Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 984 weergaven
Hallo digi vrienden. Hoi ik me zelf even voorstellen, ik ben zo'n 10 jaar profesioneel bezig met Pc's en het internet en al zo'n ruime 25 jaar als hobby. Ik werk op de helpdesk van een telecom provider en doe daar alles met Hardware en internet etc. ik wil mijn kennis en ervaring delen met jullie. Voor meer info ga naar mijn site *reclame* al vast een paar tips. *reclame* de site van Leo laporte veel info over windows, apple, linux, google, security etc etc [admin]Reclame is verboden. Lees de huisregels.[/admin]
Laatste reactie door maxim130, -
even voorstellen
door elgish- 0 reacties
- 984 weergaven
Ik ben alex , ik ben hier door vrienden naar toe verwezen ,van wege spotnet veel programa's virussen bevinden.meschien dat het hier wel mee zou vallen ,,,, nou ik ben benieuwd
Laatste reactie door elgish, -
Hallo mijn naam is Whipless en hoop veel plezier te hebben aan deze site. Groeten Whipless :goed:
Laatste reactie door Pctje, -
Ik ben nieuw hier
door Gast jewel1969- 1 reactie
- 982 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben per ongeluk op jullie forum terecht gekomen en was zeer verrast. O0 Wat een informatie. Aangezien tijd op internet doorbrengen een van mijn grote hobby's is kan ik hier mijn hartje ophalen. Ik ben 42 jaar oud en woon in Noord brabant.
Laatste reactie door Marciej123, -
nog een nieuwe
door Pete- 1 reactie
- 981 weergaven
Hallo allemaal, Ben totaal nieuw op derg fora en ben een leek op het vlak van downloaden/branden van dvd's. Heb de indruk dat ik dan hier wel goed zit:-) grtz Pete
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstel ronde
door Piero- 0 reacties
- 980 weergaven
Hallo allemaal, Zoals vele anderen ben ik ook nieuw hier. Al een aantal jaren maak ik veelvuldig gebruik van FTD maar gezien de omstandigheden, ben ik gaan zoeken naar een alternatief. Het ziet ernaar uit dat ik dat hier gevonden heb. De gemiddelde leeftijd zal met mij wel flink stijgen denk ik, maar misschien kan ik hier nog een hoop leren. (en vinden wat ik zoek). Ik zoek meestal naar films voor de kleinkids en voor mezelf. En ik zoek ook wel naar muziek en boeken. Ik struin hier al een dag of wat rond, maar had nog niet de gelegenheid gevonden om me voor te stellen vandaar dat ik dat nu even doe. Groeten Piero.
Laatste reactie door Piero, -
hallo allemaal
door poekie101- 0 reacties
- 978 weergaven
hoi, Ik ben Wilma. Ik ben 36 en mama van Jake ( hij is 6 ) Samen hebben wij 4 katten en een hond. Wij hebben 1 laptop, 2 NDS lite's , 1 playstation 2, 1 playstation 3 en een WII Zoals jullie zien, hebben wij nogal wat spelcomputers waar ik niet of nauwelijks van weet hoe ze werken. Ik hoop hier wat anrwoorden te vinden. Groetjes, Wilma
Laatste reactie door poekie101, -
- 2 reacties
- 978 weergaven
speedy4ever, Ik ben altijd op zoek naar iets nieuws, dus ik dacht laat me hier ook even kijken,
Laatste reactie door Zombymario, -
Jacqueline
door jacolino73- 1 reactie
- 976 weergaven
Daar ben ik dan! Jacqueline, 43, mama van 3 meiden, een hond, twee grote katten. Ben benieuwd wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Hallo allen, Ik ben digitaal onderzoeker in opleiding en voor mijn stage heb ik de hele matige beveiliging van de OV-Chipkaart als afstudeeropdracht gebruikt. Daar ben ik nu dus mee bezig De bedoeling is om eerst uit te vinden hoe de "beveiliging" in elkaar zit, en wat er eventueel aan te verbeteren is, zodat de huidige hacks niet meer werken. Zakelijk gezien hoop ik dit te kunnen oplossen, persoonlijk gezien niet...
Laatste reactie door Atropine, -
gegroet
door Gast Sfinx1- 1 reactie
- 975 weergaven
Hoi allemaal, Deze dame heeft een nieuwe laptop die (hoop ik toch) heel wat meer in zijn mars heeft. Van nature voel ik me aangetrokken tot het experimenteren met dit nieuwe speeltje. Wederzijdse inspiratie en hulp is dan niet weg te denken hé. Ik ga eerst vooral uitzoeken waar het bij jullie om draait en we zien wel! Groetjes
Laatste reactie door Freddytje, -
Hallo iedereen
door sjeeke- 1 reactie
- 975 weergaven
Ik ben sjeeke ben 40 jaar, ben al verschillende keren de naam Duken.nl tegengekomen vandaar dat ik mij heb aangemeld bij jullie. ben hier dus nieuw, maar wel al goed bekend met usenet, nieuwsgroepen payservers. Film, wii up to date houden voor de kids en navigatie (vooral tomtom) zijn mijn voornamelijke bezigheden, waar ik eigenlijk weinig kaas van gegeten heb is torrents en daar wil ik me nog wat verder in verdiepen, hoop mss hier er nog het een en ander over te vinden. Ook ben ik natuurlijk bereid een helpende hand uit te steken bij mensen die vragen hebben. Hoop nog veel plezier hier te hebben, en je bent nooit te oud om nog wat bij te leren, dus dat geldt ook voor mij…
Laatste reactie door PCgamer, -
hallo daar
door nickyro- 1 reactie
- 975 weergaven
Hier ben ik dan. Via via heb ik jullie gevonden. Ik hoop hier van alles te kunnen vinden en ook mijn steentje te kunnen bijdragen. Mvg en lach,
Hallo, Mijn naam is Yvonne en ik kom via Spotnet. Zat voorheen bij NL forum. Snap nog niet veel van Spotnet maar daar komen we wel uit. Gr.
Laatste reactie door Wous, -
Wie ben ik?
door frily- 1 reactie
- 972 weergaven
Hallo ik ben Frily. Vanavond een vraag gesteld en al gelijk reactie! Toppie!! ga hier zeker nog vaak rondkijken.
- 2 reacties
- 972 weergaven
hallo iedereen, ik ben nieuw sinds vandaag en hoop van jullie nog veel te mogen leren
Laatste reactie door Trizomu, -
Nieuw hier !
door LeoN79- 2 reacties
- 972 weergaven
Goeden dag allemaal ik ben Leon.
Laatste reactie door Pctje, -
Even voorstellen
door Voetstap- 0 reacties
- 971 weergaven
Mijn naam is Voetstap, ik ben 46 jaar en 6,5 jaar getrouwd. We wonen in het noorden van Nederland en we hebben samen 1 hond en 2 katten. Willen jullie nog meer van me weten dan hoor ik het graag. Een fijne zondag allemaal. Groetjes Voetstap
Laatste reactie door Voetstap, -
hoi hoi
door Emanuela Pardons- 1 reactie
- 971 weergaven
ik ben dus emanuela ik ben afgestudeert voor webdesign en doe nu computer en assamble-technieken eeuhm ja voor de rest zult ge mij wel lere kennen e
Laatste reactie door jerome844, -
Ik ben nieuw hier
door Welnent- 0 reacties
- 971 weergaven
Ik ben Welnent ik heb dit Forum gevonden via Google. Ik was op zoek om meer te weten over een MP3 speler, deze heb ik vandaag gekocht. Ook wil ik meer weten over de Samsung Galaxy YP-Gl1. Groetjes, Welnent
Laatste reactie door Welnent, -
Hallo allen
door Gast Golum- 1 reactie
- 970 weergaven
Ik ben Golum en wil graag wat beter leren downloaden etc. :cool2:
voorstellen
door alexanders- 2 reacties
- 970 weergaven
hi ik ben alexander,.
Hoi
door Gast- 1 reactie
- 970 weergaven
Ik ben Pistolebob. Ben al heel lang geregistreerd hier, maar had tot nu toe nog niks gepost. Ik heb een spotweb site (SPAM.me) die eerst anders heette en toen hier gepost werd door Zombymario geloof ik
nieuw hier..
door Gast jvputte- 2 reacties
- 969 weergaven
Hallo ik ben nieuw op dit forum. Ik moet nog ontdekken hoe ik een film kan vinden maar daar kom ik wel uit. Grtz
- 2 reacties
- 968 weergaven
Ik ben Jef en een van mijn grootste hobbies is het kijken van films. Voornamelijk SF, actie, thrillers, avontuur en misdaad. Mijn ratio is 110 %. Zo op het eerste gezicht ziet deze site er goed uit. Leuk met die top upladers !
Laatste reactie door TamSz,