Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 860 weergaven
Hallo vrienden. Ik ben Dré, en werk hier onder de naam Bektronics. Afgestudeerd als technisch engineer elektronica is het nog steeds mijn grote passie om mij bezig te houden met herstelling, info verschaffen enz. in verband met elektrische en elektronische apparatuur. Ik werk in mijn vrije tijd, als vrijwilliger bij een Repair Café dat zich belangloos inzet voor allerlei herstellingen voor minder bedeelde mensen. Wij doen, met verschillende mensen samen, allerlei werkzaamheden zowel mechanische (fietsen herstellen bvb) als elektrische als ook houtbewerking (tafel en stoel herstellen bvb) alsook enkele dames die de naai en snit voor hun rekening nemen (Herst…
Laatste reactie door William1, -
hallo
door Gast studio-sunlight- 0 reacties
- 859 weergaven
goeiedag iedereen mooie sen nette site. hoop hier veel plezier aan te beleven. gr patrick
-
- 2 reacties
- 858 weergaven
hallo iedereen, ik ben nieuw sinds vandaag en hoop van jullie nog veel te mogen leren
Laatste reactie door Trizomu, -
- 1 reactie
- 857 weergaven
Goede morgen beste dukers, leden, admins, moderators etc! Na jaren actief te zijn op diverse plekken en diverse functies te hebben voldaan, ben ik recentelijk een beetje op zoek met mijn Google-Fu zwarte band. Ik kwam deze site tegen en dacht laten we ons registreren! Hopende een leuke tijd tegen moet te gaan met u allen, het ziet er in ieder geval levendig uit! De groeten!
Laatste reactie door William1, -
voorstellen
door jer37- 1 reactie
- 857 weergaven
hoi ben jer37 graag zou ik het downloaden van films goed onder de knie krijgen dus als iemand tips heeft alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 857 weergaven
Ik ga me nog goed inlezen hier. Ben geinteresseerd in boeken. Sinds een jaar een ereader en vind het een ideaal apparaat .
Laatste reactie door Neeltje, -
boek ionica smeets
door jemmen- 0 reacties
- 855 weergaven
Op zoek naar het boek Zoete kinderen eten geen suiker van ionica smeets, andere tittels ook welkom
Laatste reactie door jemmen, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
Mijn naam is Peter en ik ben 60 jaar, maar vind het nog steeds leuk om een en ander on-line te volgen en te downloaden om te kunnen kijken wanneer ik wel en zonder reklame onderbrekingen. Bedankt voor de acceptatie en heel veel succes gewenst met wat jullie doen
Laatste reactie door bolochantitter, -
- 2 reacties
- 855 weergaven
ben net nieuw
- 0 reacties
- 853 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Natasja, ik ben 33 jaar en ik heb drie kinderen. Ik wil kijken of er leuke cd's voor kinderen te vinden zijn. Groetjes
Laatste reactie door Natasja7, -
Voorstellen
door Cooper17- 1 reactie
- 852 weergaven
Hoi hoi, Ik was altijd al lid van 4us en denk hier een nieuw forum gevonden te hebben, mijn interesse gaat met name uit naar boeken. Torrents downloaden lukt bij mij nooit, krijg altijd vanalles binnen maar geen boek... Films en series kijk ik liever online, dan downloaden. Verder ben ik 31, woon achtig in midden van NL, moeder van zoontje van 14 maanden en 3 dagen per week werkzaam in de congreswereld. Vragen, stel ze gerust :-).
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Cindy een spontane 31 jarige vrouw uit zoetermeer. Zeer gelukkig in de liefde en ben opticien van beroep. :-)
Laatste reactie door SeeetyvanderWaard, -
even voorstellen
door motorwim- 1 reactie
- 850 weergaven
ik ben nieuw hier en ben een hobby gebruiker van de computer
Laatste reactie door Duken, -
ff voorstellen
door willie- 1 reactie
- 850 weergaven
hallo mijn naam is willie ben getrouwt en heb drie dochters daarnaast een hondje en een konijn ik woon en werk in gemert
Laatste reactie door xipher, -
hallo ik net nieuw ben 58 jar en heb niet zoveel verstand van computers ben dus blij jullie gevonden te hebben
Laatste reactie door kha-ra, -
newby alert ;-)
door Gast JustMeTee- 1 reactie
- 849 weergaven
Hallo allemaal, Heb dit forum net ontdekt via google. Cool! Ik vind games hartstikke leuk, maar mijn nintendo 8-bit is makkelijker: hij doet het of wel, of niet ;-). Met mijn pc heb ik af en toe moeilijkere 'gesprekken' hahahahaha.... Fantastisch dat er een forum is voor pc game problemen. Groetjes
Laatste reactie door Thijs., -
Ik ben nieuw hier
door Welnent- 0 reacties
- 849 weergaven
Ik ben Welnent ik heb dit Forum gevonden via Google. Ik was op zoek om meer te weten over een MP3 speler, deze heb ik vandaag gekocht. Ook wil ik meer weten over de Samsung Galaxy YP-Gl1. Groetjes, Welnent
Laatste reactie door Welnent, -
Hallo allemaal
door Speed- 0 reacties
- 847 weergaven
Hoi allemaal Ik wil me ff voorstellen ik noem mijzelf Speed en hoop hier wat antwoorden te vinden en e.v.t zelf te geven want samen staan we sterk en we zijn er om elkaar te helpen niet waar? Gr, Speed!
Laatste reactie door Speed, -
Even voorstellen
door Pim48- 1 reactie
- 846 weergaven
Ik ben Pim en ik maak al 2 jaar gebruik van de Aow. Mijn hobby's zijn o.a. wandelen in de natuur met mijn honden, vissen, toeren op mijn scooter, vakantie, en natuurlijk de pc.
Laatste reactie door reneetje1969, -
Morguh allemaal , Ben squanto en hou van thuis in de zetel samen met gezinnetje filmpjes te kijken en ben hier terrecht gekomen door het world wide web hobby's : films kijken , beetje lopen , beetje fietsen en genieten van elk moment mvg Squanto
nieuw lid
door Gast carine64- 1 reactie
- 845 weergaven
goede middag iedereen . ben hier nieuw dus weet nog niet goed hoe het hier allemaal macheert , als ik dus eens fouten mocht maken mijn exuses hiervoor . bedankt alvast voor al de leuke dingen hier . groetjes , carine
Laatste reactie door downloadfreak, -
Goedemiddag!
door e-sth-r- 2 reacties
- 844 weergaven
Goedemiddag Ik heb me net aangemeld op dit forum, aangezien ik geen held ben met allemaal die downlaodprogramma's en waarschijnlijk nog wel wat vragen heb... Mijn naam is Esther, 17 jaar, en zit op 5HAVO (als ik iets beter mijn best had gedaan had ik al op 6VWO kunnen zitten). Verder werk ik in het weekend in een Restaurant, en als jullie nog vragen hebben vraag maar! Groetjes
Laatste reactie door Glenneke1996, -
Even voorstellen!
door Gast oxxio- 0 reacties
- 844 weergaven
Hallo,ik ben oxxio,hou van games(morpging games). verder van films,vooral horror en goede actiefilms en series als prisonbreak en 24.
-
Voorstellen
door taima- 0 reacties
- 844 weergaven
Hallo,Ik ben taima, vrouw van 53 en hou van computeren
Laatste reactie door taima, -
nieuw hier
door Gast johnny78- 0 reacties
- 844 weergaven
hallo allemaal ik ben john en ben ook nieuw hier ben glazenwasser van beroep en ergug verslaafd aan cod black opps en voor de rest hou veel van hardcore en rap muziek