Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
voorstellen
door jer37- 1 reactie
- 761 weergaven
hoi ben jer37 graag zou ik het downloaden van films goed onder de knie krijgen dus als iemand tips heeft alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door Imm0rtal- 0 reacties
- 761 weergaven
Goede middag allemaal, Mijn naam is Aad ben al tijdje bezig met newsgroepen en was benieuwd of er meer aan de horizon is als spotnet Ik hoop dat ik me hier kan thuis voelen Grtzzz aad
Laatste reactie door Imm0rtal, -
goede avond
door Gast extreem-worldz- 1 reactie
- 761 weergaven
hallo ik ben extreem-worldz ben een ras echte belg van 31 jaar ben verzot op films muziek en software sinds de corana crisis heb ik ineens veel tijd om films en muziek en software te downloaden heb zelf 7 weken thuis gezeten maar sinds 2 weken terug aan het werk nu maar savonds hebben tijd voor een filmpje te zien ook de reden om de we nie op cafe kunnen gaan denk toch nie direct op cafe te gaan en trouwens mis het eigelijk nie en je doet niets op dus ik hoop hier wat sites tegen te komen heb er zelf al eentje toegevoegd bij warez boards gr extreem-worldz
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 759 weergaven
Hallo mijn naam is Joentje1977 en ik hoop hier een leuke tijd te beleven.
Laatste reactie door Duken, -
Even voorstellen
door irikro- 1 reactie
- 759 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier dus stel ik me even voor: Iris (38), verpleegkundige, samenwonend, woonachtig nabij Rotterdam. Ik hou erg van film en muziek. Volvo 850 liefhebber. Andere hobby's: tuinieren, lekker eten, zorgen voor mijn beestenboel (katten en konijnen) Groetjes
Laatste reactie door AEW, -
Ik ben nieuw hier eerder zocht ik m8jn ebooks op ebookparadise maar deze werkt niet meer helaas. Ik ben op xoek naar een andere site waar ik nederlands tslige ebooks kan vinden.
Laatste reactie door Mafketel, -
Voorsatellen
door Gast reinoudv- 1 reactie
- 758 weergaven
Hallo Mijn naam is reinoud ben 23 kom uit hengelo en ben dj bij een internerradio station mijn hoys zijn survival,en muziek/film
Laatste reactie door Thijs., -
Hallo,
door bastiaan.59- 0 reacties
- 757 weergaven
Bij toeval kwam ik via google op de website terecht ........... 'k ben benieuwd wat te vinden hier. Ik ben Bastiaan, woon in het noorden van 't land
Laatste reactie door bastiaan.59, -
hallo allemaal
door mike077- 3 reacties
- 757 weergaven
hallo allemaal, hoop hier veel mooie dingen te vinden :)
Laatste reactie door ShadowMaster, -
voorstellen
door Gast goudvis52- 0 reacties
- 756 weergaven
Hallo ik ben Ria, en bent 59 jaar. Ik ben niet zo heel ervaren in het downloaden, dus zal best af en toe vragen hebben. groetjes Ria
-
Goede middag
door rj451643- 0 reacties
- 756 weergaven
Met het slechte weer van vandaag (22-08) is het natuurlijk goed vertoeven op een site als deze. Top! Ik ben 67 jaar en lees veel en graag en ben benieuwd naar wat geboden wordt. RJ
Laatste reactie door rj451643, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Hallo! Ik ben Linnie en helemaal nieuw hier......... Ik heb Spotnet gedownload en dat ging wonderwel allemaal goed maar wanneer ik een vrij nieuwe film wil downloaden krijg ik heel vaak "kan de NZB (nog) niet vinden".......... Kan iemand mij vertellen wat dit betekent en wat ik hieraan kan doen? (of stel ik deze vraag nu op een verkeerd deel van dit forum??)
Laatste reactie door Linnie1969, -
even voorstellen
door Gast dikke dik- 0 reacties
- 754 weergaven
Hoi ik An via een link kwam ik op deze site terecht. Omdat nog al eens films en muziek download voor mezelf en me werk is dit een super site. O0 Moet alleen nog even uit zoeken hoe alles werk. :-\ Groetjes An
-
Voorstellen
door doenja35- 0 reacties
- 753 weergaven
Dag, Ik ben Doenja en dol op lezen. Hoop hier veel leuke boekentips te vinden Groetjes
Laatste reactie door doenja35, -
- 1 reactie
- 751 weergaven
Hallo Team ik ben Sjanneke Klein.piraatje ben huisvrouw en Dj bij een internetradiostation www.hitradiolimburg.com hou veel van muziek en ben 64 jaar hoop dat dit voldoende is succes met dit forum en zal er heel graag komen kijken Groet Klein.piraatje
-
Even voorstellen
door festus1- 2 reacties
- 751 weergaven
Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier en stel me even voor Vrouw, getrouwd, moeder en oma. Ik hoop hier af en toe iets te vinden,want de kleinkinderen vragen dat soms. Mijn nicknaam was blijkbaar al in gebruik, wat me verwonderd, want hij is toch iets apart. Het is namelijk een naam die uit herinneringen bestaat, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Groetjes Festus1
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 751 weergaven
Hallo ik ben Koray en liefhebber van films. Heb begrepen dat ik hier op het juiste adres ben voor virusloze praktijken.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 748 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben André, 46 jaar en woon in het mooie Arnhem. Ik ben altijd op zoek naar goede sites voor nzb's . Zo kom ik nu langs deze. Meteen maar even aangemeld en nu lekker neuzen tussen het nieuws. Bedankt voor het toelaten. Tot snel 👍🏼
Hallo iedereen
door sjeeke- 1 reactie
- 747 weergaven
Ik ben sjeeke ben 40 jaar, ben al verschillende keren de naam Duken.nl tegengekomen vandaar dat ik mij heb aangemeld bij jullie. ben hier dus nieuw, maar wel al goed bekend met usenet, nieuwsgroepen payservers. Film, wii up to date houden voor de kids en navigatie (vooral tomtom) zijn mijn voornamelijke bezigheden, waar ik eigenlijk weinig kaas van gegeten heb is torrents en daar wil ik me nog wat verder in verdiepen, hoop mss hier er nog het een en ander over te vinden. Ook ben ik natuurlijk bereid een helpende hand uit te steken bij mensen die vragen hebben. Hoop nog veel plezier hier te hebben, en je bent nooit te oud om nog wat bij te leren, dus dat geldt ook voor mij…
Laatste reactie door PCgamer, -
Ik ben nieuw hier
door Welnent- 0 reacties
- 747 weergaven
Ik ben Welnent ik heb dit Forum gevonden via Google. Ik was op zoek om meer te weten over een MP3 speler, deze heb ik vandaag gekocht. Ook wil ik meer weten over de Samsung Galaxy YP-Gl1. Groetjes, Welnent
Laatste reactie door Welnent, -
nieuw
door Gast kadilin- 1 reactie
- 744 weergaven
Op zoek naar informatie over downloaden fils min of meer onverwaht hier terechtgekomen. Ik hoop hier de juiste informatie te vinden.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 744 weergaven
Goeden avond dames en heren, Ik ben Dennis en heb veel positieven geluiden vernomen over Dukenpuntnl. en aangezien waar ik eerst actief was men dat heeft platgelegd(uitdeluchtis) . Zou ik graag kijken of ik hier me thuis kan voelen haha. Sowieso een goede 1ste indruk van het geheel:) groetjes RDH
Voorstellen
door Diva- 1 reactie
- 744 weergaven
Hallo ik ben Diva, Ben hier nieuw en hou van games- muziek - en ben opzoek na bladmuziek voor de keyboard
- 0 reacties
- 743 weergaven
Ik ben Rene, 50 jaar en ben gek op films (ook 3D) en hoop dan ook veel te vinden, met name natuurlijk 3D films. Verder hou ik van Tooltjes om te troubleshooten bij pc problemen. Gek op tips en trucks.
Laatste reactie door Filmdoos, -
FF voorstellen
door elloco- 0 reacties
- 743 weergaven
Hallo , ben Menno en kijk graag Films en series
Laatste reactie door elloco,