Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
Ook weer hallo
door Gerritu- 3 reacties
- 875 weergaven
Hoi Ben 52 jaar en wil weer wat kunnen leren omtrent computers etc
Laatste reactie door Monkie, -
Voorstellen
door allema- 1 reactie
- 874 weergaven
Hallo, Ik ben allema, 50 jaar.
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door alexanders- 2 reacties
- 874 weergaven
hi ik ben alexander,.
Laatste reactie door Zombymario, -
nieuw
door Gast patje1001- 1 reactie
- 874 weergaven
hallo ik ben patrick
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 872 weergaven
Hallootjes mijn naam is Frederik de Geus 48 jaartjes jong en kom uit Alphen a/d Rijn ben erg benieuwd wat Duken mij gaat brengen hoor er goede verhalen over Ik snap er nog niet erg veel van maar hoop dat ik hier hulp van jullie in krijg. Mijn Hobbys zijn volleybal vissen en F1 groetjesss Fredje
Hallo iedereen
door sjeeke- 1 reactie
- 872 weergaven
Ik ben sjeeke ben 40 jaar, ben al verschillende keren de naam Duken.nl tegengekomen vandaar dat ik mij heb aangemeld bij jullie. ben hier dus nieuw, maar wel al goed bekend met usenet, nieuwsgroepen payservers. Film, wii up to date houden voor de kids en navigatie (vooral tomtom) zijn mijn voornamelijke bezigheden, waar ik eigenlijk weinig kaas van gegeten heb is torrents en daar wil ik me nog wat verder in verdiepen, hoop mss hier er nog het een en ander over te vinden. Ook ben ik natuurlijk bereid een helpende hand uit te steken bij mensen die vragen hebben. Hoop nog veel plezier hier te hebben, en je bent nooit te oud om nog wat bij te leren, dus dat geldt ook voor mij…
Laatste reactie door PCgamer, -
- 1 reactie
- 872 weergaven
Hoi, ik heb mezelf Samantha Carter genoemd. Ben een gigantische fan van alle Stargate serie die je je maar kunt bedenken. Ik ben getrouwd, 47 jr en heb 2 zonen van 21 en 18 jr. Ik ben al een tijdje op deze manier aan het downloaden dus weet eigenlijk al hoe het werkt. Ben eigenlijk lid geworden omdat ik een vraag over spotnet heb maar kan niet goed vinden waar ik die vraag moet stellen. Misschien dat ik zo een hint krijg. Groetjes Sam :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123, -
ff voorstellen
door coffeebean- 3 reacties
- 871 weergaven
Hallo, Ik ben Jos en kom uit Beverwijk. Mijn hobby is computeren, muziek en film Groetjes
Laatste reactie door coffeebean, -
voorstellen
door ellen1701- 1 reactie
- 871 weergaven
hallo ik ben ellen getrouwd 50 jaar en 4 kinderen en 1 kleinkind woon in brabant
Laatste reactie door Rikkert., -
Voorstellen
door Tramp- 0 reacties
- 869 weergaven
Hallo mijn naam is Sven. Ik woon in Schiedam en wil me via deze weg voorstellen. Begonnen met het uit zoeken hoe downloaden en hoe deze te gebruiken. Met vriendelijke groet, Sven
Laatste reactie door Tramp, -
marga
door Gast marga142- 1 reactie
- 868 weergaven
halli ik ben marga 39 jaar en kom uit ede vindt het erg leuk site zoals deze
- 1 reactie
- 867 weergaven
Hallo, Ik ben Idokke en ik ben op zoek naar leden die ebooks met elkaar willen delen. hier alvast een boek van mij. Ik hou van literaire romans.
- 1 reactie
- 867 weergaven
Hallo mijn naam is Joentje1977 en ik hoop hier een leuke tijd te beleven.
Nieuw
door Gast ralf81- 2 reacties
- 866 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben ralf en ben een ervaren downloader Groet ralf
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 865 weergaven
Mijn naam is Bol, een vrouw van 60 jaar en al zo'n 25 jaar heel actief bezig met gamen. Mijn favoriete games zijn platform, R.P.G's, en action adventure games. B.v. Zelda, Tombraider en The Elder scrolls. Ik heb de X.Box 360, Wii en de PS.3 De X.Box en PS. heb ik ook laten ombouwen. Dat is ook de rede dat ik bij Spotnet gegaan ben, maar vanwege mijn leeftijd ben ik niet zo vlug van begrip dus zullen jullie me veel zien met vragen. Leuk deze site gevonden te hebben. Hoop dat ik er veel aan zal hebben.
Laatste reactie door bollje1000, -
hoi hoi
door Gast caiske- 2 reacties
- 864 weergaven
effe voorstellen ;D ja ben een man van 32 en werk bij daf eindhoven ben pas getrouwd en men vrouw en ik kijken graag films samen dus is het wel handig om via deze site onze avonden te vullen groetjes
Laatste reactie door iOrale, -
even voorstellen
door deloy- 2 reacties
- 864 weergaven
hoi ik ben john woont in roosendaal ben getrouwd heb twe kinderen en ik ben 41 jaar
Laatste reactie door Patricker, -
voorstellen
door Borg2997- 3 reacties
- 864 weergaven
hoi, ik ben Adry en een grote film en serie liefhebber. Ik ben weliswaar geabonneerd op veel streamingsdiensten, maar ben geïnteresseerd in alles wat zoal te maken heeft met films en alles eromheen zoals vpn etc. Hoop hier het eea te leren en te delen.
Laatste reactie door Borg2997, -
Even voorstellen
door Bobcat- 1 reactie
- 864 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Kevin, 22 en kom uit Den Haag. Ik kijk al af en toe op dit forum, maar ben nooit gaan posten. Dat vond ik dus wel eens tijd worden Ik download zelf vrij veel Torrents, vooral series, films en af en toe een game. Ik ben hier vooral voor tips, en waar mogelijk om tips te geven Groeten, Kevin
Laatste reactie door Zombymario, -
gm allemaal ik ben nieuw hier!!
door Gast yolandus- 1 reactie
- 863 weergaven
Als eerste me voorstellen en nu maar eens uitzoeken hoe deze site werkt. gr. yolandus
Laatste reactie door IfElse, -
Hallo goedenmorgen allen mijn naam is Dennis ben aangemeld vanwege het feit dat ik een film zocht voor die kleine op spotnet en bij jullie terechtkwam dus ja toch maar even kijken ,alemaal een prettige dag en tot tiks . Dennis
Laatste reactie door Wous, -
Nieuw lid
door Gast edson- 0 reacties
- 862 weergaven
Hallo, ik ben Edson en woonachtig in de kempen.Via een andere site ben ik hier terecht gekomen. Ben 60 jaar en zoek geregeld iets om de kleinkinderen tevree te houden. Muzien, een filmke enz.... En wat doe je met je vrije tijd anders? Ben ook een beetje een pc freak dus zit ik hier wel goed denk ik.
-
Voorstellen
door Gast Ron1159- 1 reactie
- 862 weergaven
Hoi Allemaal, Leuke site, ik hoop hier nog vele nieuwe leuke revieuws te mogen lezen. Ik ben gek op films en spelletjes. Groetjes O0
Laatste reactie door marcelvn, -
hoi hoi
door Gast santanateam- 1 reactie
- 861 weergaven
hoi hoi ik ben door te google hier terecht gekomen en aangezien ik nog wel iemand ben die graag een hoop dingen over games en programma op internet mag zoeken leek me dit forum wel heel handig. aangezien nu de vakantie is begonnen en ik me weer wou verdiepen in een aantal old goodies games o.a. rollercoaster tycoon. wil je nog meer weten dan hoor ik het wel gr christa
Even voorstellen
door leekje- 2 reacties
- 861 weergaven
Beste allemaal ! Ben een liefhebber van films en hoop hier en met jullie hulp een paar dingen te leren die mij niet willen lukken
Laatste reactie door Zombymario,