Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 896 weergaven
Hallo, Ik ben Idokke en ik ben op zoek naar leden die ebooks met elkaar willen delen. hier alvast een boek van mij. Ik hou van literaire romans.
Laatste reactie door Duken, -
Hallo goedenmorgen allen mijn naam is Dennis ben aangemeld vanwege het feit dat ik een film zocht voor die kleine op spotnet en bij jullie terechtkwam dus ja toch maar even kijken ,alemaal een prettige dag en tot tiks . Dennis
Laatste reactie door Wous, -
hoi hoi
door Gast santanateam- 1 reactie
- 896 weergaven
hoi hoi ik ben door te google hier terecht gekomen en aangezien ik nog wel iemand ben die graag een hoop dingen over games en programma op internet mag zoeken leek me dit forum wel heel handig. aangezien nu de vakantie is begonnen en ik me weer wou verdiepen in een aantal old goodies games o.a. rollercoaster tycoon. wil je nog meer weten dan hoor ik het wel gr christa
Even voorstellen
door leekje- 2 reacties
- 896 weergaven
Beste allemaal ! Ben een liefhebber van films en hoop hier en met jullie hulp een paar dingen te leren die mij niet willen lukken
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door Tramp- 0 reacties
- 896 weergaven
Hallo mijn naam is Sven. Ik woon in Schiedam en wil me via deze weg voorstellen. Begonnen met het uit zoeken hoe downloaden en hoe deze te gebruiken. Met vriendelijke groet, Sven
Laatste reactie door Tramp, -
Ik ben Conall en hier gekomen omdat private release is gestopt en ik uitzocht waarom. Ga op mijn gemak mezelf hier eens inlezen.😀
- 0 reacties
- 893 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid Onderwerp: Hoi iedereen! Ik ben Max en dit is mijn nerdy verhaal! Bericht van Max99: Hey allemaal! Ik ben Max, 27 jaar en kom uit het mooie Utrecht. Ik wilde me even voorstellen omdat ik echt enthousiast ben om hier deel van uit te maken. Mijn vrienden zeggen altijd dat ik een “echte software nerd” ben, en ik moet toegeven, ze hebben wel een punt. Wat maakt ons nou echt nerdy? Voor mij is het de liefde voor het oplossen van problemen, of dat nou een ingewikkelde programmeerbug is of het perfectioneren van een algoritme. Ik vind het geweldig om te leren hoe dingen werken achter de schermen! In mijn vrije tijd ben ik…
Laatste reactie door yihaa, -
gm allemaal ik ben nieuw hier!!
door Gast yolandus- 1 reactie
- 892 weergaven
Als eerste me voorstellen en nu maar eens uitzoeken hoe deze site werkt. gr. yolandus
Laatste reactie door IfElse, -
Voorstellen
door Gast Ron1159- 1 reactie
- 891 weergaven
Hoi Allemaal, Leuke site, ik hoop hier nog vele nieuwe leuke revieuws te mogen lezen. Ik ben gek op films en spelletjes. Groetjes O0
Laatste reactie door marcelvn, -
allo allemaal ik ben hier nieuw en hoop hier nog even te mogen vertoeven :-)))))
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Even voorstellen
door Bobcat- 1 reactie
- 891 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Kevin, 22 en kom uit Den Haag. Ik kijk al af en toe op dit forum, maar ben nooit gaan posten. Dat vond ik dus wel eens tijd worden Ik download zelf vrij veel Torrents, vooral series, films en af en toe een game. Ik ben hier vooral voor tips, en waar mogelijk om tips te geven Groeten, Kevin
even voorstellen
door deloy- 2 reacties
- 890 weergaven
hoi ik ben john woont in roosendaal ben getrouwd heb twe kinderen en ik ben 41 jaar
Laatste reactie door Patricker, -
voorstellen
door jer37- 1 reactie
- 890 weergaven
hoi ben jer37 graag zou ik het downloaden van films goed onder de knie krijgen dus als iemand tips heeft alvast bedankt
hoi hoi
door Gast caiske- 2 reacties
- 889 weergaven
effe voorstellen ;D ja ben een man van 32 en werk bij daf eindhoven ben pas getrouwd en men vrouw en ik kijken graag films samen dus is het wel handig om via deze site onze avonden te vullen groetjes
Laatste reactie door iOrale, -
- 3 reacties
- 889 weergaven
hé ik ben sensei bart en ben via via bij jullie terecht gekomen mijn interesses zijn breed en hoop hier ook iets te kunnen bijdragen
Laatste reactie door zomersla, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
Mijn naam is Peter en ik ben 60 jaar, maar vind het nog steeds leuk om een en ander on-line te volgen en te downloaden om te kunnen kijken wanneer ik wel en zonder reklame onderbrekingen. Bedankt voor de acceptatie en heel veel succes gewenst met wat jullie doen
Laatste reactie door bolochantitter, -
- 1 reactie
- 888 weergaven
Goede morgen beste dukers, leden, admins, moderators etc! Na jaren actief te zijn op diverse plekken en diverse functies te hebben voldaan, ben ik recentelijk een beetje op zoek met mijn Google-Fu zwarte band. Ik kwam deze site tegen en dacht laten we ons registreren! Hopende een leuke tijd tegen moet te gaan met u allen, het ziet er in ieder geval levendig uit! De groeten!
Laatste reactie door William1, -
marga
door Gast marga142- 1 reactie
- 888 weergaven
halli ik ben marga 39 jaar en kom uit ede vindt het erg leuk site zoals deze
- 1 reactie
- 888 weergaven
hoi hoi allemaal ik ben al eerder lid geweest van dit forum maar ben opnieuw begonnen met het bezoeken van dit forum. ik ben Morgana en sommigen zullen mij wel herkennen. verder drink ik sloten koffie en vertaal ik wel eens een film. groetjes Morgana
Laatste reactie door Singularity, -
- 1 reactie
- 886 weergaven
Hallo vrienden. Ik ben Dré, en werk hier onder de naam Bektronics. Afgestudeerd als technisch engineer elektronica is het nog steeds mijn grote passie om mij bezig te houden met herstelling, info verschaffen enz. in verband met elektrische en elektronische apparatuur. Ik werk in mijn vrije tijd, als vrijwilliger bij een Repair Café dat zich belangloos inzet voor allerlei herstellingen voor minder bedeelde mensen. Wij doen, met verschillende mensen samen, allerlei werkzaamheden zowel mechanische (fietsen herstellen bvb) als elektrische als ook houtbewerking (tafel en stoel herstellen bvb) alsook enkele dames die de naai en snit voor hun rekening nemen (Herst…
Laatste reactie door William1, -
- 2 reacties
- 885 weergaven
ben net nieuw
- 0 reacties
- 884 weergaven
Mijn naam is Bol, een vrouw van 60 jaar en al zo'n 25 jaar heel actief bezig met gamen. Mijn favoriete games zijn platform, R.P.G's, en action adventure games. B.v. Zelda, Tombraider en The Elder scrolls. Ik heb de X.Box 360, Wii en de PS.3 De X.Box en PS. heb ik ook laten ombouwen. Dat is ook de rede dat ik bij Spotnet gegaan ben, maar vanwege mijn leeftijd ben ik niet zo vlug van begrip dus zullen jullie me veel zien met vragen. Leuk deze site gevonden te hebben. Hoop dat ik er veel aan zal hebben.
Laatste reactie door bollje1000, -
boek ionica smeets
door jemmen- 0 reacties
- 882 weergaven
Op zoek naar het boek Zoete kinderen eten geen suiker van ionica smeets, andere tittels ook welkom
Laatste reactie door jemmen, -
Nieuw lid
door Gast edson- 0 reacties
- 882 weergaven
Hallo, ik ben Edson en woonachtig in de kempen.Via een andere site ben ik hier terecht gekomen. Ben 60 jaar en zoek geregeld iets om de kleinkinderen tevree te houden. Muzien, een filmke enz.... En wat doe je met je vrije tijd anders? Ben ook een beetje een pc freak dus zit ik hier wel goed denk ik.
-
Hallo allemaal
door Speed- 0 reacties
- 881 weergaven
Hoi allemaal Ik wil me ff voorstellen ik noem mijzelf Speed en hoop hier wat antwoorden te vinden en e.v.t zelf te geven want samen staan we sterk en we zijn er om elkaar te helpen niet waar? Gr, Speed!
Laatste reactie door Speed,