Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door taima- 0 reacties
- 815 weergaven
Hallo,Ik ben taima, vrouw van 53 en hou van computeren
Laatste reactie door taima, -
Goedemiddag
door Gast stanlee- 1 reactie
- 815 weergaven
Hallo ben net lid geworden en benieuwd! Groeten Stanlee
Laatste reactie door los-cuentos, -
voorstellen
door ellen1701- 1 reactie
- 814 weergaven
hallo ik ben ellen getrouwd 50 jaar en 4 kinderen en 1 kleinkind woon in brabant
Laatste reactie door Rikkert., -
voorstellen
door Gast goudvis52- 0 reacties
- 812 weergaven
Hallo ik ben Ria, en bent 59 jaar. Ik ben niet zo heel ervaren in het downloaden, dus zal best af en toe vragen hebben. groetjes Ria
-
- 2 reacties
- 812 weergaven
hallo iedereen, ik ben nieuw sinds vandaag en hoop van jullie nog veel te mogen leren
Laatste reactie door Trizomu, -
Was de site al dikwijls tegengekomen, me nu eindelijk geregistreerd.
Laatste reactie door Monkie, -
Ik Ben
door danielle73- 1 reactie
- 811 weergaven
Ik ben Daniëlle, ben 38 jaar en sinds gisteravond voor het eerst aan het downloaden via nieuwsgroepen, en ik vind 't helemaal geweldig!! Ik heb als hobby digitaal scrappen, en ik heb al gezien dat ik m'n lol op kan Voorheen gebruikte ik altijd uTorrent om te downloaden, maar dit gaat toch wel veel sneller en er is veel meer keus. groetjes Daniëlle
Laatste reactie door marcelvn, -
even voorstellen
door deloy- 2 reacties
- 809 weergaven
hoi ik ben john woont in roosendaal ben getrouwd heb twe kinderen en ik ben 41 jaar
Laatste reactie door Patricker, -
Voorstellen
door moppie67- 2 reacties
- 809 weergaven
hallo ik ben marc en ik hou van films 45 jaar oud uit belgie
Laatste reactie door Freddytje, -
FF Voorstelen
door louis1970- 4 reacties
- 808 weergaven
Hallo , Mijn naam is Louis en loop zo 17 jaar mee op gebied van NZB's . Heb een goed lopend YouTube Kanaal met meer dan 60 Abonnees , Heb een zelf gebouwde 125CC Chopper , Waar ik graag aan knutselt , En Ben gelukkig getrouwd . Groetjes Louis
Laatste reactie door louis1970, -
Even voorstellen
door Pim48- 1 reactie
- 808 weergaven
Ik ben Pim en ik maak al 2 jaar gebruik van de Aow. Mijn hobby's zijn o.a. wandelen in de natuur met mijn honden, vissen, toeren op mijn scooter, vakantie, en natuurlijk de pc.
Laatste reactie door reneetje1969, -
Morguh allemaal , Ben squanto en hou van thuis in de zetel samen met gezinnetje filmpjes te kijken en ben hier terrecht gekomen door het world wide web hobby's : films kijken , beetje lopen , beetje fietsen en genieten van elk moment mvg Squanto
Laatste reactie door Zombymario, -
Ik ben nieuw hier
door Welnent- 0 reacties
- 808 weergaven
Ik ben Welnent ik heb dit Forum gevonden via Google. Ik was op zoek om meer te weten over een MP3 speler, deze heb ik vandaag gekocht. Ook wil ik meer weten over de Samsung Galaxy YP-Gl1. Groetjes, Welnent
Laatste reactie door Welnent, -
- 2 reacties
- 808 weergaven
ben net nieuw
Net begonnen
door dvanlit- 0 reacties
- 808 weergaven
Hey aangenaam, ben net begonnen. gr danny
Laatste reactie door dvanlit, -
Hallo allemaal
door The Stare- 5 reacties
- 807 weergaven
Ik ben Mark. Ik zwerf al jaren mee op het internet (ook op duken.nl) en ben al jaren een usenet/torrent gebruiker. Nu ik de familie van ARR heb ontdekt en deze op een goede manier wil inrichten. Dacht ik dat het tijd werd om een account hier aan te maken. Groet Mark
Laatste reactie door Duken, -
Even voorstellen
door leekje- 2 reacties
- 806 weergaven
Beste allemaal ! Ben een liefhebber van films en hoop hier en met jullie hulp een paar dingen te leren die mij niet willen lukken
voorstellen
door looland- 2 reacties
- 804 weergaven
Ik ben Anja, 57 jaar, mijn hobby`s zijn motorrijden, klussen met hout en onze 2 newfoundlanders. ben al lid geweest van verschillende sites die helaas uit de lucht zijn gegaan de laatste was pirates4all. ik vindt het fantastisch dat jullie de tijd en energie in steken om dit allemaal voor elkaar te krijgen, mijn dank is dan ook groot.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 1 reactie
- 802 weergaven
Hoi allemaal, Mijn naam is Tanja en ik kom uit Den Bosch. Kwam even kijken of jullie voor mij een oplossing hebben voor een probleem. Gr Tanja
- 1 reactie
- 801 weergaven
hallo allemaal, ik ben Annemiek woon in hengelo overijssel. ben 40 jaar en heb 2 kinderen Wouter van 18 en julian van 13 Ben al 21 jaar samen met mijn man waarvan 5 jaar getrouwd. Ik ben een fanatieke filmkijker en verslaafd aan FB. Knuffffff
Hallo,
door bastiaan.59- 0 reacties
- 800 weergaven
Bij toeval kwam ik via google op de website terecht ........... 'k ben benieuwd wat te vinden hier. Ik ben Bastiaan, woon in het noorden van 't land
Laatste reactie door bastiaan.59, -
hallo, ik ben nieuw hier. Ik ben 30 jaar en download zo af en toe wat. Vaak koop ik het ook daarna maar meestal valt het zo tegen dat ik blij ben dat ik het niet gekocht heb. Een aantal titels zijn mij in het verleden zo tegen gevallen dat ik wat voorzichter ben geworden...
- 1 reactie
- 799 weergaven
Hoi, mijn naam is anita en ben nieuw hier. Ik hoop veel leuke dingen te vinden en andere te helpen.
- 1 reactie
- 798 weergaven
Goeie oamnd, Bie disse wil ik mie eem veurstell'nn. Soamen met mien vrouw heb ik 3 kiender'n, iene van 17, iene van 15 en de jongste is 13. dus haand'n vol an. Ik hoop me hier thuis te voelen en een mooie tijd te hebben. groetjes Nesse
Goedemiddag!
door e-sth-r- 2 reacties
- 798 weergaven
Goedemiddag Ik heb me net aangemeld op dit forum, aangezien ik geen held ben met allemaal die downlaodprogramma's en waarschijnlijk nog wel wat vragen heb... Mijn naam is Esther, 17 jaar, en zit op 5HAVO (als ik iets beter mijn best had gedaan had ik al op 6VWO kunnen zitten). Verder werk ik in het weekend in een Restaurant, en als jullie nog vragen hebben vraag maar! Groetjes
Laatste reactie door Glenneke1996,