog het een en ander over te vinden. Ook ben ik natuurlijk bereid een helpende hand uit te steken bij mensen die vragen hebben. Hoop nog veel plezier hier te hebben, en je bent nooit te oud om nog wat bij te leren, dus dat geldt ook voor mij…
Laatste reactie door PCgamer, -
hallo daar
door nickyro- 1 reactie
- 920 weergaven
Hier ben ik dan. Via via heb ik jullie gevonden. Ik hoop hier van alles te kunnen vinden en ook mijn steentje te kunnen bijdragen. Mvg en lach,
Wie ben ik?
door frily- 1 reactie
- 919 weergaven
Hallo ik ben Frily. Vanavond een vraag gesteld en al gelijk reactie! Toppie!! ga hier zeker nog vaak rondkijken.
hoi allemaal
door Gast tamara37- 1 reactie
- 918 weergaven
Ik ben tamara en kom uit zeeland en wil jullie allemaal even groeten :zwaai:
- 0 reacties
- 918 weergaven
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw. Mijn naam is Martine. Groetjes
Laatste reactie door martine4438, -
Nieuw hier!
door Deliciouss- 1 reactie
- 917 weergaven
Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb me hier aangemeld, omdat ik wil weten hoe je films op je mp3 kan zetten. Ik heb er net ook een topic over aangemaakt. Ben blij dat ik hier vragen kan stellen!
Laatste reactie door Marciej123, -
ff voorstellen
door coffeebean- 3 reacties
- 916 weergaven
Hallo, Ik ben Jos en kom uit Beverwijk. Mijn hobby is computeren, muziek en film Groetjes
Laatste reactie door coffeebean, -
ff voorstellen
door Gast wimvut- 0 reacties
- 916 weergaven
Hallo, ik heet Wim en kom bij de zoektocht naar de betekenis van DAA op deze site uit. Zoals mijn gebruikersnaam al zegt ben ik een vutter en probeer bij te blijven in de computer wereld.
-
Even voorstellen
door Voetstap- 0 reacties
- 915 weergaven
Mijn naam is Voetstap, ik ben 46 jaar en 6,5 jaar getrouwd. We wonen in het noorden van Nederland en we hebben samen 1 hond en 2 katten. Willen jullie nog meer van me weten dan hoor ik het graag. Een fijne zondag allemaal. Groetjes Voetstap
Laatste reactie door Voetstap, -
oke daar ben ik
door Gast bonny-clyde- 1 reactie
- 915 weergaven
ja ik ben een huisvrouw ;)van 4 kinderen en 2 honden ,we wonen erg mooi in duitsland aan het bos,er is hier nog volop ruimte,dat mis je in nederland,ik vind het leuk om films te kijken en naar muziek te luisteren O0,dat is mijn verhaa ^-^l,hallo allemaal,
Laatste reactie door Thijs., -
nieuw
door Gast patje1001- 1 reactie
- 915 weergaven
hallo ik ben patrick
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 915 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – Hallo allemaal! Gebruikersnaam: ZoëDePrivacyKoningin Hey allemaal! Ik ben Zoë, 28 jaar en ik kom uit Utrecht. Sinds een tijdje ben ik me echt gaan verdiepen in internetprivacy en het leek me leuk om hier een community te vinden met gelijkgestemde mensen. Ik vind het zo belangrijk dat we onszelf beschermen online, omdat er steeds meer informatie over ons verzameld wordt zonder dat we het doorhebben. Mijn interesse in dit onderwerp begon toen ik las over datalekken en hoe vaak onze gegevens zonder onze toestemming worden gedeeld. Ik vroeg me af: "Wat kan ik doen om mezelf te beschermen?" Daarom dacht ik dat het een go…
Laatste reactie door yihaa, -
voorstellen
door daddy_cool- 0 reacties
- 914 weergaven
hoi, ik ben daddy_cool 29 jaar uit gruitrode (belgie)en ik doe donald duck na ;D mopje, ik ben hier terecht gekomen omdat ik soms wel eens een probleempje heb met wii games die ik gedownload heb, hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. mvg daddy_cool
Laatste reactie door daddy_cool, -
even voorstellen
door Gast xanderijne- 0 reacties
- 914 weergaven
hallo ik ben riet ben gehuwd en heb 3 kinderen in 1 kleinzoon
-
Even voorstellen
door Gast johnnyg- 1 reactie
- 914 weergaven
Hallo, Ik ben JohnnyG en ben nieuw op het forum. Ik hoop veel van jullie ervaringen gebruik te mogen maken. Grtz, JohnnyG
Laatste reactie door Zombymario, -
voorstellen
door alexanders- 2 reacties
- 914 weergaven
hi ik ben alexander,.
Laatste reactie door Zombymario,