Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hai hai ik ben shetan ... 30 jaartjes jong speel graag spellen op de pc,nds en wii down regelmatig.. voornl via rapidshare enz .. niet via nieuwsgroepen .. vind dat toch nog wel eng haha heb alle nds spellen die er zijn nouja de rommetjes dan en ook al een hoop wii spellen dat gaat fijn op de ubs loader kan ook veel met films. losse srt 's erbij maar ook de srt aanpsssen enz dus ben niet heel erg noob :-[ haha xxx shetan
Laatste reactie door Erwin., -
voorstelllen
door rosa1- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Roos 49 jaar fulltime aan het werk. downloden, doe ik eigenijk alleen maar in de vakantie maanden. Filmjes voor de vakantie.
Laatste reactie door rosa1, -
voorstelluhh
door tuttebel35- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben tuttebel en gek op films op muziek. Ik ben benieuwd naar jullie mooie forum... groetjes
Laatste reactie door tuttebel35, -
voorstelronde
door movado- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi, Ik ben Monique uit Breda, ik kom al langer op deze site en heb me nu maar eens geregistreerd. In ieder geval al vaker nuttige tips hier gevonden.
Laatste reactie door Michiel, -
Voorstelrondje
door TripTrip- 2 reacties
- 1.1k weergaven
TripTrip zegt hallo aan alle leden en kijkt even rustig rond! Ondanks mijn enorm trage internetverbinding hoop ik voldoende mogelijkheden te vinden om te downloaden. Ik huur "ALL-IN", waardoor een eigen internetlijn niet mogelijk is. Heel irritant idd. ;-) De groeten aan jullie allen!
Laatste reactie door Meh Meh, -
voorstelrondje
door Gast Arjan88- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben lid geworden omdat ik films wil gaan downloaden. Ik heb de handleidingen van duke inmiddels gelezen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen als ik vast loop. Ik lees dat vele met mij problemen hebben met ondertiteling. Alvast bedankt voor eenieders behulpzaamheid Gr marc
-
voorstelrondje
door Huybson- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik ben Bart, leef het liefste biografieen of sportboeken.
Laatste reactie door Huybson, -
Voorstelrondje
door Gandalfz- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hi.. begin 60jaar en geïnteresseerd in computers, OS'en, muziek, modelbouw en programmeren. Ben nieuwsgierig en leergierig aangelegd en daarom geregistreerd om b.v. de Apowersoft Video Downloader applicatie te downloaden voor mijn modelbouw hobby (video's). Groet!
Laatste reactie door ShadowMaster, -
voorstelrondje
door ma.blok- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo u allen, Even voorstellen; Marcel, getrouwd, 2 kindertjes, huisje boompje beestje (goudvis) en een 40 uur onder de panne bij een baas. genoeg over mijzelf. Sinds kort in het bezit van een nieuwe computer en ADSL (heb een tijdje onder een steen gewoond) en wat blijkt er gaat een download wereld voor je open. Dat betekend dat ik van veel niet op de hoogte ben en wellicht een paar keer om hulp kom vragen. alvast bedankt voor de ondersteuning.
Laatste reactie door Eagles, -
voosstellen
door maro- 2 reacties
- 2.3k weergaven
ik ben maro en geheel nieuw,moet nog van alles leren op het gebied van downloaden en zoeken van dvd muziek,ik hou veel van muziek dvd en daarom zou ik deze graag downloaden. Als jullie tips hebben is dit natuurlij leuk meegenomen. Alvast bedankt en vr gr maro
Laatste reactie door Eagles, -
voostellen
door dickdale- 2 reacties
- 1.2k weergaven
hoi, ook ik ben nieuw hier vandaag...
Laatste reactie door Freddytje, -
Vraag iso-bestand
door Gast klaver- 6 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, ik ben nieuw hier en ik ben bezig om voor mijn kinderen wat spelletjes te downloaden. Valt niet mee allemaal. Ik werk met een Apple dus dat maakt volgens mij de werkwijze al iets anders. Een brandende vraag die ik momenteel heb: ik heb een ,middels utorrent nu, een iso-schijfkopie. Moet ik deze nog uitpakken? 4,7 KB? Het betreft een WII spelletje. Als ik dit bestand naar een dvd sleep dan verandert de bestandsgrootte naar 229 KB. Dit lijkt mij niet te kloppen. Pak ik het hoofdbestandmap dan past deze niet op een dvd. Wat moet ik doen?? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Na reeds jaren achter de pc te zitten en te downloaden uit de nieuwsgroepen wat je kan vinden, heb ik dit forum gevonden. Misschien vind ik iets leuks of kan ik een ander helpen. Ik ben dus Wajang, 55 jaar en wonend op Voorne-Putten. Huisvader en opa en nog steeds werkend als elektricien tussen de kolen op de Maasvlakte.
Laatste reactie door Vico, -
- 11 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi ik ben Elisa, had jullie oktober 2010 gevonden en heb mede door jullie een geweldige december maand in 2010 beleeft. Maar helaas waren jullie begin 2011 in ene weg snik snik! Toen heeft het de rest van 2011 stil gelegen bij mij, heb een nieuwe liefde met een instant gezin hahaha had het dus super druk! Ben nu met iedereen verhuist naa r een nieuwe stad en de rust is er weer gekomen. Dacht ga eens zoeken wat er nog te vinden is op het net en warempel kom ik jullie weer tegen!!!! JOEPPIE!!!!!! Nou ga snel kijken hoe de site werkt en dan snel aan de slag!!!!!
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Heeeey iedereeen, Zoals al die andere topics hier, ben ik ook nieuw. n.n Ik ben nog mà à r 15Jaar, en ben verslaafd aan de sims >.< (Ik zoek ook btw een torrent voor mysims, mail me?) Nou en ik wil zoveel mogelijk mensen helpen! Au revoir! :duivel:/i]
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hoi ik ben jaap ben nieuw hier. ben 67 jaar mijn hobys zijn auto en computeren. ik kijk erg veel op de site. bij regen zit ik de heledag achter de pc. ik heb soms wat vraagjes maar dat komt wel, gr jaap Zo ik heb je dus maar een eigen map gegeven zodat iedereen het kan lezen en je kan verwelkomen. DUs bij deze ben ik dus de eerste. Hartelijk welkom hier O0 O0 yvon
Wederom een nieuw lid
door Gast werner01- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Werner, bijna 36jr, vader van 2 heerlijke drukke jongens en ook gelukkig getrouwd. Site ziet er goed uit. Doet me herinneren aan de gloriueze tijd van SharePalace. gr werner
weer een nieuwe
door mous- 3 reacties
- 2.2k weergaven
hoi hoi ook ik ben nieuw hier ik ben een dame van middelbare leeftijd en kom uit noord holland ik probeer al een jaar films te downlaoded maar iedereen zegt wat anders .en nog lukt het niet cd lukt me wel met lime wire maar films pppffff dus kom ik eve kijken of ik het hier wel snap :-[ :-[ :-[ :-[ groetjes melissa
Laatste reactie door Tim., -
weer een blondje
door Gast ampuria- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Gelukkig ben ik op deze site terecht gekomen, en hoop van ganze harte dat ik ook geholpen kan worden. Heb me sinds verleden week aangemeld bij een nieuwsreader XLnet, en betaald voor een half jaartje. Nu Grabit geinstalleerd en alles wat er bij komt gedaan volgens de jip en janneke formule. Volgens mij oke. Maar krijg nu de melding van Grabit 502reader11xlnet.com access denied to you node usernet@xlnet.com/ Dus alle hulp is welkom gr Ampuria :-[
Laatste reactie door Erwin., -
- 14 reacties
- 3.1k weergaven
Ik ben een vrouw uit Limburg, van 37 en wil gaar veel bij leren om samen met mijn zoontje van 7 te kunnen " werken " op de pc. Groetjes aan iedereen ;D
Laatste reactie door Fredpascal, -
Weer een nieuw lid!
door Gast brtje- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo ieder die dit leest... Ik ben Bert, 28jaar oud en ik wil mij nu ook eindelijk wel eens verdiepen in al dat gedownload.
Weer een nieuw lid..
door Gast ronaldo_dimensie- 6 reacties
- 1.2k weergaven
...deze keer uit Denemarken, wonend op het eiland Sjælland in een dorpje ca 1 uur boven Kopenhagen. Ik ben sinds enkele dagen mij aan het orienteren op het downloaden, en kwam al snel (na wat googlen) bij deze site uit. Hopelijk kan DukeN.NL mij van veel informatie voorzien. Groetjes of zoals de Denen zeggen/schrijven Med Venlig Hilsen Ronaldo Dimensie
-
weer een nieuwe
door greeny100- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo, net nieuw op dit forum, simpele computergebruiker, maar probeer wel te begrijpen wat ik doe :-)
weer een nieuwe
door Gast Jessie-30- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal Mijn naam is Jessica, ben een mama van 3 kids en ben op zoek naar leuke, maar vooral gratis links om voor mijn kids spellen te downloaden Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel Groetjes Jessica
-
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo allemaal, door eens te kijken wat "hansmusic" (dat ben ik dus ) momenteel bij het zoeken in Google opleverd kwam ik op DukeN.NL terecht en omdat dit alles mij heel interessant lijkt, heb ik me maar even geregistreerd, want ik moet nog veel leren op de computer , groeten, Hans
Laatste reactie door Eagles,