Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 826 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Cindy een spontane 31 jarige vrouw uit zoetermeer. Zeer gelukkig in de liefde en ben opticien van beroep. :-)
Laatste reactie door SeeetyvanderWaard, -
voorstellen
door jer37- 1 reactie
- 825 weergaven
hoi ben jer37 graag zou ik het downloaden van films goed onder de knie krijgen dus als iemand tips heeft alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo allemaal
door Speed- 0 reacties
- 825 weergaven
Hoi allemaal Ik wil me ff voorstellen ik noem mijzelf Speed en hoop hier wat antwoorden te vinden en e.v.t zelf te geven want samen staan we sterk en we zijn er om elkaar te helpen niet waar? Gr, Speed!
Laatste reactie door Speed, -
Ook weer hallo
door Gerritu- 3 reacties
- 825 weergaven
Hoi Ben 52 jaar en wil weer wat kunnen leren omtrent computers etc
Laatste reactie door Monkie, -
Even voorstellen!
door Gast oxxio- 0 reacties
- 825 weergaven
Hallo,ik ben oxxio,hou van games(morpging games). verder van films,vooral horror en goede actiefilms en series als prisonbreak en 24.
-
- 1 reactie
- 824 weergaven
Hallo vrienden. Ik ben Dré, en werk hier onder de naam Bektronics. Afgestudeerd als technisch engineer elektronica is het nog steeds mijn grote passie om mij bezig te houden met herstelling, info verschaffen enz. in verband met elektrische en elektronische apparatuur. Ik werk in mijn vrije tijd, als vrijwilliger bij een Repair Café dat zich belangloos inzet voor allerlei herstellingen voor minder bedeelde mensen. Wij doen, met verschillende mensen samen, allerlei werkzaamheden zowel mechanische (fietsen herstellen bvb) als elektrische als ook houtbewerking (tafel en stoel herstellen bvb) alsook enkele dames die de naai en snit voor hun rekening nemen (Herst…
Laatste reactie door William1, -
Nieuw
door Gast ralf81- 2 reacties
- 824 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben ralf en ben een ervaren downloader Groet ralf
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 823 weergaven
Goede morgen beste dukers, leden, admins, moderators etc! Na jaren actief te zijn op diverse plekken en diverse functies te hebben voldaan, ben ik recentelijk een beetje op zoek met mijn Google-Fu zwarte band. Ik kwam deze site tegen en dacht laten we ons registreren! Hopende een leuke tijd tegen moet te gaan met u allen, het ziet er in ieder geval levendig uit! De groeten!
FF voorstellen
door elloco- 0 reacties
- 823 weergaven
Hallo , ben Menno en kijk graag Films en series
Laatste reactie door elloco, -
Goede middag
door rj451643- 0 reacties
- 823 weergaven
Met het slechte weer van vandaag (22-08) is het natuurlijk goed vertoeven op een site als deze. Top! Ik ben 67 jaar en lees veel en graag en ben benieuwd naar wat geboden wordt. RJ
Laatste reactie door rj451643, -
hallo ik net nieuw ben 58 jar en heb niet zoveel verstand van computers ben dus blij jullie gevonden te hebben
Laatste reactie door kha-ra, -
goede avond
door Gast extreem-worldz- 1 reactie
- 823 weergaven
hallo ik ben extreem-worldz ben een ras echte belg van 31 jaar ben verzot op films muziek en software sinds de corana crisis heb ik ineens veel tijd om films en muziek en software te downloaden heb zelf 7 weken thuis gezeten maar sinds 2 weken terug aan het werk nu maar savonds hebben tijd voor een filmpje te zien ook de reden om de we nie op cafe kunnen gaan denk toch nie direct op cafe te gaan en trouwens mis het eigelijk nie en je doet niets op dus ik hoop hier wat sites tegen te komen heb er zelf al eentje toegevoegd bij warez boards gr extreem-worldz
ff voorstellen
door willie- 1 reactie
- 822 weergaven
hallo mijn naam is willie ben getrouwt en heb drie dochters daarnaast een hondje en een konijn ik woon en werk in gemert
Laatste reactie door xipher, -
gm allemaal ik ben nieuw hier!!
door Gast yolandus- 1 reactie
- 820 weergaven
Als eerste me voorstellen en nu maar eens uitzoeken hoe deze site werkt. gr. yolandus
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
Mijn naam is Peter en ik ben 60 jaar, maar vind het nog steeds leuk om een en ander on-line te volgen en te downloaden om te kunnen kijken wanneer ik wel en zonder reklame onderbrekingen. Bedankt voor de acceptatie en heel veel succes gewenst met wat jullie doen
Laatste reactie door bolochantitter, -
newby alert ;-)
door Gast JustMeTee- 1 reactie
- 820 weergaven
Hallo allemaal, Heb dit forum net ontdekt via google. Cool! Ik vind games hartstikke leuk, maar mijn nintendo 8-bit is makkelijker: hij doet het of wel, of niet ;-). Met mijn pc heb ik af en toe moeilijkere 'gesprekken' hahahahaha.... Fantastisch dat er een forum is voor pc game problemen. Groetjes
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstellen
door Wimpi- 4 reacties
- 820 weergaven
Hoi ik ben Willem 78 jaar mijn hobby's zijn modelbouw en Muziek en ben vaak op het Internet.!!
Laatste reactie door Wimpi, -
Hallo!
door newbie psp- 1 reactie
- 819 weergaven
Hallo, ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 43 jaar, woon in het noorden van het land, ben getrouwd, ben moeder van twee kinderen (8 en 7 jaar), waarvan vooral onze jongste, dol is op gamen. Ik hoop hier dus tips & tricks te vinden om hem daarbij te helpen. ;-) Groetjes van een psp newbie.
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo iedereen
door sjeeke- 1 reactie
- 819 weergaven
Ik ben sjeeke ben 40 jaar, ben al verschillende keren de naam Duken.nl tegengekomen vandaar dat ik mij heb aangemeld bij jullie. ben hier dus nieuw, maar wel al goed bekend met usenet, nieuwsgroepen payservers. Film, wii up to date houden voor de kids en navigatie (vooral tomtom) zijn mijn voornamelijke bezigheden, waar ik eigenlijk weinig kaas van gegeten heb is torrents en daar wil ik me nog wat verder in verdiepen, hoop mss hier er nog het een en ander over te vinden. Ook ben ik natuurlijk bereid een helpende hand uit te steken bij mensen die vragen hebben. Hoop nog veel plezier hier te hebben, en je bent nooit te oud om nog wat bij te leren, dus dat geldt ook voor mij…
Laatste reactie door PCgamer, -
hoi hoi
door Gast santanateam- 1 reactie
- 818 weergaven
hoi hoi ik ben door te google hier terecht gekomen en aangezien ik nog wel iemand ben die graag een hoop dingen over games en programma op internet mag zoeken leek me dit forum wel heel handig. aangezien nu de vakantie is begonnen en ik me weer wou verdiepen in een aantal old goodies games o.a. rollercoaster tycoon. wil je nog meer weten dan hoor ik het wel gr christa
Laatste reactie door Duken, -
Goedemiddag
door Gast stanlee- 1 reactie
- 818 weergaven
Hallo ben net lid geworden en benieuwd! Groeten Stanlee
Laatste reactie door los-cuentos, -
nieuw lid
door Gast carine64- 1 reactie
- 817 weergaven
goede middag iedereen . ben hier nieuw dus weet nog niet goed hoe het hier allemaal macheert , als ik dus eens fouten mocht maken mijn exuses hiervoor . bedankt alvast voor al de leuke dingen hier . groetjes , carine
Laatste reactie door downloadfreak, -
nieuw hier
door Gast johnny78- 0 reacties
- 817 weergaven
hallo allemaal ik ben john en ben ook nieuw hier ben glazenwasser van beroep en ergug verslaafd aan cod black opps en voor de rest hou veel van hardcore en rap muziek
-
Voorstellen
door Cooper17- 1 reactie
- 816 weergaven
Hoi hoi, Ik was altijd al lid van 4us en denk hier een nieuw forum gevonden te hebben, mijn interesse gaat met name uit naar boeken. Torrents downloaden lukt bij mij nooit, krijg altijd vanalles binnen maar geen boek... Films en series kijk ik liever online, dan downloaden. Verder ben ik 31, woon achtig in midden van NL, moeder van zoontje van 14 maanden en 3 dagen per week werkzaam in de congreswereld. Vragen, stel ze gerust :-).
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 816 weergaven
Hallo mijn naam is Joentje1977 en ik hoop hier een leuke tijd te beleven.
Laatste reactie door Duken,