Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 837 weergaven
Hallo vrienden. Ik ben Dré, en werk hier onder de naam Bektronics. Afgestudeerd als technisch engineer elektronica is het nog steeds mijn grote passie om mij bezig te houden met herstelling, info verschaffen enz. in verband met elektrische en elektronische apparatuur. Ik werk in mijn vrije tijd, als vrijwilliger bij een Repair Café dat zich belangloos inzet voor allerlei herstellingen voor minder bedeelde mensen. Wij doen, met verschillende mensen samen, allerlei werkzaamheden zowel mechanische (fietsen herstellen bvb) als elektrische als ook houtbewerking (tafel en stoel herstellen bvb) alsook enkele dames die de naai en snit voor hun rekening nemen (Herst…
Laatste reactie door William1, -
Hallo goedenmorgen allen mijn naam is Dennis ben aangemeld vanwege het feit dat ik een film zocht voor die kleine op spotnet en bij jullie terechtkwam dus ja toch maar even kijken ,alemaal een prettige dag en tot tiks . Dennis
Laatste reactie door Wous, -
ff voorstellen
door willie- 1 reactie
- 834 weergaven
hallo mijn naam is willie ben getrouwt en heb drie dochters daarnaast een hondje en een konijn ik woon en werk in gemert
Laatste reactie door xipher, -
Ik ben nieuw hier
door Welnent- 0 reacties
- 834 weergaven
Ik ben Welnent ik heb dit Forum gevonden via Google. Ik was op zoek om meer te weten over een MP3 speler, deze heb ik vandaag gekocht. Ook wil ik meer weten over de Samsung Galaxy YP-Gl1. Groetjes, Welnent
Laatste reactie door Welnent, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Mijn naam is Peter en ik ben 60 jaar, maar vind het nog steeds leuk om een en ander on-line te volgen en te downloaden om te kunnen kijken wanneer ik wel en zonder reklame onderbrekingen. Bedankt voor de acceptatie en heel veel succes gewenst met wat jullie doen
Laatste reactie door bolochantitter, -
Even voorstellen!
door Gast oxxio- 0 reacties
- 833 weergaven
Hallo,ik ben oxxio,hou van games(morpging games). verder van films,vooral horror en goede actiefilms en series als prisonbreak en 24.
-
even voorstellen
door motorwim- 1 reactie
- 832 weergaven
ik ben nieuw hier en ben een hobby gebruiker van de computer
Laatste reactie door Duken, -
hallo ik net nieuw ben 58 jar en heb niet zoveel verstand van computers ben dus blij jullie gevonden te hebben
Laatste reactie door kha-ra, -
- 2 reacties
- 832 weergaven
hallo iedereen, ik ben nieuw sinds vandaag en hoop van jullie nog veel te mogen leren
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo allemaal
door Speed- 0 reacties
- 831 weergaven
Hoi allemaal Ik wil me ff voorstellen ik noem mijzelf Speed en hoop hier wat antwoorden te vinden en e.v.t zelf te geven want samen staan we sterk en we zijn er om elkaar te helpen niet waar? Gr, Speed!
Laatste reactie door Speed, -
newby alert ;-)
door Gast JustMeTee- 1 reactie
- 831 weergaven
Hallo allemaal, Heb dit forum net ontdekt via google. Cool! Ik vind games hartstikke leuk, maar mijn nintendo 8-bit is makkelijker: hij doet het of wel, of niet ;-). Met mijn pc heb ik af en toe moeilijkere 'gesprekken' hahahahaha.... Fantastisch dat er een forum is voor pc game problemen. Groetjes
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstellen
door Cooper17- 1 reactie
- 830 weergaven
Hoi hoi, Ik was altijd al lid van 4us en denk hier een nieuw forum gevonden te hebben, mijn interesse gaat met name uit naar boeken. Torrents downloaden lukt bij mij nooit, krijg altijd vanalles binnen maar geen boek... Films en series kijk ik liever online, dan downloaden. Verder ben ik 31, woon achtig in midden van NL, moeder van zoontje van 14 maanden en 3 dagen per week werkzaam in de congreswereld. Vragen, stel ze gerust :-).
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door Borg2997- 3 reacties
- 830 weergaven
hoi, ik ben Adry en een grote film en serie liefhebber. Ik ben weliswaar geabonneerd op veel streamingsdiensten, maar ben geïnteresseerd in alles wat zoal te maken heeft met films en alles eromheen zoals vpn etc. Hoop hier het eea te leren en te delen.
Laatste reactie door Borg2997, -
Hallo,
door bastiaan.59- 0 reacties
- 827 weergaven
Bij toeval kwam ik via google op de website terecht ........... 'k ben benieuwd wat te vinden hier. Ik ben Bastiaan, woon in het noorden van 't land
Laatste reactie door bastiaan.59, -
Voorstellen
door jopie34- 3 reacties
- 827 weergaven
Hallo ik, jopie34, ben sinds vandaag nieuw lid dus bedankt voor de acceptatie !!
Laatste reactie door Meh Meh, -
nieuw lid
door Gast carine64- 1 reactie
- 827 weergaven
goede middag iedereen . ben hier nieuw dus weet nog niet goed hoe het hier allemaal macheert , als ik dus eens fouten mocht maken mijn exuses hiervoor . bedankt alvast voor al de leuke dingen hier . groetjes , carine
Laatste reactie door downloadfreak, -
nieuw hier
door Gast johnny78- 0 reacties
- 827 weergaven
hallo allemaal ik ben john en ben ook nieuw hier ben glazenwasser van beroep en ergug verslaafd aan cod black opps en voor de rest hou veel van hardcore en rap muziek
-
- 2 reacties
- 827 weergaven
ben net nieuw
Laatste reactie door Zombymario, -
even voorstellen
door Gast shady1340- 1 reactie
- 826 weergaven
Ik ben marco. Per toeval kwam ik op deze site terecht nadat ik via google een vraag over emulators had gesteld. Ziet er best vertrouwd uit. ik hoop veel van jullie op te steken. Groetjes M
Laatste reactie door 'Robin, -
Voorstellen
door taima- 0 reacties
- 826 weergaven
Hallo,Ik ben taima, vrouw van 53 en hou van computeren
Laatste reactie door taima, -
Even voorstellen
door Pim48- 1 reactie
- 825 weergaven
Ik ben Pim en ik maak al 2 jaar gebruik van de Aow. Mijn hobby's zijn o.a. wandelen in de natuur met mijn honden, vissen, toeren op mijn scooter, vakantie, en natuurlijk de pc.
Laatste reactie door reneetje1969, -
Goedemiddag
door Gast stanlee- 1 reactie
- 824 weergaven
Hallo ben net lid geworden en benieuwd! Groeten Stanlee
Laatste reactie door los-cuentos, -
Net begonnen
door dvanlit- 0 reacties
- 824 weergaven
Hey aangenaam, ben net begonnen. gr danny
Laatste reactie door dvanlit, -
Ik Ben
door danielle73- 1 reactie
- 823 weergaven
Ik ben Daniëlle, ben 38 jaar en sinds gisteravond voor het eerst aan het downloaden via nieuwsgroepen, en ik vind 't helemaal geweldig!! Ik heb als hobby digitaal scrappen, en ik heb al gezien dat ik m'n lol op kan Voorheen gebruikte ik altijd uTorrent om te downloaden, maar dit gaat toch wel veel sneller en er is veel meer keus. groetjes Daniëlle
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 822 weergaven
Hoi allemaal, Mijn naam is Tanja en ik kom uit Den Bosch. Kwam even kijken of jullie voor mij een oplossing hebben voor een probleem. Gr Tanja
Laatste reactie door Duken,