Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
even voorstellen
door Gast dikke dik- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi ik An via een link kwam ik op deze site terecht. Omdat nog al eens films en muziek download voor mezelf en me werk is dit een super site. O0 Moet alleen nog even uit zoeken hoe alles werk. :-\ Groetjes An
-
Even voorstellen
door lievemar- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Marian en ik download van Spotnet vanaf het moment dat FTD werd opgeheven. Ik kijk graag naar films, en luister graag muziek, dus de ideale gelegenheid hier. Ik wens iedereen veel succes met Spotnet... en bij deze ook fijne feestdagen gewenst. groetjes Marian
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door Gast thilgeholt- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo ik ben theo ;D ;D
Laatste reactie door Rikkert., -
Geen echt nieuw lid, maar héél lang afwezig geweest..., dus toch maar even voorstellen
door Ruitertje- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedemorgen, Fijn om hier weer te mogen zijn. Na lange tijd weer van alles aan het opstarten, en daarbij is de zeer waardevolle informatie, feedback en begeleiding van dit forum voor mij wederom onmisbaar. Nu weer proberen Spotnet aan de gang te krijgen. En ja ik weet dat er betere keuzes zijn wat dat betreft 😉, maar voor dit oudje werkte dat prima en ik heb nog wat oude downloads daarvan die ik opnieuw moet gaan installeren. Dus ik weet zeker dat ik straks een vragenlijstje heb. Door gezondheidsomstandigheden ben ik niet zo frequent online, wat soms resulteert in wat tragere reacties, excuses alvast hiervoor. Wat laat misschien, maar toch voor iedereen een goed 2…
Laatste reactie door Ruitertje, -
nieuw hier
door Gast snowie- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi allemaal, heb al veel over jullie gelezen en gezien en dacht , laat ik me ook maar even registreren. Groetjes snowie
-
voorstellen
door jer37- 1 reactie
- 1k weergaven
hoi ben jer37 graag zou ik het downloaden van films goed onder de knie krijgen dus als iemand tips heeft alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
voorstellen
door serre23- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedendag, wil mijzelf hierbij even voorstellen zoals gebruikelijk is. Ben man ,65+ , gehuwd, drie kinderen, alle reeds de deur uit. Woon in Deventer en heb vele hobbies, eigenlijk teveel om op te noemen. Enkele zijn wandelen en motorrijden.
Laatste reactie door serre23, -
Hallo duuks, Ben Lieke en stel mij voor aan jullie. Hoop heel wijs te worden met dingen die jullie allemaal al wetem. Groetje Lieke
Ik ben nieuw hier en zou graag jullie forum ontdekken;
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo iedereen, ik ben nieuw sinds vandaag en hoop van jullie nog veel te mogen leren
Laatste reactie door Trizomu, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi allen, Ik ben Freek (29jr). Ben een zeer actieve downloader. Ik heb ook een tijdje geupload bij NLT-forum. Door tijdgebrek heb ik dat laten varen. Misschien kan ik met de kennis die ik heb nog wat mensen op weg helpen hier. Gr Interfreak.
Voorstellen
door Pastafarian- 2 reacties
- 1k weergaven
Hoi, ik ben een pastafarian en ben nieuw op deze site. Ben geïnteresseerd in true crime story's En ben dus ook al een hele tijd opzoek naar de torrent van Costa del Crime
Laatste reactie door Pastafarian, -
newbie hier.
door sandervoz- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, Ik ben Sander en ook nieuw hier :peace:
hallo allen ik ben arpie ik ben nieuw hier ben 61 jaar en wil graag het een en ander te leren met vriendelijke groeten arpie
Laatste reactie door arpie, -
Ook weer hallo
door Gerritu- 3 reacties
- 1k weergaven
Hoi Ben 52 jaar en wil weer wat kunnen leren omtrent computers etc
Laatste reactie door Monkie, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
goedenavond allemaal ik wil me graag even voorstellen ik Paranoia ,en ik wil via deze weg me even voortstellen aan jullie mvg Paranoia
Laatste reactie door Thijs., -
hOiikess
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik bn nieuw hier ik woon en belgie enzz
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
ff voorstellen
door Gast Leon9- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Leon, nieuw op dit forum, en ik begin met jullie allen n mooi en voorspoedig 2011 te wensen. tis alweer n paar jaar geleden dat ik wat met torrents gedaan heb, ik kwam toevallig op jullie site en dacht, kom laat ik t maar weer ns proberen. groetjes.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo :zwaai:. Ik ben dus nieuw op dit forum. Ik hoop hier te vinden wat ik zoek . Wat ik zoek? Dat zie ik wel als ik het tegenkom . Overigens was ik al jaren op FTD te vinden met wat incidentele spots en ik ben een regelmatige meenemer. Leuk dat er met Spotnet nu een legaal alternatief voor FTD is.
Goedendag!
door Mr.Vorkie- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo Allen, Ik ben Mitchel woonachtig in Almere, Nederland. En al tijden fanatiek down en up loader. Werk al heel lang met torrents en heb daardoor veel films en series verzamelt in de jaren. Snelheid vind ik fijn en daarom blijf ik ook veel seeden. Onder het mom van laat ik mijn netwerk eens uitbreiden kom ik hier ook even buurten. Met de hoop op een leuke toekomst! Groeten Mitchel,
Laatste reactie door Farid., -
Haii everybody Ik ben tanjaaw, heel erg eigenwijs met gadgets, ik wil van alles en blijf doorproberen tot mijn wil wet is alleen kan ik nog wel eens een kluns zijn met goed kijken en zoeken.. Ik wil altijd het moeilijkste of gekste voor elkaar krijgen en Ik heb dan vaak genoeg vragen die internet alleen mij niet normaal kan antwoorden..
voorstellen
door namsiuh- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo mensen, Ben hardstikke nieuw hier en hoop hier veel dingen te leren en te weten te komen. O.a OSX draaien onder W7 en VMWare. groet
Laatste reactie door namsiuh, -
effe voorstellen
door Nickymp3- 1 reactie
- 1k weergaven
hoi ik ben Nicky 55 lentes kom uit België Ben Invalide na zwaar auto ongeval daardoor ik veel vergeet daar erger ik me veel aan. en ben regelmatig ziek (bedlegerig) hoop dat jullie er geen bezwaar hebt. en wens iedereen het aller beste toe oja ben gek op films en nederlandstalige zangers
Laatste reactie door jelmer11, -
hallo alemaal
door Gast yolink- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo Allemaal. Ik ben bjorn en ben gek op downloaden. eigelijk een beetje verslaafd eraan HAHA Download echt de meest grote onzin binnen op mn computer waar ik niks mee doe. Maar ja je moet wat he? Vind het leuk om hier te zijn in elk geval :peace:
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi Hoi, Ik ben Hombra (Annelies) maar deze naam was niet meer beschikbaar. Ik wil me een beetje gaan verdiepen in de computer en et name films en muziek downladen en van genieten. ;D Gr Hombra
Laatste reactie door Maartenn,