Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Hallo goedenmorgen allen mijn naam is Dennis ben aangemeld vanwege het feit dat ik een film zocht voor die kleine op spotnet en bij jullie terechtkwam dus ja toch maar even kijken ,alemaal een prettige dag en tot tiks . Dennis
Laatste reactie door Wous, -
Even voorstellen
door tjw- 0 reacties
- 965 weergaven
Hallo ik ben tjw. Ik kwam op dit forum toen ik informatie over ereaders aan het zoeken was.
Laatste reactie door tjw, -
hallo
door Gast tsjoeper- 1 reactie
- 965 weergaven
hallo aan iedereen ben hier per toeval terecht gekomen ,ben van regio oost-vlaanderen belgie. hobby's mtb en films bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 961 weergaven
Hallootjes mijn naam is Frederik de Geus 48 jaartjes jong en kom uit Alphen a/d Rijn ben erg benieuwd wat Duken mij gaat brengen hoor er goede verhalen over Ik snap er nog niet erg veel van maar hoop dat ik hier hulp van jullie in krijg. Mijn Hobbys zijn volleybal vissen en F1 groetjesss Fredje
Nieuw hier!
door Deliciouss- 1 reactie
- 961 weergaven
Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb me hier aangemeld, omdat ik wil weten hoe je films op je mp3 kan zetten. Ik heb er net ook een topic over aangemaakt. Ben blij dat ik hier vragen kan stellen!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 960 weergaven
Goede morgen beste dukers, leden, admins, moderators etc! Na jaren actief te zijn op diverse plekken en diverse functies te hebben voldaan, ben ik recentelijk een beetje op zoek met mijn Google-Fu zwarte band. Ik kwam deze site tegen en dacht laten we ons registreren! Hopende een leuke tijd tegen moet te gaan met u allen, het ziet er in ieder geval levendig uit! De groeten!
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 960 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Charon en ik ben 21 jaar. Ben hier terecht gekomen doordat ik een probleem had met een programma. Ben er niet helemaal uitgekomen, maar ik hoop er nog wel uit te komen Groetjes Charon
Laatste reactie door Deeeemy, -
Voorstellen
door Gast Ron1159- 1 reactie
- 960 weergaven
Hoi Allemaal, Leuke site, ik hoop hier nog vele nieuwe leuke revieuws te mogen lezen. Ik ben gek op films en spelletjes. Groetjes O0
Laatste reactie door marcelvn, -
voorstellen
door ellen1701- 1 reactie
- 960 weergaven
hallo ik ben ellen getrouwd 50 jaar en 4 kinderen en 1 kleinkind woon in brabant
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 959 weergaven
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw. Mijn naam is Martine. Groetjes
Laatste reactie door martine4438, -
Geen echt nieuw lid, maar héél lang afwezig geweest..., dus toch maar even voorstellen
door Ruitertje- 0 reacties
- 958 weergaven
Goedemorgen, Fijn om hier weer te mogen zijn. Na lange tijd weer van alles aan het opstarten, en daarbij is de zeer waardevolle informatie, feedback en begeleiding van dit forum voor mij wederom onmisbaar. Nu weer proberen Spotnet aan de gang te krijgen. En ja ik weet dat er betere keuzes zijn wat dat betreft 😉, maar voor dit oudje werkte dat prima en ik heb nog wat oude downloads daarvan die ik opnieuw moet gaan installeren. Dus ik weet zeker dat ik straks een vragenlijstje heb. Door gezondheidsomstandigheden ben ik niet zo frequent online, wat soms resulteert in wat tragere reacties, excuses alvast hiervoor. Wat laat misschien, maar toch voor iedereen een goed 2…
Laatste reactie door Ruitertje, -
Hallo!
door newbie psp- 1 reactie
- 958 weergaven
Hallo, ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 43 jaar, woon in het noorden van het land, ben getrouwd, ben moeder van twee kinderen (8 en 7 jaar), waarvan vooral onze jongste, dol is op gamen. Ik hoop hier dus tips & tricks te vinden om hem daarbij te helpen. ;-) Groetjes van een psp newbie.
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door moppie67- 2 reacties
- 958 weergaven
hallo ik ben marc en ik hou van films 45 jaar oud uit belgie
Laatste reactie door Freddytje, -
Even voorstellen
door Gast Musicalfan- 0 reacties
- 958 weergaven
Hoi, ik ben gister lid geworden. Wat een uitgebreid forum is dit, ik raakte hier via google en ik vind het hier leuk hoor! Ik ga een vaste bezoeker worden denk ik!
-
- 1 reactie
- 957 weergaven
Hallo mijn naam is Joentje1977 en ik hoop hier een leuke tijd te beleven.
nieuw
door Gast patje1001- 1 reactie
- 957 weergaven
hallo ik ben patrick
Laatste reactie door Thijs., -
Goedenmiddag
door smitrommel- 0 reacties
- 956 weergaven
Goedemiddag allemaal, Ik ben smitrommel en ben sinds kort weer begonnen met het downloaden van films. Via deze site hoop ik een paar goeie films tegen te komen. Mocht ik nog iets tegenkomen, dan zal ik dat hier laten weten. Groeten en veel plezier.
Laatste reactie door smitrommel, -
hoi allemaal, ben thomas 23 jaar, doe veel downloaden met nieuwsgroepen. nu heb ik een probleempje maar dat zal ik is gaan posten in het desbetreffende topic. greetz thomas
Nieuw hier
door sirhenry13- 1 reactie
- 956 weergaven
Hoi, ik ben Henry, Na het stoppen van Newzbin hier terecht gekomen. groet
even voorstellen
door deloy- 2 reacties
- 955 weergaven
hoi ik ben john woont in roosendaal ben getrouwd heb twe kinderen en ik ben 41 jaar
Laatste reactie door Patricker, -
Nieuw lid
door Gast ron-1965- 1 reactie
- 955 weergaven
Hallo allemaal , Ik ben nieuw hier en wilde mij even voorstellen. Mijn naam is Ron en ben 45 jaar.
Laatste reactie door Mynami, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Cindy een spontane 31 jarige vrouw uit zoetermeer. Zeer gelukkig in de liefde en ben opticien van beroep. :-)
Laatste reactie door SeeetyvanderWaard, -
Even voorstellen
door Gast johnnyg- 1 reactie
- 954 weergaven
Hallo, Ik ben JohnnyG en ben nieuw op het forum. Ik hoop veel van jullie ervaringen gebruik te mogen maken. Grtz, JohnnyG
- 0 reacties
- 954 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid Onderwerp: Hey allemaal, ik ben hier nieuw! Van: DutchExplorer92 Hallo iedereen, Wat leuk om hier te zijn! Ik ben sinds kort lid van dit forum en wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Lisa en ik kom uit Utrecht. Ik ben 30 jaar en ik werk als grafisch ontwerper. In mijn vrije tijd houd ik van wandelen, fotografie en natuurlijk het verkennen van nieuwsgroepen! Ik ben net begonnen met het ontdekken van nieuwsgroepen en ik zou graag willen weten: wat zijn ze precies en hoe gebruik je ze? Ik heb het idee dat het een goede manier is om in contact te komen met mensen die dezelfde interesses hebben, maar ik ben nog een…
Laatste reactie door yihaa, -
oke daar ben ik
door Gast bonny-clyde- 1 reactie
- 953 weergaven
ja ik ben een huisvrouw ;)van 4 kinderen en 2 honden ,we wonen erg mooi in duitsland aan het bos,er is hier nog volop ruimte,dat mis je in nederland,ik vind het leuk om films te kijken en naar muziek te luisteren O0,dat is mijn verhaa ^-^l,hallo allemaal,
Laatste reactie door Thijs.,