Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
hallo even voorstellen
door Gast kyenzo- 1 reactie
- 914 weergaven
hallo ik ben kim en kom eens kijken of ik hier wat leuke spelletjes vind groetjessss
Laatste reactie door svenholtman, -
Ben ryangiggs 42 jaar oud. Ik ben veel te vinden op internet vooral op dit soort sites. lekker rond kijken en misschien kom ik julliue wel tegen groeten Ryan
Laatste reactie door ryangiggs, -
hoi allemaal, ben thomas 23 jaar, doe veel downloaden met nieuwsgroepen. nu heb ik een probleempje maar dat zal ik is gaan posten in het desbetreffende topic. greetz thomas
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 911 weergaven
Hoi allemaal. Ik ben Lieke en was even aan het snuffen op het net naar nieuwe te downloaden bestanden ect. en kwam hier terecht. Ik ben benieuwd of ik wat kan bijdragen aan menige "epubs boekenkasten" Groetjes, Lieke
Laatste reactie door DukeNPDA, -
mij voorstellen
door djcyber- 0 reacties
- 911 weergaven
hallo allemaal . ik ben dj cyber kompende uit jullie buurland aan zee. bedankt dat ik op jullie super coole en mooi forum mag zijn . mvg
Laatste reactie door djcyber, -
Even voorstellen
door tjw- 0 reacties
- 911 weergaven
Hallo ik ben tjw. Ik kwam op dit forum toen ik informatie over ereaders aan het zoeken was.
Laatste reactie door tjw, -
- 1 reactie
- 910 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Charon en ik ben 21 jaar. Ben hier terecht gekomen doordat ik een probleem had met een programma. Ben er niet helemaal uitgekomen, maar ik hoop er nog wel uit te komen Groetjes Charon
Laatste reactie door Deeeemy, -
even voorstellen
door Oxalis- 2 reacties
- 909 weergaven
Hoi, Ik ben Robby ( Oxalis ) en ben nieuw op deze site, ik kwam hier toen ik er achter kwam dat mijn oude nzb forum offline is. Downloaden doe ik van nieuwsgroepen, ik hoop hier wat nieuwe (nederlandse) sites te kunnen vinden. Fijne dag!
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door Gast pebbles1- 1 reactie
- 909 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Natasja (pebbels1) Ik heb al een paar keer op jullie site gekeken, handige info en lekker simpel uitgelegd 'ben nl. nog een groentje in 't downloadwereldje, dus ik denk hier veel op te steken. groetjes Natasja
- 1 reactie
- 909 weergaven
Hallootjes mijn naam is Frederik de Geus 48 jaartjes jong en kom uit Alphen a/d Rijn ben erg benieuwd wat Duken mij gaat brengen hoor er goede verhalen over Ik snap er nog niet erg veel van maar hoop dat ik hier hulp van jullie in krijg. Mijn Hobbys zijn volleybal vissen en F1 groetjesss Fredje
Voorstellen
door moppie67- 2 reacties
- 909 weergaven
hallo ik ben marc en ik hou van films 45 jaar oud uit belgie
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 909 weergaven
Ik ben Jef en een van mijn grootste hobbies is het kijken van films. Voornamelijk SF, actie, thrillers, avontuur en misdaad. Mijn ratio is 110 %. Zo op het eerste gezicht ziet deze site er goed uit. Leuk met die top upladers !
Laatste reactie door TamSz, -
voorstellen
door Gast goudvis52- 0 reacties
- 907 weergaven
Hallo ik ben Ria, en bent 59 jaar. Ik ben niet zo heel ervaren in het downloaden, dus zal best af en toe vragen hebben. groetjes Ria
-
voorstellen
door ellen1701- 1 reactie
- 907 weergaven
hallo ik ben ellen getrouwd 50 jaar en 4 kinderen en 1 kleinkind woon in brabant
Laatste reactie door Rikkert., -
Nieuw hier !
door LeoN79- 2 reacties
- 906 weergaven
Goeden dag allemaal ik ben Leon.
Laatste reactie door Pctje, -
Even voorstellen
door Ekeiram- 0 reacties
- 905 weergaven
Ik heb al heel lang een account, alle downloadinfo goed van deze site kunnen halen. Ik heb nu pas eens een vraag. Groetjes, Butterfly.
Laatste reactie door Ekeiram, -
voorstellen
door Sunny- 2 reacties
- 904 weergaven
Hi, Ben Sunny, kwam er achter dat mijn favo forum gesloten is op laste van Brein. Ik ben geen frequente usenet gebruiker maar mis nu wel de mogelijkheid iets te kunnen zoeken wat ik op dat moment nodig heb of wil. Toen kwam ik jullie tegen en dacht, ik meld me hier aan, wie weet vind ik weer een nieuw forum waar ik kan vinden wat ik zoek middels de makkelijke wegen, de basis beheers ik wel Ik ben geen techexpert en weet dan ook niet mijn weg te vinden via torrents of het buitenland en dan zelf aan de slag met subs en synchroniseren. Wie weet steek ik daar hier nog wat van op. Groet, Sunny
Laatste reactie door Sunny, -
even voorstellen
door patje66- 0 reacties
- 904 weergaven
Hey, ik ben Patrick en ben voornamelijk in bezit van en op zoek naar e-boeken groetjes P.
Laatste reactie door patje66, -
- 1 reactie
- 904 weergaven
Hoi, ik heb mezelf Samantha Carter genoemd. Ben een gigantische fan van alle Stargate serie die je je maar kunt bedenken. Ik ben getrouwd, 47 jr en heb 2 zonen van 21 en 18 jr. Ik ben al een tijdje op deze manier aan het downloaden dus weet eigenlijk al hoe het werkt. Ben eigenlijk lid geworden omdat ik een vraag over spotnet heb maar kan niet goed vinden waar ik die vraag moet stellen. Misschien dat ik zo een hint krijg. Groetjes Sam :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123, -
Voorstellen
door allema- 1 reactie
- 903 weergaven
Hallo, Ik ben allema, 50 jaar.
- 1 reactie
- 903 weergaven
Hallo mijn naam is Joentje1977 en ik hoop hier een leuke tijd te beleven.
Nieuw hier
door sirhenry13- 1 reactie
- 902 weergaven
Hoi, ik ben Henry, Na het stoppen van Newzbin hier terecht gekomen. groet
nieuw hier
door davith- 0 reacties
- 901 weergaven
;D Hallo allemaal ik ben dus nieuw hier ;D ben hier niet zo goed in maar ik hoop dat ik hier wel de weg zal vinden. groetjes davith
Laatste reactie door davith, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid Onderwerp: Hoi iedereen! Ik ben Max en dit is mijn nerdy verhaal! Bericht van Max99: Hey allemaal! Ik ben Max, 27 jaar en kom uit het mooie Utrecht. Ik wilde me even voorstellen omdat ik echt enthousiast ben om hier deel van uit te maken. Mijn vrienden zeggen altijd dat ik een “echte software nerd” ben, en ik moet toegeven, ze hebben wel een punt. Wat maakt ons nou echt nerdy? Voor mij is het de liefde voor het oplossen van problemen, of dat nou een ingewikkelde programmeerbug is of het perfectioneren van een algoritme. Ik vind het geweldig om te leren hoe dingen werken achter de schermen! In mijn vrije tijd ben ik…
Laatste reactie door yihaa, -
Hallo goedenmorgen allen mijn naam is Dennis ben aangemeld vanwege het feit dat ik een film zocht voor die kleine op spotnet en bij jullie terechtkwam dus ja toch maar even kijken ,alemaal een prettige dag en tot tiks . Dennis
Laatste reactie door Wous,