Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 778 weergaven
Hallo, Ik ben Anna Ik ben geboren in 1950. Niet meer de jongste maar zeer actief op het internet. Ik download graag e-books. Lees dus veel en naai graag kleding voor mijzelf en mijn kleinkinderen. Doe aan fotobewerking via Photoshop en ik probeer bij te blijven wat er al zo gebeurt op internetgebied. Ik ben me nog aan het inlezen, wat voor mij de mogelijkheden zijn op Duken.nl.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
Hallo Allemaal.
door Jillimar- 3 reacties
- 778 weergaven
Hallo allemaal, ik ben Marianne. Ben niet zo lang bezig met het downloaden van films enz. dus vrij nieuw hierin. Daarom is deze site natuurlijk wel erg handig. Ben om een of andere duisteren reden van THC afgegooid ondanks dat ik deel en zelfs doneer. Sta zelfs vet in de groene cijfers. Ben er ziek van. Maar geef de moed niet op. Groetjes, Marianne.
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 776 weergaven
Hoi, mijn naam is anita en ben nieuw hier. Ik hoop veel leuke dingen te vinden en andere te helpen.
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo!
door newbie psp- 1 reactie
- 776 weergaven
Hallo, ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 43 jaar, woon in het noorden van het land, ben getrouwd, ben moeder van twee kinderen (8 en 7 jaar), waarvan vooral onze jongste, dol is op gamen. Ik hoop hier dus tips & tricks te vinden om hem daarbij te helpen. ;-) Groetjes van een psp newbie.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 775 weergaven
Hoi allemaal, Mijn naam is Tanja en ik kom uit Den Bosch. Kwam even kijken of jullie voor mij een oplossing hebben voor een probleem. Gr Tanja
Laatste reactie door Duken, -
Nieuw lid dus, luistert soms naar de naam Starsky. Soms ook niet als ik wat baal. Lol.
-
Ook weer hallo
door Gerritu- 3 reacties
- 775 weergaven
Hoi Ben 52 jaar en wil weer wat kunnen leren omtrent computers etc
Laatste reactie door Monkie, -
hallo daar
door nickyro- 1 reactie
- 775 weergaven
Hier ben ik dan. Via via heb ik jullie gevonden. Ik hoop hier van alles te kunnen vinden en ook mijn steentje te kunnen bijdragen. Mvg en lach,
Even voorstellen
door leekje- 2 reacties
- 773 weergaven
Beste allemaal ! Ben een liefhebber van films en hoop hier en met jullie hulp een paar dingen te leren die mij niet willen lukken
- 1 reactie
- 773 weergaven
Hoi ik woon sinds kort in Turkije en kwam zodoende in aanraking met KODI;Ik weet er nog echt niks van ; Mijn doel is om uiteindelijk tv te ontvangen van NL en de rest van de wereld. Hoop dat ik hier verder op weg wordt geholpen; Groetjeszz
Laatste reactie door William1, -
voorstellen
door valkenier- 2 reacties
- 772 weergaven
hallo mijn naam is de valklenier en ben gek op alles wat met muziek te maken heeft.ik kom uit leeuwarden
Hallo allemaal
door Gast fieder- 1 reactie
- 772 weergaven
Ik ben 42, woon in het midden van het land en download sinds een tijdje muziek en films met torrents en nzb. Vooral filmhuis films kijk ik graag. De nieuwste films kan ik meestal niet vinden of het lukt me niet ze te downloaden. Bij Duken hoop ik info te kunnen vinden zodat dat toch gaat lukken. Ik heb sowieso al interessante en handige info gelezen hier, bedankt!
Nieuw hier
door sirhenry13- 1 reactie
- 772 weergaven
Hoi, ik ben Henry, Na het stoppen van Newzbin hier terecht gekomen. groet
- 3 reacties
- 772 weergaven
Ben The Dutch Chef, en via via hier terecht gekomen sindskort. Kende de site al lang maar nooit geregistreerd maar wel enigzins bezocht. Ben dol op films en series kijken, stripboeken te lezen (digitaal) en af en toe spelletje spelen op de ps4 😋 soms ook livestream(s) kijken van gamers op twitch. Ben hier moderator geworden en ben niet bang om met de liniaal te slaan op iemand zijn vingers indien het moet. Voor de rest hoop ik leuke tijd hier tegemoet te gaan! Nieuwe start, nieuwe kansen!
Laatste reactie door Mafketel, -
nieuw member
door The_Achouffe- 1 reactie
- 771 weergaven
hallo, ik kwam al vaker op deze site zonder geregistreerd te zijn, maar ja dan kan je ook niets vragen of reageren op het forum dus heb ik toch maar besloten mij aan te melden. Prive dingen wil ik niet al te veel melden. Ben ooit eens begonne met usenet via een site die heette bedrockplace of zo, maar die besataat al lang niet meer. Daarna bij verschillende forum geweest zoals pirates for all maar die zijn nu ook gesloten dus ja .... Er is nog altijd spotnet maar daar zijn sommige dingen na een paar dagen al offline gehaald door een notice and take down.
Goedemiddag!
door e-sth-r- 2 reacties
- 770 weergaven
Goedemiddag Ik heb me net aangemeld op dit forum, aangezien ik geen held ben met allemaal die downlaodprogramma's en waarschijnlijk nog wel wat vragen heb... Mijn naam is Esther, 17 jaar, en zit op 5HAVO (als ik iets beter mijn best had gedaan had ik al op 6VWO kunnen zitten). Verder werk ik in het weekend in een Restaurant, en als jullie nog vragen hebben vraag maar! Groetjes
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 1 reactie
- 770 weergaven
hallo allemaal ik ben dus miranda uit rotterdam ik ben helemaal nog niet bekend hoe alles werkt maar ik neem aan dat ik dit in het forum wel zal leren ik ben een moeder van een puber en eigenaar van een online zeepwinkel wat dus ook mijn hobby is wil je meer weten vraag het dan gerust gr miranda
hoi hoi
door Gast santanateam- 1 reactie
- 770 weergaven
hoi hoi ik ben door te google hier terecht gekomen en aangezien ik nog wel iemand ben die graag een hoop dingen over games en programma op internet mag zoeken leek me dit forum wel heel handig. aangezien nu de vakantie is begonnen en ik me weer wou verdiepen in een aantal old goodies games o.a. rollercoaster tycoon. wil je nog meer weten dan hoor ik het wel gr christa
Voorstellen
door Gast Heartbeat- 2 reacties
- 769 weergaven
Hej Ik ben een meisje uit Belgie, Antwerpen. Ik zit nogal veel op de computer en probeer veel dingen bij te leren en te ontdekken in mijn vrije tijd. Ik hoop da ik hier op duken wat bijleer en veel ervaring kan op doen! Groetjes, Heartbeat
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 768 weergaven
Hallo ik ben kotter en ik wil leren downloaden en wat er bij komt kijken.En ik hoop hier wat te kunnen leren.
Laatste reactie door Blitzz, -
voorstellen
door Paraad- 2 reacties
- 766 weergaven
Hallo, ik ben Paraad. Nieuw op het forum. Nieuweling met downloaden.... Maar ik vind het erg leuk. Bizar hoeveel er beschikbaar is om te downloaden. Ik ben aan het uitzoeken hoe ik het beste dingen kan vinden en op welke manier ik die op mijn puter kan krijgen. Hopelijk hebben jullie geduld met misschien voor de hand liggende vragen, want voor mij is het nieuw. met vriendelijke groeten, Paraad
Laatste reactie door Freddytje, -
Ik ben nieuw hier eerder zocht ik m8jn ebooks op ebookparadise maar deze werkt niet meer helaas. Ik ben op xoek naar een andere site waar ik nederlands tslige ebooks kan vinden.
Laatste reactie door Mafketel, -
FF Voorstelen
door louis1970- 4 reacties
- 764 weergaven
Hallo , Mijn naam is Louis en loop zo 17 jaar mee op gebied van NZB's . Heb een goed lopend YouTube Kanaal met meer dan 60 Abonnees , Heb een zelf gebouwde 125CC Chopper , Waar ik graag aan knutselt , En Ben gelukkig getrouwd . Groetjes Louis
Laatste reactie door louis1970, -
Was de site al dikwijls tegengekomen, me nu eindelijk geregistreerd.
Laatste reactie door Monkie, -
voorstellen
door ellen1701- 1 reactie
- 763 weergaven
hallo ik ben ellen getrouwd 50 jaar en 4 kinderen en 1 kleinkind woon in brabant
Laatste reactie door Rikkert.,