Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 848 weergaven
Hallo mijn naam is Joentje1977 en ik hoop hier een leuke tijd te beleven.
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 847 weergaven
Hallo, Ik ben Idokke en ik ben op zoek naar leden die ebooks met elkaar willen delen. hier alvast een boek van mij. Ik hou van literaire romans.
FF Voorstelen
door louis1970- 4 reacties
- 846 weergaven
Hallo , Mijn naam is Louis en loop zo 17 jaar mee op gebied van NZB's . Heb een goed lopend YouTube Kanaal met meer dan 60 Abonnees , Heb een zelf gebouwde 125CC Chopper , Waar ik graag aan knutselt , En Ben gelukkig getrouwd . Groetjes Louis
Laatste reactie door louis1970, -
Nieuw lid
door Gast edson- 0 reacties
- 846 weergaven
Hallo, ik ben Edson en woonachtig in de kempen.Via een andere site ben ik hier terecht gekomen. Ben 60 jaar en zoek geregeld iets om de kleinkinderen tevree te houden. Muzien, een filmke enz.... En wat doe je met je vrije tijd anders? Ben ook een beetje een pc freak dus zit ik hier wel goed denk ik.
-
Hallo, ik ben Annie en omdat ik al een aantal malen iets opgezocht heb op duken.nl ben ik nu lid geworden. Ik lees voornamelijk Nederlandse en Engelse ebooks. Ook series zoals Suits en Scandal zijn favoriet.
Laatste reactie door Annie, -
Even voorstellen
door Bobcat- 1 reactie
- 845 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Kevin, 22 en kom uit Den Haag. Ik kijk al af en toe op dit forum, maar ben nooit gaan posten. Dat vond ik dus wel eens tijd worden Ik download zelf vrij veel Torrents, vooral series, films en af en toe een game. Ik ben hier vooral voor tips, en waar mogelijk om tips te geven Groeten, Kevin
Laatste reactie door Zombymario, -
gm allemaal ik ben nieuw hier!!
door Gast yolandus- 1 reactie
- 844 weergaven
Als eerste me voorstellen en nu maar eens uitzoeken hoe deze site werkt. gr. yolandus
Laatste reactie door IfElse, -
Ook weer hallo
door Gerritu- 3 reacties
- 844 weergaven
Hoi Ben 52 jaar en wil weer wat kunnen leren omtrent computers etc
Laatste reactie door Monkie, -
voorstellen
door alexanders- 2 reacties
- 844 weergaven
hi ik ben alexander,.
hoi hoi
door Gast santanateam- 1 reactie
- 843 weergaven
hoi hoi ik ben door te google hier terecht gekomen en aangezien ik nog wel iemand ben die graag een hoop dingen over games en programma op internet mag zoeken leek me dit forum wel heel handig. aangezien nu de vakantie is begonnen en ik me weer wou verdiepen in een aantal old goodies games o.a. rollercoaster tycoon. wil je nog meer weten dan hoor ik het wel gr christa
even voorstellen
door deloy- 2 reacties
- 842 weergaven
hoi ik ben john woont in roosendaal ben getrouwd heb twe kinderen en ik ben 41 jaar
Laatste reactie door Patricker, -
Voorstellen
door Gast Ron1159- 1 reactie
- 842 weergaven
Hoi Allemaal, Leuke site, ik hoop hier nog vele nieuwe leuke revieuws te mogen lezen. Ik ben gek op films en spelletjes. Groetjes O0
Laatste reactie door marcelvn, -
Voorstellen
door allema- 1 reactie
- 842 weergaven
Hallo, Ik ben allema, 50 jaar.
voorstellen
door jer37- 1 reactie
- 842 weergaven
hoi ben jer37 graag zou ik het downloaden van films goed onder de knie krijgen dus als iemand tips heeft alvast bedankt
ff voorstellen
door coffeebean- 3 reacties
- 842 weergaven
Hallo, Ik ben Jos en kom uit Beverwijk. Mijn hobby is computeren, muziek en film Groetjes
Laatste reactie door coffeebean, -
hallo
door Gast studio-sunlight- 0 reacties
- 842 weergaven
goeiedag iedereen mooie sen nette site. hoop hier veel plezier aan te beleven. gr patrick
-
Nieuw hier !
door LeoN79- 2 reacties
- 842 weergaven
Goeden dag allemaal ik ben Leon.
Laatste reactie door Pctje, -
hoi hoi
door Gast caiske- 2 reacties
- 840 weergaven
effe voorstellen ;D ja ben een man van 32 en werk bij daf eindhoven ben pas getrouwd en men vrouw en ik kijken graag films samen dus is het wel handig om via deze site onze avonden te vullen groetjes
Laatste reactie door iOrale, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Ik ga me nog goed inlezen hier. Ben geinteresseerd in boeken. Sinds een jaar een ereader en vind het een ideaal apparaat .
Laatste reactie door Neeltje, -
Nieuw
door Gast ralf81- 2 reacties
- 840 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben ralf en ben een ervaren downloader Groet ralf
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 839 weergaven
Goede morgen beste dukers, leden, admins, moderators etc! Na jaren actief te zijn op diverse plekken en diverse functies te hebben voldaan, ben ik recentelijk een beetje op zoek met mijn Google-Fu zwarte band. Ik kwam deze site tegen en dacht laten we ons registreren! Hopende een leuke tijd tegen moet te gaan met u allen, het ziet er in ieder geval levendig uit! De groeten!
Laatste reactie door William1, -
Even voorstellen
door leekje- 2 reacties
- 839 weergaven
Beste allemaal ! Ben een liefhebber van films en hoop hier en met jullie hulp een paar dingen te leren die mij niet willen lukken
- 0 reacties
- 839 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Natasja, ik ben 33 jaar en ik heb drie kinderen. Ik wil kijken of er leuke cd's voor kinderen te vinden zijn. Groetjes
Laatste reactie door Natasja7, -
- 1 reactie
- 838 weergaven
Hallootjes mijn naam is Frederik de Geus 48 jaartjes jong en kom uit Alphen a/d Rijn ben erg benieuwd wat Duken mij gaat brengen hoor er goede verhalen over Ik snap er nog niet erg veel van maar hoop dat ik hier hulp van jullie in krijg. Mijn Hobbys zijn volleybal vissen en F1 groetjesss Fredje
- 0 reacties
- 838 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Cindy een spontane 31 jarige vrouw uit zoetermeer. Zeer gelukkig in de liefde en ben opticien van beroep. :-)
Laatste reactie door SeeetyvanderWaard,