Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 888 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben André, 46 jaar en woon in het mooie Arnhem. Ik ben altijd op zoek naar goede sites voor nzb's . Zo kom ik nu langs deze. Meteen maar even aangemeld en nu lekker neuzen tussen het nieuws. Bedankt voor het toelaten. Tot snel 👍🏼
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door Gast pebbles1- 1 reactie
- 888 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Natasja (pebbels1) Ik heb al een paar keer op jullie site gekeken, handige info en lekker simpel uitgelegd 'ben nl. nog een groentje in 't downloadwereldje, dus ik denk hier veel op te steken. groetjes Natasja
Hallo!
door newbie psp- 1 reactie
- 888 weergaven
Hallo, ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 43 jaar, woon in het noorden van het land, ben getrouwd, ben moeder van twee kinderen (8 en 7 jaar), waarvan vooral onze jongste, dol is op gamen. Ik hoop hier dus tips & tricks te vinden om hem daarbij te helpen. ;-) Groetjes van een psp newbie.
Laatste reactie door Zombymario, -
Jacqueline
door jacolino73- 1 reactie
- 888 weergaven
Daar ben ik dan! Jacqueline, 43, mama van 3 meiden, een hond, twee grote katten. Ben benieuwd wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Wie ben ik?
door frily- 1 reactie
- 887 weergaven
Hallo ik ben Frily. Vanavond een vraag gesteld en al gelijk reactie! Toppie!! ga hier zeker nog vaak rondkijken.
Ben ryangiggs 42 jaar oud. Ik ben veel te vinden op internet vooral op dit soort sites. lekker rond kijken en misschien kom ik julliue wel tegen groeten Ryan
Laatste reactie door ryangiggs, -
- 1 reactie
- 886 weergaven
Hoi allemaal. Ik ben Lieke en was even aan het snuffen op het net naar nieuwe te downloaden bestanden ect. en kwam hier terecht. Ik ben benieuwd of ik wat kan bijdragen aan menige "epubs boekenkasten" Groetjes, Lieke
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Nieuw hier!
door Deliciouss- 1 reactie
- 886 weergaven
Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb me hier aangemeld, omdat ik wil weten hoe je films op je mp3 kan zetten. Ik heb er net ook een topic over aangemaakt. Ben blij dat ik hier vragen kan stellen!
Laatste reactie door Marciej123, -
voorstellen
door killroy13- 2 reacties
- 886 weergaven
beste leden ik ben blij dat ik jullie heb gevonden ik hoop dat ik nu en in de toekomst veel dingen zal leren grt killroy13
Laatste reactie door Pctje, -
voorstellen
door looland- 2 reacties
- 885 weergaven
Ik ben Anja, 57 jaar, mijn hobby`s zijn motorrijden, klussen met hout en onze 2 newfoundlanders. ben al lid geweest van verschillende sites die helaas uit de lucht zijn gegaan de laatste was pirates4all. ik vindt het fantastisch dat jullie de tijd en energie in steken om dit allemaal voor elkaar te krijgen, mijn dank is dan ook groot.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 2 reacties
- 885 weergaven
speedy4ever, Ik ben altijd op zoek naar iets nieuws, dus ik dacht laat me hier ook even kijken,
Even voorstellen
door Ekeiram- 0 reacties
- 884 weergaven
Ik heb al heel lang een account, alle downloadinfo goed van deze site kunnen halen. Ik heb nu pas eens een vraag. Groetjes, Butterfly.
Laatste reactie door Ekeiram, -
Even voorstellen
door Gast johnnyg- 1 reactie
- 883 weergaven
Hallo, Ik ben JohnnyG en ben nieuw op het forum. Ik hoop veel van jullie ervaringen gebruik te mogen maken. Grtz, JohnnyG
FF Voorstelen
door louis1970- 4 reacties
- 882 weergaven
Hallo , Mijn naam is Louis en loop zo 17 jaar mee op gebied van NZB's . Heb een goed lopend YouTube Kanaal met meer dan 60 Abonnees , Heb een zelf gebouwde 125CC Chopper , Waar ik graag aan knutselt , En Ben gelukkig getrouwd . Groetjes Louis
Laatste reactie door louis1970, -
even voorstellen
door patje66- 0 reacties
- 882 weergaven
Hey, ik ben Patrick en ben voornamelijk in bezit van en op zoek naar e-boeken groetjes P.
Laatste reactie door patje66, -
Nieuwe Leden
door Mondriaan- 2 reacties
- 882 weergaven
Even voorstellen. Mijn naam is Mondriaan, Tja ben uit de tijd van de baby boom. Samen wonen wij in het zuidwesten van het land, het land waar het leven nog goed is.. Duken.nl lijkt me een leuke en mooie site. Met vriendelijke groet Mondriaan
Laatste reactie door Meh Meh, -
Voorstellen
door moppie67- 2 reacties
- 881 weergaven
hallo ik ben marc en ik hou van films 45 jaar oud uit belgie
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 881 weergaven
Ik ben Jef en een van mijn grootste hobbies is het kijken van films. Voornamelijk SF, actie, thrillers, avontuur en misdaad. Mijn ratio is 110 %. Zo op het eerste gezicht ziet deze site er goed uit. Leuk met die top upladers !
Laatste reactie door TamSz, -
Was de site al dikwijls tegengekomen, me nu eindelijk geregistreerd.
Laatste reactie door Monkie, -
Voorstellen
door jopie34- 3 reacties
- 878 weergaven
Hallo ik, jopie34, ben sinds vandaag nieuw lid dus bedankt voor de acceptatie !!
Laatste reactie door Meh Meh, -
hoi allemaal, ben thomas 23 jaar, doe veel downloaden met nieuwsgroepen. nu heb ik een probleempje maar dat zal ik is gaan posten in het desbetreffende topic. greetz thomas
Nieuw hier !
door LeoN79- 2 reacties
- 878 weergaven
Goeden dag allemaal ik ben Leon.
Laatste reactie door Pctje, -
nieuw hier
door davith- 0 reacties
- 877 weergaven
;D Hallo allemaal ik ben dus nieuw hier ;D ben hier niet zo goed in maar ik hoop dat ik hier wel de weg zal vinden. groetjes davith
Laatste reactie door davith, -
Even voorstellen
door Baquinn- 2 reacties
- 877 weergaven
Hey hey, Mijn naam is Baquinn. Ik ben hier voor het eerst :)
Laatste reactie door wolu, -
voorstellen
door Gast goudvis52- 0 reacties
- 875 weergaven
Hallo ik ben Ria, en bent 59 jaar. Ik ben niet zo heel ervaren in het downloaden, dus zal best af en toe vragen hebben. groetjes Ria